Jonze 346 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Frodige Ida skrev, for 18 minutter siden: Syntes det er fint at i har et netværk hvor i kan dele hinandens øv oplevelser , men tænker at det burde du faktisk have holdet for dig selv. Er ganske sikker på at der er reelle mænd herinde det tænker, fuck jeg skal ikke have noget i klemme og deles med mobil nr og fotos. Det kan være at der bare er en dårlig kemi fra pigens side og hun føler sig krænket og deler den vider. Det er ikke smart. Og ang tyveri så er den pågældende kvinde ikke for kvik at lade dem ligge fremme. Selv på et værelse/motel sendes jeres gæster vel en tur i bad for så er der da tid til at få dem gemt af vejen. Det er sure lære penge. Men at filme sine gæster det finder jeg ikke iorden. Men syntes da at i bør gå til politiet med jeres påstand og beviser . Det er der vel ikke et problem i eller?. Frodige Ida, godt og modigt sagt . Apropos sure lærepenge oh I guder, skulle jeg gå og hænge mig i alle de sure lærepenge man får i denne branche. Jeg har dog aldrig fået nogen på hovedet, og håber jeg selv og jer andre undgår det Redigeret 14. August, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 14. August, 2022 Bananas skrev, for 12 timer siden: Den får du mange points for. Lukker mundgas ud er lige præcis hvad dem med PK-angst gerne gør. Gad vide hvad PK-angst er? Jeg hverken bange for eller til PiKke udover min egen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 Frodige Ida skrev, for 13 minutter siden: Syntes det er fint at i har et netværk hvor i kan dele hinandens øv oplevelser , men tænker at det burde du faktisk have holdet for dig selv. Er ganske sikker på at der er reelle mænd herinde det tænker, fuck jeg skal ikke have noget i klemme og deles med mobil nr og fotos. Det kan være at der bare er en dårlig kemi fra pigens side og hun føler sig krænket og deler den vider. Det er ikke smart. Og ang tyveri så er den pågældende kvinde ikke for kvik at lade dem ligge fremme. Selv på et værelse/motel sendes jeres gæster vel en tur i bad for så er der da tid til at få dem gemt af vejen. Det er sure lære penge. Men at filme sine gæster det finder jeg ikke iorden. Men syntes da at i bør gå til politiet med jeres påstand og beviser . Det er der vel ikke et problem i eller?. Normalt kan jeg ikke se dine oplag fordi vi har haft rigelig diskussioner allerede og jeg har lært af mine fejl.. Derfor gider jeg slet ikke gå ind i en debat med dig men et svar skal du da have.. Du har samme udgangspunkt som et par stykker andre i tråden omkring at det måske er pigens skyld, dårlig kemi osv osv.. Der er i tråden snak om en reel oplevelse der er dokumenteret med video hvor manden indrømmer.. Men det er slet slet ikke det tråden drejer sig om.. Jeg har nu igennem 8 år haft en stor tiltro til de mænd jeg skal være sammen med og har kun prøvet en enkel gang hvor jeg er blevet snydt af en mand der brugte mine penge til at købe mere tid fordi han tog dem fra min skuffe af.. Det ændrede heller ikke min fremgangsmåde og jeg valgte at fortsat have tillid til de mænd jeg vælger at dele seng med.. Jeg nægter simpelthen at blive kold, kynisk og mistænksom pga den her branche.. Du aner jo reelt set ikke om det er blevet anmeldt.. Det gør ingen I tråden.. Skulle hun dog have valgt, ikke at anmelde så forstår jeg hende faktisk godt.. Jeg anmeldte ikke selvom det drejede sig om 3000 kr da det skete for mig.. Jeg havde ingen info på personen.. Det var mig der ville skulle bøvle med politiet.. Jeg har i forvejen dårlig erfaring med deres effektivitet.. Der foregår årligt flere 100 voldtægter der aldrig bliver anmeldt.. Men det jo nok også ofrenes skyld at de blev voldtaget siden de ikke vil anmelde det.. Ellers så det sikkert bare løgn alt sammen.. Hvad angår de reelle mænd der skulle tænke de måske ville blive filmet og delt så vil jeg håbe for dem at de måske få tjekket deres tillidsbarometer.. Der er langt fra dårlig kemi til direkte at stjæle.. Jeg tror på det er skidt for sjælen at rende rundt og have så meget mistillid.. Tillid er ifølge Løgstrup en spontan/suveræn livsytring og derved menneskets go to indtil det har indlært mistillid pga dårlige oplevelser osv osv.. Jeg vil ikke formes af mine dårlige oplevelser men af mine gode.. Det et valg fra min side af.. Uanset hvad så har jeg rigelig stamgæster der kender mig, og ved hvad jeg står for.. Måske netop derfor valgte JEG at dele oplevelsen, og ikke nogle af pigerne der har arbejdet i kortere tid, og med færre faste gæster.. De 4-5 styks der skulle falde fra af nye gæster fordi de lige læser med herinde tror jeg faktisk bliver erstattet af nogle af dem der synes det var skide sejt og mega godt gået.. Uanset hvad så synes jeg da aldrig man burde holde tilbage på ting man gerne vil ytre pga ussel mammon.. Der nok nogle mennesker der tænker sådan og render rundt og vejer hvert et ord op imod om der kan tjenes på det.. Den type er jeg bare ikke.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Jonze skrev, for 51 minutter siden: Den ene shamer og den anden Banan liker. Det er godt nok drenge . Jeg leverer lidt andet til debatten som sagt Hvem shamer hvem? Det er fint du leverer noget andet til debatten, men så må du jo os forvente at du kan få nogle hug, og ikke påråbe dig offerrollen fordi det sker Der skal dog være noget pli over det, gør man det på en ordentlig måde, så sker ovenstående heller ikke. Redigeret 14. August, 2022 af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. August, 2022 Cords skrev, for 18 timer siden: Jeg er ikke jurist, men et privat telefonnummer er som jeg læser artiklen her, ikke personfølsom https://www.datatilsynet.dk/hvad-siger-reglerne/grundlaeggende-begreber-/hvad-er-personoplysninger Det er sådan set ligegyldigt. GDPR omhandler alle typer information som kan bruges til at identificer dig, hvad enten dette er selvstændigt eller i sammenhæng med andre data. Det er derfor det idag er lovpligtigt at du f.eks. skal aksepter cookies på div. websites. Og som @Advarsel skrev kan du lovligt registrer og behandle enhver type data sålænge det er relevant for det leverandør/kundeforhold der er mellem dig og f.eks. en GP. Når handlen er afsluttet kræver det imidlertid aksept fra kunden hvis du ikke ønsker at slette de indsamlede data. Data som du er pålagt at opbevare jvf. gældende lovgivning, som f.eks. regnskabs loven er dog undtaget for aksept kravet. I den aktuelle sag er det lovligt at filme kunden mens han bliver konfronteret med sin handling, såfremt formålet er at anmelde ham til politiet. Videoen må imidlertid ikke deles med andre end politiet, og skal slettes hvis politi anmeldelsen droppes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 14. August, 2022 nørden skrev, for 6 minutter siden: Det er derfor det idag er lovpligtigt at du f.eks. skal aksepter cookies på div. websites. Fornuftigt indlæg, pånær det citerede. Det er selvf. ikke lovpligtigt at jeg skal akseptere cookies, men det er lovpligtigt at spørge hvis jeg gør, og give mig chancen at svare nej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 nørden skrev, 1 time siden: Det er sådan set ligegyldigt. GDPR omhandler alle typer information som kan bruges til at identificer dig, hvad enten dette er selvstændigt eller i sammenhæng med andre data. Det er derfor det idag er lovpligtigt at du f.eks. skal aksepter cookies på div. websites. Og som @Advarsel skrev kan du lovligt registrer og behandle enhver type data sålænge det er relevant for det leverandør/kundeforhold der er mellem dig og f.eks. en GP. Når handlen er afsluttet kræver det imidlertid aksept fra kunden hvis du ikke ønsker at slette de indsamlede data. Data som du er pålagt at opbevare jvf. gældende lovgivning, som f.eks. regnskabs loven er dog undtaget for aksept kravet. I den aktuelle sag er det lovligt at filme kunden mens han bliver konfronteret med sin handling, såfremt formålet er at anmelde ham til politiet. Videoen må imidlertid ikke deles med andre end politiet, og skal slettes hvis politi anmeldelsen droppes. Jeg kan ikke på nogen måder finde mandens navn eller noget lignende ud fra video og telefonnummer.. Transaktionen er heller ikke afsluttet da der ikke er blevet betalt for varen.. Derved er forretningen ikke færdiggjort og vi har lovlig grund til stadig at have nummeret.. Jeg vil gerne have beviserne på at det er ulovligt at dele videoen andet end at du bare siger det.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 14. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Hephep @Halvstor.. En videre uddybning på dine halvskjulte hentydninger omkring racisme osv ville være dejligt.. Hvad skal vi bruge navnet til? - Ali og Mohammed er temmelig langt fra hinanden men er begge mellemøstlige navne. ...og jeg er ligeglad med om du/I er racister eller ej. Det er jeres sag men at bringe "Ali" eller "Mohammed" ind i debatten er lidt...hmmm lidt interessant. Citat Og evt også et svar på hvorfor vi skal slette data før personen har bedt om det og imens vi stadig har et udestående med ham.? Han opsøger jo også tydeligt stadig piger i vores netværk hvilket vel må betyde han ikke er færdig med at handle med os.. Dvs. du har forstået at det er ulovligt, men mener det er "ikke ulovligt" så længe personen ikke ved han bliver udsatte for en forbrydelse? Hvilke andre piger er i netværket - som han åbenbart kender til ?? - for jeg vil da også gerne vide det. Citat Transaktionen er heller ikke afsluttet da der ikke er blevet betalt for varen.. Derved er forretningen ikke færdiggjort og vi har lovlig grund til stadig at have nummeret.. Hahaha - det mest absurde argument jeg har læst herinde. Hvor fan får du dem fra? Redigeret 14. August, 2022 af Halvstor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Halvstor skrev, for 13 minutter siden: Hvad skal vi bruge navnet til? - Ali og Mohammed er temmelig langt fra hinanden men er begge mellemøstlige navne. ...og jeg er ligeglad med om du/I er racister eller ej. Det er jeres sag men at bringe "Ali" eller "Mohammed" ind i debatten er lidt...hmmm lidt interessant. Dvs. du har forstået at det er ulovligt, men mener det er "ikke ulovligt" så længe personen ikke ved han bliver udsatte for en forbrydelse? Hvilke andre piger er i netværket - som han åbenbart kender til ?? - for jeg vil da også gerne vide det. Nej hvis jeg forstod det var ulovligt så havde jeg jo ikke bedt dig bevise det.. Du er til stadighed endnu ikke kommet med beviser på jeg ikke må filme og dele en video af en fuldt påklædt mand optaget på offentlig område..Du bliver ved med at skrive det er ulovlig men ikke nogen beviser.. Da jeg så siger "forretningen er ikke overstået da der ikke er betalt og derfor skal vi ikke slette data osv endnu" kommer du heller ikke med nogle beviser på det skulle være modsat.. Du springer så til at komme med hentydninger om racisme fordi jeg nævner de opgivne navne.. Begge de navne han valgte at anvende.. Jeg har da voldsomt lyst til at vide hvad dine tanker er om folk med anden etnisk herkomst siden du mener det alene skulle være brænde på noget som helst bål.. Navnene er begge meget anvendte og de blev nævnt for at påpege at det er umuligt at finde personen ud fra de oplysninger vi har.. Jeg påpeger lige igen igen igen igen at vi ikke kan finde personen ud fra de oplysninger vi har andet end når han opsøger os IGEN af egen fri vilje.. Både fordi hans anvendte navne (sikkert falske navn) er så almindelige og fordi hans nummer ikke er registreret.. Du må være tosset hvis du tror jeg lige afslører vores eneste måde at passe på hinanden på ved at afslører hvem vi er og hvor mange præcist.. I forhold til dine holdninger kunne du jo sagtens være en af dem vi gerne vil kunne advarer imod.. Redigeret 14. August, 2022 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 14. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden: Nej hvis jeg forstod det var ulovligt så havde jeg jo ikke bedt dig bevise det.. Du er til stadighed endnu ikke kommet med beviser på jeg ikke må filme og dele en video af en fuldt påklædt mand optaget på offentlig område..Du bliver ved med at skrive det er ulovlig men ikke nogen beviser.. Da jeg så siger "forretningen er ikke overstået da der ikke er betalt og derfor skal vi ikke slette data osv endnu" kommer du heller ikke med nogle beviser på det skulle være modsat.. Beviser? - Både jeg og andre har forsøgt at hjælpe dig og bringe dig ud af din forvirring. Vi kan ikke gøre så meget og vi kan slet ikke forstå tingene for dig. Det må du selv klare. Citat Du springer så til at komme med hentydninger om racisme fordi jeg nævner de opgivne navne.. Begge de navne han valgte at anvende.. Jeg har da voldsomt lyst til at vide hvad dine tanker er om folk med anden etnisk herkomst siden du mener det alene skulle være brænde på noget som helst bål.. Navnene er begge meget anvendte og de blev nævnt for at påpege at det er umuligt at finde personen ud fra de oplysninger vi har.. Jeg påpeger lige igen igen igen igen at vi ikke kan finde personen ud fra de oplysninger vi har andet end når han opsøger os IGEN af egen fri vilje.. Både fordi hans anvendte navne (sikkert falske navn) er så almindelige og fordi hans nummer ikke er registreret.. Men når han træder i spinatten, så I får navn, så du/I klar med video-telefonnummer-navn og deler det rundt Rigtig god ide. Citat Du må være tosset hvis du tror jeg lige afslører vores eneste måde at passe på hinanden på ved at afslører hvem vi er og hvor mange præcist.. I forhold til dine holdninger kunne du jo sagtens være en af dem vi gerne vil kunne advarer imod.. Bare rolig en mand med mine holdninger ville aldrig nogensinde booke en tid hos dig. Jeg ville nemlig ikke kunne stole på dig og dine veninder. Og det var lige præcist det Ida påpegede og fløj lige over hovedet på dig - kunder kan ikke stole på jer fordi i åbenbart registrerer dem. Redigeret 14. August, 2022 af Halvstor 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 (edited) Halvstor skrev, for 53 minutter siden: Beviser? - Både jeg og andre har forsøgt at hjælpe dig og bringe dig ud af din forvirring. Vi kan ikke gøre så meget og vi kan slet ikke forstå tingene for dig. Det må du selv klare. Men når han træder i spinatten, så I får navn, så du/I klar med video-telefonnummer-navn og deler det rundt Rigtig god ide. Bare rolig en mand med mine holdninger ville aldrig nogensinde booke en tid hos dig. Jeg ville nemlig ikke kunne stole på dig og dine veninder. Og det var lige præcist det Ida påpegede og fløj lige over hovedet på dig - kunder kan ikke stole på jer fordi i åbenbart registrerer dem. Dine beviser har jeg jo tilbage bevist.. Op til flere gange.. Forklaret hvordan de love ikke er gældende i situationen.. Jeg vil gerne have bevis på at vi skal slette info når forretningen endnu ikke er overstået (da der ikke er blevet betalt for varen) og at man ikke må filme en fuldt påklædt mand på offentlig grund.. Dem har jeg efterhånden bedt om maaange gange endda med tagning osv.. Ja vi synes faktisk det er en rigtig god idé.. Jeg er glad for du også kan se det.. Det må de gæster jo så selv om.. Jeg mangler ikke gang i forretningen.. Det gør de andre piger heller ikke.. Heldigvis har vi en masse dejlige stamgæster der kan finde ud af at opfører sig ordentlig så de ikke kommer i skærmydsler med piger de har forulempet og stjålet fra.. Jeg kan også se utrolig mange i tråden her der mener det vi har gjort er helt okay så dem tænker jeg heller ikke vi mister så der dig og måske 3 tilbage i tråden.. Og som sagt til dem og dig så det ganske fint i ikke besøger når i lige ved hvem vi alle sammen altså er.. Oooog som jeg påpegede overfor Ida så jeg egentlig ligeglad med den smule ussel mammon.. Det skader mig ikke men det havde edermame ødelagt mig hvis det var overgået min veninde og der intet blev gjort ved det eller hun blev forsvaret på en måde.. Det samme havde det gjort hvis det bare var blevet ved med at ske for flere og flere piger.. Rigtig mange piger få DYBT ubehagelig mails fra den samme gut med trusler om alt muligt ubehageligt.. Han er blevet anmeldt 500 gange og der er INTET sket.. Absolut intet.. Om noget bliver han mere og mere ubehagelig.. Denne tråd f.eks gå ham ufattelig meget på.. Jeg har modtaget rigtig mange mails fra ham siden jeg oprettede den.. Idioter er aldrig særlig glade når de opdager vi snakker sammen og de er opdaget.. Der er 1000vis af beviser i form af korrespondance osv.. Intet bliver gjort og så skulle vi stadig have tillid til at politiet reagerer når vi kalder.? Redigeret 14. August, 2022 af JenniferRomantica 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 454 Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: De 4-5 styks der skulle falde fra af nye gæster fordi de lige læser med herinde tror jeg faktisk bliver erstattet af nogle af dem der synes det var skide sejt og mega godt gået.. Jeg syntes sgu du er super sej. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden: Dine beviser har jeg jo tilbage bevist.. Op til flere gange.. Forklaret hvordan de love ikke er gældende i situationen.. Jeg vil gerne have bevis på at vi skal slette info når forretningen endnu ikke er overstået (da der ikke er blevet betalt for varen) og at man ikke må filme en fuldt påklædt mand på offentlig grund.. Dem har jeg efterhånden bedt om maaange gange endda med tagning osv.. Ja vi synes faktisk det er en rigtig god idé.. Jeg er glad for du også kan se det.. Det må de gæster jo så selv om.. Jeg mangler ikke gang i forretningen.. Det gør de andre piger heller ikke.. Heldigvis har vi en masse dejlige stamgæster der kan finde ud af at opfører sig ordentlig så de ikke kommer i skærmydsler med piger de har forulempet og stjålet fra.. Jeg kan også se utrolig mange i tråden her der mener det vi har gjort er helt okay så dem tænker jeg heller ikke vi mister så der dig og måske 3 tilbage i tråden.. Og som sagt til dem og dig så det ganske fint i ikke besøger når i lige ved hvem vi alle sammen altså er.. Oooog som jeg påpegede overfor Ida så jeg egentlig ligeglad med den smule ussel mammon.. Det skader mig ikke men det havde edermame ødelagt mig hvis det var overgået min veninde og der intet blev gjort ved det eller hun blev forsvaret på en måde.. Det samme havde det gjort hvis det bare var blevet ved med at ske for flere og flere piger.. Rigtig mange piger få DYBT ubehagelig mails fra den samme gut med trusler om alt muligt ubehageligt.. Han er blevet anmeldt 500 gange og der er INTET sket.. Absolut intet.. Om noget bliver han mere og mere ubehagelig.. Denne tråd f.eks gå ham ufattelig meget på.. Jeg har modtaget rigtig mange mails fra ham siden jeg oprettede den.. Der er 1000vis af beviser i form af korrespondance osv.. Intet bliver gjort og så skulle vi stadig have tillid til at politiet reagerer når vi kalder.? mon de kommer når i knalder !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 14. August, 2022 Halvstor skrev, for 50 minutter siden: Bare rolig en mand med mine holdninger ville aldrig nogensinde booke en tid hos dig. Jeg ville nemlig ikke kunne stole på dig og dine veninder. Og det var lige præcist det Ida påpegede og fløj lige over hovedet på dig - kunder kan ikke stole på jer fordi i åbenbart registrerer dem. Du blander æbler og pærer sammen. Dette er KUN gjort fordi han agerede som han gjorde, hvilket efter min mening er helt fin lektie, om hvordan man IKKE opfører sig. Hvis man ikke prøver at begå ulovligheder, men opfører sig med respekt og viser pigen at man ikke vil hende noget ondt, så får du os den bedste service man kunne tænke sig til. Det er helt fint du ikke stoler på hende udfra dette, det er dit valg, men udfra denne ene episode, får du det til at lyde som om det er noget de gør konstant. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Halvstor 40 Skrevet 14. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 8 minutter siden: Du blander æbler og pærer sammen. Dette er KUN gjort fordi han agerede som han gjorde, hvilket efter min mening er helt fin lektie, om hvordan man IKKE opfører sig. Problemet er at vi muligvis er udsat for en overdramatiseret fortælling. Et røveri uden anmeldelse og en kreds af piger der ulovligt deler oplysninger om deres kunder. Andet ved vi ikke, hvis vi ved så meget. Den Anonyme skrev, for 8 minutter siden: Hvis man ikke prøver at begå ulovligheder, men opfører sig med respekt og viser pigen at man ikke vil hende noget ondt, så får du os den bedste service man kunne tænke sig til. Det er helt fint du ikke stoler på hende udfra dette, det er dit valg, men udfra denne ene episode, får du det til at lyde som om det er noget de gør konstant. Jeg stoler ikke på hende på grund af hun registrerer hendes kunder og deler oplysninger med andre - tilsyneladende. Ikke fordi jeg er uenig med hende. Det er det der er anken og hun ødelægger branchens rygte - som altid har været dårligt - yderligere. Hun er ikke den eneste der gør det. De gør det dog på professionel vis og bruger lovlige platforme og uden at udlevere kunder og videofilme tilfældige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. August, 2022 Halvstor skrev, for 5 minutter siden: deler oplysninger med andre - tilsyneladende Muhahahahaha, det er der mange der gør Rolastor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 Halvstor skrev, for 5 minutter siden: Problemet er at vi muligvis er udsat for en overdramatiseret fortælling. Et røveri uden anmeldelse og en kreds af piger der ulovligt deler oplysninger om deres kunder. Andet ved vi ikke, hvis vi ved så meget. Jeg stoler ikke på hende på grund af hun registrerer hendes kunder og deler oplysninger med andre - tilsyneladende. Ikke fordi jeg er uenig med hende. Det er det der er anken og hun ødelægger branchens rygte - som altid har været dårligt - yderligere. Hun er ikke den eneste der gør det. De gør det dog på professionel vis og bruger lovlige platforme og uden at udlevere kunder og videofilme tilfældige. Så fordi DU mener det er overdramatiseret (hvilket jeg også har bedt dig om at forklarer hvorfor det virker overdramatiseret.. Husk på at du ikke aner om det er anmeldt) så er det sandheden at det ikke er sket.? Seriøst.? Men du tror samtidig på ALLE de andre ting jeg har fortalt med at få ramt på gutten.? Det virker ellers nok for de fleste som mere dramatisk.. Du har en speciel tankegang.. Du stoler ikke på mig men tror fuldt og fast på dele af hvad jeg fortæller dig.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden: Du har en speciel tankegang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5295 Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Normalt kan jeg ikke se dine oplag fordi vi har haft rigelig diskussioner allerede og jeg har lært af mine fejl.. Derfor gider jeg slet ikke gå ind i en debat med dig men et svar skal du da have.. Du har samme udgangspunkt som et par stykker andre i tråden omkring at det måske er pigens skyld, dårlig kemi osv osv.. Der er i tråden snak om en reel oplevelse der er dokumenteret med video hvor manden indrømmer.. Men det er slet slet ikke det tråden drejer sig om.. Jeg har nu igennem 8 år haft en stor tiltro til de mænd jeg skal være sammen med og har kun prøvet en enkel gang hvor jeg er blevet snydt af en mand der brugte mine penge til at købe mere tid fordi han tog dem fra min skuffe af.. Det ændrede heller ikke min fremgangsmåde og jeg valgte at fortsat have tillid til de mænd jeg vælger at dele seng med.. Jeg nægter simpelthen at blive kold, kynisk og mistænksom pga den her branche.. Du aner jo reelt set ikke om det er blevet anmeldt.. Det gør ingen I tråden.. Skulle hun dog have valgt, ikke at anmelde så forstår jeg hende faktisk godt.. Jeg anmeldte ikke selvom det drejede sig om 3000 kr da det skete for mig.. Jeg havde ingen info på personen.. Det var mig der ville skulle bøvle med politiet.. Jeg har i forvejen dårlig erfaring med deres effektivitet.. Der foregår årligt flere 100 voldtægter der aldrig bliver anmeldt.. Men det jo nok også ofrenes skyld at de blev voldtaget siden de ikke vil anmelde det.. Ellers så det sikkert bare løgn alt sammen.. Hvad angår de reelle mænd der skulle tænke de måske ville blive filmet og delt så vil jeg håbe for dem at de måske få tjekket deres tillidsbarometer.. Der er langt fra dårlig kemi til direkte at stjæle.. Jeg tror på det er skidt for sjælen at rende rundt og have så meget mistillid.. Tillid er ifølge Løgstrup en spontan/suveræn livsytring og derved menneskets go to indtil det har indlært mistillid pga dårlige oplevelser osv osv.. Jeg vil ikke formes af mine dårlige oplevelser men af mine gode.. Det et valg fra min side af.. Uanset hvad så har jeg rigelig stamgæster der kender mig, og ved hvad jeg står for.. Måske netop derfor valgte JEG at dele oplevelsen, og ikke nogle af pigerne der har arbejdet i kortere tid, og med færre faste gæster.. De 4-5 styks der skulle falde fra af nye gæster fordi de lige læser med herinde tror jeg faktisk bliver erstattet af nogle af dem der synes det var skide sejt og mega godt gået.. Uanset hvad så synes jeg da aldrig man burde holde tilbage på ting man gerne vil ytre pga ussel mammon.. Der nok nogle mennesker der tænker sådan og render rundt og vejer hvert et ord op imod om der kan tjenes på det.. Den type er jeg bare ikke.. Min udtagelse er ikke bemyndet på den pågældende kvinde men generelt. Og nej vel er det ikke ok at hive kondomet af uden accept fra kvinden. I mine mange år har jeg aldrig oplevet at nogen forsøger at snige kondomet af ved sex eller blevet bestjålet eller generelt været udsat for ubehagelige mænd. Jeg opføre mig stålsat men sød og venlig overfor mine gæster og tager ikke hr hvemsomhelst . og nej jeg ser absolut ikke det værste i mine gæster men er på ingen måde naiv. Som sagt før er det da fint at i passer på hinanden og hatten af for det men at dele video er jeg absolut ikke fan af. Alt det andet unødvendige fyld gider jeg ikke kommentere på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3312 Skrevet 14. August, 2022 Ikke om jeg begriber at der er så mange der hænger sig i at manden er blevet filmet under konfrontationen og at der endda skal spindes videre på episoden og frygte at ALT hvad i gør bliver filmet og delt! . Historien er ikke dramatiseret, den er fortalt helt enkelt: Mand forsøger overgreb på pige ved at snige kondomet at. Ved afsløring stjæler han hendes penge og tager flugten. Mand booker tid ved en anden pige som er forberedt på hans tankegang og en tele møder ham, konfrontere ham og optager hans udtalelse til det" Såååååå simpelt! Så tudes der selvtægt, som går under nødværge og den tager vi lige: Straffeloven § 13 § 13 Handlinger foretagne i nødværge er straffri, for så vidt de har været nødvendige for at modstå eller afværge et påbegyndt eller overhængende uretmæssigt angreb og ikke åbenbart går ud over, hvad der under hensyn til angrebets farlighed, angriberens person og det angrebne retsgodes betydning er forsvarligt. Stk. 2. Overskrider nogen grænserne for lovligt nødværge, bliver han dog straffri, hvis overskridelsen er rimeligt begrundet i den ved angrebet fremkaldte skræk eller ophidselse. Stk. 3. Tilsvarende regler finder anvendelse på handlinger, som er nødvendige for på retmæssig måde at skaffe lovlige påbud adlydt, iværksætte en lovlig pågribelse eller hindre en fanges eller tvangsanbragt persons rømning. Når pigerne advarer hinanden om ubehagelige kunder er det for deres sikkerheds skyld og for at undgå et potentielt overgreb. For ikke så længe siden var der en tråd med en pige som fik en på hovedet af en kunde og der var sympatien 10000% på hendes side og forslagene fra jer mænd til hvordan man skulle "møde" ham en anden gang, var mange! Lur mig om ikke også der var nogen deriblandt som synes det ville være ok at hun gav hans tlf til andre piger, for en sikkerheds skyld? Så det er i orden, men en der sniger kondomet af og stjæler penge, han er en fliiiinker fyr??? Det var 100% forsvarligt at konfrontere og filme ham, det har han ikke lidt overgreb af. Jeg kan ikke se nogen steder at videoen er delt med nogen, som jeg læser det er det tlf nummeret som er et fucking taletidskort og ingen kender hans identitet! Til de mænd der trækker i sølvpapirs hatten nu og frygter at blive filmet og delt: Find lige fornuften frem igen hva? Hvis i til gengæld støtter tankegangen at det er ok at snige kondomet af under samleje og stjæle penge, når det bliver opdaget: I vil ikke blive savnet i sexbranchen.. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 Pianistinden skrev, for 23 minutter siden: Ikke om jeg begriber at der er så mange der hænger sig i at manden er blevet filmet under konfrontationen og at der endda skal spindes videre på episoden og frygte at ALT hvad i gør bliver filmet og delt! . Historien er ikke dramatiseret, den er fortalt helt enkelt: Mand forsøger overgreb på pige ved at snige kondomet at. Ved afsløring stjæler han hendes penge og tager flugten. Mand booker tid ved en anden pige som er forberedt på hans tankegang og en tele møder ham, konfrontere ham og optager hans udtalelse til det" Såååååå simpelt! Så tudes der selvtægt, som går under nødværge og den tager vi lige: Straffeloven § 13 § 13 Handlinger foretagne i nødværge er straffri, for så vidt de har været nødvendige for at modstå eller afværge et påbegyndt eller overhængende uretmæssigt angreb og ikke åbenbart går ud over, hvad der under hensyn til angrebets farlighed, angriberens person og det angrebne retsgodes betydning er forsvarligt. Stk. 2. Overskrider nogen grænserne for lovligt nødværge, bliver han dog straffri, hvis overskridelsen er rimeligt begrundet i den ved angrebet fremkaldte skræk eller ophidselse. Stk. 3. Tilsvarende regler finder anvendelse på handlinger, som er nødvendige for på retmæssig måde at skaffe lovlige påbud adlydt, iværksætte en lovlig pågribelse eller hindre en fanges eller tvangsanbragt persons rømning. Når pigerne advarer hinanden om ubehagelige kunder er det for deres sikkerheds skyld og for at undgå et potentielt overgreb. For ikke så længe siden var der en tråd med en pige som fik en på hovedet af en kunde og der var sympatien 10000% på hendes side og forslagene fra jer mænd til hvordan man skulle "møde" ham en anden gang, var mange! Lur mig om ikke også der var nogen deriblandt som synes det ville være ok at hun gav hans tlf til andre piger, for en sikkerheds skyld? Så det er i orden, men en der sniger kondomet af og stjæler penge, han er en fliiiinker fyr??? Det var 100% forsvarligt at konfrontere og filme ham, det har han ikke lidt overgreb af. Jeg kan ikke se nogen steder at videoen er delt med nogen, som jeg læser det er det tlf nummeret som er et fucking taletidskort og ingen kender hans identitet! Til de mænd der trækker i sølvpapirs hatten nu og frygter at blive filmet og delt: Find lige fornuften frem igen hva? Hvis i til gengæld støtter tankegangen at det er ok at snige kondomet af under samleje og stjæle penge, når det bliver opdaget: I vil ikke blive savnet i sexbranchen.. Jeg venter stadig på ham Halvstor forklarer hvor det ulovlige er udfra mine forklarede præmisser (ulovligt at optage fuldt påklædte mennesker på offentlig grund og opbevarer og dele et nummer når forretningen endnu ikke er overstået osv) og hvor jeg har overdramatiseret.. Det tosset at man ikke bare kan holde sig til opslaget men i stedet for hiver alt muligt frem og få det til at virke som om jeg er den dumme når man ikke engang har prøvet at svarer på mine spørgsmål til ens udtalelser.. Jeg tvivler efterhånden på jeg nogensinde få svar.. Dog sætter jeg utrolig stor pris på det hele er foregået offentligt herinde så folk selv kan danne deres meninger om hvem der har mest hold i deres udtalelser.. Og endnu mere på alle de mange mennesker der har været utrolig støttende.. Min kollega føler virkelig en fed form for oprejsning og hun har en følelse af at være beskyttet hvilket er vigtigt efter sådan en oplevelse.. Det vil alle ofre kunne udtale sig om.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 Frodige Ida skrev, for 37 minutter siden: Min udtagelse er ikke bemyndet på den pågældende kvinde men generelt. Og nej vel er det ikke ok at hive kondomet af uden accept fra kvinden. I mine mange år har jeg aldrig oplevet at nogen forsøger at snige kondomet af ved sex eller blevet bestjålet eller generelt været udsat for ubehagelige mænd. Jeg opføre mig stålsat men sød og venlig overfor mine gæster og tager ikke hr hvemsomhelst . og nej jeg ser absolut ikke det værste i mine gæster men er på ingen måde naiv. Som sagt før er det da fint at i passer på hinanden og hatten af for det men at dele video er jeg absolut ikke fan af. Alt det andet unødvendige fyld gider jeg ikke kommentere på. Jeg har så oplevet det ufattelig mange gange.. Faktisk kan det nok ikke tælles på hverken en eller 2 hænder.. Ikke engang hvis jeg havde været født i nærheden af Tjernobyl med 5 hænder og 5 fødder ville jeg kunne tælle det.. Jeg har ingen ide om hvorfor dine gæster ikke ønsker ubeskyttet sex med dig men det er jo ikke ensbetydende at det ikke sker.. Vi er ikke alle ens og nogens psyke er mindre modstandsdygtig end andres.. Min psyke kan sagtens klarer til en dude eller 400 der prøver at overtræde den grænse uden at jeg føler mig forulempet.. Andre føler det som et overgreb.. Jeg har heller ikke oplevet noget hvor jeg følte jeg ikke kunne styrer situationen.. Men jeg er dog ikke blind for at det kan ske for alle også uden det er deres skyld selvom de måske ikke er så bestemte overfor deres gæster som du er.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 14. August, 2022 Halvstor skrev, for 53 minutter siden: Problemet er at vi muligvis er udsat for en overdramatiseret fortælling. Et røveri uden anmeldelse og en kreds af piger der ulovligt deler oplysninger om deres kunder. Andet ved vi ikke, hvis vi ved så meget. Jeg stoler ikke på hende på grund af hun registrerer hendes kunder og deler oplysninger med andre - tilsyneladende. Ikke fordi jeg er uenig med hende. Det er det der er anken og hun ødelægger branchens rygte - som altid har været dårligt - yderligere. Hun er ikke den eneste der gør det. De gør det dog på professionel vis og bruger lovlige platforme og uden at udlevere kunder og videofilme tilfældige. Hvor ved du fra det er en overdramatisering? Jeg ved heller ikke lige hvor røveri kommer ind i billedet, der er alligevel forskel på det og så Tyveri, som dette mere høre under. Har ikke hørt nogen melde om røveri. Kan være jeg har overset noget. ^^ Hvor er det mere ulovligt, end de facebook grupper hvor kvinder deler oplysninger om mænd, som de gerne vil have vettet? Dette har været oppe og vende i medierne flere gange. Der er højest sandsynligt os grupper den anden vej, har bare ikke hørt om disse. Skil tingene ad, sæt det op som 2 episoder, hvor du tager tyveri + potentiel voldtægtsmand ud af scenariet, så har du helt ret i det du skriver, så ville det være et kæmpe tillidsbrud, at de delte mandens telefonnummer + video af ham til de piger i denne gruppe. Og derved kunne man ikke stole på Jennifer/dem. ( i såfald ville den omtalte video ikke være optaget ^^) Men det er bare ikke sådan landet ligger, person har dummet sig gevaldigt, hvis han var trængt op i hende uden kondom, ville han kunne dømmes efter den nye samtykke lov. Igen får du det til at lyde som om hun gør det med alle sine kunder, forhold dig nu til emnet, som omhandler én person. Der er forskel på at advarer andre GPer om kunder der er voldelige/på stoffer/ etc. og så det at registerer hver enkelt. Den sidste linje, synes jeg lige du skal forklare nærmere, for hvordan skal disse individer vise til deres kolleger, hvem det er de skal være på vagt overfor? Uden billed eller video, kan de jo ikke vide hvem det er, også går fidusen lidt af. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 14. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 58 minutter siden: Jeg venter stadig på ham Halvstor forklarer hvor det ulovlige er udfra mine forklarede præmisser (ulovligt at optage fuldt påklædte mennesker på offentlig grund og opbevarer og dele et nummer når forretningen endnu ikke er overstået osv) og hvor jeg har overdramatiseret.. Det tosset at man ikke bare kan holde sig til opslaget men i stedet for hiver alt muligt frem og få det til at virke som om jeg er den dumme når man ikke engang har prøvet at svarer på mine spørgsmål til ens udtalelser.. Jeg tvivler efterhånden på jeg nogensinde få svar.. Dog sætter jeg utrolig stor pris på det hele er foregået offentligt herinde så folk selv kan danne deres meninger om hvem der har mest hold i deres udtalelser.. Og endnu mere på alle de mange mennesker der har været utrolig støttende.. Min kollega føler virkelig en fed form for oprejsning og hun har en følelse af at være beskyttet hvilket er vigtigt efter sådan en oplevelse.. Det vil alle ofre kunne udtale sig om.. Bare sig til hende, vi er nogen med en kærlighedstank på størrelse med Joachim Von Ands pengetank 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 14. August, 2022 Halvstor skrev, for 2 timer siden: uden at udlevere kunder og videofilme tilfældige Hvilken forbandet tilfældig person er det du mener der er blevet videofilmet.? Jeg synes du skulle tage og stoppe med dine usandheder.. Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves.. Det mantra har jeg faktisk tilegnet mig hele vejen igennem denne debat med dig.. Du kommer med påstande du ikke aner noget om, anklager som du ikke har noget hold i og du har ENDNU ikke forklaret hvordan det der er blevet gjort er ulovligt udfra de præmisser der nu engang er i sagen.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg