Hop til indhold
Gladforsex

Olive Næstved. Stinkende fisse

Recommended Posts

Hej jeg besøgte Olive i dag, havde bestilt 30 minutter med sex hos Olive, meget køn, slank med silikonebryster, hun virkede ret genert og sagde ikke særlig meget. Hendes massage var intim og god, ingen problemer der, men det var så snart at jeg stak dilleren ind i hende at der begyndte at lugte af død fisk, råddenskab af en eller anden art. Hun kan selvfølgelig ikke gøre for at hendes fisse stank af pommeren til men det ødelagde lidt oplevelsen haha. Ja det er hvad det er. Men ellers sød

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ohh no... jeg var så tæt på at ringe til hende, men sprang så på Tanya i stedet for. Og det er jeg pænt taknemmelig over nu. :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, 1 time siden:

Ohh no... jeg var så tæt på at ringe til hende, men sprang så på Tanya i stedet for. Og det er jeg pænt taknemmelig over nu. :-o

Haha jeg ved jo ikke om det er væk om en uge, men du er advaret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforsex skrev, for 9 timer siden:

Haha jeg ved jo ikke om det er væk om en uge, men du er advaret

Har nu ikke nævnt noget om en uge, men jeg takker bestemt for oplysning.

Heldigvis ikke så tit at jeg oplever en sur mis, men når jeg nu elsker oral er det pænt nederen når det sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gjorde du uden gummi eller?

Lugt kan nogle gange være enten ubalance i bakterier, kan være kønssygdom, manglende hygiejne - men kan også nogle gange være hvis hun vasker sig alt for tit dernede, da de fjerner de naturlige bakterier og kroppen så arbejder på højt tryk på at få det på normalt niveau. Elsker også selv at slikke, men lygter eller smager der for meget så takker jeg også nej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige så vel at de færreste kvinder bryder sig om en stinke pik, så er en ildelugtende fisse altså en totalt partykiller!!! 
Hun var sat på min overvågningsliste…. Den er så blevet et navn kortere…:biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars40 skrev, for 3 timer siden:

Gjorde du uden gummi eller?

Lugt kan nogle gange være enten ubalance i bakterier, kan være kønssygdom, manglende hygiejne - men kan også nogle gange være hvis hun vasker sig alt for tit dernede, da de fjerner de naturlige bakterier og kroppen så arbejder på højt tryk på at få det på normalt niveau. Elsker også selv at slikke, men lygter eller smager der for meget så takker jeg også nej. 

Jeg læste også godt om det efterfølgende og de forskellige lugte sådan en fisse kan have, det kunne være en gammel tampon. Jeg havde kondom på

Redigeret af Gladforsex

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt, tre dage forinden var der tilsyneladende ingen problemer

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157185-olive-i-næstved/?tab=comments#comment-1426734

Del dette indlæg

Link til indlæg
1955 skrev, for 11 minutter siden:

Der var ingen "mis"lugt da jeg slikkede, hendes sekret var dog ret tykt flydende, men smagte og lugtede helt fint.

Måske du lider af senfølger efter covid19... ( ingen lugte og smagssans ) :lol:  Sorry...!

Vi må have lært hende lidt om mælkesyre og dets gode egenskaber. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 12 timer siden:

Måske du lider af senfølger efter covid19... ( ingen lugte og smagssans ) :lol:  Sorry...!

Vi må have lært hende lidt om mælkesyre og dets gode egenskaber. :roll:

Ellers , måske bare en god ide !! Høfligt at fortælle personen det direkte , det er jo det samme med dårlig ånde ,

mange mennesker opdager det ikke selv ,før andre er generet af det . Så i min verden , er det en hjælp til personen at gå ,

direkte med info !! og ikke bruge så meget tid her ,til at informere alle andre end personer selv . Og vi undgår så også at 

få en masse fjollede kommentar her på chatten . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, den 3.8.2022 at 12:21:

Så i min verden , er det en hjælp til personen at gå ,

direkte med info !! og ikke bruge så meget tid her ,til at informere alle andre end personer selv . Og vi undgår så også at 

få en masse fjollede kommentar her på chatten . 

Okay,  det er jo så din lidt tørre holdning. Tror nu nok en del af fællesskabet her på forum skyldes at der kommer lidt fjollede kommentar i ny og næ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 11 minutter siden:

Okay,  det er jo så din lidt tørre holdning. Tror nu nok en del af fællesskabet her på forum skyldes at der kommer lidt fjollede kommentar i ny og næ.

Det var ikke en  af mine tørre holdninger , Det var 100% fra hjertet !!    Men hvis du nu læser det hele igennem om en oplevelse med en stinkende fisse, som 

hun bliver kaldt , så ser du vel også , der blev sat billeder på , menes alle skulle være sikker på , det var hende !!!  korrekt min ven eller ! .

Som jeg skriver , så ville det jo nok have været påplads at fortælle hende det direkte , inden man stikker pikken op , gør sig færdig , og sniger sig ud af døren .

For derefter at udstille hende her !!!  Du har måske ikke lige tænkt !  At dette her,   kan hun miste mange kunder på , uden at have vist det selv !!!!

Hvis jeg skal sige noget , til det fællesskab som du omtaler , så er jeg da meget sikker på , at vi skal være glade for , at de ikke gør det samme , når de har haft en kunde , der lugter ud af munden , svedig og med en ordentlig skidekuffert !!, eller ikke lige ved hvad hygiejne er >  Jeg kan fortælle dig ,dem er  der  mange af , som går til Thai massage ,og hvor pigerne må finde sig i det . Men måske de skulle udstille kunden her ,med navn og tlf nummer !! Hvis du er i tvivl om min mening , så er du da velkommen til at skrive direkte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jesse skrev, den 2.8.2022 at 14:14:

Sjovt, tre dage forinden var der tilsyneladende ingen problemer

https://www.eroguide.dk/forum/topic/157185-olive-i-næstved/?tab=comments#comment-1426734

Ja det er faktisk lidt sjovt, det var også lige netop den anmeldelse der gjorde at jeg besøgte hende, men der kan være mange bud på hvorfor hun er begyndt at lugte, du kan besøge hende og se om det er væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 13 minutter siden:

Det var ikke en  af mine tørre holdninger , Det var 100% fra hjertet !!    Men hvis du nu læser det hele igennem om en oplevelse med en stinkende fisse, som 

hun bliver kaldt , så ser du vel også , der blev sat billeder på , menes alle skulle være sikker på , det var hende !!!  korrekt min ven eller ! .

Som jeg skriver , så ville det jo nok have været påplads at fortælle hende det direkte , inden man stikker pikken op , gør sig færdig , og sniger sig ud af døren .

For derefter at udstille hende her !!!  Du har måske ikke lige tænkt !  At dette her,   kan hun miste mange kunder på , uden at have vist det selv !!!!

Hvis jeg skal sige noget , til det fællesskab som du omtaler , så er jeg da meget sikker på , at vi skal være glade for , at de ikke gør det samme , når de har haft en kunde , der lugter ud af munden , svedig og med en ordentlig skidekuffert !!, eller ikke lige ved hvad hygiejne er >  Jeg kan fortælle dig ,dem er  der  mange af , som går til Thai massage ,og hvor pigerne må finde sig i det . Men måske de skulle udstille kunden her ,med navn og tlf nummer !! Hvis du er i tvivl om min mening , så er du da velkommen til at skrive direkte 

Hvis du kigger igennem hvad jeg skrev i min annonce så skrev jeg at hun er sød og smuk, men hendes vagina ikke lugtede særlig tiltalende, og hun lugtede ikke med det samme, det var først cirka 2 minutter at jeg bollede hende at der begyndte at stinke, måske er jeg sart omkring lugte? Men jeg fik i hvert fald ikke lyst til at besøge hende igen da al opmærksomheden pludselig var omkring hendes odør. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforsex skrev, for 11 minutter siden:

Hvis du kigger igennem hvad jeg skrev i min annonce så skrev jeg at hun er sød og smuk, men hendes vagina ikke lugtede særlig tiltalende, og hun lugtede ikke med det samme, det var først cirka 2 minutter at jeg bollede hende at der begyndte at stinke, måske er jeg sart omkring lugte? Men jeg fik i hvert fald ikke lyst til at besøge hende igen da al opmærksomheden pludselig var omkring hendes odør. 

Og hvis du kikker igennem hvad jeg skev , og forstår det  ! så ville vi ikke behøve alt den snik snak  korrekt ! 

mener hvad jeg skrev , længere er den ikke .

Hvis !     så skriv direkte , så vi ikke  køre dette her på et sidespor , som i min  verden sker ofte her 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tronheim skrev, for 1 minut siden:

Og hvis du kikker igennem hvad jeg skev , og forstår det  ! så ville vi ikke behøve alt den snik snak  korrekt ! 

mener hvad jeg skrev , længere er den ikke .

Hvis !     så skriv direkte , så vi ikke  køre dette her på et sidespor , som i min  verden sker ofte her 

Ja men du får mig til at lyde uhæderlig, når du siger at jeg bare sådan stikker af, jeg synes det er fair nok hvad jeg skriver, det er alligevel en del penge at bruge 1200 hvis man ikke synes pengene er værd, men du vil vel hellere have at folk spilder en masse penge på en dårlig oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladforsex skrev, for 6 minutter siden:

Ja men du får mig til at lyde uhæderlig, når du siger at jeg bare sådan stikker af, jeg synes det er fair nok hvad jeg skriver, det er alligevel en del penge at bruge 1200 hvis man ikke synes pengene er værd, men du vil vel hellere have at folk spilder en masse penge på en dårlig oplevelse?

Nej , men fortælle hende dog det selv før du forlader stedet , så hun har en chance til at gøre noget ved det !!

er det så svært at forstå !

Dette her er hvad du gør !!

Jep den rådne fisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Håber du nu forstår !  og hvis du kender filmen Klovn ! så ved du hvad jeg mener !

Men anyway have a good night , og alt det bedste til dig i fremtiden

Del dette indlæg

Link til indlæg

En mis kan lugte helt forfærdeligt vis uheldet er ude, det er jo noget med bakterier med voldsom effekt. Så kan en beskidt røv godt gå hjem og lægge sig i sammenligning. En vis notorisk sønderjysk rapper har en tekst om samme emne. Jeg har selv haft en enkelt oplevelse med en dansk pige for mange år tilbage. Der gik adskillige dage før jeg følte lugten var væk, jeg vaskede og vaskede og vaskede hænder. Synd for pigen, hun ser ellers dejlig ud, og hvem ved dybest set om OP taler sandt

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...