Hop til indhold

Taget med storm af Nina i vejle

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde egentlig bestilt en time med En del blandt andet vava men hun er ikke i dk mere, og cherry men hun var åbenbart ikke på arbejde i dag så endte med at få et stykke med Nina.

er jeg skuffet ? NEJ !!!

hold nu kæft jeg tror sgu nok det er en af de bedste oplevelser jeg har haft i denne verden.

Det starter rimelig standard ud jeg skriver til pigen og får svar få minutter efter. Jeg bestilte en times hygge med fp. Jeg bliver sendt i bad med et kærligt klap i røven

stedet

Stedet ved jeg sgu ikke om er diskret det ligger i en opgang men jeg går ikke op i om folk ved hvad jeg skal eller ikke skal. Men relativt diskret er det tror jeg. Når man kommer ind er der en dejlig duft af nyvasket tøj.

Pigen

Jeg havde bestilt en time med cherry men istedet fik jeg Ninas kærlighed at mærke fordi som nævnt var cherry ikke på arbejde.  Men Jeg blev overhovedet ikke skuffet. Den jeg mødte var en smuk og lækker thai milf der nok i starten af 40’erne Hun havde nogle dejlige store bryster som måske godt kunne have fået  lidt hjælp. Hun var lille og petit og pisse hamrende stram som bare fanden. Lækker det var hun !

så pigen får en solid 100/10

massagen
Nina
 giver en super massage, om hun er uddannet indenfor faget det må være op til uvisheden, men hun gjorde et godt stykke arbejde. Hver en centimeter af kroppen fik et stykke af Ninas kærlige små hænder. Ryg, inderlår, læg muskler, mine hænder. Og ikke mindst bolcherne og pikken. Det var ikke bare den der beøringsmassage nej hun tog satme fat. Hun ramte et par nerver så mine tær træk sig sammen. Hun troede der gjorde ondt men fuck jeg nød det.

massagen får 200/10

Sexen

Under massagen havde jeg svært ved at blive hård, tusinde tanker flød igennem hovedet på mig men da bolcherne og tisseflutet fik  en kærlig omgang blev den hård som jern. Så jeg fik som man siger jern på men hun suttede mig som var hun en trygluftshammer og det var godt hun stoppede for jeg tæt på at give hende børn i munden. inden hele det store bolleri startede fik jeg sexens svar på cykelhjelm på altså her menes der selvfølgelig et kondom. jeg bliver nok lidt grov i betrækket nu, men hun kneppede som var hun ilden fra en lighter. Hun mestrede det hele til fulde, vi kom igennem en cowgirl, og en doggy. Jeg fik også lov til at slikke hendes dejlige og stramme fisse hendes små støn tændte mig fuldstændig hun snaver i øvrigt en fuldstændig i gulvet . Der er er vers fra min yndlings sang fra en kunster der hedde JVLA “mami” det lyder sådan her “i’d give her all the stars cuz she fucks for the medal” den passer perfekt på hende.

sexen får 300/10

konklussion slutning på min anmeldelse 

Jeg må konkludere ud fra denne oplevelse at jeg bestemt kommer igen. Det første gang jeg prøver en thai gp. Men det er sgu ikke sidste gang, den indlevelse og den nærhed får man altså ikke alle steder. Nina er en smilende, glad og ikke mindst fræk pige. Alt sidder som det skal på hende. Dejlige bryster, dejlig fisse og et frækt smil. Ja det er muligt at hun gav mig jordens største illusion lige i smasken, men det virkede oprigtigt til at hun nød det og at jeg tændte hende. Fik da også et par komplimenter sendt min vej. Illusion eller ej, så følte jeg mig som en konge i en time, følte mig som darth vader fra star wars, Aslan fra Narnia eller kongen af Danmark eller sauron fra ringenes herre (jeg er dog ikke ond). Det kan godt være det hele var en illusion men jeg glemte alt hverdagens stress og jag, alle tanker forsvandt og jeg kunne slappe fuldstændig Af og nyde det og glemme det hele i en Lille stund. Det var det hele værd.

nå men kroppen er øm, bolcherne tømt. Tøjet er fuldstændig fedtet med massage olie og duften af babyolie sidder over det hele. Faktisk var oplevelsen så god at på vej hjem der gik jeg overfor rødt og var lige ved at blive at blive kørt over af en hvid Tesla. Så var jeg blevet kørt over så døde jeg nok som en glad mand.

hele oplevelsen får en solid 1000/10 fra mig.

Link til pigen

https://annoncelight.dk/showad/345800

bestil en tid hos kvindemennesket og i vil blive taget jer godt af af Nina. You naughty bastards

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Den indlevelse i en anmeldelse fåes ikke bedre! 

Godt du endelig fik prikket hul på den 'byld' os :lol: (Sorry not funny) 

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 4 minutter siden:

Den indlevelse i en anmeldelse fåes ikke bedre

Den Anonyme skrev, for 5 minutter siden:

Godt du endelig fik prikket hul på den 'byld' os :lol: (Sorry not funny) 

Den “byld” er Long gone :lol: jo gu fanden er du sjov !

Skrevet

Lyder som en total oplevelse i drømme verden med milf thai damen. Jeg er utrolig glad for din fortælling. Min egnen passion for milf thai ladyer er meget høj og kan nikke genkendede til din oplevelse idag. Besøg hende flere gange nu og blive beriget af liderlighed og passion som alle mænd drømmer om. Lyder som en dejlig kvinde. 

Lækker link...keep on rocking

Skrevet
Kim Madsen skrev, Lige nu:

Lyder som en total oplevelse i drømme verden med milf thai damen. Jeg er utrolig glad for din fortælling. Min egnen passion for milf thai ladyer er meget høj og kan nikke genkendede til din oplevelse idag. Besøg hende flere gange nu og blive beriget af liderlighed og passion som alle mænd drømmer om. Lyder som en dejlig kvinde. 

Lækker link...keep on rocking

tak mester, er glad for min anmeldelse kunne bruges

Det var det også, det kan jeg lige love dig for !!!

det er en ting der er skrevet af min bucket list nu. En lækker eksotisk milf med en fræk krop så bliver det ikke bedre. Så jeg forstår din passion for dem.

hun er en yderst lækker og petit kvinde. Jeg er lige kommet hjem og først nu er oplevelsen sunket ind og sidder med et kæmpe smil på læben. 

hun skal prøves igen…… når pengene er til det !

Skrevet
goodfuck skrev, for 50 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/340903

Linket har ikke en aktiv annonce, så måske er det hende her der tales om

Nej det link til hendes annonce jeg kom med skifter lidt synes jeg. Men ja Det er hende :)

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, den 5.8.2022 at 21:23:

Pigen

Jeg havde bestilt en time med cherry men istedet fik jeg Ninas kærlighed at mærke fordi som nævnt var cherry ikke på arbejde.  Men Jeg blev overhovedet ikke skuffet. Den jeg mødte var en smuk og lækker thai milf der nok i starten af 40’erne Hun havde nogle dejlige store bryster som måske godt kunne have fået  lidt hjælp. Hun var lille og petit og pisse hamrende stram som bare fanden. Lækker det var hun !

Hej, har en time med hende i morgen og glæder

mig ovenpå din fine anmeldelse. Kan du oplyse hvor meget mave hun har siden hun skjuler den lidt på billeder i annonce?

Skrevet
MogensJ skrev, for 56 minutter siden:

Hej, har en time med hende i morgen og glæder

mig ovenpå din fine anmeldelse. Kan du oplyse hvor meget mave hun har siden hun skjuler den lidt på billeder i annonce?

Dejligt. Det kan jeg godt forstå.

hun er slank og holder sig godt. ^_^

Skrevet
MogensJ skrev, for 3 timer siden:

siden hun skjuler den lidt på billeder i annonce?

Jeg fik tanken at hun skjuler  et ar efter kejsersnit

Skrevet
stein skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik tanken at hun skjuler  et ar efter kejsersnit

Jeg lagde ikke mærke til noget ar.

Skrevet

Dejligt at høre . Trangen begynder at være påtrængende. Hvordan med tatoo?

Gabbana skrev, den 8.8.2022 at 17:39:

Jeg lagde ikke mærke til noget ar.

Skrevet
stein skrev, for 3 minutter siden:

Dejligt at høre . Trangen begynder at være påtrængende. Hvordan med tatoo?

Uha jeg skal gerne være ærlig og sige at jeg var så opslugt af hele seancen at jeg ikke lagde mærke til om hun havde tatoveringer.  Måske en lille en på armen men du må virkelig ikke hænge mig op på det. Men besøg hende, hun er det hele værd.

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Uha jeg skal gerne være ærlig og sige at jeg var så opslugt af hele seancen at jeg ikke lagde mærke til om hun havde tatoveringer.  Måske en lille en på armen men du må virkelig ikke hænge mig op på det. Men besøg hende, hun er det hele værd.

Tak. Hun er på listen

Skrevet
stein skrev, for 6 minutter siden:

Tak. Hun er på listen

I øvrigt jo hun har en lille tatovering hvis man kigger på hendes arm, hun er her i 4 dage endnu så er nok ved at være sidste udkald hvis hun skal besøges.

Skrevet
Gabbana skrev, den 14.8.2022 at 11:40:

I øvrigt jo hun har en lille tatovering hvis man kigger på hendes arm, hun er her i 4 dage endnu så er nok ved at være sidste udkald hvis hun skal besøges.

tak. Vil forsøge at finde tid i weekenden. Hvordan er det med f.eks. kejsersnitar?

Skrevet
stein skrev, for 31 minutter siden:

Hvordan er det med f.eks. kejsersnitar?

Jeg så ikke noget ar. Det er ikke det jeg ligger mærke til under sex.

Skrevet

er der nogle der ved om hun stadig er her? Der stod 3 dage i annoncen på et tidspunkt, men hun sagde selv hun ville blive her nogle måneder? Har prøvet at skrive på nummeret hun havde, men ingen svar

• 1 month later...
Skrevet

Hun er her stadig. I Kolding et par dage endnu og så en uge i Horsens og to i Århus.

Kan kun bekræfte hvad Gabbana har skrevet.

F

Skrevet
8000Flemming skrev, for 16 timer siden:

Hun er her stadig. I Kolding et par dage endnu og så en uge i Horsens og to i Århus.

F

Fedt hun er tilbage, og dejligt du også havde en god stund med hende -_-

Skrevet
8000Flemming skrev, den 23.9.2022 at 20:37:

F

Der står ellers på hendes annonce som er opdateret i dag at hun er tilbage i Vejle i dag.

Ninas annonce https://annoncelight.dk/showad/345800

Ninas "Thai b2b" profil https://annoncelight.dk/profile/Thai+b2b

Skrevet

Kan bekræfte den gode anmeldelse, jeg blev også blæst bagover af det lille nips, hold da op en lækker oplevelse de 30 min jeg var der, ingen begrænsninger af nogen art, hun er en ren vulkan i sengen.

Hun holde til i privat lejlighed i Vestby området , yderst diskret med fine forhold.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så kom hun til smilets by og måtte jo besøge hende efter de gode brødres anmeldelser. 

Kan bekræfte det tidligere skrevne og kan vel bare tilføje at hun er en glad, smilende og en intens elsker, der virker til at nyde den gensidige tilfredsstillelse. Hun skal helt sikkert skal besøges igen. 

Skrevet
LarsB skrev, for 1 minut siden:

Så kom hun til smilets by og måtte jo besøge hende efter de gode brødres anmeldelser. 

Kan bekræfte det tidligere skrevne og kan vel bare tilføje at hun er en glad, smilende og en intens elsker, der virker til at nyde den gensidige tilfredsstillelse. Hun skal helt sikkert skal besøges igen. 

Dejligt at du/de andre har haft en dejlig oplevelse med Nina, der går noget tid før mit næste besøg, men skulle hun komme tilbage til Vejle en dag så får hun mit besøg igen.

hun virker til at nyde at sit Arbejde og hvis man behandler hende ordentligt så er sikker på hun nyder samværet med sin gæst.

Skrevet
Mr. Bean skrev, den 25.9.2022 at 16:51:

Der står ellers på hendes annonce som er opdateret i dag at hun er tilbage i Vejle i dag.

Ninas annonce https://annoncelight.dk/showad/345800

Ninas "Thai b2b" profil https://annoncelight.dk/profile/Thai+b2b

Hun skriver da hun hedder Cherry i annoncen. Så nu er jeg forvirret, hvem er Nina og hvem er Cherry? Og hvem har fået de gode anmeldelser?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.