JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Jogge skrev, 1 time siden: Pointen her er vel netop at ved selvtægt kan der ske fejl, man kan ha fået fat i den forkerte mand, hændelsen var en misforståelse mm. Det er altid ok at beskytte sig selv - men når det går over i straf og trussel, så er det skidt, og der er også en risiko for at uskyldige kan blive ramt eller “straf” er urimelig. gjorde vi det samme som kunder mod GP’er som eksempelvis skød, så vil det også være skidt. Der er hverken blevet truet eller noget lignende.. Jeg ved ikke hvor du har det fra.. Der er snak om en mand der FRIVILLIGT gik ind på et værelse og en tele der sagde til ham at han havde snydt en pige så han kunne ikke komme til at besøge andre piger før han havde betalt damen de penge han havde stjålet.. Når I er blevet snydt af en dame så advarer I herinde omkring det.. Så besøger den næste jo ikke den dame.. Ligesom vi har gjort.. Den forurettede pige advarede os andre omkring hans tyveri.. Redigeret 13. August, 2022 af JenniferRomantica 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 2 minutter siden: Det er selvfølgelig lidt noget underligt noget, at have pengene liggende på bordet. Pigen har af en eller anden årsag haft paraderne nede. Jeg er sikker på, at en dreven pige som Jennifer ville putte dem ned i sin Gucci taske, eller hvad hun nu bruger Næh.. Men jeg tør da næsten ikke afslører hvor naiv jeg er, herinde, når nogle folk faktisk kan mene det er forbryderen der var ret på den.. *Den er ikke møntet på dig.. Jeg har faktisk været ved at skrive det 50 gange.. Der jo ikke nogen grund til han også stjæler min taske jeg har købt for 40 kr i genbrug.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Jonze skrev, for 23 minutter siden: Måske har hun virket meget kæresteagtig, og han har følt hun lagde op til sex uden, og så blev hans manddom meget skuffet?? De fleste tilbyder jo GFE, så det har intet med sagen at gøre. Hvad han føler og ikke føler, giver ham ikke ret til at forsøge på den slags, uden at tage dialogen med pigen, så hun kan give sit samtykke. Ved ikke hvor du overhovedet vil hen med den linje. Redigeret 13. August, 2022 af Den Anonyme 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 Den Anonyme skrev, for 27 minutter siden: De fleste tilbyder jo GFE, så det har intet med sagen at gøre. Hvad han føler og ikke føler, giver ham ikke ret til at forsøge på den slags, uden at tage dialogen med pigen, så hun kan give sit samtykke. Ved ikke hvor du overhovedet vil hen med den linje. Nånå sagde man noget politisk ukorrekt? tænker at der kan være sket det, at de begge har misforstået situationen. Hun har måske været lidt lun i betrækket, hvilket gør hun bare har smidt pengene på bordet, og han har måske tænkt hun var klar til det hele , og når hun så ikke er, så bliver han mopset og stak af med pengene . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kayano 200 Skrevet 13. August, 2022 Jeg troede kun, det var Trump der lavede konspirationsteroier. Men jeg er nok naiv. ironi kan forekomme. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 13 minutter siden: Nånå sagde man noget politisk ukorrekt? tænker at der kan være sket det, at de begge har misforstået situationen. Hun har måske været lidt lun i betrækket, hvilket gør hun bare har smidt pengene på bordet, og han har måske tænkt hun var klar til det hele , og når hun så ikke er, så bliver han mopset og stak af med pengene . Har du overhovedet læst hvad der er blevet skrevet? Han har forsøgt at snige kondomet af uden hun opdagede det. Der er ingen undskyldninger 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Jeg vil gerne have at vide fra alle dem der mener det er ulovligt at dele folks nummer og billede hvordan det kan være lovligt når der bliver delt erfaringer med nummer og billede (i kraft af link til annoncen) herinde.? Der bliver sågar delt personfølsomme oplysninger som pigernes sexualitet, sexuelle adfærd og deres evt etnicitet.. @Advarsel Det kan være du kan gøre mig klogere her.. Man lære jo så længe man lever.. Vi har godt nok selv delt vores nummer på vores annonce.. Der kan man jo så sige at tyven selv delte sit nummer da han sendte en besked.. Jeg ved godt det ikke heeelt kan sammenlignes.. Det er dog stadig ikke lykkes mig at finde noget hvor der står det er ulovligt at dele et nummer som privatperson.. Redigeret 13. August, 2022 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 1 time siden: Det er selvfølgelig lidt noget underligt noget, at have pengene liggende på bordet. Pigen har af en eller anden årsag haft paraderne nede. Måske har hun virket meget kæresteagtig, og han har følt hun lagde op til sex uden, og så blev hans manddom meget skuffet?? Jeg er sikker på, at en dreven pige som Jennifer ville putte dem ned i sin Gucci taske, eller hvad hun nu bruger Hvor fuck skal hun gøre af pengene hvis de mødtes på et hotel værelse?? Løbe ned til det nærmeste storcenter/Ikea whatever og låse dem inde i et bagageskab? Gå ud på gaden og se om hun kan finde et bed at grave dem ned i? Læs nu lige alle indlæg inden du kommentere . 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 Pianistinden skrev, for 3 minutter siden: Hvor fuck skal hun gøre af pengene hvis de mødtes på et hotel værelse?? Løbe ned til det nærmeste storcenter/Ikea whatever og låse dem inde i et bagageskab? Gå ud på gaden og se om hun kan finde et bed at grave dem ned i? Læs nu lige alle indlæg inden du kommentere . Jeg elsker når I piger og de anstændige drenge går til modangreb på en slem dreng . Sig mig hvis hun nu har flere kunder på sådan en dag, ligger alle pengene så i en bunke på bordet eller hvad? Man bør have et eller andet arrangement til diskret at gøre af pengene. Man kunne jo eks. have en lille aflås taske / kuffert på badeværelset? I plejer ikke at være så hjælpeløse . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 28 minutter siden: Jeg elsker når I piger og de anstændige drenge går til modangreb på en slem dreng . Sig mig hvis hun nu har flere kunder på sådan en dag, ligger alle pengene så i en bunke på bordet eller hvad? Man bør have et eller andet arrangement til diskret at gøre af pengene. Man kunne jo eks. have en lille aflås taske / kuffert på badeværelset? I plejer ikke at være så hjælpeløse . Måske kan de gennemskue at jeg er en anstændig dreng, ellers forstår jeg ikke helt? Jeg kan ikke regne alle de gange som pigen bare har lagt pengene noget sted ved sengen, på noget bord, tilmed på gulvet når vi går igang. Og rigtigt mange gange har jeg ikke betalt forend efterpå. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Bananas skrev, for 4 minutter siden: Måske kan de gennemskue at jeg er en anstændig dreng, ellers forstår jeg ikke helt? Jeg kan ikke regne alle de gange som pigen bare har lagt pengene noget sted ved sengen, på noget bord, tilmed på gulvet når vi går igang. Og rigtigt mange gange har jeg ikke betalt forend efterpå. Jeg ved ikke om de kan gennemskue min uanstændighed, de smutter altid ud af lokalet med dem, eller måske putter de dem i en skuffe . Jeg har vistnok engang for mange mange år siden besøgt en pige på et hotelværelse. Hvad hun gjorde ved dem kan jeg ikke huske. Men.. det der med at lade pengene ligge og flagre på bordet, det strider mod al købmandsskab. Redigeret 13. August, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 4 minutter siden: Jeg ved ikke om de kan gennemskue min uanstændighed, de smutter altid ud af lokalet med dem, eller måske putter de dem i en skuffe . Jeg har vistnok engang for mange mange år siden besøgt en pige på et hotelværelse. Hvad hun gjorde ved dem kan jeg ikke huske. Men.. det der med at lade pengene ligge og flagre på bordet, det strider mod al købmandsskab. Og at betale efter produkten er leveret - strider det også mod al købmandsskab? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3311 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 11 minutter siden: Jeg ved ikke om de kan gennemskue min uanstændighed, de smutter altid ud af lokalet med dem, eller måske putter de dem i en skuffe Det lyder til at de piger har gjort det helt rigtige i selskab med dig... Jonze skrev, for 11 minutter siden: det der med at lade pengene ligge og flagre på bordet, det strider mod al købmandsskab. Du ved godt at det ikke er DINE penge der ligger der ikke også?....det var dine penge inden du gav dem til pigen og nu er det HENDES penge.....ergo er de niks pille......det har ikke noget med købmandsskab at gøre. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Bananas skrev, for 40 minutter siden: Og at betale efter produkten er leveret - strider det også mod al købmandsskab? Ridder Banan, lyder som om du godt ved det er dumt at lade pengene ligge og flagre . Hvad der reelt er sket imellem dem, som endte ud i det uheldige optrin, hvad ved vi to om det. Selvfølgelig skal han ikke stikke af med pengene.. Redigeret 13. August, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 13. August, 2022 Jonze skrev, for 6 minutter siden: Ridder Banan, lyder som om du godt ved det er dumt at lade pengene ligge og flagre . Hvad der reelt er sket imellem dem, som endte ud i det uheldige optrin, hvad ved vi to om det. Selvfølgelig skal han ikke stikke af med pengene.. Slemme Jonze, lyder som om du godt ved at det ikke handler om hvor pengene ligger. Så hvorfor skal vi diskutere det? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov76 292 Skrevet 13. August, 2022 Advarsel skrev, for 16 timer siden: GDPR dækker alle "personoplysninger" ikke blot de følsomme. Du må ikke registrere (""behandle") nogen som helst personoplysninger som led i din virksomhed uden samtykke, medmindre det er nødvendigt for fx en aftale. Spørgsmålet er så, om du forestiller dig følgende scenarie: Er person der har chikaneret, røvet eller har voldtaget en GP, kontakter efterfølgende politiet, fordi han føler sig krænket over GPDR? Godt nok er det dumt at gøre som i trådstarters historie, men ligefrem så uintelligent som du foreslår? Måske er det rent faktisk muligt? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
75 cm i diameter 48 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden: Sååå vi er efterhånden et mindre netværk af privat diskret piger der snakker sammen og nogle gange følges ad på turné.. Og jeg er simpelthen lige nødt til at dele noget med jer som jeg føler er en mindre sejer for hele branchen.. Igennem det her netværk deler vi dårlige oplevelser med hinanden og selvfølgelig oplysninger på de mænd der enten er ubehagelige, snyder, prøver at overtræde grænser eller som direkte stjæler.. For nogle uger siden havde en af pigerne i vores netværk en oplevelse med en gæst der prøvede at knalde hende uden kondom imod hendes vilje, da hun selvfølgelig siger fra, vælger manden at afbryde, skynde sig at tage tøj på, tage pengene på bordet og løbe.. Hun deler nummeret med os andre.. Og her i dag der ville lykken os simpelthen at manden kontaktede en anden af pigerne og bookede en tid.. Hvad han ikke vidste var at pigens tele var den der ventede på værelset og hun konfronterede ham med hvad han havde gjort.. Hun filmede selvfølgelig for sin egen sikkerhed hele optrinnet.. Det var fryd at hører ham på videoen.. Det føles bare som en sejer.. Det at han nu ved at han er opdaget gør måske at andre piger slipper for den ubehagelige oplevelse.. Videoer er selvfølgelig delt, så vi kan genkende ham, også hvis han skulle skifte nummer.. Det måske bare en dråbe i et meget stort hav men mange bække små som man siger.. Måske det mest hører under hyggesnak.. Men der kan jo nemt komme en debat ud af det er min erfaring.. Ellers må den rykkes.. Fem sider kommentarer hvoraf mindre end en håndfuld giver udtryk for at man fattet betydningen af @JenniferRomantica indlæg! Det er skandaløst at man kollektivt ikke er i stand til at anerkende det væsentligste aspekt af indlægget: Manden findes! Hændelsen er sket! Baggrunden for at @JenniferRomantica fortæller om hændelsen burde også være indlysende for enhver, men jeg skærer gerne tingene ud i pap så han-dyrene kan forstå betydningen: Manden er ikke alene. Hændelser som denne er udbredt! Punktum. Af ovenstående følger at enhver ytring omkring juridiske problemer ved Pigernes interne netværk er aldeles usmagelig. Punktum. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1586 Skrevet 13. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 8 timer siden: Men når der diskuteres om det er lovligt eller ej, så uden at have nogen juridisk indsigt, så tænker jeg umiddelbart det er ulovligt. Det samme ville være hvis en kunde havde optaget en GP´ere og delt videoer af hende. Eller er forskellen om hun er nøgen eller påklædt ? Hvad af det tror du er ulovligt.? Jeg har prøvet at Google og Google fordi vi vil jo helst ikke ende ud i at have gjort noget forkert hvis vi kan undgår det.. Jeg kan kun finde noget med det er ulovligt at tage billeder af folk i deres private hjem.. Og at nøgenbilleder osv er ulovligt at dele.. Han var fuldt påklædt, hverken nævnt ved navnsnævnelse (vi aner ikke hvad det er) eller delt identificerbar info.. Eller særlig personfølsomt info.. Nej og var også bare noget jeg tænkte umiddelbart efter læst indlæg. Jo mere jeg har tænkt over det, så ej heller se der skulle være noget som helst ulovligt ved det. Min umiddelbare tanke var det ville høre under samme kategrori som det med at dele nøgenbilleder. Det meget ulovligt, (uden samtykke) og mange studerende der fremover har fået ødelagt deres karriere med ikke ren straffetest. Når de måske uvidende og i kådhed har videresendt noget. Jeg har også set andre eksempler der kunne minde lidt om det her, og hvor det åbenbart var ulovligt at dele billeder/video. Husker der var noget i tv om smøl fra politiets side med at opklare sager. Der var der en forretningsdrivende der gengange havde været udsat for tyveri, og havde sendt videoovervågning til politiet, hvor man tydeligt kunne se synderen. Der havde de dog efter over et halvt års smøl, skrevet til ham at sagen var opgivet, da de ikke mente der var nok til at føre en sag. Han havde så gået ud i offentligheden med de her videoer (FB) og fået masser af henvendelser på hvem synderen var. Der var det vist ulovligt det han gjorde. Kun grundet medierne (mener det var TV2) så genoptog politiet efterfølgende sagen, og kunne jo let sigte tyven. Men jo mere tænkt over det så helt sikker på der ikke er noget ulovligt ved det i har gjort. Havde i gjort selvtægt (straffet ham med tæsk eller andet) og lagt det ud på nettet, ja så sikkert ulovligt både med selvtægten og det at udlevere ham på nettet. Men i denne sag, så jo meget uskyldigt. Og tænker hvor mange gange har danske journalister ikke benyttet skjult kamera og lagt personerne ud til landsdækkende tv ? Det vist kun ulovligt at filme, hvis det er en privatadresse og vedkommende nægter dem adgang. Eller det er det vel ikke engang ? Mener også jeg har set fra dokumentar programmer fra danske journalister. Eller været neutralt rum de så har brugt. Underligt nok så fået fornemmelse af at det er ulovligt at optage en tlf samtale, hvis man ikke har gjort vedkommende opmærksom på det. Men lige her undersøgt det, da jeg selv havde behov for af optage tlf samtaler vedr. noget juridisk garanti. Ved at total renovere hus, og skulle have noget bærende væg væk og erstattet af jernbjælke til at bære huset vægt. . Og der vigtigt at man ofre de penge og får en beregning fra en ingeniør, så hvis huset senere falder sammen, eller ved salg har dokumentation på den rigtige styrke mv er valgt. Der fik jeg udregninger via email, men en masse spørgsmål bagefter, som man jo tog over telefon. Men det jo ingen dokumentation for, hvis der efterfølgende sker noget hvor hus brasser sammen. Så undersøgte det med at kunne optage tlf samtaler. Der er det faktisk fuldt lovligt i Danmark at optage tlf samtaler (uden at oplyse man optager) såfremt man senere skulle få brug for det i retten. Mange lande der er det dog ulovligt, som feks USA , så har man en Iphone, så kræves det en speciel app, hvor man først ringer op til et andet nummer, (en 3 part) hvor samtale så optages. Men et sidespring. Min poingte var bare at det er meget kompliceret. Hvad der er lovligt og ikke lovligt. Ligesom stor forskel på hvornår det håndhæves. Men i jeres tilfælde intet se hvor det skulle være ulovligt. Redigeret 13. August, 2022 af ZEUS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Jeg har Googlet og Google.. Jeg kan vitterligt ikke se noget sted hvor det er ulovligt at dele et nummer veninder i mellem.. Jeg kan ligeledes heller ikke finde noget med at delingen af videoen skulle være ulovlig.. Vi må gerne filme på offentlige steder og vi må også gerne dele den selvom der er fremmede mennesker med på videoen som evt ikke er bevidst omkring det.. Hvis personen kan identificeres og ønsker at få sig sløret så skal vi godt nok gøre det.. Nu venter vi bare på manden tager kontakt for at blive sløret.. Det virker heller til andre har fundet noget nærmere.. @Halvstor og @Advarsel i er dem der mest hårdnakket mener det er ulovligt.. Kan I komme frem med noget der ikke kun gælder for offentlige myndigheder, forretninger og deslige.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1586 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Jonze skrev, for 7 timer siden: Det er selvfølgelig lidt noget underligt noget, at have pengene liggende på bordet. Pigen har af en eller anden årsag haft paraderne nede. Måske har hun virket meget kæresteagtig, og han har følt hun lagde op til sex uden, og så blev hans manddom meget skuffet?? Jeg er sikker på, at en dreven pige som Jennifer ville putte dem ned i sin Gucci taske, eller hvad hun nu bruger Arg simpelthen for langt ude. Tænker du er kun ude på at provokere Men denne kommentar er syg !. Siger ikke at du er omtalte, men der findes sådanne psykopater derude. Dem som tror de har ejerfornemmelser over GP´erne og tror de kan behandle dem som det værste lort. Det næste bliver vel at du skriver det er ok med de mænd der så møder op hos en GP´s privat adresse, nu hun var så god til det kæresteagtige. At det skal forsvares hvis en psykopat efterfølgende lukker sig ind i hendes privathjem, og sidder inde i hendes stue når hun kommer hjem ? Eller tager hjem til hendes familie og fortæller at de nu er blevet kærester ? Jeg forstår sgu godt nogle GP kan blive hårde og kyniske. Sådanne tilfælde oplever de desværre nogle gange. Selvom det forhåbentligt er få kunder, så fylder sådanne få tilfælde meget af deres tid. Desværre. Mest for dem, men også alle os andre kunder, da de ikke kan undgå at lade sig påvirke at de her tilfælde. Redigeret 13. August, 2022 af ZEUS 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 361 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 40 minutter siden: Jeg har Googlet og Google.. Jeg kan vitterligt ikke se noget sted hvor det er ulovligt at dele et nummer veninder i mellem.. Jeg kan ligeledes heller ikke finde noget med at delingen af videoen skulle være ulovlig.. Vi må gerne filme på offentlige steder og vi må også gerne dele den selvom der er fremmede mennesker med på videoen som evt ikke er bevidst omkring det.. Hvis personen kan identificeres og ønsker at få sig sløret så skal vi godt nok gøre det.. Nu venter vi bare på manden tager kontakt for at blive sløret.. Det virker heller til andre har fundet noget nærmere.. @Halvstor og @Advarsel i er dem der mest hårdnakket mener det er ulovligt.. Kan I komme frem med noget der ikke kun gælder for offentlige myndigheder, forretninger og deslige.? En række usammenhængende brokker: Har kun min viden fra et GDPR træningskursus for folk på gulvet... GDPR er en hvepserede, og potentielt dyrt at komme på kant med. Det vil nok kunne anfægtes, at du er en privat person i denne sammenhæng. Telefonnummer er personhenførbart. Data må kun bruges til det formål det oprindeligt er givet tilladelse til. Så data må ikke flyde videre medmindre kunden ved det i forvejen. Jeg ved ikke hvad der er almindelig anerkendt at man implicit giver lov til ved fx at handle med en foretningdrivende. Har de fx log til over tid at tracke vi avisadankort, hvilke varer jeg køber til hvilken pris. Og data omkring sex, mm. er særligt følsom data... GDPR er giftigt! Skjold Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 (edited) ZEUS skrev, for 47 minutter siden: Arg simpelthen for langt ude. Tænker du er kun ude på at provokere Men denne kommentar er syg !. Siger ikke at du er omtalte, men der findes sådanne psykopater derude. Dem som tror de har ejerfornemmelser over GP´erne og tror de kan behandle dem som det værste lort. Det næste bliver vel at du skriver det er ok med de mænd der så møder op hos en GP´s privat adresse, nu hun var så god til det kæresteagtige. At det skal forsvares hvis en psykopat efterfølgende lukker sig ind i hendes privathjem, og sidder inde i hendes stue når hun kommer hjem ? Eller tager hjem til hendes familie og fortæller at de nu er blevet kærester ? Jeg forstår sgu godt nogle GP kan blive hårde og kyniske. Sådanne tilfælde oplever de desværre nogle gange. Selvom det forhåbentligt er få kunder, så fylder sådanne få tilfælde meget af deres tid. Desværre. Mest for dem, men også alle os andre kunder, da de ikke kan undgå at lade sig påvirke at de her tilfælde. Jonze er slem og skal spiddes som en anden snaphane . Ej jeg gav mig ud i spekulationer omkring hvordan det kunne have forgået, og hvad starutten kan have tænkt. Jeg undrer mig også over det det der med at lade pengene flyde på bordet, måske har det været en meget grøn GP . Jeg er en ikke en teamplayer, alt det der moraliseren og rygklapperi gør jeg ikke så meget i. Men jeg er en lovlydig borger, sådan da Redigeret 13. August, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1476 Skrevet 13. August, 2022 Lasselas skrev, for 11 timer siden: For alvor. Er du ved at drosle med og overvejer du at stoppe snart? Nej det har jeg ingen planer om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 13. August, 2022 Madame Illona skrev, for 2 minutter siden: Nej det har jeg ingen planer om Det er jeg rigtig glad for at høre. Jeg håber et genbesøg bliver muligt - evt. hvor Sandy også deltager. Du er god, så sammen må I være dobbelt så gode. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 TordenSkjold skrev, for 12 minutter siden: Det vil nok kunne anfægtes, at du er en privat person i denne sammenhæng. Det kan jo så også anfægtes om jeg er en virksomhed i pågældende situation.. Når man ikke har fået penge for sin varer så er det vel et privat anliggende.. Jeg kan heller ikke på nogen lister over henførbar personoplysninger finde noget om at et telefonnummer er henførbaroplysninger.. Der står dog mange andre numre som ip adresse og således.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg