Hop til indhold
JenniferRomantica

Når man bliver taget

Recommended Posts

nørden skrev, for 2 minutter siden:

Læs selv starten af tråden igen. Det fremgår ret tydeligt at der var tale om selvtægt og at i aldrig har overvejet at anmelde idioten. Og dermed vil argumenter som nødret blive afvist i en retssag.

Og der er ikke nogen som har sagt at i ikke må optage videoen. Det er delingen og opbevaringen af den som er problematisk i forhold til databeskyttelses lovene og som ikke kan undskyldes med nødret.

Vi igen bare ikke enige.. Jeg ser ingen steder i loven at der skal foreligge en tidligere anmeldelse.. Det eneste jeg kan se vi måske kunne komme i karambolage med er hvorvidt han kunne være stoppet på lovlig vis.. Det føler ingen af os at vi kunne have gjort.. Politiet kunne ikke når at komme (det havde også givet ham vi lejede værelset af problemer da det kan straffes med fængsel op til et år at leje værelser ud til prostitution hvilket måske også et grunden til det tidligere omtalte hostel ikke tilkaldte politiet men ændrede reglerne på stedet), det havde ikke stoppet han bare at dele hans nummer da det nemt kan skiftes, havde pigen takket nej til besøget havde det ikke stoppet ham i at tilføre skade til en evt tredjepart..

Så må retten jo tage stilling til det, skulle det komme dertil.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Svendsenaalborg skrev, for 13 minutter siden:

Det er kun en brøkdel af alle tyverier, der opklares og ryger i retten (og ikke kun fordi folk ikke vil indrømme, at det fx er deres store samling af strap-ons, der er blevet stjålet…). Der er dog stadig tale om tyveri. 
Der er vist ikke ret mange her i tråden, som har sympati for Hr. Listepik, men det er heller ikke det, der diskuteres:)
Fint med mig, at de slipper afsted med det. 

Uanset om tyveri anmeldes eller ej, er jeg med på der stadig er tale om tyveri. Om der er sympati for Hr Listepik eller ej, er jo lidt svært at sige, når der gås så hårdt til dem, der ser ud til at have fundet en løsning der lukker problemet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
nørden skrev, for 33 minutter siden:

Hvis man skal følge den tankegang, så er det som Hr. Listepik gjorde jo heller ikke ulovligt/problematisk, for det forhold ryger jo næppe heller i retten.

Det er jo som man vælger at kigge på det, jeg vil du nok mene at det ér problematisk. Men du har ret, det kommer næppe i retten. Og alle de andre gange han har gjort det, er det heller ikke kommet i retten. Og alle de andre der forsøger det samme, er heller ikke kommet i retten. Her er der "bare" tale om, at sagen lukkes uden en retssag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 44 minutter siden:

Der er ingen som tvinger dig til at læse tråden.

Og du er jo en af de værste... 7 cm og mange fine ord. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tadaaaaaa- vi har en klar vinder.

Jennifer løber med trofæet for årets længste tråd. :mrgreen:
Og hun vinder også prisen for at have lokket alle perlegrusjuristerne ud fra deres mørke huler. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
niskanen skrev, for 25 minutter siden:

Og du er jo en af de værste... 7 cm og mange fine ord. 

Men igen..... @nørden har jo ret. Du behøver ikke at læse tråden hvis du ikke vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 43 minutter siden:

Men igen..... @nørden har jo ret. Du behøver ikke at læse tråden hvis du ikke vil.

Men igen.  Jeg tillader mig at ytre, at der i dette forum er en række personer, herunder dig,  som fylder unødvendig meget, men bidrager med utrolig lidt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
niskanen skrev, Lige nu:

Men igen.  Jeg tillader mig at ytre, at der i dette forum er en række personer, herunder dig,  som fylder unødvendig meget, men bidrager med utrolig lidt 

Du er velkommen til din holdning. Den afsporer bare diskussionen - og hvis det er dét du gerne vil diskutere, kan du da bare oprette en tråd til det, istedet for at afspore andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 minutter siden:

Du er velkommen til din holdning. Den afsporer bare diskussionen - og hvis det er dét du gerne vil diskutere, kan du da bare oprette en tråd til det, istedet for at afspore andre

I trådstarters indlæg ser jeg ingen spørgsmål  om det juridiske aspekt eller ønsker om din eller andres holdning. Så hvad er det jeg afsporer? En debat,  som du mener at have bestemmelse over? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
niskanen skrev, for 2 minutter siden:

I trådstarters indlæg ser jeg ingen spørgsmål  om det juridiske aspekt eller ønsker om din eller andres holdning. Så hvad er det jeg afsporer? En debat,  som du mener at have bestemmelse over? 

Næh, det var jo sådan set bare sådan tråden udviklede sig. Jeg har ingen bestemmelse over debatten overhovedet. Skal heller ikke have det. Men jeg lader helst debatten være debatten, istedet for at kommentere personerne (i debatten), og det er dér du afsporer. Du lader den handle om personfnidder istedet for der hvor den rent faktisk går hen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle gange må man bare blive enige on at være uenige, længere er den ikke..

Mht til mig selv, så bifalder jeg 100% hvad kvinden i @JenniferRomantica s netværk har gjort, lovligt eller ej, svinet prøvede at snyde sig til ubeskyttet sex, blev taget i det, stjal pengene, for derefter (uheldigt for ham) at lave en aftale med en andet pige i netværket.

Må hans røv for evigt klø som ind i helvede  når han er på offentlige steder og hans arme være for korte til at nå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jennifer løber med trofæet for årets længste tråd. :mrgreen:
Og hun vinder også prisen for at have lokket alle perlegrusjuristerne ud fra deres mørke huler. 

:D:D:D
"Perlegrusjurister"
Så får tråden nok også en præmie for sprogfornyelse ...

Max Power skrev, for 36 minutter siden:

Må hans røv for evigt klø som ind i helvede  når han er på offentlige steder og hans arme være for korte til at nå.

:D:D:D

Djævelsk raffineret straf ...
Inkvisationen værdig ...

Og ... 
Mon ikke det er sådan, at der i dén ende af persondata-lovgivningen er nogle spørgsmål, hvor der er skøn inde over ... og som der derfor ikke er nogle juridisk klare svar på ... ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 timer siden:

Men er han nu også så langt fra.? 

Screenshot_20220817_125700_com.android.chrome_edit_103188179650399.thumb.jpg.4098e10c853b65d3291335b8de542e29.jpg

Her står der jo netop det er velanvendt når det kommer til at reducerer skader fra sexsalg.. 

Lidt kildekritik er ofte en god ting…

Og bare fordi de anvender ordet “sexarbejde”, så betyder det jo ikke automatisk, at det er den omtalte situation, der tænkes på. Hvor er citatet fra? Jeg tror ikke, ud fra konteksten, at det er sexarbejde i en forstand, som ret mange danske piger med styr på tingene vil associeres med, der menes…:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svendsenaalborg skrev, for 43 minutter siden:

Lidt kildekritik er ofte en god ting…

Og bare fordi de anvender ordet “sexarbejde”, så betyder det jo ikke automatisk, at det er den omtalte situation, der tænkes på. Hvor er citatet fra? Jeg tror ikke, ud fra konteksten, at det er sexarbejde i en forstand, som ret mange danske piger med styr på tingene vil associeres med, der menes…:mellow:

Fra denne side:

http://jensfrederikhansen.dk/?page_id=794.. 

Det er sikkert ikke omkring lige præcis den situation.. Tænker det bliver svært at få en endegyldig afslutning på debatten hvis man skal finde en lov der beskriver lige præcis den situation:P.. Min bror der er advokat siger at nødret er den mest sikre at gå efter hvis der skulle komme en sag^_^.. Så tænker det er den jeg holder mig til hvis der, som sagt, skulle komme en sag:biggrin:.. Dog giver hans 25 år i militæret også noget af en selvtægtsmentalitet så måske det løber i familien:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
niskanen skrev, for 5 timer siden:

Nyd dog at disse fyldige personer isolerer sig selv i en enkelt tråd. Du har tusindvis andre tråde at boltre dig på. Du har selv bidraget med mindre end "utrolig lidt"  med dårlige forsøg på at begrænse andre.

Erkend at holdninger skabes og  udvikles gennem strid og ikke ved at vi alle er rygklappere og nikkedukker. Specielt ikke når det er himmelråbende ulovligheder der agiteres for, så skal nogen jo protestere.

Tankevækkende at den eneste kvinde med et nuanceret tidspunkt  i denne tråd har været Frodige Ida. Der må der være flere der kan tænke selv!

Redigeret af Halvstor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halvstor skrev, for 58 minutter siden:

Nyd dog at disse fyldige personer isolerer sig selv i en enkelt tråd. Du har tusindvis andre tråde at boltre dig på. Du har selv bidraget med mindre end "utrolig lidt"  med dårlige forsøg på at begrænse andre.

Erkend at holdninger skabes og  udvikles gennem strid og ikke ved at vi alle er rygklappere og nikkedukker. Specielt ikke når det er himmelråbende ulovligheder der agiteres for, så skal nogen jo protestere.

Tankevækkende at den eneste kvinde med et nuanceret tidspunkt  i denne tråd har været Frodige Ida. Der må der være flere der kan tænke selv!

Ja fordi hvis man har samme mening (nu gå jeg bare ud fra at "nuanceret tidspunkt" skulle være nuanceret mening, udtalelse eller noget som det) som jeg, så kan man ikke tænke selv:lol:..

I stedet for at himmelråbe så synes jeg da du skal skrive en anmeldelse.. Man forhindre jo ikke ulovligheder ved at sidde på et anonymt forum, og ytre sin MENING:ph34r:.. Heller ikke selvom man synes man har den endegyldige sandhed.. Den nemmeste protest er vel en anmeldelse.. Du siger bare til hvis du skal have fulde navn osv;).. Det nok ikke nemt at finde mig udfra mit falske navn og mit hemmelige taletidsnummer.. Endnu en ting jeg har tilfælles med forbryderen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

I stedet for at himmelråbe så synes jeg da du skal skrive en anmeldelse.. Man forhindre jo ikke ulovligheder ved at sidde på et anonymt forum, og ytre sin MENING:ph34r:.. Heller ikke selvom man synes man har den endegyldige sandhed.. Den nemmeste protest er vel en anmeldelse.. Du siger bare til hvis du skal have fulde navn osv;).. Det nok ikke nemt at finde mig udfra mit falske navn og mit hemmelige taletidsnummer.. Endnu en ting jeg har tilfælles med forbryderen.. 

Anmeldelse af hvad?

Jeg er jo ikke den der blev filmet ulovligt så jeg har jo ingen juridisk interesse i sagen selvom jeg har en holdning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halvstor skrev, for 9 minutter siden:

Anmeldelse af hvad?

Jeg er jo ikke den der blev filmet ulovligt så jeg har jo ingen juridisk interesse i sagen selvom jeg har en holdning.

Det eneste det kræver for ondskaben at sejre etc og etc..

Du har vel også som almindelig borger ansvar for at anmelde en forbrydelse hvis du få viden om det.. Jeg synes du skal prøve bare at ringe og hører en betjent om sagen:biggrin:.. Jeg kan fortælle dig dato og alting omkring hvornår forbrydelsen fandt sted.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 13 minutter siden:

Du har vel også som almindelig borger ansvar for at anmelde en forbrydelse hvis du få viden om det.. Jeg synes du skal prøve bare at ringe og hører en betjent om sagen:biggrin:.. Jeg kan fortælle dig dato og alting omkring hvornår forbrydelsen fandt sted.. 

En ulovlighed er ikke nødvendigvis en forbrydelse.

Hvad skulle en betjent dog kunne sige om sagen andet end at modtage en anmeldelse.  Tvivler på ham der fanger fartbøller tager sig af sagen.

Kan du ikke anmelde sig selv, du er jo interessent, og få det overstået?

Redigeret af Halvstor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halvstor skrev, for 16 minutter siden:

En ulovlighed er ikke nødvendigvis en forbrydelse.

Hvad skulle en betjent dog kunne sige om sagen andet end at modtage en anmeldelse.  Tvivler på ham der fanger fartbøller tager sig af sagen.

Kan du ikke anmelde sig selv, du er jo interessent, og få det overstået?

Hvornår er en ulovlighed ikke en forbrydelse:lol:.? 

Jeg har svært ved at anmelde mig selv for noget jeg ikke synes er ulovligt udfra de forskellige ting jeg har læst mig frem til.. Det jo ulovligt at lave falske anmeldelser og når jeg så inderligt ikke tror på det er ulovligt så ville det da være dumt at prøve at anmelde det.. 

Det jo også det jeg mener du burde gøre.. Altså lave en anmeldelse:biggrin:.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Hvornår er en ulovlighed ikke en forbrydelse:lol:.? 

Hvis jeg nu kører 100 hvor hastighedsgrænsen er 80. Find selv på 1000 andre eksempler.

Citat

Jeg har svært ved at anmelde mig selv for noget jeg ikke synes er ulovligt udfra de forskellige ting jeg har læst mig frem til.. Det jo ulovligt at lave falske anmeldelser og når jeg så inderligt ikke tror på det er ulovligt så ville det da være dumt at prøve at anmelde det.. 

Det jo også det jeg mener du burde gøre.. Altså lave en anmeldelse:biggrin:.. 

Så besøg din nærpolitistation og forklar dem situationen. Er sikker på de gerne vil hjælpe dig.

Men det var nok mine sidste ord i denne tråd - de andre kritiske deltagere har vist også  opgivet og forladt tråden - så jeg er bange for at være den eneste der forsvarer  fornuften.

Redigeret af Halvstor

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Evil
Halvstor skrev, 1 time siden:

Men det var nok mine sidste ord i denne tråd - de andre kritiske deltagere har vist også  opgivet og forladt tråden - så jeg er bange for at være den eneste der forsvarer  fornuften.

Du  er  bestemt  ikke  den  eneste  som  ikke  er  enig/kan  se  fornuften i alle  disse  fortolkninger og fordrejninger.  Det  er  ved  at  være  pinligt. Jeg  tror  ikke  det  hjælper  noget  ligemeget  hvor  gode  argumenter der kommer frem.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Halvstor skrev, for 8 timer siden:

Hvis jeg nu kører 100 hvor hastighedsgrænsen er 80. Find selv på 1000 andre eksempler.

Ifølge det store danske leksikon så er en forbrydelse "enhver strafbar lovovertrædelse".. Så du tager faktisk fejl:huh:.. Det jeg ked af at måtte fortælle dig.. Det må komme som et chok for dig.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Evil skrev, for 6 timer siden:

Du  er  bestemt  ikke  den  eneste  som  ikke  er  enig/kan  se  fornuften i alle  disse  fortolkninger og fordrejninger.  Det  er  ved  at  være  pinligt. Jeg  tror  ikke  det  hjælper  noget  ligemeget  hvor  gode  argumenter der kommer frem.  

Vi to har haft rigeligt bøvl og ballade med hinanden da du havde, og anvendte en anden profil.. Og det har hele tiden været pinagtig tydeligt at du har et generelt problem med mig som jeg faktisk ikke aner hvordan er opstået..

Meeen jeg har egentlig ikke lyst eller brug for at debatterer med folk jeg føler ikke er helt ærlig omkring hvem de er og hvad de laver herinde:biggrin:.. 

Jeg svarer fremover ikke på dine kommentarer.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
niskanen skrev, for 23 timer siden:

Men igen.  Jeg tillader mig at ytre, at der i dette forum er en række personer, herunder dig,  som fylder unødvendig meget

Jeg er ikke den som har flest indlæg i denne tråd, så hvorfor er det lige mig du angriber?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...