Bananas 17669 Skrevet 12. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 46 minutter siden: TAK!!! Hvad fulan er det for en måde at bebrejde ofrene på.. Man forstår næsten hvad det er for nogle typer der mener voldtægtsofre "burde have taget mere tøj på hvis de ikke vil udsættes for voldtægt".. Kære Jennifer, Jeg er en af dem som trives med at du og andre piger er her. Det er dog ikke alle som gør. Jeg tror nok man skal regne med at her er nogle på EG som nyder af at skændes med jer, nedvurdere jer, drille jer. Hvis de er psykopater aner jeg ikke, men de nyder af det. Så lidt twistede sjæle går de nok rundt med. Nej, jeg mener ikke at man skal synes det er ok at låse sig ind med psykopater hvis man er GP. Men man får nok acceptere at der er en og anden diagnos på EG, og det er jo bare til at leve med. GDPR er i øvrigt en sjov størrelse. Den har jo ikke medført meget mere end at alle sites fortæller os at de nu er i gang med at samle vores data, sende en masse annoncer vores vej etc. og accepterer vi det eller ikke? Gør vi ikke det, så må vi ikke bruge siderne. GDPR synes jeg i skal skide på i jeres lille gruppe af piger. Gør det som fungerer for jer. Politiet er lige så uinteresseret i jeres eventuelle forbrydelse mod GDPR som de er i psychos som prøver at knalde jer uden kondom. Den første og største opgave man har er at beskytte sig selv. Loven kommer lidt længere ned på listen. 10 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 12. August, 2022 Jeg er en af de mænd der gerne vil uden kondom -det er ikke nemt, og jeg acceptere, også dem der ikke vil... Jeg mindes ikke jeg er gået pga. pigen ikke ville uden kondom. Jeg har tit rigtig svært ved, at komme, når jeg har/har haft kondom på. Jeg prøver ikke, at snyde mig til det -men har altså oplevet kondomet ikke holdt, og vi opdagede det først længe efter... Jeg kunne mærke det blev ekstra nice tænkte jeg -ved ikke om det er det samme for en pige (om hun kan mærke det) nogen er nærmest paranoid og skal tjekke hele tiden -men jeg har da forståelse for det. Det kan godt være jeg er en slubbert! men får jeg chancen og hun er lækker -så nyder jeg det i fulde drag uden... Jeg er ikke en tyv og jeg har ikke behov for, at lyve overfor nogen. Jeg har oplevet meget igennem tiden -f.eks. har jeg ligget og fået gnavet gren (uden) og vupti, så hopper hun på, nærmest ved et uheld (og hun ved ikke det er min drøm, at hun bare gjorde det) vi havde ikke aftalt noget på forhånd -efter denne tråd kan man jo sidestille det med voldtægt? bare med modsatte fortegn... hmm..... Jeg bryder mig ikke om at læse, hvordan nogen retfærdiggøre selvtægt eller, hvad de ville gøre/skulle havde været gjort -med denne mand... Klart er det ikke i orden, det han har gjort -men udråbe ham til voldtægtsmand. Kunne kvinden ikke forsøge, at stoppe ham, om ikke andet råbe ham an... (fremgår ikke) Dele en mands nummer, filme ham på video, mene konen skulle have denne tilsendt -det er jo dræbende for enhvers lyst. Lave en tråd, hvor man deler det i dette forum... kunne man ikke anmelde ham, og give oplysningerne til politiet. Hvad er budskabet er det flere? -man skal ikke fucke men disse gp. for så kan det ende med man bliver delt, og filmet -For hvad -hvis man ikke er enige i det der er aftalt? eller man spørg til sex uden kondom? forsøger at forhandle prisen? -er det en nedre grænse? Hvem definerer, hvad man kan tillade sig -og går det begge veje?? Skal man nu frygte, at gå til en gp for fremtiden?? -nogen gør det allerede i forvejen -og tør kun hvis det er diskret, og ingen ser det... Er det en indirekte trussel fra dette hemmelige netværk... Hvem er de egentlige? og hvor mange er med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17669 Skrevet 12. August, 2022 Møffe skrev, for 17 minutter siden: Jeg er en af de mænd der gerne vil uden kondom -det er ikke nemt, og jeg acceptere, også dem der ikke vil... ------- Er det en indirekte trussel fra dette hemmelige netværk... Hvem er de egentlige? og hvor mange er med? Hvis du ikke prøver at snyde, begå overgreb eller lade være med at betale - har du vel ingen grund til angst? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Møffe skrev, for 47 minutter siden: Jeg er en af de mænd der gerne vil uden kondom -det er ikke nemt, og jeg acceptere, også dem der ikke vil... Jeg mindes ikke jeg er gået pga. pigen ikke ville uden kondom. Jeg har tit rigtig svært ved, at komme, når jeg har/har haft kondom på. Jeg prøver ikke, at snyde mig til det -men har altså oplevet kondomet ikke holdt, og vi opdagede det først længe efter... Jeg kunne mærke det blev ekstra nice tænkte jeg -ved ikke om det er det samme for en pige (om hun kan mærke det) nogen er nærmest paranoid og skal tjekke hele tiden -men jeg har da forståelse for det. Det kan godt være jeg er en slubbert! men får jeg chancen og hun er lækker -så nyder jeg det i fulde drag uden... Jeg er ikke en tyv og jeg har ikke behov for, at lyve overfor nogen. Jeg har oplevet meget igennem tiden -f.eks. har jeg ligget og fået gnavet gren (uden) og vupti, så hopper hun på, nærmest ved et uheld (og hun ved ikke det er min drøm, at hun bare gjorde det) vi havde ikke aftalt noget på forhånd -efter denne tråd kan man jo sidestille det med voldtægt? bare med modsatte fortegn... hmm..... Jeg bryder mig ikke om at læse, hvordan nogen retfærdiggøre selvtægt eller, hvad de ville gøre/skulle havde været gjort -med denne mand... Klart er det ikke i orden, det han har gjort -men udråbe ham til voldtægtsmand. Kunne kvinden ikke forsøge, at stoppe ham, om ikke andet råbe ham an... (fremgår ikke) Dele en mands nummer, filme ham på video, mene konen skulle have denne tilsendt -det er jo dræbende for enhvers lyst. Lave en tråd, hvor man deler det i dette forum... kunne man ikke anmelde ham, og give oplysningerne til politiet. Hvad er budskabet er det flere? -man skal ikke fucke men disse gp. for så kan det ende med man bliver delt, og filmet -For hvad -hvis man ikke er enige i det der er aftalt? eller man spørg til sex uden kondom? forsøger at forhandle prisen? -er det en nedre grænse? Hvem definerer, hvad man kan tillade sig -og går det begge veje?? Skal man nu frygte, at gå til en gp for fremtiden?? -nogen gør det allerede i forvejen -og tør kun hvis det er diskret, og ingen ser det... Er det en indirekte trussel fra dette hemmelige netværk... Hvem er de egentlige? og hvor mange er med? Du kan være helt rolig.. Ingen af os mener man skal deles fordi man prøver at prutte om prisen eller spørger høfligt til en ydelse heller ikke selvom det klart står vi ikke tilbyder det.. Men hvis man prøver at begå et overgreb på en af os eller stjæle så kan man godt forvente vi deler de info vi nu engang har der er hverken identificerbar info eller personfølsomt ifølge loven i vores lille private gruppe af veninder.. Jeg synes bestemt heller ikke man skal gøre mandens liv surt.. Og jeg synes heller ikke mandens familie skal blandes ind i det men jeg kan vitterligt ikke se problemet i at prøve at redde andre piger fra en dybt ubehagelig oplevelse der sætter spor.. Pigen havde intet vundet ved at miste en arbejdsdag på at skulle bøvle med en anmeldelse på en mand hun ikke aner hvem er.. Som sagt har vi intet identificerbar info.. Pigerne kunne selvfølgelig have afvist ham da han prøvede at lave en aftale men så var problemet blevet en anden piges.. Politiet kunne ikke når at tilkaldes.. Så der var ikke så mange andre muligheder.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bgo 103 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Du kan være helt rolig.. Ingen af os mener man skal deles fordi man prøver at prutte om prisen eller spørger høfligt til en ydelse heller ikke selvom det klart står vi ikke tilbyder det.. Men hvis man prøver at begå et overgreb på en af os eller stjæle så kan man godt forvente vi deler de info vi nu engang har der er hverken identificerbar info eller personfølsomt ifølge loven i vores lille private gruppe af veninder.. Jeg synes bestemt heller ikke man skal gøre mandens liv surt.. Og jeg synes heller ikke mandens familie skal blandes ind i det men jeg kan vitterligt ikke se problemet i at prøve at redde andre piger fra en dybt ubehagelig oplevelse der sætter spor.. Pigen havde intet vundet ved at miste en arbejdsdag på at skulle bøvle med en anmeldelse på en mand hun ikke aner hvem er.. Som sagt har vi intet identificerbar info.. Pigerne kunne selvfølgelig have afvist ham da han prøvede at lave en aftale men så var problemet blevet en anden piges.. Politiet kunne ikke når at tilkaldes.. Så der var ikke så mange andre muligheder.. Jeg syns der er ok i deler de oplysninger mellem jer det er jo det same vi mænd gør når vi fortæller her inde om dårlig oplevelser med en pige 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 13. August, 2022 Madame Illona skrev, for 7 timer siden: Jeg tror når jeg stopper for alvor i denne branche så vil jeg sætte mig ned og skrive en bog om mine erindringer. For NEJ hvor skal vi piger finde os i meget …. For alvor. Er du ved at drosle med og overvejer du at stoppe snart? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Devildriver 26 Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden: Sååå vi er efterhånden et mindre netværk af privat diskret piger der snakker sammen og nogle gange følges ad på turné.. Og jeg er simpelthen lige nødt til at dele noget med jer som jeg føler er en mindre sejer for hele branchen.. Igennem det her netværk deler vi dårlige oplevelser med hinanden og selvfølgelig oplysninger på de mænd der enten er ubehagelige, snyder, prøver at overtræde grænser eller som direkte stjæler.. For nogle uger siden havde en af pigerne i vores netværk en oplevelse med en gæst der prøvede at knalde hende uden kondom imod hendes vilje, da hun selvfølgelig siger fra, vælger manden at afbryde, skynde sig at tage tøj på, tage pengene på bordet og løbe.. Hun deler nummeret med os andre.. Og her i dag der ville lykken os simpelthen at manden kontaktede en anden af pigerne og bookede en tid.. Hvad han ikke vidste var at pigens tele var den der ventede på værelset og hun konfronterede ham med hvad han havde gjort.. Hun filmede selvfølgelig for sin egen sikkerhed hele optrinnet.. Det var fryd at hører ham på videoen.. Det føles bare som en sejer.. Det at han nu ved at han er opdaget gør måske at andre piger slipper for den ubehagelige oplevelse.. Videoer er selvfølgelig delt, så vi kan genkende ham, også hvis han skulle skifte nummer.. Det måske bare en dråbe i et meget stort hav men mange bække små som man siger.. Måske det mest hører under hyggesnak.. Men der kan jo nemt komme en debat ud af det er min erfaring.. Ellers må den rykkes.. Når du siger han tog pengene på bordet. Undskyld , men er hun så ikke lidt selv skyld i det. Samtlige besøg jeg har haft går pigen altid ud af rummet med pengene , netop for at forhindre dette. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. August, 2022 Devildriver skrev, for 29 minutter siden: Når du siger han tog pengene på bordet. Undskyld , men er hun så ikke lidt selv skyld i det. Samtlige besøg jeg har haft går pigen altid ud af rummet med pengene , netop for at forhindre dette. Nej, selvfølgelig ikke. Ligesom en letpåklædt kvinde ikke selv er skyld i at blive voldtaget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ZEUS 1586 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Bgo skrev, for 2 timer siden: Jeg syns der er ok i deler de oplysninger mellem jer det er jo det same vi mænd gør når vi fortæller her inde om dårlig oplevelser med en pige Nemlig ! God poingte !. Det tænkte jeg netop også når jeg læste trådstarters indlæg. Jeg har en svaghed for altid at se det fra den anklagedes side. Kan ikke lade være Er der en dokumentar om feks en massemorder fra USA, så ikke lade være med at tænke, tænk nu hvis han var uskyldig, eller hvad fik personen til at blive den han var. Derfor så kunne jeg ikke lade være med at tænke, at trods kæmpe forståelse for det GP´eren var udsat for, så skal man aldrig forsvare selvtægt. Men indrømmer samtidigt at i dette tilfælde kunne der ikke gøres andet. Og trods alt en skånsom måde at få ham fjolset til at forstå at han har gjort noget galt, og få ham til at stoppe med det fremover. Men når der diskuteres om det er lovligt eller ej, så uden at have nogen juridisk indsigt, så tænker jeg umiddelbart det er ulovligt. Det samme ville være hvis en kunde havde optaget en GP´ere og delt videoer af hende. Eller er forskellen om hun er nøgen eller påklædt ? Mit syge forsvarsgen af forbrydere og andre som på forhånd er dømt, kunne heller ikke lade være med at tænke den tanke, at det kunne ske at en GP og kunde, måske havde dårligt kemi, og måske også endte med at blive sure på hinanden, hvor det nødvendigvis ikke var kundens skyld. Der kunne han fremover blive hængt ud, uden at kunne forsvare sig. Tænker ikke på aktuelle sag, men rent generelt. Det her netværk der findes. At nogle uretfærdigt kom på den her liste, og aldrig fik chancen for at modbevise noget. Men så er det netop det her forum, som jeg til enhver tid vil forsvare kommer på banen. Det kunne være det her netværk som GP´ere har at måske 2-3 procent uretfærdigt kom på en liste. Men det vægtes op imod at den liste kunne redde dem fra nogle rigtigt dårlige oplevelser. Så virkeligt en lille genne det måske kunne være for nogle uheldige kunder målt på det den kan afværge af lorte situationer fra ubehagelige kunder. Hvorimod jeg vil skyde på de her anmeldelser vi har herinde på eroguide, der er tallet sikkert op mod 20 procent eller mere, hvor en GP´er uretfærdigt bliver hængt ud, simpelthen fordi kunden havde en dårlig dag= udsendt dårligt attitude eller andet. For slet ikke tale om alle de anmeldelser, hvor vi bliver personlige og hænger alt muligt ud om en GP, som intet relevans har med et GP besøg. Trods vores nogle gange meget ubarmhjertige og uretfærdige anmeldelser, så vil jeg dog forsvare vores forum. Det er den eneste måde man kan sikre sig at de trods alt få GP der fusker, ikke får for meget succes med det, og at de GP´ere der leverer god service kan fremhæves, og forhåbentligt få flere kunder. Redigeret 13. August, 2022 af ZEUS 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2814 Skrevet 13. August, 2022 Devildriver skrev, for 33 minutter siden: Samtlige besøg jeg har haft går pigen altid ud af rummet med pengene Svært når der kun er 1 rum. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2207 Skrevet 13. August, 2022 Bananas skrev, for 5 timer siden: Hvis du ikke prøver at snyde, begå overgreb eller lade være med at betale - har du vel ingen grund til angst? -jeg er slet ikke kunde ved dem det drejer om her. Men dem, hvor jeg kommer har deres egen "netværk " de er dog mere diskret med det. Men gør ikke, at jeg bliver angst. Jeg vil kalde det her indirekte trussel. Og signalværdien til mig er, min beslutning om aldrig, at søge den slags gp var/er helt rigtig. Det er bare min mening om det:-) det gør ikke jeg har sympati med nævnte kunde. Selvom han er et slags offer for deres selvtægt... I mine øjne kan det ikke retfædig gøres... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Møffe skrev, for 34 minutter siden: -jeg er slet ikke kunde ved dem det drejer om her. Men dem, hvor jeg kommer har deres egen "netværk " de er dog mere diskret med det. Men gør ikke, at jeg bliver angst. Jeg vil kalde det her indirekte trussel. Og signalværdien til mig er, min beslutning om aldrig, at søge den slags gp var/er helt rigtig. Det er bare min mening om det:-) det gør ikke jeg har sympati med nævnte kunde. Selvom han er et slags offer for deres selvtægt... I mine øjne kan det ikke retfædig gøres... Og det er heeelt fair.. Hvis du er i tvivl om hvordan man skal opfører sig så det nok også bedst at du holder dig til de piger du normalt vælger.. Hvad er det for en selvtægt du skriver om.? At han blev snakket med af en tele, eller at vi har fraskrevet ham som gæst.? Det samme var sket hvis han havde opført sig dårligt overfor en pige på et bordel.. Så havde telen også taget en snak med ham når han kom næste gang.. På bordellet er der så allerede overvågning der gør at telen kan føle sig mere sikker.. Ligesom telen valgte at optage, så hun havde noget at give til politiet, skulle han vælge at gå løs på hende.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 13. August, 2022 Hvad enten det er lovligt eller ej at dele sådanne oplysninger, så synes jeg det er noget i skal blive ved med. Lovgivningen er bare politikernes bedste bud på at lave generelle regler der skal få samfundet til at fungere bedst muligt. Den er langt fra optimal i alle situationer. Hvis ikke folk kunne tænke selv ville meget gå helt galt. Politiet får en GP ikke noget ud af med mindre der er begået en meget alvorlig forbrydelse, da der som regel vil være bevismæssige problemer og de nedprioriterer området. Fortsæt med at beskytte jer selv! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 ZEUS skrev, 1 time siden: Men når der diskuteres om det er lovligt eller ej, så uden at have nogen juridisk indsigt, så tænker jeg umiddelbart det er ulovligt. Det samme ville være hvis en kunde havde optaget en GP´ere og delt videoer af hende. Eller er forskellen om hun er nøgen eller påklædt ? Hvad af det tror du er ulovligt.? Jeg har prøvet at Google og Google fordi vi vil jo helst ikke ende ud i at have gjort noget forkert hvis vi kan undgår det.. Jeg kan kun finde noget med det er ulovligt at tage billeder af folk i deres private hjem.. Og at nøgenbilleder osv er ulovligt at dele.. Han var fuldt påklædt, hverken nævnt ved navnsnævnelse (vi aner ikke hvad det er) eller delt identificerbar info.. Eller særlig personfølsomt info.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Devildriver skrev, for 1 time siden: Når du siger han tog pengene på bordet. Undskyld , men er hun så ikke lidt selv skyld i det. Samtlige besøg jeg har haft går pigen altid ud af rummet med pengene , netop for at forhindre dette. Som sutteålen skrev.. Det jo heller ikke et voldtægtsoffers påklædning der er skyld i voldtægten.. Jeg føler faktisk efterhånden det er forkert af os at stole på mænd vi skal til at have sex med.. Det jo dybt godnat.. Du nummer 2 I tråden der prøver at gøre det til en ting pigen kunne have forhindret.. Som min moder plejede at sige "hvis tyven vil ind så skal han nok komme det.. Så det op til en selv om man vil have et smadret vindue oven i røveriet".. I dette tilfælde kan man jo så bruge "et smadret ansigt".. Man mister så lige pludselig mere end 500 kr.. Nu har jeg aldrig prøvet at arbejde med et smadret fjæs, eller haft det for den sags skyld, men jeg kunne forestille mig at det gør det svært at få gæsterne til ikke bare vende om i døren.. Redigeret 13. August, 2022 af JenniferRomantica 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Halvstor skrev, for 8 timer siden: Synes Jennifer tenderer til at overdramatisere uden grund. Hun er helt galt på den som i absolut helt galt med hvad er lovligt og ikke lovligt. Hun har ikke selv oplevet situationen og genfortæller en historie. Hun ved ikke reelt om det er det der er sket. Og ja, jeg stiller altid spørgsmålet - "Kan det nu også passe?" Igen så vil jeg gerne have beviser på hvor jeg er helt væk hvad angår loven.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 13. August, 2022 Bananas skrev, for 6 timer siden: Hvis du ikke prøver at snyde, begå overgreb eller lade være med at betale - har du vel ingen grund til angst? jo for seksuelle overførte sygdomme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Sportstossen skrev, for 4 minutter siden: jo for seksuelle overførte sygdomme Så ville det jo være fordi du havde valgt noget uden kondom og det er ikke muligt i vores netværk.. Så ikke engang det behøver man frygte.. Redigeret 13. August, 2022 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 13. August, 2022 (edited) JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden: Hvad af det tror du er ulovligt.? Jeg har prøvet at Google og Google fordi vi vil jo helst ikke ende ud i at have gjort noget forkert hvis vi kan undgår det.. Jeg kan kun finde noget med det er ulovligt at tage billeder af folk i deres private hjem.. Og at nøgenbilleder osv er ulovligt at dele.. Han var fuldt påklædt, hverken nævnt ved navnsnævnelse (vi aner ikke hvad det er) eller delt identificerbar info.. Eller særlig personfølsomt info.. jeg mener ikke det er ulovligt at filme, selv mennesker filmer politiet og ligger det på fb for at bevise hvis de misbruger deres magt, folk lægger også videoer op på fb på når idioter flår trøjer af uskyldige mennesker ( sagde Brøndby fanen selv ) Så syntes det er det helt rigtige i har gjort, i har hun taget ansvar for jer selv og beskyttet jer mod en usympatisk idiot. Heldigvis er alle mænd/kunder ikke sådan, ligesom vi er mange Brøndby fans som fordømmer volden . Du har min største Respekt Jennifer . Redigeret 13. August, 2022 af Sportstossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sportstossen Skrevet 13. August, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden: Så ville det jo være fordi du havde valgt noget uden kondom og det er ikke muligt i vores netværk.. Så ikke engang det behøver man frygte.. var nu ment som en lille joke generelt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 13. August, 2022 Sportstossen skrev, for 5 minutter siden: var nu ment som en lille joke generelt Ja I know.. Mit var også en joke.. Faktisk er du sjovere end mange af dine medfans.. Især den der med en brøndbyfan der fordømmer vold.. Godt nok er jeg naiv meeeen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1622 Skrevet 13. August, 2022 Bananas skrev, for 7 timer siden: Hvis du ikke prøver at snyde, begå overgreb eller lade være med at betale - har du vel ingen grund til angst? Pointen her er vel netop at ved selvtægt kan der ske fejl, man kan ha fået fat i den forkerte mand, hændelsen var en misforståelse mm. Det er altid ok at beskytte sig selv - men når det går over i straf og trussel, så er det skidt, og der er også en risiko for at uskyldige kan blive ramt eller “straf” er urimelig. gjorde vi det samme som kunder mod GP’er som eksempelvis skød, så vil det også være skidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1005 Skrevet 13. August, 2022 Halvstor skrev, for 9 timer siden: Hvordan gøres det? Ligesom Amber heard Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3312 Skrevet 13. August, 2022 Jogge skrev, for 15 minutter siden: Det er altid ok at beskytte sig selv - men når det går over i straf og trussel, så er det skidt, De har hverken truet eller straffet manden, men konfronteret ham med at han forsøgte at snige kondomet af under samleje og efterfølgende taget de penge han havde betalt pigen og taget flugten. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 13. August, 2022 (edited) Det er selvfølgelig lidt noget underligt noget, at have pengene liggende på bordet. Pigen har af en eller anden årsag haft paraderne nede. Måske har hun virket meget kæresteagtig, og han har følt hun lagde op til sex uden, og så blev hans manddom meget skuffet?? Jeg er sikker på, at en dreven pige som Jennifer ville putte dem ned i sin Gucci taske, eller hvad hun nu bruger Redigeret 13. August, 2022 af Jonze 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg