Hop til indhold

Hvilken slags telefonnummer bruger i til at SMS´e /ringe

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre,

Jeg er helt ny i gamet.

Hvilken slags telefon-abonnement bruger i til kontakten? Jeg tænker det skal være et seriøst nummer men uden at man kan identificeres.

Tak for input :-)

Skrevet

Hmm.

WhatsApp hvis det er til piger fra Nympho og er det til de ( få) danske lysthuse så ringer jeg bare almindeligt..

https://www.whatsapp.com/android/

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 37 minutter siden:

Hmm.

WhatsApp hvis det er til piger fra Nympho og er det til de ( få) danske lysthuse så ringer jeg bare almindeligt..

https://www.whatsapp.com/android/

whatsapp er ikke anonym, medmindre du bruger et anonymt eller ikke eksisterende telefonnummer og whatsapp installeres på en enhed der ikke indeholder oplysninger om dig som person, herunder andre sociale medier (specialt META). Kan nummeret på nogen måder linkes til dig som person, vil din anonymitet forsvinde helt eller delvist, og er man lidt "klodset" i digital sikkerhed, risikerer man at ende op med at du og/eller pigen for hinanden som venneforslag på andre sociale medier.

Redigeret af next

Skrevet
Thomas Pedersen skrev, for 55 minutter siden:

Hej brødre,

Jeg er helt ny i gamet.

Hvilken slags telefon-abonnement bruger i til kontakten? Jeg tænker det skal være et seriøst nummer men uden at man kan identificeres.

anonym = nærmest umuligt
men du kan gøre det lidt svært at afsløre hvem du er

et mobilabb fra eks nettalk eller lebara (du kommer til at registrerer det med navn, specialt hvis du skal tanke op med taletid), du kan undlade at få nummeret registreret med dit navn i telefonregister. putter du simkortet i en telefon hvor du har facebook, google eller andre datathøstende apps på, ved den digitale verden hvem du er øjeblikkeligt, og er du lidt klodset digitalt, benytter dit bolle-nummer til at lave profiler på whatsapp, facebook etc , så vil dine venner og kontakter få din bolle-identitet som venneforslag. ikke at det sker, men på et tidspunkt laver man en fejl, og wupti så er fejlen sket.

køb en simpel telefon i el-skandalen til ca 100-200, put dit taletidskort deri, og brug kun telefonen til dine eventyr. du vil være forholdsvis anonym i forhold til at folk ikke vil kunne finde noget på dit nummer, men du vil til gengæld opleve at mange piger ikke vil svare på dine opkald/henvendelser, da du er for anonym. :)

Redigeret af next

Skrevet
Thomas Pedersen skrev, den 6.8.2022 at 10:33:

PPD hvordan gør du så?

Det skal jeg lige tænke over...

Tager ud til stedet og banker på?

Skrevet
ppd skrev, 1 time siden:

Det skal jeg lige tænke over...

Tager ud til stedet og banker på?

Hvis du nøjes med at kontakte de seriøse piger vil jeg vove at påstå at du ikke skal være bange for at blive afsløret. Der er jo ikke noget ulovligt i det.

Skrevet

Jeg bruger mit eget nr., har ikke noget at skjule. 

Skrevet

Jeg havde et spritnyt anonymt taletidskort plus nummer liggende. Det tankede jeg op vha købt taletid med kontanter inden den 1.1.22 og tankede 4.000 på det. Den bruger jeg udelukkende til frække aftaler. Og mon ikke den holder et par år. Man skal bare huske at bruge den jævnligt, ellers går den i dvale og skal aktiveres igen. Tror ikke jeg kan aktiverer den uden, at skulle opgive mine oplysninger.

Skrevet

Bruger mit eget…. Har aldrig oplevet problemer med det. 
Dog enkelt gang hvor mit nummer var havnet i et eller anden spam lort, hvor jeg fik over 50 sms’ere om dagen med alle mulige links… efter ca 14 dage stoppede det mere eller mindre. 
Men om det var grundet at jeg bruger det til aftaler med div gp’ere og thai piger skal jeg lade være usagt…. Har et arbejde hvor jeg nærmest bruger tlf 24/7 og med over 2500 kontakter i tlf kan det jo være kommet flere steder fra…

Jeg går ikke og skider i bukserne over at der skulle komme nogle farlige forbrydere og prøve at presse noget som helst….. 
Der vil de hurtigt finde ud af at de har stukket fingrene ned i den forkerte honningkrukke:D

Skrevet

Bruger mit eget nummer. Somme tider min arbejds mobil (hvis en GP jeg er interesseret i af uransaglige årsager har blokeret mig - seriøst. Er blevet blokeret efter 2 spørgsmål nogle gange .. bare fordi man har spurgt Ind til priser på det de tilbyder....). 

Skrevet

Jeg bruger u-reg taletidskort som er købt før 01.01.2022(da man efter den dato skal vise billed id for at købe det også er det jo ikke anonymt mere) & jeg betaler kontant når jeg skal tanke op.

Hvad angår køb af mobil så køb en i Dba el. i Kina https://www.aliexpress.com

Der skal du ikke registers når du køber en smartphone.

• 2 weeks later...
Skrevet

Bruger bare min almindelig telefon men er også single 

Thomas Pedersen skrev, den 6.8.2022 at 09:44:

Hej brødre,

Jeg er helt ny i gamet.

Bruger bare min almindelig telefon men er også single 

Skrevet

Jøsses dog. Er I alle paranoide og rablende sindsyge. 

Hvorfor bruger i ikke jeres eget nr. Jeg har været i det her game i 45 år og har aldrig oplevet noget som ikke helst der ligner afpresning eller ubehagelige opkald

Skrevet

bruger mit eget nummer. jeg står ikke i tlf bogen og ville aldrig betale andet end med kontanter så ved ikke helt hvordan man skal kunne "afsløre" mig ifm. med afpresning eller hvad det nu er, selv hvis jeg var heldig nok at have en kæreste/kone.

Skrevet

Bruger mit eget. Men skriver kun til danske piger. 

Skrevet

Mit begynder med +46. Siden vil jeg ikke sige mere ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.