Log ind for at følge dette
Følgere
0
Afstemning om din vurdering af GPers forhold samt om registrering af gæster
af
Den_glade_amatør, in Generel debat
Bemærk: Denne afstemning handler om forholdene for GPer fra Latinamerika og Østeuropa. Altså ikke de danske GPer.
46 medlemmer har stemt
-
1. I tråden “Latina Not Done” (link i kommentar nedenfor) beskrives, hvordan GPer fra Latinamerika og Østeuropa udsættes for pres fra deres “hjælpere”, samt hvorfor det er meget vanskeligt for pigerne at stoppe i branchen, når de selv vil. Det beskrives også, hvordan man som gæst hos pigerne bliver registreret og vurderet. Efter at have læst tråden, særligt de første 9 sider indtil trådstarter blev udelukket, i hvor høj grad tror du så, at de fremsatte udsagn om GPernes forhold og tiltagene i forhold til at registrere gæsterne er i overensstemmelse med virkeligheden blandt latinaer og østeuropæiske GPer i Danmark?
-
Jeg synes, at trådstarter er troværdig. At det billede, som tegnes, passer meget godt på de forhold, pigerne arbejder og lever under, og at gæsterne registreres som beskrevet, er nok også meget korrekt.18
-
Jeg synes, at trådstarter er troværdig og taler sandt i forhold til det, hun selv har oplevet. Til gengæld tror jeg ikke, at udsagnene er generelt gældende for den samlede mængde af piger fra Latinamerika og Østeuropa. På samme måde kan den nævnte registrering af gæster sikkert godt finde sted på nogen steder, mens andre steder måske nok registrerer, men ikke på så systematisk vis, som trådstarter hævder.2
-
Jeg tror, at trådstarter nok har ret i dele af det, som fremføres, men omvendt kan jeg ikke følge hende i alle udsagn. Det kan ikke udelukkes, at gæster registreres, men jeg tvivler på, at det sker så systematisk, som trådstarter hævder.4
-
Trådstarter har måske fat i en flig af sandheden, men virkeligheden for de fleste GPer fra Latinamerika og Østeuropa er ikke så grel, som det beskrives i tråden. Det kan ikke udelukkes, at nogle piger har det sådan, men jeg tro, at det er relativt få. At gæsterne registreres som beskrevet, tvivler jeg meget på. Måske registreres lidt, men slet ikke i det omfang, trådstarter har beskrevet.9
-
Jeg tror overhovedet ikke på det, som trådstarter påstår. Det virker alt for overdrevet, både hvad angår pigernes forhold og registreringen af gæsterne.4
-
Jeg har læst tråden, men dels ved jeg ikke rigtigt, hvad jeg skal tro, dels passer ovenstående svarmuligheder ikke rigtig på mig.3
-
Emnet interesserer mig ikke, og jeg orker ikke at bruge tid på en så lang tråd.6
-
- Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.