Hop til indhold
Guest Mister69

Købesex eller parforhold?

Recommended Posts

Guest Mister69

Jeg sidder her med en bajer og tænker over mit liv. Siden jeg var i starten af 20erne har jeg gået til luder i snit 2-10gange om måneden. I dag er jeg i starten af 50erne. You do the math. Der har været perioder hvor jeg var i et parforhold og slet ikke gik til luder(ja, det kalder jeg det stadig. Intet nedværdigende i det i min optik. En spade er en spade). Men efter flere forliste forhold må jeg nok erkende at jeg simpelthen ikke er til den slags. I dag et jeg en fri mand, og har fx i dag været hos to tøser og kneppe igennem(Bella på Østerbro og Monica på Amager ). Og det er livskvalitet for mig. Er inde i en periode med voldsom libido .

Dog kan jeg stadig mindes de skønne stunder i parforhold, som jeg jo ikke får ved købesex. Så tænker jeg, hvor mange herinde er i et fast forhold og hvor mange er "frie fugle"?. Og hvad ville I foretrække hvis I kunne vælge?. 

Jeg har faktisk været hos luder enkelte gange selv om jeg var i et parforhold. Ikke noget jeg er særlig stolt af. Men det tændte mig helt vildt fx at gå hen og få en gang megafransk en time før kæresten kom til  middag og vi så kneppede bagefter og jeg tænkte på at kæresten suttede min pik uden at vide hvad jeg havde lavet tidligere. Gør det mig til et dårligt menneske?. Ja, sikkert. Men jeg kunne ikke styre det. Når det lille hoved tager over adlyder jeg ofte bare. 

Godaften til alle brødre og søstre og må lykken stå jer bi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bider mærke i det med spade. Jeg har nok haft 4-5 faste spader i mit liv. Dejlige spader allesammen, hver på sin måde.

Lige nu har jeg ikke nogen fast spade, så jeg låner, bruger naboens etc... andre spader hver gang jeg skal grave. Og jeg bliver nødt at anerkende at det ikke er det samme. Enten er de for korte, eller for lange, eller fulde af rust. Jeg ved aldrig hvad jeg får. Ved aldrig hvis de duer til opgaven. Nogle gange kan de kun med kniberi kaldes spader.

Indtil jeg finder en ny god spade, så bliver jeg ved. Men jeg bliver nødt at sige dig imod: en spade er altså ikke kun en spade.

Så har du altså ikke gravet tilstrækkeligt dybt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Når alt kommer til alt vil jeg have en kæreste. Glædespiger er dejlige At besøge men jeg foretrækker en kæreste frem for alt andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligt jeg får lidt slag for min holdning, men jeg har været i forhold med måske 25 kvinder siden jeg blev skilt for 25 år siden. Jeg er 50 og en sjat, og de fleste af forholdene har jeg sluttet fordi de ikke gav mig hele paletten. Jeg er i fast forhold nu for 4 år i træk og har det egentlig fint med det. Men jeg får ikke opfyldt enkelte ting så som fransk og gensidig fransk. Så derfor tager jeg i ny og næ en tur for at få stillet min sult. Kærlighed hjemme og det lidt dyriske ude. Fungerer faktisk fint...  havde dårlig samvittighed i starten, men har lært at leve med det.

Og ja, i manges øjne er man et svin. 

Redigeret af frddblk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror de fleste savner, det de ikke har, i et eller andet omfang, i hvert fald periodisk.

Min libido er desværre på et andet niveau end fruens - derfor har jeg valgt at leve med at besøge en glædespige i ny og næ, samtidig er der et par andre faktorer som også spiller ind.

I den ideelle verden, havde fruen og ut et åbent forhold, da jeg virkelig under hende noget fremmed p..

Sexuelt har jeg svært ved at sexe med en person ( kvinde ), som ikke ( også ) får noget ud af "det ", og det gælder også når jeg besøger en gp, hvilket begrænser mulighederne/udbuddet en del.

Så der er mange ting i det, når der spørges: 

Købesex eller parforhold 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 19 minutter siden:

Muligt jeg får lidt slag for min holdning, men jeg har været i forhold med måske 25 kvinder siden jeg blev skilt for 25 år siden. Jeg er 50 og en sjat, og de fleste af forholdene har jeg sluttet fordi de ikke gav mig hele paletten. Jeg er i fast forhold nu for 4 år i træk og har det egentlig fint med det. Men jeg får ikke opfyldt enkelte ting så som fransk og gensidig fransk. Så derfor tager jeg i ny og næ en tur for at få stillet min sult. Kærlighed hjemme og det lidt dyriske ude. Fungerer faktisk fint...  havde dårlig samvittighed i starten, men har lært at leve med det.

Og ja, i manges øjne er man et svin. 

Jeg synes faktisk du er et svin, du nævner din rolle. Når det er sagt, er vi rigtig mange som er trætte af jeres regnbue og overførte sex virus

Jeg er Også træt og det bliver jeg når abekobber er i højsæde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det ikke et valg mellem de to. Jeg fungerer enormt dårligt i parforhold, da jeg som ekstrovert introvert har jeg brug for tid alene til bare at være mig selv. Derfor fungerer et FwB-forhold bedre for mig. 

Købesexen bliver brugt til at få seksuelle oplevelser, jeg ellers formentlig ikke ville få - primært med transpiger, men har også købt mig til sex med en semikendt dansk model, jeg ellers ikke havde haft en jordisk chance hos. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mig er det ikke et valg.  Jeg er træt af den regnbue som alle andre. Det er faktum at alle bøsse drenge lider af et feministisk gen.Det er også faktum at andre tjener på Donald Trump.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 19 minutter siden:

For mig er det ikke et valg.  Jeg er træt af den regnbue som alle andre. Det er faktum at alle bøsse drenge lider af et feministisk gen.Det er også faktum at andre tjener på Donald Trump.

Det er et faktum at alle mænd har feminine træk (feministiske gener har jeg dog aldrig hørt om). Jeg lider ikke af mine. Ked af at du lider af dine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 32 minutter siden:

Det er et faktum at alle mænd har feminine træk (feministiske gener har jeg dog aldrig hørt om). Jeg lider ikke af mine. Ked af at du lider af dine.

Ked af du ikke har opdaget dine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Hej Mister69, det kunne være mig som havde skrevet dit indlæg, nøjagtigt det samme sammen på os to og alder ligeså ;-) 

Tak for du deler ! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mht. til overskriften:

Udelukker det ene det andet? 

Kan der i stedet for "eller" bruges ordet "og"...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man får en ting i et fast forhold og man får noget andet når man går til GP. Så hvorfor ikke kombinere disse ting og få det bedste af alle verdener?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheQueen

Jeg må lige ytre mig selvom jeg er glædespige. Jeg tror på at lever man længe nok sammen så må der lidt ekstra boller på suppen, ofte lever folk godt i deres forhold, men mangler sex , eller at kunne udleve fantasier. Nå det er sagt så findes der fantastisk kunde sex og fantastisk par sex. Der findes ikke rigtig eller forkert. Jeg har altid sagt til min kærester (før jeg startede som glædespige) at skulle de lave noget uden om, så gå til en glædes pige, det er ikke sexen jeg ville reagere på , men den tætte relation. Men klart jeg ville da ønske at  klare det hjemme men nogen gange vil man bare gerne spise lidt andet end normalt he he god dag til jer alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, for 9 timer siden:

Jeg synes faktisk du er et svin, du nævner din rolle. Når det er sagt, er vi rigtig mange som er trætte af jeres regnbue og overførte sex virus

Jeg er Også træt og det bliver jeg når abekobber er i højsæde. 

Regnbue? Øhh... ud over at jeg ikke er til mænd, og kun dyrker sex med mit modsatte køn, kan jeg ikke helt forstå din omtale af mig. Fair nok det med svinet, men abekopper er mig bekendt mest mellem mænd til mænd, og så bruger jeg selvfølgelig gummi.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er for mig to så vidt forskellige koncepter at de slet ikke kan stilles op imod hinanden, fordi den ene ting kan aldrig give dig alt hvad den anden ting kan, hverken den ene eller den anden vej.. 

Købesexens løsagtighed og udskiftning ville ikke kunne foregår i et forhold.. Det samme med øjeblikkelig tilfredsstillelse, når jeg vil have det, hvor jeg vil have det og hvordan jeg vil have det.. Susset man få ved at være sammen seksuelt med en ny, fremmed og spændende person.. Den tilladte form for egoisme omkring egne lyster og tilfredsstillelse.. Otto kunne bare have sunget "Alle mandfolk er glade for piger" og sexkøbsverdenen gør bare "Lidt for Susanne, Birgitte og Hanne og Tove og Anne" muligt og tilladt.. 

Parforholdets samhørighed kan heller aldrig erstattes af købesex.. Samhørigheden opstår blandt andet når man møder verden sammen sådan "os to mod verden"agtigt.. Den opstår også i diskutionerne, og tilgivelsen, og realiseringen af at man faktisk heller vil have skænderier, og op-nedture med den særlige person, end være uden dem.. Fælles bekymringer er noget der også skaber følelsen af samhørighed.. Dine problemer er mine problemer og vice versa.. Det at kende hinanden på de værste dage, når alt sejler og lokummet på en eller anden måde stadig formår at brænde, gør at man har set de grimmeste sider af hinanden, og man træffer nogle valg om at holde ved indtil der ikke er mere at give.. Venskabet og kærligheden stikker dybere efter utallige aftner på sofaen med en eller anden B-film fordi man har set alt andet på netflix, viaplay OG HBO, lange nætter, debatter og diskussioner.. 

Det er et umuligt spørgsmål at svarer på så jeg valgte the best of both worlds:P.. 

Ps. Gode råd til streaming tjenester ønskes:lol:.. Vi har også cmore, prime, danske filmskatte, apple+, Disney, discovery, tv2play og drtv:rolleyes::lol:.. Needless to say så venter jeg jo på den nye ringenes herrer serie og den nye game of thrones spinoff:ph34r:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well... Jeg fortrækker at køre rundt i min ældre brugte "Toyota Corolla" til hverdag. Den er velkendt. Den dufter og føles helt rigtigt. Sædet er gennem årene formet efter min fysik, og komforten findes ikke bedre andre steder.

Men derfor kan det da godt være sjovt en gang imellem at give den gas i forskellige sportsvogne hist og her. Selvom det er sjovt at prøvet noget nyt, så fortrækker jeg den gamle velkendte Corolla i hverdagene :wub:

Folk der gider køre rundt i en sportsvogn til dagligt er ofte nogle overkompenserende underlige typer der ikke er til at holde ud for sådan nogle mærkværdige særlinger som os  :ph34r:

Gad jeg være kæreste med en luder? Næ, sikkert ikke. Men jeg kan jo godt li ludere. Så hellere gøre konen til en luder, og så er det jo win-win :lol:

PS. Fuck noget lort at min telefon har meget svært ved at skrive luder. Alt den skide politisk korrekthed er sgu til at brække sig over til tider. Fornærmet, så tag en tudekiks og lad mine negerboller være i fred :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ville foretrække parforhold eller elsker / elskerindeforhold.
Ikke et konventionelt forhold, lidt kompliceret at forklare, fordi jeg oplever mig selv som polyamor ... 
Derfor og af flere andre grunde har parforhold ikke rigtig været aktuelt for mig ... 

Jeg besøger pigerne fordi jeg har brug for både erotik, kropskontakt og den menneskelige kontakt - og også godt kan lide variationen, de forskellige piger ... nysgerrighed, om man vii ... 
Det er ikke selve det at 'købe', eller de forskellige 'ydelser' der tænder mig .. 
Det er den mulighed der nu en gang er for at være tæt på kvinder .. og det er OK ..
Har også haft flere meget interessante kontakter hvor det ikke lige handler om sex ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Tja som der skrives et andet sted - fast parforhold og købesex, kan ikke rigtigt samlignes, rent pricipielt vil mange mene at når man er i fast forhold må man ikke besøge GP, hmm. Mit ægteskab - der er gammelt, er meget og har altid været rummeligt, og netop det at besøge en GP, bragte ikke nogen følelser i klemme, som , hvis jeg havde etableret mig med en elskerinde, samme gælder for min kone, hun behøver bare ikke betale for at blive knaldet af en mand. For os begge betyder det at vi kan inspireres, og bevares vores - stadige intense kærlighed til hinanden, og alligevel får “brudt parforholdets rutine og gråvejrs hverdage” 

Så både og - parforhold og købesex…det virker fint for mig og fruen.

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min allerførste betalende elsker var sådan nærmest en karikatur af sig selv. En (naturligvis gift) Alfa-han med fancy job i toppen af dansk erhvervsliv, dyre ure, biler, både og vaner... og unge storbarmede kvinder... ooog mere end 25 år ældre end mig. Kliché De Luxe ;)  
Mange syntes helt sikkert at han var en ubehagelig stodder. Det var for ham at se et nødvendigt image for at kunne "tromle" folk på forhånd rent forretningsmæssigt. Som privatperson var han langt mere nuanceret. Som elsker var han ovenud fantastisk og meget meget kælen og kærlig. Overfor mig var han altid sød, (gav)mild og god hele vejen igennem, og respektfuld. Jeg var ret forelsket i ham næsten allerede fra starten. Men når han spillede smart ude i offentligheden fik han "blikket" og bremsede sig selv, fordi ellers vidste han at jeg skred.
I ny og næ havde han nogle gode ikke ind-øvede replikker, omend han ligesom overspillede sig selv og derfor blev nærmest komisk. En af dem var denne: 

Vi var på Kong Hans' kælder at spise, og den stakkels søde tjener (af hunkøn) spurgte da vi havde bestilt vin, for- og hovedret, om vi ønskede kaffe, ost eller dessert efterfølgende?
Han kiggede hende direkte i øjnene og svarede med sin baryton stemme så højt at det rungede i hele restaurationen: 
"Skal vi også vælge mellem salt eller peber??!?!!!"
Ham savner jeg stadig lidt engang imellem :wub:

For mig er det med parforhold eller købesex som med salt eller peber.
Det er altså bedst med salt OG peber :) 

Kærligst, 
Eva <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Min allerførste betalende elsker var sådan nærmest en karikatur af sig selv. En (naturligvis gift) Alfa-han med fancy job i toppen af dansk erhvervsliv, dyre ure, biler, både og vaner... og unge storbarmede kvinder... ooog mere end 25 år ældre end mig. Kliché De Luxe ;)  
Mange syntes helt sikkert at han var en ubehagelig stodder. Det var for ham at se et nødvendigt image for at kunne "tromle" folk på forhånd rent forretningsmæssigt. Som privatperson var han langt mere nuanceret. Som elsker var han ovenud fantastisk og meget meget kælen og kærlig. Overfor mig var han altid sød, (gav)mild og god hele vejen igennem, og respektfuld. Jeg var ret forelsket i ham næsten allerede fra starten. Men når han spillede smart ude i offentligheden fik han "blikket" og bremsede sig selv, fordi ellers vidste han at jeg skred.
I ny og næ havde han nogle gode ikke ind-øvede replikker, omend han ligesom overspillede sig selv og derfor blev nærmest komisk. En af dem var denne: 

Vi var på Kong Hans' kælder at spise, og den stakkels søde tjener (af hunkøn) spurgte da vi havde bestilt vin, for- og hovedret, om vi ønskede kaffe, ost eller dessert efterfølgende?
Han kiggede hende direkte i øjnene og svarede med sin baryton stemme så højt at det rungede i hele restaurationen: 
"Skal vi også vælge mellem salt eller peber??!?!!!"
Ham savner jeg stadig lidt engang imellem :wub:

For mig er det med parforhold eller købesex som med salt eller peber.
Det er altså bedst med salt OG peber :) 

Kærligst, 
Eva <3

Godt vinklet, godt fortalt. I det hele taget et veldrejet skriv med humor, dybde og et slag med halen. Du kan det der, skribent Eva. Sommerhilsen her fra....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Mange har kommet med nogle gode svar om hvorfor de foretrækker det købesex og nogle foretrækker et fast forhold og nogle er i et forhold eller har en kone men mangler den intime del og derfor opsøger købesex.

Jeg sad og læste min egen tråd omkring igennem igen  hvorfor købesex var godt og kom sgu til at fundere over nogle ting.

set ud fra mit synspunkt af så foretrækker jeg selvfølgelig et fast forhold til hver en tid, og jeg håber da en dag hun kommer. Jeg har i den seneste tid udfoldet mig erotisk, skabt nogle virkelig gode sexrelationer igennem tinder. Jeg har også fået nogle virkelig gode veninder som jeg snakker med, eller mødes med ofte bare for at få en kop kaffe eller for at gå en tur og snakke om alt eller intet.

Det jeg savner ved at have en kæreste er at vågne op til sin kæreste der ligger trygt og godt og sover i ens arme, det at komme hjem til en der spørg hvordan ens dag har været, en der er der for dig igennem ild og vand og elsker en for den man er også selvom man begår fejl. Jeg savner nærværet og nærheden, ja bare generelt det der er ved at have en kæreste.

Jeg forstår godt hvorfor folk synes købesex er godt, ja for det synes jeg også ellers ville jeg ikke være her eller gøre der selv.

Der er dog også et men ved begge dele. Der er noget dårligt og negativt ved begge dele

lad os starte med det at have en kæreste eller en kone.

Alt er fryd og gammen når man mødes, man er nyforelsket man ses næsten hver dag efter arbejde, skole og så videre. Man tænker på hinanden konstant og kan ikke tænke på andet end hinanden, man laver alt det man laver når man er sammen, man kysser, har sex sammen (den Ultimative gfe oplevelse efter min mening) man laver mad sammen, ser film sammen går ud sammen og alt det. Men  til sidst går der hverdag i den, og hvis man har været sammen længe og årerne går kan det hele gå i stå og forholdet går i stykker. Jeg har selv været der skal det lige siges.

nu til købesex.

Ja købesex er godt, det er satme godt. Man møder en flot ung pige fra Østeuropa, sydamerika, afrika eller Asien/en thaipige. Der er et kæmpe udvalg, og ydelser som man ikke får derhjemme eller af konen. Man møder en kvinde på min alder, der er sød smuk og dejlig og hun er bare en verdensmester i sengen. Man finder en pige man besøger fast, hun holder af dig som kunde og du holder af at besøge hende. I skaber en god relation, kemien, sexen og den hyggelige snak efter man er færdig bliver bedre og bedre. 

Og så kommer det dårlige. Man kan blive afhængig, nogle bliver ulykkeligt forelsket i en pige hvor følelserne ikke er gensidige. For nogle, og jeg siger ikke alle men for nogle der bliver afhængige ender det ud med at Man bruger alle sine penge, man har ikke råd til At betale huslejen fordi man futter alle pengene af på glædespiger, man kan ikke købe aftensmad fordi pengene ikke er der fordi man måske lige er kommet til at bruge alle pengene på købesex. 
når den time man har bestilt er slut og man har haft en smuk og dejlig stund med en flot, sød og dejlig pige i 15, 30, 45 minutter en time eller for nogle (en hel nat) så er det slut. Man tager hjem og det er slut.

det jeg vil med det hele er at der er gode og dårlig ting her i livet, det er der med alt. Jeg forstår udemærket at man vil det uforpligtende, fuldstændig, jeg forstår også hvorfor man gerne vil købesex.

Jeg har næsten lige fundet et citat fra en eller anden random pige jeg fandt på tik tok som jeg følger og hun siger “there is not a perfect relationsship, because there’s no perfect people” jeg er også enig til dels. Et forehold er hvad man gør det til (efter min mening) og i må hjertens gerne være uenige, man kan stadig holde gejsten og forelskelsen oppe med sin kæreste eller kone hvis man stadig går på dates, har intimitet sammen man stadig går ud og spise sammen eller i biograffen eller teatret eller hvad man ellers kan lave det kan holde gejsten og gnisten i et forhold.

Jeg vil ikke nedtale hverken købesex, glædespiger eller et fast forhold. Jeg siger bare der er pons and cons ved alt.  Købesex er ligesom alt andet, noget der bør nydes med måde. Jeg har ikke råd til at besøge glædespiger flere gange om måneden, nej der kan gå 3 måneder mellem et besøg for eksempel. Jeg spare op til det, hvis der ikke er andet jeg hellere vil spare op til. Alt i det her liv skal nydes med måde.

Men når alt det her er sagt, så foretrækker jeg en kæreste, jeg ved ikke om det er fordi jeg er ung og om det har noget med alderen at gøre, men jeg har et langt liv Foran mig endnu, og det jeg allerhelst vil have er en kæreste.

men købesex er dejligt, og det er dejligt at det findes og jeg er glad for at jer glædespiger findes, i er dejlige og værdsatte og påskønnede ikke mindst. I giver glæde og gode dage. Og giver en fantastisk service og en dejlig stund. Så et stort tak til jer og i har al min respekt.

skål og glædeligt nytår og god jul når vi nu når december.

Redigeret af Gabbana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi mangler en slags 'mellemproportional' mellem købesex og parforhold.

En del piger i 40+ forsøger sig med betalende elskere, i forskellige modeller
Det kunne der måske bygges videre på.

Gabbana skrev, for 7 timer siden:

Det jeg savner ved at have en kæreste er at vågne op til sin kæreste der ligger trygt og godt og sover i ens arme, det at komme hjem til en der spørg hvordan ens dag har været, en der er der for dig igennem ild og vand og elsker en for den man er også selvom man begår fejl. Jeg savner nærværet og nærheden, ja bare generelt det der er ved at have en kæreste.

Det er en indlysende drøm når man er ung,

Men for en del af os modne / ældre, kan verden se anderledes ud.
Det skyldes dels mit gemyt.
For mit vedkommende, så har jeg tråde ude i mange retninger.
Men det skyldes også i høj grad, at jeg har brugt rigtig mange år af mit liv på sammen med mine børn at rydde op efter et katastrofalt parforhold - mit eneste.
I sådan en situation er der ikke plads til et nyt parforhold.
Det ville skabe totalt kaos i en i forvejen skrøbelig proces (som nu, endelig, ser ud til at give resultater)
Men på den anden side, savner man både den fysiske side, og een eller anden form for relation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...