Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Men behøver ikke at være Einstein for at ved hvor gammel jeg er. 

Føre tiden fortrak jeg kun moden kvinde ,til gfe .
 indtil jeg begyndte at være sammen med yngre gp med fokus på gfe, for mig det er fantastisk oplevelse . Jeg få kik af det, og blever helt høj , og taknemlig at have den mulighed . 
men minimum ælder 25 til start 40. 

Redigeret af Betelgeuse1965

Skrevet

Jeg har ikke rigtigt krav eller grænser for alder. For mig handler det mere om udstråling, væremåde og kemi (og udseende, services og pris).

Nu hvor jeg har nået version 5.0 må jeg dog konstatere, at de helt unge piger ikke rigtigt gør det for mig.

Jeg har endnu ikke oplevet at sige nej tak til noget pga af alder, så har svært ved at sætte en maks alder på. 

Skrevet

Går efter udstråling ikke så meget efter alder eller udseende, faktisk kan de godt være for flotte til at jeg føler mig tilpas - føler mig simpelthen bare malplaceret.

Skrevet
sneræven skrev, den 31.8.2022 at 23:27:

lidt skamfuldt

Der er vel ikke noget at skamme sig over.

Fordommene mod vores lille interesse florerer jo overalt udenfor dette forum - hvis vi så osse skulle have fordomme mod hinanden hér inde, ville der jo ikke være nogen steder, hvor man frit kunne tale om dét, der tænder én.

Hvis man altså er i den situation at man gerne vil tale om det.

Her skulle man gerne kunne acceptere hinandens forskelligheder - i hvert fald hvad hovedemnet for dette site angår - selv om vi kan være uenige om mangt og meget ellers og i øvrigt. :wink:

S

Skrevet

Foretrækker dem helst som minimum 30+ da jeg nyder meget, at hun er selvsikker og erfaren med at være GP - hun ved dermed, hvad det betyder at være GP. Kan måske acceptere en GP ned til en 25-27 år, hvis jeg kan se hun har været GP et stykke tid forinden, men det er lidt i specielle situationer.

Dermed er hun normalt også mere afslappet selvom hun jo ofte er særdeles let på/afklædt ved ankomst - uanset om det er på hotel eller her ved mig.

Aldersmæssigt syntes jeg - for tiden - ikke hun skal være ældre end mig, men mest blot, at hun er ærlig omkring sin alder (Sådan ca. ihvertfald) samt at der er en fornuftig sammenhæng mellem højde og drøjde :-)

(Selv er jeg i start af halvtredserne.)

Skrevet

Fuldstændig lige meget.

Sex er unviersal og alder spilder ikke en rolle for mig.

Sex mellem 2 mennesker skal bare klikke om man er 20 eller 69 år.

Tænder både på en flot moden kvinde og en flot smuk ung pige/kvinde.

Mit bedste sex var da jeg blev forført af en 42 år kvinde da jeg var 18 år. Fik lov at gør alt uden omsvæb.... elsker stadigvæk en meget barmfær kvinde med store jader og store klitoriser og skamlæber.

Min yngeste sex oplevelse var en pige på 18 år der tændte vildt på modne mænd.  Ende ud med sex på hende 18 år fødselsdag da hun ville tages af mig og møddommen skulle sprænges. 

Skrevet
pacer skrev, den 8.9.2022 at 20:04:

faktisk kan de godt være for flotte til at jeg føler mig tilpas - føler mig simpelthen bare malplaceret.

Kan du uddybe det - er faktisk lidt nysgerrig ... ? - Hvor mon den kommer fra, jeg har hørt den før ... 

Min egen oplevelse er, at de flotte piger er præcis lige så venlige og imødekommende som alle andre ... 
Jeg vil sige det sådan, at jeg er r-e-t langt fra de pigers niveau.
Men jeg har en lille smule tendens til at tænde på det æstetiske ... :wub:
Så jeg går ikke uden om de piger ... 
Og er altid blevet godt modtaget.
Måske også fordi jeg - af flere grunde - ikke er så benovet over de piger som nogen måske er .. 
Véd det ikke, derfor er jeg nysgerrig ... 

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

Kan du uddybe det - er faktisk lidt nysgerrig ... ? - Hvor mon den kommer fra, jeg har hørt den før ... 

Min egen oplevelse er, at de flotte piger er præcis lige så venlige og imødekommende som alle andre ... 
Jeg vil sige det sådan, at jeg er r-e-t langt fra de pigers niveau.
Men jeg har en lille smule tendens til at tænde på det æstetiske ... :wub:
Så jeg går ikke uden om de piger ... 
Og er altid blevet godt modtaget.
Måske også fordi jeg - af flere grunde - ikke er så benovet over de piger som nogen måske er .. 
Véd det ikke, derfor er jeg nysgerrig ... 

Selvtillid og selvværd.
Føler ikke jeg er god nok til dem.
Jeg ved godt de sikkert er ligeglade bare jeg opfører mig ordentligt men det ændre ikke ved min angst for afvisning.

Skrevet

tjah.. har prøvet fra 24 ca. - til 63.. og begge var dejlige.. alder er meget lidt afgørende for mig. 

Lyst og kemi driver værket. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.