Hop til indhold
Den_glade_amatør

Afstemning om din vurdering af GPers forhold samt om registrering af gæster

Bemærk: Denne afstemning handler om forholdene for GPer fra Latinamerika og Østeuropa. Altså ikke de danske GPer.  

46 medlemmer har stemt

1. 1. I tråden “Latina Not Done” (link i kommentar nedenfor) beskrives, hvordan GPer fra Latinamerika og Østeuropa udsættes for pres fra deres “hjælpere”, samt hvorfor det er meget vanskeligt for pigerne at stoppe i branchen, når de selv vil. Det beskrives også, hvordan man som gæst hos pigerne bliver registreret og vurderet. Efter at have læst tråden, særligt de første 9 sider indtil trådstarter blev udelukket, i hvor høj grad tror du så, at de fremsatte udsagn om GPernes forhold og tiltagene i forhold til at registrere gæsterne er i overensstemmelse med virkeligheden blandt latinaer og østeuropæiske GPer i Danmark?

• Jeg synes, at trådstarter er troværdig. At det billede, som tegnes, passer meget godt på de forhold, pigerne arbejder og lever under, og at gæsterne registreres som beskrevet, er nok også meget korrekt.
      18
    • Jeg synes, at trådstarter er troværdig og taler sandt i forhold til det, hun selv har oplevet. Til gengæld tror jeg ikke, at udsagnene er generelt gældende for den samlede mængde af piger fra Latinamerika og Østeuropa. På samme måde kan den nævnte registrering af gæster sikkert godt finde sted på nogen steder, mens andre steder måske nok registrerer, men ikke på så systematisk vis, som trådstarter hævder.
      2
    • Jeg tror, at trådstarter nok har ret i dele af det, som fremføres, men omvendt kan jeg ikke følge hende i alle udsagn. Det kan ikke udelukkes, at gæster registreres, men jeg tvivler på, at det sker så systematisk, som trådstarter hævder.
      4
    • Trådstarter har måske fat i en flig af sandheden, men virkeligheden for de fleste GPer fra Latinamerika og Østeuropa er ikke så grel, som det beskrives i tråden. Det kan ikke udelukkes, at nogle piger har det sådan, men jeg tro, at det er relativt få. At gæsterne registreres som beskrevet, tvivler jeg meget på. Måske registreres lidt, men slet ikke i det omfang, trådstarter har beskrevet.
      9
    • Jeg tror overhovedet ikke på det, som trådstarter påstår. Det virker alt for overdrevet, både hvad angår pigernes forhold og registreringen af gæsterne.
      4
    • Jeg har læst tråden, men dels ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal tro, dels passer ovenstående svarmuligheder ikke rigtig på mig.
      3
    • Emnet interesserer mig ikke, og jeg orker ikke at bruge tid på en så lang tråd.
      6

Recommended Posts

Tråden Latina Not Done har de seneste dage skabt debat om forholdene for de GPer, som kommer til Danmark fra Latinamerika og Østeuropa.

På den ene side beskriver trådstarteren @Colombiameme, hvordan pigerne udsættes for pres fra deres bagmænd, samt hvorfor det er meget vanskeligt for pigerne at stoppe i branchen, når de selv vil. Det beskrives også, hvordan man som gæst hos pigerne bliver registreret og vurderet.

På den anden side mener bl.a @nørden, at trådstarteren ikke er troværdig, og at hendes oplæg og efterfølgende tilføjelser er yderst tvivlsomme.

Hvad mener du om henholdsvis beskrivelsen af pigernes forhold og den måde, grupperingerne bag pigerne registrerer os gæster på? Lyder det i dine ører rigtigt, som det rene tankespind, eller noget derimellem?

Bemærk, at spørgsmålet alene går på de latinamerikanske og østeuropæiske piger og tiltagene fra deres bagland. Danske GPers forhold indgår ikke i denne afstemning.

Deltagelse i afstemningen er anonym.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

At udelukke profilen er en stor og grim fejl af Eroguide. Vi har alle brug for en øjenåbner - og meget ved vi allerede godt, men lukker øjnene for det. JA - prostitution og handel med hash og stoffer er bandernes primære indtægter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
… And Justice for All skrev, for 16 minutter siden:

At udelukke profilen er en stor og grim fejl af Eroguide. Vi har alle brug for en øjenåbner - og meget ved vi allerede godt, men lukker øjnene for det. JA - prostitution og handel med hash og stoffer er bandernes primære indtægter. 

Så folk skal bare have lov til at opfører sig som de vil, fordi de har en eller anden form for insider viden i GP verdenen? Vi snakker med alt sandsynlighed ikke censur her,  men brud på reglerne.
Hvis personen havde fulgt dem til punkt og prikke, så var der jo heller ikke sket en lukning.

Der er helt sikkert en valid årsag til at personen blev lukket ned.

Om Administrator kommer med en forklaring på det, må tiden vise, han er vel i princippet heller ikke tvunget til det, da han ejer dette forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 29 minutter siden:

Så folk skal bare have lov til at opfører sig som de vil, fordi de har en eller anden form for insider viden i GP verdenen? Vi snakker med alt sandsynlighed ikke censur her,  men brud på reglerne.
Hvis personen havde fulgt dem til punkt og prikke, så var der jo heller ikke sket en lukning.

Der er helt sikkert en valid årsag til at personen blev lukket ned.

Om Administrator kommer med en forklaring på det, må tiden vise, han er vel i princippet heller ikke tvunget til det, da han ejer dette forum.

Hvor er det naivt. Det er jo ikke første gang at folk bliver udelukket for at dele information som Admin ikke brød sig om blev delt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TS-Hunter skrev, for 10 minutter siden:

Hvor er det naivt. Det er jo ikke første gang at folk bliver udelukket for at dele information som Admin ikke brød sig om blev delt. 

Altså hvis du fulgte med i den tråd, så vil jeg tro man kan samle sammen til udsmidningen den vej, det behøver ikke at have en radisse med det hun udtaler om sex branche. Det er ligeså naivt at tro dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den tråd er jo under alle omstændigheder helt på månen…. 
Fordi at en person opretter sig herinde og fabler løs om alt mellem himmel og jord så falder alle på røven over personens historier….. 
At der skulle være nummerplade scannere og alt muligt gejl på div latina steder osv osv…… ro på! 

Er alle piger der arbejder i denne branche, selvstændige og unden bagmænd? 
Selvfølgelig ikke…. Der vil alle dage være mindre bemidlede folk som ser en mulighed for udnytte andre, i et marked det ikke er reguleret statsligt, og som sort set kun er med sorte penge.
Det sker for udenlandske som det også er sket for danske…. Lad være med at være naive! 
Men selvfølgelig er alle piger ikke underlagt div “bander” eller et større internationalt netværk af kriminelle.

At anmelde de historier til politiet er et latterligt spild af tid…. De ved allerede meget mere end 99,9 % af dem der har skrevet i den tråd.  

Selvom det da er en underholdende tråd, så kan jeg ikke lade være med at tænke at folk må have fået for megen varme her over sommeren siden at man i ramme alvor får skrevet meget af det ævl der står i den tråd. 
Hvis man skyder med spredehagl skal man nok ramme rigtigt med et eller andet.

Brug jeres sunde fornuft. Det gælder både når man vælger hvem man besøger, og hvem man sender div oplysninger til…. Men for fanden da også om hvad der bliver skrevet på et fuldstændig åbent Forum, hvor gud og hver mand kan åbne en profil og skrive nærmest hvad man lyster….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, for 46 minutter siden:

Den tråd er jo under alle omstændigheder helt på månen…. 
Fordi at en person opretter sig herinde og fabler løs om alt mellem himmel og jord så falder alle på røven over personens historier….. 
At der skulle være nummerplade scannere og alt muligt gejl på div latina steder osv osv…… ro på! 

Er alle piger der arbejder i denne branche, selvstændige og unden bagmænd? 
Selvfølgelig ikke…. Der vil alle dage være mindre bemidlede folk som ser en mulighed for udnytte andre, i et marked det ikke er reguleret statsligt, og som sort set kun er med sorte penge.
Det sker for udenlandske som det også er sket for danske…. Lad være med at være naive! 
Men selvfølgelig er alle piger ikke underlagt div “bander” eller et større internationalt netværk af kriminelle.

At anmelde de historier til politiet er et latterligt spild af tid…. De ved allerede meget mere end 99,9 % af dem der har skrevet i den tråd.  

Selvom det da er en underholdende tråd, så kan jeg ikke lade være med at tænke at folk må have fået for megen varme her over sommeren siden at man i ramme alvor får skrevet meget af det ævl der står i den tråd. 
Hvis man skyder med spredehagl skal man nok ramme rigtigt med et eller andet.

Brug jeres sunde fornuft. Det gælder både når man vælger hvem man besøger, og hvem man sender div oplysninger til…. Men for fanden da også om hvad der bliver skrevet på et fuldstændig åbent Forum, hvor gud og hver mand kan åbne en profil og skrive nærmest hvad man lyster….

Ja, det er så dejligt nemt at lukke øjnene for realiteterne ik’? 
skal du ikke snart ud at få nogle absolut ikke handlede afrikanere eller sydamerikanere, der på helt egen hånd har fundet til en lille flække i DK, til at vride sig i den ene orgasme efter den anden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TS-Hunter skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor slår du dig ikke sammen med trolden, den ærlige og de andre konspirations teoretiker og stater jeres eget site. Her kan i så i fred for "cencur" hygge jer med jeres vrøvl

Del dette indlæg

Link til indlæg
TS-Hunter skrev, for 9 timer siden:

Ja, det er så dejligt nemt at lukke øjnene for realiteterne ik’? 
skal du ikke snart ud at få nogle absolut ikke handlede afrikanere eller sydamerikanere, der på helt egen hånd har fundet til en lille flække i DK, til at vride sig i den ene orgasme efter den anden?

Hvis du ser mit skriv som om at jeg lukker øjnene, så skal du måske lige læse det én gang til…. Og hvis du ikke fanger den så prøv igen….

Jeg ved ikke hvorfor du nævner afrikanske piger? 
Jeg skal skrive det på en måde så alle de ømtålelige og krænkelsesparate ikke tisser i bukserne. 
Jeg er ikke, har aldrig været, til piger der er så mørke i huden…. Get it?

Det du gør, når du netop skriver at jeg lukker øjnene, er at konstatere at alle der ikke falder på røven over tråden, tager fejl og lukker øjnene, og at alle jer der nu aldrig mere (indtil liderligheden tager over) vil besøge en udenlandsk pige, og kun vil besøge danske piger, for så er i sikre på at I ikke økonomisk støtter de store farlige internationale bander…. I er så fuckin’ woke…. 
Men hvis det er din/jeres virkelighed, så er det dig der er naiv! Og det skal være jer alle vel undt….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg læste den omtalte tråd igår. Indtil ca side 10 hvor så TS på mystisk vis - og uden nogen som helst forklaring fra admins side - bare forsvandt / blev udelukket. 

De sidste 4-5 sider læste jeg ikke men giver mig måske i kast med det senere i dag. 

Mine tanker var 1. 

Hun havde meget på hjerte og skrev rigtig mange indlæg nogle gange uden først at afvente svar på sine andre indlæg. Efter at hun blev udelukket med sit første brugernavn oprettede hun straks et nyt og fortalte også at det var det hun gjorde og at hun ville dukke op med andre brugernavne hvis hun igen blev udelukket. Har man en sådan dedikation så er man som oftest troværdig og taler sandt. Hvorfor i alverdem skulle hun lyve? Hvad skulle hendes motiv være til det? 

Men i hendes iver for at afsløre sandheden kan det da tænkes at hun har generaliseret lidt for meget? Måske. Måske ikke. Det ved jeg ikke. 

Sandheden kan føles så langt ude at det virker usandfærdigt. Fordi det kan være svært at rumme hele sandheden som enkelt menneske. 

Jeg har lige besøgt auswitz lejren i det sydlige Polen.  Holocoaust kendte jeg til fra medier og historie undervisning. Har set utallige film om udslettelsen af jøderne og de grusomheder der ellers fandt sted dengang. Men st stå der selv - der hvor det hele skete - det som man så på film - ja det rammer pp en helt anden måde. Erkendelsen får en ny og virkelig dimension.

Et spørgsmål jeg ofte funderer over inde i mig selv er : hvordan kunne man lukke øjnene for det? Jeg får ofte svaret : det gjorde man fordi sandheden var simpelrhen for langt ude til at den var troværdig. Og en anden ting : erkender man at tro på det, så forpligter det. Så kan man ikke længere bare vende ryggen til fordi man så må erkende at man selv er en kryster, der ikke ville handle. Derfor er det nemmere rent menneskeligt set at sige : ei det er for langt ude. Det tror vi simpelthen ikke på. Så har vi fundet undskyldningen for at forblive i uvidenheden. Selv når viden og sandhed banker på vores dør. Det der skete dengang var så uhyrligt at der idag stadig findes grupper der ikke tror på det fandtes. Ikke tror på holocaust. Tror på det er en konspirations teori. 

Jeg tænker at når mennesket stilles overfor en grusom viden. En viden der betyder at man skal ændre på sit liv og sine vaner, ja så sker der noget psykologisk. Sandheden bliver simpelthen for livsændrende for det enkelte menneske. Så kan man altid forsøge at benægte. Finde fejl. Nogle vil forsøge ihærdigt at slå de små stemmer ned. Kvæle stemmen fra dybet. 

Sådan som man har gjort i hele historien

Sådan som man gør nu. 

Lad os da bare kvæle den stemme der ikke passer ind i vores verdensbillede. 

Og det gjorde admin så. Uden nogen forklaring. 

Hvis det ikke bidrager til konspiration at kvæle TS stemme herinde og arrogant bare undlade at give forklaring herpå, ja ved jeg ikke. 

Dette var bare mine tanker. 

Mvh

Den lille frøken

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den lille frøken skrev, for 25 minutter siden:

Lad os da bare kvæle den stemme der ikke passer ind i vores verdensbillede. 

Og det gjorde admin så. Uden nogen forklaring. 

Hvis det ikke bidrager til konspiration at kvæle TS stemme herinde og arrogant bare undlade at give forklaring herpå, ja ved jeg ikke. 

Så fordi der ikke er nogen forklaring på en udelukkelse, så kan det kun være cencur.

Det er sådan konspirations teorier bliver født.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 8 minutter siden:

Prøv at vende det om.

Fordi der ikke er nogen forklaring på en udelukkelse, så kan det kun være cencur.

Hej. Og når der ikke kommer nogen forklaring overlader man medlemmerne til gætterier og egne konklusioner. ( og ja - konspirationsteorier) 

Og så synes jeg det signalerer manglende respekt for os.  ( det er åbenbart ikke værd at give en forklaring, det fortjener vi ikke) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den lille frøken skrev, for 52 minutter siden:

Hej. Og når der ikke kommer nogen forklaring overlader man medlemmerne til gætterier og egne konklusioner. ( og ja - konspirationsteorier) 

Og så synes jeg det signalerer manglende respekt for os.  ( det er åbenbart ikke værd at give en forklaring, det fortjener vi ikke)

Så du har slet ikke set de stedder i starte af tråden hvor TS laver person angreb og det som er værre, eller er det bare ikke fakta som er værd at tage med i overvejelserne før man slynger om sig med konspirations og cencur teorier? Og så er det iøvrigt ferie tid. Hvem ved. Det kan være der kommer en forklaring når administrator er tilbage fra hans ferie.

Jeg havde da gerne set at alle ban's, udelukkelser og advarsler blev postet i et fora specifikt til dette formål, men dette site er nu engang et privat ejet site. Hvis man ikke er enig i måden det styres på kan man bare lade være med at besøge det eller tage det op med administrator i PM's. Ingen grund til at sprede rygter og konspirations teorier om noget som er rent gæt værk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 1 time siden:

Et spørgsmål jeg ofte funderer over inde i mig selv er : hvordan kunne man lukke øjnene for det? Jeg får ofte svaret : det gjorde man fordi sandheden var simpelrhen for langt ude til at den var troværdig. Og en anden ting : erkender man at tro på det, så forpligter det. Så kan man ikke længere bare vende ryggen til fordi man så må erkende at man selv er en kryster, der ikke ville handle. Derfor er det nemmere rent menneskeligt set at sige : ei det er for langt ude. Det tror vi simpelthen ikke på. Så har vi fundet undskyldningen for at forblive i uvidenheden. Selv når viden og sandhed banker på vores dør. Det der skete dengang var så uhyrligt at der idag stadig findes grupper der ikke tror på det fandtes. Ikke tror på holocaust. Tror på det er en konspirations teori. 

Jeg tænker at når mennesket stilles overfor en grusom viden. En viden der betyder at man skal ændre på sit liv og sine vaner, ja så sker der noget psykologisk. Sandheden bliver simpelthen for livsændrende for det enkelte menneske. Så kan man altid forsøge at benægte. Finde fejl. Nogle vil forsøge ihærdigt at slå de små stemmer ned. Kvæle stemmen fra dybet. 

Hold op, hvor er det godt skrevet. Tak for en tankevækkende kommentar. En af årets bedste, synes jeg.

Mange af os havde nok en ide om, at det var muligt at navigere i købesex-verdenen på en måde, så vi kun valgte piger, som enten var selvstændige, eller måske havde bagmænd/hjælpere, som ganske vist fik en god del af kagen, men som behandlede pigerne ordentligt. Og det var jo nemt at tro på, når pigerne formåede at give os en dejlig hyrdestund. Det er tilmed muligt, at pigen vi var hos, endnu ikke har oplevet skyggesiden fra sin bagmand endnu. Den kommer først, når hun skal til at have sin del af kagen og når hun ønsker at stoppe i branchen.

Når det går op for os, at verden nok er væsentlig mindre rosenrød end først antaget, også for de piger, vi var hos, så er vi nogen, som stopper op og genovervejer forskellige ting.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 43 minutter siden:

Så du har slet ikke set de stedder i starte af tråden hvor TS laver person angreb og det som er værre, eller er det bare ikke fakta som er værd at tage med i overvejelserne før man slynger om sig med konspirations og cencur teorier? Og så er det iøvrigt ferie tid. Hvem ved. Det kan være der kommer en forklaring når administrator er tilbage fra hans ferie.

Jeg havde da gerne set at alle ban's, udelukkelser og advarsler blev postet i et fora specifikt til dette formål, men dette site er nu engang et privat ejet site. Hvis man ikke er enig i måden det styres på kan man bare lade være med at besøge det eller tage det op med administrator i PM's. Ingen grund til at sprede rygter og konspirations teorier om noget som er rent gæt værk.

Hvis man vil undgå konspirations teorier må man jo tage medlemmerne sp alvorligt og med respekt at man gider at forklare sig. Der er jo " nogen" af admin der har smidt TS ud og disse kunne have forklaret hvorfor.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

Hvis man vil undgå konspirations teorier må man jo tage medlemmerne sp alvorligt og med respekt at man gider at forklare sig. Der er jo " nogen" af admin der har smidt TS ud og disse kunne have forklaret hvorfor. 

Det er ikke "nogen" af admin der har smidt TS ud. Det er site admin. Men det indlæg er du måske ikke nået til endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 22 minutter siden:

Det er ikke "nogen" af admin der har smidt TS ud. Det er site admin. Men det indlæg er du måske ikke nået til endnu.

Jeg kan ikke lige se hvordan det skulle modargumentere min pointe om at TS blev udelukket uden nogen som helst forklaring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Administrator ejer EG og kan smidt hvemsom helt ud hvis han vil. I reglerne for EG står der ikke noget om at man skal have en begrundelse hvis man bliver smidt ud.
Columianeren truede bl.a. med at sende personlig info på PB og skrev med flere brugere i samme tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Den lille frøken skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan ikke lige se hvordan det skulle modargumentere min pointe om at TS blev udelukket uden nogen som helst forklaring. 

Min kommentar var nu også mere rettet mod at du skrev "Der er jo " nogen" af admin der har smidt TS ud og disse kunne have forklaret hvorfor". Det var ikke bare en tilfældig admin som smed brugeren ud det var ejeren af domainet. Og som AalborgLook skriver overtrådte brugeren indtil flere regler, så en forklaring er vel egentlig ikke nødvendig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 6 timer siden:

Min kommentar var nu også mere rettet mod at du skrev "Der er jo " nogen" af admin der har smidt TS ud og disse kunne have forklaret hvorfor". Det var ikke bare en tilfældig admin som smed brugeren ud det var ejeren af domainet. Og som AalborgLook skriver overtrådte brugeren indtil flere regler, så en forklaring er vel egentlig ikke nødvendig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...