Hop til indhold

Olive Næstved. Stinkende fisse

Featured Replies

Skrevet
  • Author
tronheim skrev, 1 time siden:

Håber du nu forstår !  og hvis du kender filmen Klovn ! så ved du hvad jeg mener !

Men anyway have a good night , og alt det bedste til dig i fremtiden

Næ har ikke set filmen

Skrevet
tronheim skrev, for 6 timer siden:

Nej , men fortælle hende dog det selv før du forlader stedet , så hun har en chance til at gøre noget ved det !!

er det så svært at forstå !

Dette her er hvad du gør !!

Jep den rådne fisse

Hun burde fint selv kunne opdage det. Jeg havde en kæreste på et tidspunkt som jævnligt lige testede med en finger på sig selv og så dufte og smage. Skulle jeg sælge mig selv ville jeg bestemt gøre det samme. 

Angående din holdning om trådens Emne og om at det ikke burde postes blander jeg mig uden. Men afsporing og unødvendigt mange indslag har du jo så fint selv bidraget med.

Skrevet
frddblk skrev, for 7 timer siden:

Hun burde fint selv kunne opdage det. Jeg havde en kæreste på et tidspunkt som jævnligt lige testede med en finger på sig selv og så dufte og smage. Skulle jeg sælge mig selv ville jeg bestemt gøre det samme. 

Angående din holdning om trådens Emne og om at det ikke burde postes blander jeg mig uden. Men afsporing og unødvendigt mange indslag har du jo så fint selv bidraget med.

Jamen i lige måde , angående unødvendige indslag , og tak for du blander dig udenom !!!    Jeg stopper her . så vi ikke har en NY serie af Dallas-Dollars. 

og en god regnfuld dag til dig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.