Hop til indhold

Hvornår sover Åge

Featured Replies

Skrevet

Grunden til jeg spør er fordi jeg oplever at Åge aldrig sover men er på 24/7 (håber dog ikke Åge har mere end et job) men ku det tænke sig at Åge bare engang imellem tænkte før han/hun taler, lad mig ta et egentlig tilfældig tilfælde/tråd (blot et ud af xxx) og nej ingen link, Fredag skriver Ælling skriver Fredag om en uheldig episode han havde haft og allerede fra start er Åge på banen og i gang med bla at afspore uden at sætte sig ind i hvad Gpèn egentligt havde tilbudt men Åge havde som sædvanligt travlt med at forsvare Gpèn uden tanke (dog var der en imellem som læste før han svarer, mener det var Max Power, som retter op på Åge) nok om det og blot et eksempel på når Åge har mere travlt med at skrive og ikke mindst at forsvarer pigen, hvad han / hun så får ud af dette må Guderne samt Åge ku svare på, måske gratis sex hvem ved, i modsat fald forstår jeg ej hensigten, det er muligt min skriv blev lidt langt og jeg vil da derfor ende mit skriv med et slutfinale som bliver, jeg har været på sitet siden ca 13 men er faldet lidt meget fra siden 18 hvor jeg oplever at sitet har taget sin store ændring, hvor det handler mere om at blive set fremfor at blive hørt, beklager jeg faldt fra! 

Skrevet
Tv2 skrev, for 2 timer siden:

hvor det handler mere om at blive set fremfor at blive hørt, beklager jeg faldt fra! 

Du har simpelthen oprettet din egen tråd uden noget konkret indhold, spørgsmål eller holdninger, fordi du ikke fik nok street credit på dine kommentarer i en anden tråd? 

Wauw...

Skrevet

Scroll-Meme.jpg

Skrevet
Tv2 skrev, for 9 timer siden:

det handler mere om at blive set fremfor at blive hørt, beklager jeg faldt fra! 

Og den kategori falder du jo så selv under med det indlæg.

Skrevet
AalborgLook skrev, for 2 minutter siden:

Og den kategori falder du jo så selv under med det indlæg.

Moral er godt, så må dobbeltmoral være dobbelt så godt

Skrevet
Tv2 skrev, for 9 timer siden:

Grunden til jeg spør er fordi jeg oplever at Åge aldrig sover men er på 24/7 (håber dog ikke Åge har mere end et job) men ku det tænke sig at................

Øv... Titlen "Hvornår sover Åge" lovede ellers lige godt. Og jeg, som troede at der var tale om en joke/morsomhed til kaffen, har nu tygget mig igennem 7 linjers nonsens uden pointe...

Du skylder sgu et eller andet! :)

Skrevet

I Ællings tråd fra fredag deltager ingen medlemmer, der kalder sig Åge. Åge har skrevet et enkelt indlæg siden han oprettede sig, så hvorfor blander du ham ind i det her og beskylder ham for at være på 24/7? 

Det er et andet medlem, der først støtter pigen med et helt legitimt og fair synspunkt. 

Tv2 skrev, for 10 timer siden:

blot et eksempel på når Åge har mere travlt med at skrive og ikke mindst at forsvarer pigen, hvad han / hun så får ud af dette må Guderne samt Åge ku svare på, måske gratis sex hvem ved

Det er simpelthen så trættende, når medlemmer, der støtter GP'ere beskyldes for at have falske motiver. Det kunne jo være medlemmet bare mener det, vedkommende skriver.

Skrevet
Krebs skrev, 1 time siden:

Det er simpelthen så trættende, når medlemmer, der støtter GP'ere beskyldes for at have falske motiver. Det kunne jo være medlemmet bare mener det, vedkommende skriver.

Jeg er enig. Men det er så let at afvise gode argumenter med sådan en bemærkning der sætter "motivet"  og debattøren i et mistænkeligt lys. Har man ingen argumenter, og er man selv uenig med en GP, kan man jo bare slynge om sig med "det siger du bare fordi....". Det er trættende, ja. Men desværre sker det ofte. Oftest fra folk, der tydeligvis ikke ejer evnen til at debattere logisk, så i det store hele er det nok ligegyldigt. Men trættende ér det alligevel.

Skrevet
Krebs skrev, for 2 timer siden:

I Ællings tråd fra fredag deltager ingen medlemmer, der kalder sig Åge. Åge har skrevet et enkelt indlæg siden han oprettede sig, så hvorfor blander du ham ind i det her og beskylder ham for at være på 24/7? 

Og der er slet ikke nogen, der kalder sig "Kloge Åge", "Klåge Åge eller "Kloge Aage" ;-)

0 resultater fundet

There were no results for your search. Try broadening your criteria or choosing a different content area.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 7 minutter siden:

Og der er slet ikke nogen, der kalder sig "Kloge Åge", "Klåge Åge eller "Kloge Aage" ;-)

0 resultater fundet

There were no results for your search. Try broadening your criteria or choosing a different content area.

Hvad med "Tåge Åge"? ;) 

Sikkert også en resultatløs søgning, men havde måske været en mere passende overskrift eller alternativt:

Tv2 gik i sort :ph34r:

Tak til @Krebsfor den delvise opklaring :)

Skrevet
Tv2 skrev, for 19 timer siden:

jeg har været på sitet siden ca 13 men er faldet lidt meget fra siden 18

Du har været medlem siden 13? men du har kun 34 indlæg? Det er ca. 4 indlæg om året. Hvis du ikke selv gjorde opmærksom på det, tror jeg ikke der var nogen der opdagede at du "faldt fra"

Skrevet
Cruise skrev, for 6 timer siden:

Hvad med "Tåge Åge"? ;) 

Sikkert også en resultatløs søgning, men havde måske været en mere passende overskrift eller alternativt:

Tv2 gik i sort :ph34r:

Tak til @Krebsfor den delvise opklaring :)

El regningen blev for stor, så Tv2 var nødt til at cutte strømmen til "serverne" :ph34r:

Skrevet
Pinkman skrev, for 10 timer siden:

Øv... Titlen "Hvornår sover Åge" lovede ellers lige godt. Og jeg, som troede at der var tale om en joke/morsomhed til kaffen, har nu tygget mig igennem 7 linjers nonsens uden pointe...

Du skylder sgu et eller andet! :)

Jeg blev også slemt skuffet. Jeg var sådan lidt “hvem er Åge”? Den nye konge af Eroguide? Nu skal jeg vist lige opdateres lidt på, hvad der foregår herinde for tiden… Det kom jeg ikke i mål med her :D

Skrevet

Jeg sad lige og sked imens jeg læste den her tråd, jeg synes den er dejlig informativ og man er slet ikke i tvivl om hvor TS vil hen med denne tråd.

jeg giver sexen 10/10

og jeg giver Åge 10/10

Skrevet
Gabbana skrev, for 25 minutter siden:

Jeg giver sexen 10/10

og jeg giver Åge 10/10

Mnjaa jeg havde en anden oplevelse, måske jeg bare kom forbi på en dårlig dag?

Jeg fik ikke rigtig hvad jeg kom efter, teksten var misvisende, vil det være uhøflig at bede om at få noget af min brugte tid på det, tilbage? :ph34r:

Redigeret af Pianistinden

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Jeg fik ikke rigtig hvad jeg kom efter, teksten var misvisende, vil det være uhøflig at bede om at få noget af min brugte tid på det, tilbage? :ph34r:

He, he... Du kan da godt få lidt af min tid ^_^

Skrevet
Pianistinden skrev, for 8 minutter siden:

Altså det stemmer slet ikke overens med min oplevelse af Åge.

jeg blev mødt i døren af en sød og smuk Åge med de fineste smp ungpige bryster.

han gav et sygt godt økoblow og var til stede under hele seancen. Sexen vil jeg ikke gå i detaljerne med så det holder jeg imellem ham og jeg.

ej hold bare hold.:wacko:

Redigeret af Gabbana

Skrevet

@Nikita Darling...

Hvordan kan du få den awesome rank af "Husmoder"?

Screenshot_2022-08-18-20-40-02-28_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.thumb.jpg.76d71f3a92d3a536850b492fbe9641e1.jpg

Mens jeg skal lalle rundt som en skide bruger, erfaren eller ej.

Screenshot_2022-08-18-20-39-34-76_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.thumb.jpg.b475155bab4ab1563e965d6614758ef0.jpg

Beklager at jeg med dette indlæg totalt afsporer tråden...

Redigeret af AB455
Medie forvirring

Skrevet
AB455 skrev, Lige nu:

@Nikita Darling...

Hvordan kan du få den awesome rank af "Husmoder"?

Screenshot_2022-08-18-20-39-34-76_cbf47468f7ecfbd8ebcc46bf9cc626da.thumb.jpg.b475155bab4ab1563e965d6614758ef0.jpg

Det er én af privilegierne som VIP B)

Ej :D For hulens mange år siden, da jeg stoppede som offentlig fruentimmer (det var vist min titel før) bad jeg bare pænt om at få en mere retvisende titel. 

Tror bare jeg var heldig at være herinde i en tid, hvor sådan noget var muligt - jeg ved det ikke :)

Skrevet

Sad lige og overvejede at oprette en sprit ny profil, hvor jeg kunne berette om mine gennemført gode kvalitetsbesøg hos Åge, og hvordan Åge bare leverer og holder øjenkontakt hele vejen igennem, selv under grådig rimming og savlende øko-blow :D

Men tråden er vist afsporet nok i forvejen - nok helt fra starten af:ph34r:

Redigeret af BrandmandSam
Stavefjel

Skrevet
Gabbana skrev, for 43 minutter siden:

jeg giver sexen 10/10

og jeg giver Åge 10/10

Link?

Skrevet
Lange skrev, for 4 minutter siden:

Link?

Han er taget på ferie, skriv til ham når annoncen er oppe og køre igen. Prisen ? Den må du få Af ham

Skrevet
Nikita Darling skrev, for 8 minutter siden:

Det er én af privilegierne som VIP B)

Ej :D For hulens mange år siden, da jeg stoppede som offentlig fruentimmer (det var vist min titel før) bad jeg bare pænt om at få en mere retvisende titel. 

Tror bare jeg var heldig at være herinde i en tid, hvor sådan noget var muligt - jeg ved det ikke :)

Det var netop tiden før Åge :D

Skrevet
gerog skrev, for 1 minut siden:

Det var netop tiden før Åge :D

Ja, mulighedernes land… “I gamle dage var alting bedre”…eller noget. Åge ødelagde det hele :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.