Hop til indhold
Supermayn

Bangkok lever - Aug '22

Recommended Posts

Regntid? Fuck det... Jeg måtte bare afsted.

Ferien er endelig kommet og jeg bestilte billet afsted mod Bangkok. Qatar Airways havde billige biletter, og derefter muligheden for at opgradere til business class for 2000,- ekstra. Og vil man det når det er 6 timers rejse længere, med stop i Doha? Ja lyder svaret, for business class på Qatar Airways er vanvittig lækkert, og så kan man faktisk sove på flyet.

ThaiFriendly installeret på telefonen og indkøbt Tinder Gold, stod jeg i Kastrup Lufthavn, og så at der var 35 minutters kø gennem sikkerhedskontrollen. Men ikke for dem på business. Fast track - ja tak. (Det er første gang jeg flyver sådan, og måske synes du ikke det har noget med overskriften at gøre, men det kommer.. Og så også fordi jeg bare har total optur over selve flyrejsen, så det bliver altså også delt.)

Der stod man så - igennem sikkerhedskontrollen på ingen tid, og med en chokoladebolle og en kop kaffe fra Lagkagehuset og på vej mod gaten. Og så vibrerede mobilen.

"Du har 1 ny synes godt om".

Nu starter showet fandme tænkte jeg, og selvom "hende" der havde liket mig, havde et adamsæble på størrelse med en bowling kugle, så var det alligevel en indikation på at mit nyindkøbte abonnement virkede.

Ombord på flyet, en lille skål nødder, personlig velkomst, varmt håndklæde og et glas friskpresset (sådan smagte det i hvert fald) appelsin juice. Jeg gennemgik vin menuen og bestilte mine 3 retter fra menukortet - tyrkisk forret, grilled seabass til hovedret og noget is med friske bær til dessert. Et glas champagne efter vi var kommet i luften og et glas chadonnay til hovedretten. Hallo - I'm in heaven. Man har det pisse godt, fantastisk mad, service, oplevelse i lufthavnen og det kilder helt i maven fordi man ved hvad man skal ned til.

6 timer til Doha. Lidt tid at få til at gå pga. 3 timers ventetid og så ca 6 timer mere til Bangkok. Ankom til kraftig regn, og en pakket lufthavn. Lang kø gennem paskontrollen. Men... Mine damer og herrer. Business class - direkte igennem paskontrollen sammen med flypersonalet, og mindsandten om ens baggage ikke også kommer ud som det første på båndet. Jamen dog.

Ned på nederste etage. Skytrain til Makkasan, taxa derfra til hotellet på Sukhumvit Soi 8 - Adelphi Suites. Fantastisk lejlighedshotel på 14 etage med udsigt mod Soi 4. Man kan gå bagvejen af Soi 6 indtil man rammer Soi 4. Til de kendte så er det gyden hvor Lolitas og Kasalong begge hører til. Var her også tilbage i April hvor de to blowjob barer var lukket, men Lolitas er nu åbnet. Det har dog aldrig rigtig sagt mig noget det der.

Allerede i taxaen på vej til hotellet var der bid. Både på Tinder og ThaiFriendly. Hende på ThaiFriendly var en pige på 22 jeg havde skrevet til mens jeg var i Doha, og hun gjorde meget ud af at hun ikke var freelance, men spurgte så - fordi jeg havde delt billeder - "You fly first class?". Hehe, så ændrede tonen sig sgu, og vi fik lavet en aftale til næste formiddag.

Jeg gik på restauranten ude foran Adelphi som laver en helt fantastisk Steak Salad. Jeg ved ikke hvordan de gør det, men deres kød er ekstremt mørt, perferkt stegt og bare kanon velsmagende. Restauranten ligger på Soi 8, lige ved siden af 7Eleven og med udsigt til Rumors.

På den modsatte side af Sukhumvit Road ligger der et typisk vestligt supermarked der hedder noget med "Foodland". Her købte jeg ind til morgenmad og kaffe, som jeg sætter pris på at lave selv om morgenen, hvis jeg ikke når buffeten. Samtidig giver det også lidt point når man står og fixer lidt æg og toast til din overnattende date. Jeg taler af erfaring. Hotellet har knive, gryder og pander. Man skal bare ringe til receptionen.

Da indkøbet var klaret og jeg havde været en tur i fitness på hotellet, så var jeg klar til første aften. Hooters overfor Nana Plaza tog jeg på, som jeg har været på flere gange før. De laver en fornuftig kyllingeburger, og deres drinks er ikke de der 50/50 blandinger som du får på The Jungle eller Stumble Inn, som jeg føler er lige voldsomt nok at starte ud med. Hooters kan faktisk også være et godt sted at møde andre nybegyndere har jeg fundet ud af, eller folk der skjuler hvorfor de EGENTLIG er i Thailand... haha.

Kyllingeburger, tre øl og to gin tonics, samt et shot med "Dave" fra Californien (Kampe klods), og så var det ellers videre ind på Nana Plaza med mig. Til jer der ikke har været på Nana Plaza før, så skal i vide at man altså godt må gå ind og kigge på de forskellige klubber, men man godt kan risikerer at blive set liiiidt skævt på hvis man vandrer fra klub til klub i flere timer.

- Rainbow 5 har de yngste og yndige piger. Sørg for at snakke med pigen om de er okay med det de laver. Det er ikke min oplevelse at alle piger derinde synes det er særlig fedt. Dem er der sikkert mange af, men lige på Rainbow 5 er det lidt mixet. Personalet er dog skide søde og charmerende, og jeg har også haft en skøn omgang før med en pige derfra, som på eget initiativ kom hen til mig, snakkede godt engelsk og som grinede over hele femøren når vi snakkede sammen. Det faldt jeg sgu for.

- Billboard på øverste etage har de lækreste piger. Mange af dem er dullet op. Spinkle med unaturligt store silikone bryster. Man snakker pris og ST/LT med mamma-san og ikke selve pigen. Den del bryder jeg mig faktisk ikke rigtig om. Jeg endte med en sød pige på 26 derfra som var dullet op, flotte og berøringsvenlige silikone bryster, og spinkel af bygning. Det kostede 700 i barfine og 3000 for ST. Det var en virkelig tam oplevelse. Hun synes min pik var for stor - og det passer ganske enkelt ikke, men selvom hun ligger der nøgen på din seng og ser mega lækker ud, så fortalte alt omkring hende at hun ikke havde lyst... Og så kan jeg bare ikke. Jeg ved godt der er nogle herinde der sikkert har det anderledes. Som vil have deres penge tilbage osv, eller force agten færdig, men ikke mig. Hun tilbød ellers et blowjov eller et handjob, men der var løbet lidt kørt for mig og jeg forsikrede hende at det var okay. Jeg gik faktisk tilbage næste aften og købte hende en drink igen. Fik sgu lidt ondt af hende.:(

 

Nå, men her til morgen kom frøken "You fly first class?" så forbi mit hotel. Jeg havde sørget for æg, ristet toast, lidt frugt og kaffe. Hun var fandme dejlig, og hun sprang på mig da vi havde spist. Det gik vildt for sig, og at tage sådan en 22 årig på 1.58 og 52 kg op af ruden på 14 etage med udsigt ud over byen, kan altså bare noget. Efter den skuffende oplevelse i går, gik det rimelig stærkt, og jeg ved ikke lige hvad det er med Thai damer - for de gør det også i Danmark - men det er som om at de vurderer sig selv ud fra hvor meget du kommer. Og for at sige det mildt, så var glasset vidst halvt fyldt da jeg kom der. Woooaaah det havde jeg brug for. Hun var dog ikke færdig, så ind i badet og så fik vi vasket hinanden og kørt en omgang mere. Faaantastisk.:wub:

Ud af døren med hende, en bog med til poolen og en ekstra kop kaffe i hånden. En god bog og et par timer i overskyet varmt vejr, før jeg gik i fitness igen og løftet lidt. Snakkede lidt med en kvinde som havde brug for hjælp til nogle øvelser. Hun var fra Tyskland og på ferie med sin mand. Hun så mega fit ud, så jeg tror ikke en skid på at hun havde brug for hjælp, så hvis jeg er heldig så er det enten et lidt kinky par, eller måske er hun lidt vovet. Det kunne sgu være frækt nok at hjælpe en fremmeds hustru på hotellet med at stille hendes behov som hendes mand ikke kan:P

 

Til MBK centeret og spise frokost på øverste etage, og så hjem på hotellet til en lur inden det gik løs igen. Jeg gik på Hillary2 på soi4, hvor en pige jeg har skrevet med på ThaiFriendly var, sammen med hendes mandlige veninde.. yes.. hun lignede ikke rigtig sig selv på billederne, så jeg købte dem begge en drink og gik fra deres bord for at joine et andet. Det er heldigvis virkelig nemt at finde andre piger på den bar, og de er alle freelance.. Næsten. Du kan få en pige med hjem for så lidt som 2000THB. Der var dog ikke rigtig nogen der som sagde mig noget, og da klokken var 01.30 gik jeg mod 7Eleven og købte lidt vand og en toast inden jeg ramte hotellet.

Men jeg var ludt skuffet over dagen og manglen på frække stunder, som jeg havde været foruden inden min morgendate, men lykken tilsmilede mig da en pige på ThaiFriendly heller ikke kunne sove. Hun ville have 2000 for et spontant besøg, men jeg fortalte at jeg ville give hende 3000 hvis hun kom i kjole uden trusser på, sat på knæ foran mig i lænestolen og gav mig et blowjob til jeg var klar til at kneppe hende bestemt, mens jeg hev hende blidt i håret med hendes hænder holdt på ryggen indtil jeg var klar til have hende på knæ foran mig med åben mund når jeg kom... Og kom gjorde jeg. Udover ansigtet på hende, i munden og hun slugte som en champ. Vi kælede lidt efter, og aftalte at mødes igen dagen efter (i morgen).

Og nu ligger jeg her i sengen og har brugt fucking lang tid på at skrive denne beretning. Klokken er 05.00, og søvnen er mangelfuld, men humøret er i top.

Bangkok lever - I bedste velgående. I morgen venter Soi Cowboy, selvom jeg muligvis kunne være fristet til at drage mod Pattaya en dag tidligere.

Jeg er jo i øvrigt frisk på en øl hvis der er andre brødre her fra siden her. Jeg er her nok i 2 uger sammenlagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med så detaljeret en beretning - det vækker gode minder fra tidligere besøg med alle de kendte lokationer du nævner.

Fortsæt endelig dagbogen fra din tur, det er vi mange der vil sætte pris på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super fed, fræk og velskrevet beretning. Vi ser frem til at høre mere.

Det var godt nok også billigt for en opgradering til business class. Så havde jeg også gjort det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Spee_dy skrev, den 11.8.2022 at 14:15:

Fantastisk beretning

Jeg er i Pattaya nu og de næste 10 dage, så er frisk på at mødes til en pils 

Jeg har sendt en besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

ThaiFriendly installeret på telefonen og indkøbt Tinder
 

den app, sammen med appen Line, har beriget min til i Thailand så umådeligt meget. Virkelig nemt at komme i kontakt med de helt unge freelancepiger til uforpligtende og skøn sex for b1500-3000 for st. 
skønt. Både Pattaya og BKK

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 22 timer siden:

Virkelig nemt at komme i kontakt med de helt unge freelancepiger til uforpligtende og skøn sex for b1500-3000 for st. 

Du mener vel lt (LongTime)? - ellers er priserne da steget noget ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaptajn Haddock skrev, for 14 timer siden:

Kan nogen byde ind med et ca. budget for sådan en udflugt (fly, hotel, selskab etc.) :)

Nu er flypriserne desværre gået agurk, men jeg har før rejst til kr. 2500,-/retur/direkte - nu er det nærmere 7500,- - men mon ikke de snart kommer ned i 4000,-, som for et par mdr. siden.

Et condeminium kan du hos Airbnb få til ca. kr. 2000,- for en måned, evt. + det løse til el og vand - regn måske med 3000,- - bare husk at booker du over 28 dage får du ofte 40% rabat.

Lt (LongTime) kan du få fra 1500 - 3000,- THB (kr. 300,-) og engagerer du dig med den samme pige flere nætter, kan du ofte få rabat +/eller evt. andre fordele, mad, rengøring, tøjvask, mv. (say no more).

Så hvis du ikke er for fordringsfuld og vil flyve på 1. klasse (en gang jeg ankom til BKK så jeg at nogle 1. klasses passagerer absolut ikke havde opført sig som 1. klasses passagerer, men havde opført sig som svin og bare smidt alt deres lort på gulvet) - kan du gøre en måned for under kr. 30000,-.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Jernsvinet skrev, for 21 minutter siden:

Du mener vel lt (LongTime)? - ellers er priserne da steget noget ;-)

Det kommer altid an på pigen. Jeg møder kun unge lækre modelpiger, students, og dem betaler jeg 1500-2500 for st med. Et par enkelte gange har jeg doblet op for en overnatning. 
jeg ser sjældent tøsen mere en én gang. 
 

men ja 300-500 for fuld pakke med en meget ung sprød tøs. Det betaler jeg med glæde. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur

Skøn beretning, og jeg er helt enig i dine betragtninger vdr. Qatar Airways, deres business class er virkelig fantastisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 10 timer siden:

Jeg møder kun unge lækre modelpiger, students, og dem betaler jeg 1500-2500 for st med. Et par enkelte gange har jeg doblet op for en overnatning. 
jeg ser sjældent tøsen mere en én gang. 

Min erfaring med de helt unge piger er også at jeg kun gider dem en enkelt gang - nej, så vil jeg hellere have en mere moden kvinde man også kan føre en samtale med og som ved hvad en mand gerne vil have ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Hver ting til sin tid. De unge er sku bare lækre og meget villige til at lære og gøre det så godt som muligt. Så hvis man er til en fræk totaloplevelse er Thai-friendly og line sku bare vejen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den 10.8.2022 at 00:05:

>Bangkok lever - I bedste velgående. I morgen venter Soi Cowboy, selvom jeg muligvis kunne være fristet til at drage mod Pattaya en dag tidligere.

Fortæl endelig mere... Jeg håber selv at kunne tage en 8-10 dages tur til BKK her i efteråret.

Hvad er grunden til at du tager til Pattaya også? Har BKK ikke rigeligt af alt det samme?

Redigeret af bitcoin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 16.8.2022 at 12:07:

Lt (LongTime) kan du få fra 1500 - 3000,- THB (kr. 300,-) og engagerer du dig med den samme pige flere nætter, kan du ofte få rabat +/eller evt. andre fordele, mad, rengøring, tøjvask, mv. (say no more).
 

Hmm, er priserne faldet meget? For 3 år siden var jeg i BKK og der tog alle gadepigerne 2000 for ST og 5000 for LT. Man kunne sikkert godt have pruttet om prisen, men det var rimeligt standard at de gav de priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
bitcoin skrev, for 1 time siden:

Hmm, er priserne faldet meget? For 3 år siden var jeg i BKK og der tog alle gadepigerne 2000 for ST og 5000 for LT. Man kunne sikkert godt have pruttet om prisen, men det var rimeligt standard at de gav de priser.

Jo det er prisen idag. På piger fra 18-25 år  

Alt over 30 år kan vel fåes fra 1200 bath  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bitcoin skrev, for 11 timer siden:

Hmm, er priserne faldet meget? For 3 år siden var jeg i BKK og der tog alle gadepigerne 2000 for ST og 5000 for LT. Man kunne sikkert godt have pruttet om prisen, men det var rimeligt standard at de gav de priser.

Kender kun priserne fra Pattaya for 3 år siden, hvor LT lå fra 1500 - 3000 THB og ST 1000 (bare man holdt sig fra de dyrere steder m. strip og gogo) - og så skulle man som regel regne med at erlægge 300 extra til bar-fine - men når man har en pige i flere dage, kan man som regel komme uden om barfine og finder du en pige på en gentlemens club, hvor de skal lukke kl. 22 - er hun fri til at besøge dig derefter, uden at du skal betale barfine. Pigerne på Coconut-bar koster heller ikke bar-fine.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pattaya er bare meget billigere end BKK.

Samt du får strand og vand i Pattaya - altså hvis man lige smutter til Jomtien eller Koh Larn. Jeg vil ikke bade på Pattaya strand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai connoisseur
Jernsvinet skrev, den 16.8.2022 at 22:21:

Min erfaring med de helt unge piger er også at jeg kun gider dem en enkelt gang - nej, så vil jeg hellere have en mere moden kvinde man også kan føre en samtale med og som ved hvad en mand gerne vil have ;-)

Føre en samtale med? Der er nu andre måder hvorpå de kære Thaikvinder kan bruge mundtøjet hehe :b

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan forskellene i hvad pigerne tager også hænge sammen med at det er regntid og lavsæson pt? Og at de stiger hen mod december?

Og dejlig læsning. Meget inspirerende selvom der ikke er udsigt til at jeg kan komme afsted

Redigeret af stein

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Kaptajn Haddock skrev, for 28 minutter siden:

Hvor lang tid er henholdsvis ST og LT ca. og er en fuld pakke nogenlunde sammenlignelig med en fuld pakke herhjemme? :)

St er vel Max 2 timer. I langt de fleste tilfælde en øl og så hygge/sex på dit værelse. Som regel kun 1 ladning. 
 

Lt er hele natten så det kan være fra 21.00-07.00. Her kan der skydes løs, forståes. 
 

angående fuld Pakke er det jo til forhandling. Hvis jeg er i dialog med en virkelig lækker tøs på eks Line, så ligger jeg altid 1000b til prisen og fortæller hvad jeg vil have. Og så får jeg det. De kan aldrig sige nej til lidt mønt de kære tøser. 
Så 10 timer med en 19-årig skønhed, 3-5 orgasmer, cim, cof, sex uden. Alt fåes for 1200kr. 
 

BUC

Redigeret af BUC2610

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...