Hop til indhold

At date en gravid kvinde

Featured Replies

Skrevet
Pianistinden skrev, for 12 timer siden:

*..eller...?....er han Onkel fordi han er min bror? :huh: Har jeg en bror!!!!!?? :-o*

Nu kan du endelig gøre gengæld over for din mors brug af dit fulde navn i din barndom, næste gang du ringer til hende :D.

/Francois

Skrevet
Francois skrev, for 36 minutter siden:

Nu kan du endelig gøre gengæld over for din mors brug af dit fulde navn i din barndom, næste gang du ringer til hende :D.

/Francois

Du er genial! <3:D

Skrevet
Pianistinden skrev, for 13 timer siden:

Du er genial! <3:D

:oops: Det ved jeg godt, men rart at der også er andre der ser det :lol:

/Francois

Skrevet
Gabbana skrev, den 30.7.2022 at 17:40:

Det er første gang jeg i mit liv dater en gravid kvinde. Som i første gang overhovedet.

Well surprise. Der er ikke mange gravide på datingmarkedet, og jeg vil tro det er en minoritet af danske mænd, der nogensinde har datet eller vil komme til at date en der allerede er gravid. Jeg har datet ret mange, men aldrig en gravid (som jeg ikke selv havde gjort gravid altså) - det tætteste har været mødre med 1-årige børn.

Gabbana skrev, den 30.7.2022 at 18:42:

jeg er afklaret, og hvis jeg ikke var det så ville jeg ikke spørge om hun ville ses igen

Siden du nu bruger forum som ekkokammer, vil jeg stilfærdigt påpege, at forelskelse er karakteriseret ved at kunne forveksles med alle mulige andre ting. Når man er forelsket kan man opleve at se alting meget klart, selvom man faktisk er ekstremt nærsynet. Forelskelse er en slags godartet selvbedrag.

Jeg har naturligvis ingen anelse om, om du faktisk er afklaret eller om du er forelsket. Men hvis du er afklaret, hvorfor så råbe i ekkokammeret - apropos, som du påpeger, dem der deler deres egen historie om utroskab?

Skrevet
Advarsel skrev, for 7 timer siden:

Well surprise. Der er ikke mange gravide på datingmarkedet

Nej muligvis ikke, eller det ved jeg ikke det er ihvertfald første gang for mig ^_^

Når man er forelsket kan man opleve at se alting meget klart, selvom man faktisk er ekstremt nærsynet. Forelskelse er en slags godartet selvbedrag

Det kan du godt have ret i og jeg er enig med dig. men altså om jeg er forelsket i hende endnu det ved jeg ikke, det er lidt hurtigt at blive forelsket første gang man ses. Men hun havde kvaliteter som gjorde at jeg gerne vil se hende igen og se hvor det føre os hen af.

apropos, som du påpeger, dem der deler deres egen historie om utroskab?

Der blev spurgt indtil hvorfor jeg delte den oplevelse og så kom jeg bare med en forklaring.

Skrevet
Gabbana skrev, for 51 minutter siden:

det ved jeg ikke det er ihvertfald første gang for mig

Come on. Overvej hvor mange der bliver gravide "uden for et parforhold" og derefter dater andre end faderen. Der er tre hovedscenarier: 1) En single der er træt af at vente og tager sagen i egen hånd for at blive mor. De fleste af dem har så travlt med at forberede sig på den livsomvæltende situation, at de ikke kan overskue dating. Jeg har dog set to på  forskellige datingplatforme, der beskrev sig selv i den situation. 2) En der er blevet tilfældigt gravid og af etisk/religiøse eller andre følelsesmæssige grunde ikke ønsker abort (evt. forvandling til scenarie 1). Dem er der ekstreeeemt få af i det hele taget. 3) En der blev ønsket gravid i et parforhold, der er gået i stykker. Hun har typisk endnu mindre overskud til at tænke på dating end hende i scenarie 1, da endnu mere er omvæltet i hendes liv.

Gabbana skrev, for 51 minutter siden:

Der blev spurgt indtil hvorfor jeg delte den oplevelse og så kom jeg bare med en forklaring.

Jeg spørger "didaktisk", dvs som opfordring til dig om at overveje det igen. Det gør jeg, fordi jeg synes det er et mærkeligt sted at skrive om det, men mest fordi jeg ser det som udtryk for en tvivl, der står i grel kontrast til din påstand om at være afklaret. På den måde mener jeg det minder om mange af dem, der skriver meget om utroskab.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 40 minutter siden:

Come on. Overvej hvor mange der bliver gravide "uden for et parforhold

Jeg siger jo heller ikke du tager fejl. Det kan jo meget vel være sandt det du skriver :) der er sikkert mange. Men altså det er stadig unikt for mig.

Advarsel skrev, for 45 minutter siden:

fordi jeg synes det er et mærkeligt sted at skrive om det,

Det kan du godt have ret i. Det er det nok.

Skrevet

Sidste år skrev han nøjagtig det samme fra en anden profil, altså sin kærlighedserklæring efter en tinder date som ikke blev til noget alligevel heller, virker som en forvirret ung mand som ikke har det store selvværd, for virker meget mærkeligt at skrive om sine private forelsker i et forum for sexkøbere, kan være han ingen nære venner har at dele sådan oplevelser med . 

Kære Gabbana, lad være at dele sådan noget hvis du ikke vil høre vores mening, du er sku for hurtig og åben om dit privatliv i min optik.

Skrevet

Gome on mand....lyder som du har fundet en at nyde med rund mave. Pisse misundeligt da en af de ting jeg endu ikke at oplevet at date en gravid. Sexen bliver sikkert vildt fræk da kvinder i gravid tilstand kan være mega liderlige og sex hungende

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.