Hop til indhold
Mook

Swingeren

Recommended Posts

Kan jeg tage til Swingerklub alene, ved I noget om man kan alene tage til CitySwingers ? Og hvad skal der ske, når man er alene derinde ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 5 minutter siden:

Kan jeg tage til Swingerklub alene, ved I noget om man kan alene tage til CitySwingers ? Og hvad skal der ske, når man er alene derinde ? 

Ja, hvis du er helt alene, sker der jo nok ikke så meget ... 

Jeg ville da gerne ta' med .. altså bare som behageligt selvskab ... 

(Sorry - ku' ikk' la' vær' ... )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 16 minutter siden:

Selvfølgelig kan du det. Du kan med fordel deltage i rundvisning som kører et par gange om ugen.

Men klubberne smider dig ud hvis de finder ud af at du driver forretning i dem. Du er selvfølgelig velkommen til at komme der "i fritiden". Der er flere GP'er der er kommet der gennem tiderne.

Redigeret af wag

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 8 minutter siden:

at du driver forretning i dem

Hvad skal det betyde  ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, Lige nu:

Hvad skal det betyde  ? 

Det betyder at du må ikke have betalende kunder med i swingerklubberne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
sneræven skrev, for 20 minutter siden:

Ja, hvis du er helt alene, sker der jo nok ikke så meget ..

Hvis du er helt sikker på det, så tagger jeg derhen alene ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, Lige nu:

Det betyder at du må ikke have betalende kunder med i swingerklubberne.

Jeg forstår ikke helt, hvad mener du med det ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Jeg forstår ikke helt, hvad mener du med det ?

For at skære det ud i pap: Du er glædespige. Swingerklubberne skriver i deres regler at de forbyder prostitution i klubberne. Ergo må du ikke aftale med en kunde at I skal tage i klub og bolle der. Men hvis I er diskrete kan klubben jo ikke så nemt finde ud af at det er det som foregår.

Måske har jeg misforstået dig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 9 minutter siden:

For at skære det ud i pap: Du er glædespige. Swingerklubberne skriver i deres regler at de forbyder prostitution i klubberne. Ergo må du ikke aftale med en kunde at I skal tage i klub og bolle der. Men hvis I er diskrete kan klubben jo ikke så nemt finde ud af at det er det som foregår.

Måske har jeg misforstået dig?

Nu forstår jeg helt klart. 
Dvs.jeg må ikke komme med en mand ? Men jeg spurgte jo selv, om jeg kunne komme alene til klubben. Jeg har ingen at tage med mig, defor jeg spøger om det kunne lade sig gøre at komme alene B)nej, du misforstod jeg ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 3 minutter siden:

Dvs.jeg må ikke komme med en mand ? Men jeg spurgte jo selv, om jeg kunne komme alene til klubben. Jeg har ingen at tage med mig, defor jeg spøger om det kunne lade sig gøre at komme alene B)nej, du misforstod mig ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 minut siden:

Dvs.jeg må ikke komme med en mand ? Men jeg spurgte jo selv, om jeg kunne komme alene til klubben. Jeg har ingen at tage med mig, defor jeg spøger om det kunne lade sig gøre at komme alene B)nej, du misforstod jeg ikke

Jeg beklager at det ikke var klart. Selvfølgelig kan du komme alene. Du kan så vælge bare at snuse rundt og kigge, forføre en eller flere, eller lade dig forføre. Forvent at der er flere mænd end kvinder, og forvent folk i alle aldre og størrelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 21 minutter siden:

Hvis du er helt sikker på det, så tagger jeg derhen alene ^_^

Man må ikke røre uden at spørge først, så der skulle helst ikke ske noget som du ikke har godkendt :).

Men som alene pige vil du blive holdt øje med :ph34r::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 5 minutter siden:

Jeg beklager at det ikke var klart. Selvfølgelig kan du komme alene. Du kan så vælge bare at snuse rundt og kigge, forføre en eller flere, eller lade dig forføre. Forvent at der er flere mænd end kvinder, og forvent folk i alle aldre og størrelser.

Det lyder som en klar ide, jeg vil gerne prøve og tak for tippet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 2 minutter siden:

Man må ikke røre uden at spørge først, så der skulle helst ikke ske noget som du ikke har godkendt :).

Men som alene pige vil du blive holdt øje med :ph34r::lol:

Jeg har kun hørt om klubben, men aldrig har været der <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, Lige nu:

De har 2 klubber, som er lidt forskellige: CS2 er lidt "hårdere" end CS1. Der er mere bisex, flere transer, og større gang bangs i CS2. Ikke at CS1 er kedelig .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 7 minutter siden:

Jeg ville tage en veninde med :wub: der er mange indtryk at lande og så har du en at snakke med om det efterfølgende  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
wag skrev, for 11 minutter siden:

De har 2 klubber, som er lidt forskellige: CS2 er lidt "hårdere" end CS1. Der er mere bisex, flere transer, og større gang bangs i CS2. Ikke at CS1 er kedelig .

Mange tak.<3

Jeg undersøger gerne :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

Jeg ville tage en veninde med :wub: der er mange indtryk at lande og så har du en at snakke med om det efterfølgende  :)

Jeg har ingen veninder her i DK, desværre <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt råd fra @Pianistinden, at tage en veninde med. En anden ide kunne være at tage til en af de ugentlige rundvisninger, som foregår fuldt påklædt, og hvor klubben (CS1) tømmes for singlemlnd et par timer.

Men for at svare på dit spørgsmål, kan du sagtens tage alene afsted. Personalet er gode til at tage sig af nye ansigter, og gæsterne har god pli.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I gamle dage var reglerne at man ikke måtte "drive forretning" på stedet. Altså ikke tage imod betaling fra andre end den medbragte mand, og dette skulle foregå udenfor etablissementet. 
Hvordan "parret" havde fundet sammen før ankomst blandede de sig ikke i. 
Men det kan naturligvis have ændret sig. 
Det er mit indtryk at det har været med det formål for øje at alle kvinder der knalder på stedet gør det fordi de har lyst til det. Jeg har i hvert fald aldrig haft bøvl med at komme på samme sted med forskellige mænd på forskellige dage. Men jeg har så også ofte haft kvinder med. Måske er der bare forskel på folk... hvis det gavner stemningen og aktivitetsniveauet og alle deltagere tydeligvis er der fordi de har lyst, er jeg ret sikker på at der bliver hugget en hæl og klippet en tå i ny og næ for at få skoen til at passe ;) 

@Mook 
Rigtig god fornøjelse! Hvis du har brug for en wing-woman så skriver du bare. Jeg har ingen skumle bagtanker... altså lige med dét/dig :wub:  

Kærligst, 
Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

@Mook 
Rigtig god fornøjelse! Hvis du har brug for en wing-woman så skriver du bare. Jeg har ingen skumle bagtanker... altså lige med dét/dig :wub:  

Kærligst, 
Eva <3

Dagens bedste tilbud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 3 minutter siden:

@Mook 

@Eva Nadine, skriver du lige hvilken dag og hvor i tager hen. Jeg har muligvis skumle bagtanker med det/jer :x:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mook skrev, for 1 time siden:

Jeg har ingen veninder her i DK, desværre <3

Gennem årene har jeg hørt mange kvinder kalde mig deres bedste veninde. Måske for at jeg er så venlig, intelligent, empatisk, sympatisk og sød, samt en god lytter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...