Hop til indhold
Supermayn

Bangkok lever - Aug '22

Recommended Posts

Husk at LT altid lige skal tales igennem omkring følgende:

- Hvor mange gange må du komme. Nogle piger mener 2 gange only og ikke alt hvad du kan som Buc gerne vil have

- Hvornår pigen smutter. Nogle piger vil forsøge at smutte kl. 5 om morgen andre skal du bede om at "skride"

@BUC2610 det er dine penge så gør med dem som der passer dig men du behøver ikke betale så meget som du gør heller ikke for de unge "spinners" - ikke altid. Du kan sagtens forsøge med lidt lavere priser 1.000 for ST eller 1.500 og for LT 1500-2500 ret mange af dem vil sige ja tak og dem som ikke gør, hvor du vil have dem, fair nok så bare smide 1000 baht oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
newbee skrev, for 4 timer siden:

Husk at LT altid lige skal tales igennem omkring følgende:

- Hvor mange gange må du komme. Nogle piger mener 2 gange only og ikke alt hvad du kan som Buc gerne vil have

- Hvornår pigen smutter. Nogle piger vil forsøge at smutte kl. 5 om morgen andre skal du bede om at "skride"

@BUC2610 det er dine penge så gør med dem som der passer dig men du behøver ikke betale så meget som du gør heller ikke for de unge "spinners" - ikke altid. Du kan sagtens forsøge med lidt lavere priser 1.000 for ST eller 1.500 og for LT 1500-2500 ret mange af dem vil sige ja tak og dem som ikke gør, hvor du vil have dem, fair nok så bare smide 1000 baht oveni.

Det er da en overvejelse værd. Tænker også at det fåes billigere. Særligt i Pattaya. Men på den anden side har jeg mange krav til akten som jeg så også betaler for. For mig handlet det også, lidt, om den gode samvittighed næste morgen:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Kaptajn Haddock skrev, for 35 minutter siden:

Har de unge piger forbehold for mænd, der er 50+ men iøvrigt velholdte, venlige og i god form ? :D

Jeg selv er 45 og har ikke haft udfordringer med at skaffe hyggetid med de helt unge piger 18-21 år. 
Bor du på et ok hotel/condor og inviterer på lidt at drikke, kører god stil på dine beskeder, er renlig osv er der ingen hindringer. 
bare se at få installeret Thai friendly så kører det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BUC2610 skrev, for 10 timer siden:

hotel/condor

Hvad er condor? Har Googlet men finder ikke noget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Kaptajn Haddock skrev, for 12 timer siden:

Har de unge piger forbehold for mænd, der er 50+ men iøvrigt velholdte, venlige og i god form ? :D

Skeiv PM hvis du ellers har brug for info. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, den 19.8.2022 at 22:22:

Har de unge piger forbehold for mænd, der er 50+ men iøvrigt velholdte, venlige og i god form ? :D

Nej, de har ikke noget imod ældre mænd - de kan derimod ikke lide mænd der er "bombuye" (overvægtige) eller ikke forstår at klæde sig pænt - T-shirts er ikke så velsete - og slet ikke trukket op så man kan se maven - køb hellere en kortærmet skjorte i Thai-silke - koster ikke alverden - du kan vel få 5 stk. for omkring kr. 200,- eller mindre. De ser også helst mænd gå i lange bukser, men der står jeg af, da det simpelthen er for varmt  med 30+ grader i skyggen - og korte bukser fås ofte med flere lommer nede på lårene med enten knapper eller lynlås, så man mere sikkert og ubesværet kan gå eller køre rundt på motobike med pung og andre værdigenstande - jeg har været ud for et par langfingrede ladyboys, som forsøgte at skubbe min pung op af en sådan lomme - det lykkedes heldigvis ikke, inden jeg opdagede det og skældte dem huden fuld og de hurtigt fortrak, for ikke at påkalde sig mere opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alt info :).

Så I finder freelancer piger på tinder og thaifriendly?

Og lækre piger koster ca. 1500-2500 baht for ST max 2 timer samt er LT hele natten ca. 21-7:00 og koster ca. det dobbelte af ST så 3000-5000 baht?

Jeg var på Nana Plaza en gang her i juni, der skulle jeg betale barfine 1000 baht og 3000 baht for ST. Er det normal priser når man henter derinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for den dybdegående beskrivelse. 
Overvejer nemlig selv at tage en tur til Thailand engang næste år og din historie har givet inspiration og er nu mere sikker på at det er en tur jeg selv skal begive mig ud på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...