Hop til indhold

At date en gravid kvinde

Featured Replies

Skrevet

Det er første gang jeg i mit liv dater en gravid kvinde. Som i første gang overhovedet. Jeg har ikke gjort en kvinde gravid endnu. Det sker jo nok en dag, jeg vil ihvertfald gerne udvide mit gabbana imperium. 

men her i sidste uge stødte jeg på denne her kvinde på tinder, vi macher og jeg starter med at tage skridtet og skrive til hende. Vi skriver lidt frem og tilbage og så kommer spørgsmålet. “Vil du gerne have børn? For hun fortæller mig så at hun er sgu gravid. Jeg tænker bare nå forhelvede. 
men det gør nu ikke mig så meget så det kan jeg da godt acceptere.

Vi får så aftalt at mødes. Og lad mig da lige sige at jeg har fundet det  bedste og mest dejlige sted at gå på en date, nemlig sunset for at få en kop kaffe. Ej det var måske ikke det mest romantiske sted, men hun sagde vi ikke behøvede at gå på det mest fancy sted. 

Men jeg står så og venter på hende udenfor sunset. Og jeg er pisse nervøs, for hun er fucking lækker skal det lige siges. Og man er vel lidt nervøs for om der overhovedet er kemi, eller noget at snakke om eller om det bliver akavet. 

Vi sætter os og der køre snakken bare, der er god kemi og det hele køre bare. Der var god kemi

jeg ligger så mærke til hendes gravide mave, og jeg må ærligt indrømme at det gjorde hende lige 100% mere smuk end hun allerede var i forvejen. Jeg synes der er noget vildt smukt over det, også selvom det ikke er mine børn men børn fra et andet forhold. Men hold nu kæft hvor var hun smuk, og det at hun er gravid gjorde bare et eller andet. En gravid kvinde er hvad jeg vil sige det smukkeste i verden. Alt ved hende var faktisk bare smukt.

Daten gik godt, vi blev enige om at ses igen. Faktisk i næste uge.

som nævnt har jeg sgu egentlig aldrig prøve at date en gravid, men der er et eller andet unikt ved det. Hun er jo ikke meget anderledes end hvad jeg ellers har prøvet, men så alligevel hun er sin helt egen, kvinder er forskellige

Men det var unikt at hun er gravid, og for mig gjorde det bare hende endnu mere smuk, hun fortalte mig sågar at hun var glad for at jeg havde den holdning at jeg havde og at hun var glad for at jeg kun acceptere at det var en andens børn. Men udover  det så havde hun alt hvad jeg søger i en potentiel partner, hun ser sød, sjov og pisse hamrende lækker.

det bliver aldrig mine børn. Men skulle vi gå hen og blive kærester, så vil jeg være der for børnene som var det mine egne. Men altså hvis hun gerne vil have flere så kan jeg forplante mit frø og ændre mit navn til daddy gabbana. Det lyder fandme heller ikke slem synes jeg ikke.

nå i må have en fantastisk dag på sådan en høj hellig lørdag aften. 

Redigeret af Gabbana

Skrevet
Gabbana skrev, for 7 minutter siden:

Det er første gang jeg i mit liv dater en gravid kvinde. Som i første gang overhovedet. Jeg har ikke gjort en kvinde gravid endnu. Det sker jo nok en dag, jeg vil ihvertfald gerne udvide mit gabbana imperium. 

men her i sidste uge stødte jeg på denne her kvinde på tinder, vi macher og jeg starter med at tage skridtet og skrive til hende. Vi skriver midt frem og tilbage og så kommer spørgsmålet. “Vil du gerne have børn? For hun fortæller mig så at hun er sgu gravid. Jeg tænker bare nå forhelvede. 
men det gør nu ikke mig så meget så det kan jeg da godt acceptere.

Vi får så aftalt at mødes. Og lad mig da lige sige at jeg har fundet det  bedste og mest dejlige sted at gå på en date, nemlig sunset for at få en kop kaffe. Ej det var måske ikke det mest romantiske sted, men hun sagde vi ikke behøvede at gå på det mest fancy sted. 

Men jeg står så og ventet på hende udenfor sunset. Og jeg er pisse nervøs, for hun er fucking lækker skal det lige siges. Og man er vel lidt nervøs for om der overhovedet er kemi, eller noget at snakke om eller om det bliver akavet. 

Vi sætter os og der køre snakken bare, der er god kemi og det hele køre bare. Der var god kemi

jeg ligger så mærke til hendes gravide mave, og jeg må ærligt indrømme at det gjorde hende lige 100% mere smuk end hun allerede var i forvejen. Jeg synes der er noget vildt smukt over det, også selvom det ikke er mine børn men børn fra et andet forhold. Men hold nu kæft hvor var hun smuk, og det at hun er gravid gjorde bare et eller andet. En gravid kvinde er hvad jeg vil sige det smukkeste i verden. Alt ved hende var faktisk bare smukt.

Daten gik godt, vi blev enige om at ses igen. Faktisk i næste uge.

som nævnt har jeg sgu egentlig aldrig prøve at date en gravid, men der er et eller andet unikt ved det. Hun er jo ikke meget anderledes end hvad jeg ellers har prøvet, men så alligevel hun er sin helt egen, kvinder er forskellige

Men det var unikt at hun er gravid, og for mig gjorde det bare hende endnu mere smuk, hun fortalte mig sågar at hun var glad for at jeg havde den holdning at jeg havde og at hun var glad for at jeg kun acceptere at det var en andens børn. Men udover  det så havde hun alt hvad jeg søger i en potentiel partner, hun ser sød, sjov og pisse hamrende lækker.

det bliver aldrig mine børn. Men skulle vi gå hen og blive kærester, så vil jeg være der for børnene som var det mine egne. Men altså hvis hun gerne vil have flere så kan jeg forplante mit frø og ændre mit navn til daddy gabbana. Det lyder fandme heller ikke slem synes jeg ikke.

nå i må have en fantastisk dag på sådan en høj hellig lørdag aften. 

Melder mig øjeblikket som Tante til alle gabanna-nanna-anna børnene :D

Skrevet
Pianistinden skrev, Lige nu:

Super :wub: Så får du titlen “ Aunt gabbana :D

Skrevet

Spørgsmålet er jo nok hvad hendes baggrund er, om der er nogle "red flags"? Er hun gravid med en anden fyr / tidligere kæreste, hvis ja, hvorfor er de så gået fra hinanden og hvis ja, hvad kommer hans part så til at være i det. Som du selv siger, barnet er ikke dit biologisk, men ender i sammen, og hvis det bliver noget der holder, så vil barnet jo vokse op med dig og dermed bliver du de facto "far".

Jeg har selv engang datet en pige der havde en søn på en 5-6 år, jeg nåede aldrig at møde ham, da vi kun var et par måneder inde før hun ville have en afklaring. Jeg måtte så trække mig, på trods af hun var fantastisk sød og nærmest altid havde lyst til sex så kunne jeg på daværende tidspunkt bare ikke rigtig se mig selv som værende en "fader figur" for hendes søn, og det var nok egentlig aldrig pålagt mig, da drengen havde en far, og de kørte 7:7 ordning, men endte vi nu med at være seriøse, flytte sammen osv så ville der jo komme tidspunkter hvor jeg skulle ende med at være der for drengen uanset.

Jeg ved ikke rigtig om du fik så meget ud af min personlige fortælling her :D men pointen er nok, at du skal være afklaret med hvad hun ellers har med i bagagen i min optik og acceptere det først og fremmest.

Skrevet
mrjames skrev, for 4 minutter siden:

Jeg ved ikke rigtig om du fik så meget ud af min personlige fortælling her :D

Jeg fik skam noget ud af det -_- og tak for dine bekymringer. Jeg kan godt se hvad du mener med det hele :) faren er ude af billedet.

så ja hvis det bliver noget mellem hende og jeg, ja så må vel være en erstatnings daddy. 

og gør det mig noget ? Næh :)

jeg er afklaret, og hvis jeg ikke var det så ville jeg ikke spørge om hun ville ses igen.

Skrevet

Har du ikke kun set hende 1 gang ? 

Syntes du er meget hurtig mht at ta fader rollen for hendes baby og hvorfor dele det herinde, forstår jeg ikke ?

Skrevet
Sportstossen skrev, for 17 minutter siden:

Har du ikke kun set hende 1 gang ? 

Syntes du er meget hurtig mht at ta fader rollen for hendes baby og hvorfor dele det herinde, forstår jeg ikke ?

Det var også ment som en joke ( for nu)

hvad er der galt med at dele det ? 

så kan jeg spørge hvorfor deler man at man er sin kone utro for eksempel ? Folk deler så meget andet herinde og så undre du dig over at jeg deler det her.

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Jeg kan nemlig huske dig fra din tidligere profil, hvor du også fortalte om dine tinder date og var meget hurtig med at dele, fred være med det, ønsker dig kun det bedste mit kærligheden .

Skrevet
Sportstossen skrev, for 13 minutter siden:

ønsker dig kun det bedste mit kærligheden .

Mange tak :) altså Jeg ser jo også hvor det føre hen. Det kan ende med at vi bliver kærester, det kan også ende ud i vi ikke gør. It Can go both ways.

Skrevet
Gabbana skrev, 1 time siden:

Det var også ment som en joke ( for nu)

hvad er der galt med at dele det ? 

så kan jeg spørge hvorfor deler man at man er sin kone utro for eksempel ? Folk deler så meget andet herinde og så undre du dig over at jeg deler det her.

Ment  som  en  joke  - at  du  dater en  gravid  kvinde, og  lader  som  om  du  er  seriøs interesseret  i hende?  Eller  en  joke  at  spørge  EG  brugere  til  råds? 

Hjælp  mig  lige  lidt  med  at  forstå  hvad  joken  går  ud  på? 

Skrevet
Evil skrev, Lige nu:

Ment  som  en  joke  - at  du  dater en  gravid  kvinde, og  lader  som  om  du  er  seriøs interesseret  i hende?  Eller  en  joke  at  spørge  EG  brugere  til  råds? 

Hjælp  mig  lige  lidt  med  at  forstå  hvad  joken  går  ud  på? 

det var ment som en joke at jeg kaldte mig selv daddy gabbana. 

Hjalp det ?

Skrevet
Gabbana skrev, for 2 minutter siden:

det var ment som en joke at jeg kaldte mig selv daddy gabbana. 

Hjalp det ?

Ja  tak 

Skrevet
Evil skrev, for 1 minut siden:

Ja  tak 

Godt så. Man er et sølle individ hvis man joker med at date en eller lader som om man er interesseret i en

Skrevet

Hvordan går det med din gravide date, har i mødtes igen ? 

Skrevet
Sportstossen skrev, for 2 timer siden:

Hvordan går det med din gravide date, har i mødtes igen ? 

Skal ses med hende på søndag.

vi skriver frem og tilbage 

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Og så bruger du mellemtiden til at besøge Gp er .

Skrevet
Sportstossen skrev, for 4 minutter siden:

Og ? Vi er jo ikke kærester endnu.

Skrevet
Pianistinden skrev, den 30.7.2022 at 17:48:

Gabbana skrev, den 30.7.2022 at 17:49:

Super :wub: Så får du titlen “ Aunt gabbana :D

Så er det kun fair jeg får titlen som Onkel :lol:

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 3 minutter siden:

Du kan blive onkel og best man til mit bryllup ;)

Skrevet
Sportstossen skrev, for 2 timer siden:

Hvis du tager en høtyv, så joiner jeg dig gerne og jagter utro mænd. Lets go :twisted:

Skrevet
Gabbana skrev, for 1 minut siden:

Du kan blive onkel og best man til mit bryllup ;)

Ja tak! :lol:

Planerne er allerede sat i værk, vælg et sted med en ordentlig garderobe, tak :P

Skrevet
Den Anonyme skrev, for 8 minutter siden:

*spekulere som en gal: er jeg blevet gift!? Årh hader når det sker uden jeg opdager det :mellow:...eller...?....er han Onkel fordi han er min bror? :huh: Har jeg en bror!!!!!?? :-o*

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 minutter siden:

*spekulere som en gal: er jeg blevet gift!? Årh hader når det sker uden jeg opdager det :mellow:...eller...?....er han Onkel fordi han er min bror? :huh: Har jeg en bror!!!!!?? :-o*

Haha! Brother from another mother ;-) :D 

PS. Mysteriet løber til den dag bryllupet står :P

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Jeg bliver snart daddy ^_^ 

Skrevet
Pianistinden skrev, for 3 timer siden:

Hahaha det er sgu sjovt :biggrin:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.