Hop til indhold

Hvornår er det dårligste tidspunkt når man skal have en aftale?

Featured Replies

Skrevet

Jeg mener ikke rigtig sent ud på natten eller noget men jeg sidder her søndag eftermiddag og prøver at få en aftale i hus og det har været lidt af et mareridt at lande noget omkring 6-7 og ender derfor med en aftale kl. 9 efter at have kontaktet 5-6 stykker. måske er det pga. aftensmad at tidspunktet er dårligt :D

nogen som har prøvet noget i den dur eller kender tidspunkter man generelt undgår?

Skrevet

Personligt, så aftaler jeg næsten aldrig samme dag, kun hvis jeg er absurd liderlig, kan godt lide at planlægge turen hen til pigen, så jeg kan se hvor der evt. er bedst at parkere etc.

Men det er bare med at afvente svar.

Tror du kan have ret i at det måske er pga. det er Søndag. :) 

Skrevet

Jeg køber med kun få undtagelser sex i weekenderne. Plejer at besøge pigerne omkring middagstid. Booker altid 1-2 dage før. Plejer at være ret nemt at lave en aftale.

Skrevet

Jeg ved ikke hvornår det dårligste tidspunkt er. 
Jeg booker i 90% af tilfældene en eller 2 dage i forvejen en tid som første mand på på dagen. Ud af mange hundrede besøg har jeg faktisk kun mødt en der var så morgengnaven at jeg fik lyst til at gå :mrgreen:

Skrevet

Jeg bestiller altid tid i forvejen og det er altid på hverdage. Mit foretrukne tidspunkt er om formiddagen hvor jeg formoder der er bedst plads. Det hjar vist sig at være en god og farbar vej.

Skrevet

Søndag er ofte dårlig synes jeg…. Mange holder weekend, og selvom der står at de har åbent, oplever jeg ofte søndag som en lidt dårlig dag.

Jeg booker ALDRIG flere dage forud, og er derfor heller aldrig blevet brændt af… 
Jeg booker oftest indenfor et par timer, og synes egentlig at jeg for det meste har held med at få aftalerne på plads hurtigt.

Skrevet
Kubrick skrev, for 7 timer siden:

Søndag er ofte dårlig synes jeg…. Mange holder weekend, og selvom der står at de har åbent, oplever jeg ofte søndag som en lidt dårlig dag.

Jeg booker ALDRIG flere dage forud, og er derfor heller aldrig blevet brændt af… 
Jeg booker oftest indenfor et par timer, og synes egentlig at jeg for det meste har held med at få aftalerne på plads hurtigt.

det har vel osse noget at gøre med at hele tiden at finde nye græsmarker? Jeg færdes fast blandt en lille håndfuld piger der kender mig. Kun en af disse hvor jeg begyndte at komme var så ustabil med vore aftaler at jeg desværre måtte droppe hende. Kun undtagelsesvis vover jeg mig ud af min faste kreds.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.