Hop til indhold

Kønsygdom

Featured Replies

Skrevet
cuckold.dream skrev, den 28.7.2022 at 13:48:

Da jeg er gift et netop denne frygt nok det som afholder mig fra at prøve mine fantasier af som ikke er en mulighed hos konen. 

Vil du være sikker på dem alle, så undgå al udveksling af kropsvæsker. Det gælder også "dybe kys". 
De "knap så slemme" kønssygdomme har jo fuldstændigt de samme konsekvenser i relationen til konen/kæresten hvis du bliver afsløret, som de slemme har.
Partneren er nok lidt ligeglad med varianten og forholder sig formentlig til akten nærmere end konsekvensen rent sundhedsmæssigt, mon ikke?
Du kan også helt undgå sex og kys med konen indtil du er blevet testet efter udenomsægteskabelig sex. Så kan du gå "all in" med sex arbejderen i stedet. Det er for nogle ægtefolk (desværre?) en langt nemmere løsning end at undgå det "ude". I nogle ægteskaber behøver man ikke engang at gøre sig umage med at undgå udveksling af kropsvæsker :wub: Det er for mange sex arbejderes vedkommende disse ægtefolk der er "the bulk of the batch" i kundegruppen. Men det ved du jo bedst selv om er tilfældet for netop dig, og har ikke brug for klubhuset her til at vurdere. ;) 

Der er MASSER af information om kønssygdomme online fra kilder der er langt mere både troværdige og har videnskabelige undersøgelser i ryggen. Det her er et debatforum med helt almindelige lægfolk der har fælles interesser. 
Du kan evt. starte her: 
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx 

Købesex er ikke anderledes end sex hvad kønssygdomme angår, medmindre man tror på og tæller Guds straf med :rolleyes: 

Mvh. 
Eva <3 

PS: Efterhånden kan man online købe hjemmetests af de mest almindelige kønssygdomme, der bliver lavet på de samme fabrikker som dem lægerne bruger. De findes ovenikøbet som "sampak" med rabat for trioen Klamydia/Gonoré/Syfilis. Det' smart. 
Den her webshop er svensk og billigst: 
https://dinetest.dk/konssygdomme/

PS2: @Den_glade_amatør Jeg fornemmer potentiale til en afstemning... det er også snart søndag ;) 

Redigeret af Eva Nadine

Skrevet
Jernsvinet skrev, den 28.7.2022 at 16:15:

For nu at være helt sikker - så bør du nok ikke bestille andet en svensk - med kondom ;-)

Eller norsk. Det er vist nok i armhulen.

Skrevet
udinaturen skrev, den 28.7.2022 at 19:30:

Fordi jeg ikke havde tæt fysisk kontakt med andre end hende i tiden før og op til mit udbrud. Derfor ved jeg det. 

Sikke en gang vrøvl. 

Rosen opstår når der kommer en bakteriel infektion i et sår. Bakterien kan lige så godt komme fra dig selv, din hund eller fra dit hjemmemiljø. Mulighederne er mange, men sandsynligheden du nævner er dælme ikke særlig stor. 

Til trådstarter- kondom så burde du være sikker- men pas også på med oralsex uden. Jeg er stødt på patienter med en klamydiainfektion i halsen.

Redigeret af FrøkenLegesyg
Tilføjelse

Skrevet
  • Author

Tak for de mange svar, bestemt noget at tænke over inden jeg springer ud i det for første gang

Skrevet
Eva Nadine skrev, den 29.7.2022 at 18:46:

Vil du være sikker på dem alle, så undgå al udveksling af kropsvæsker. Det gælder også "dybe kys". 
De "knap så slemme" kønssygdomme har jo fuldstændigt de samme konsekvenser i relationen til konen/kæresten hvis du bliver afsløret, som de slemme har.
Partneren er nok lidt ligeglad med varianten og forholder sig formentlig til akten nærmere end konsekvensen rent sundhedsmæssigt, mon ikke?
Du kan også helt undgå sex og kys med konen indtil du er blevet testet efter udenomsægteskabelig sex. Så kan du gå "all in" med sex arbejderen i stedet. Det er for nogle ægtefolk (desværre?) en langt nemmere løsning end at undgå det "ude". I nogle ægteskaber behøver man ikke engang at gøre sig umage med at undgå udveksling af kropsvæsker :wub: Det er for mange sex arbejderes vedkommende disse ægtefolk der er "the bulk of the batch" i kundegruppen. Men det ved du jo bedst selv om er tilfældet for netop dig, og har ikke brug for klubhuset her til at vurdere. ;) 

Der er MASSER af information om kønssygdomme online fra kilder der er langt mere både troværdige og har videnskabelige undersøgelser i ryggen. Det her er et debatforum med helt almindelige lægfolk der har fælles interesser. 
Du kan evt. starte her: 
https://www.bispebjerghospital.dk/afdelinger-og-klinikker/dermato-venerologisk-afdeling/klinik-for-koenssygdomme/sygdom-og-behandling/Sider/FAQ.aspx 

Købesex er ikke anderledes end sex hvad kønssygdomme angår, medmindre man tror på og tæller Guds straf med :rolleyes: 

Mvh. 
Eva <3 

PS: Efterhånden kan man online købe hjemmetests af de mest almindelige kønssygdomme, der bliver lavet på de samme fabrikker som dem lægerne bruger. De findes ovenikøbet som "sampak" med rabat for trioen Klamydia/Gonoré/Syfilis. Det' smart. 
Den her webshop er svensk og billigst: 
https://dinetest.dk/konssygdomme/

PS2: @Den_glade_amatør Jeg fornemmer potentiale til en afstemning... det er også snart søndag ;) 

Rart at vide for os liderlige livsnydere.....

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Rart at vide for os liderlige livsnydere.....

https://www.cphmed.com/sundhedscenter/noerreport-doegnaabent/

Københavnske livsnydere kan også slå et smut forbi Nørreport station og blive testet. Sågar i døgndrift. 
Den "dyre" Klamydia test (den til 279kr) er faktisk både en Gonoré test og en Klamydia test, selvom Gonoré ikke fremgår på hjemmesiden, af ukendte årsager. 
Man får svar indenfor 24 timer og klinikken tilbyder mange slags tests. Også almindelige helbredstests, COVID-19 tests (begge slags) og andet godt. Så ingen kan umiddelbart regne ud om du er der for at blive testet for dit eller dat. Det er også smart... og billigt. Man behøver ikke at bestille tid, men man kan. 

Husk dog at der kan være forskellig inkubationstid for forskellige kønssygdomme. Det er ikke sådan at man lige kan drysse forbi på vejen hjem fra besøg hos købedamen og få det tjekket med det samme, når nu man alligevel har brugt tid på at finde et alibi. Det havde ellers været rigtigt smart ;) 

Jeg synes det er relativt ofte at disse debatter dukker op, og jeg er lidt overrasket over at folk søger information om det her, og stiller selv de mest banale spørgsmål sommetider. 
Jeg kan ikke helt finde ud af om det er en generationskløft. Da jeg gik i folkeskole og havde seksualundervisning var hele klassen eksperter i de mest almindelige kønssygdomme, og der var pjecer og rollespil og hele molevitten. Er man holdt op med at undervise i den slags fordi der nu findes Google?  

Skrevet
Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden:

Er man holdt op med at undervise i den slags fordi der nu findes Google?  

Du vender præmissen på hovedet. Mange af dem der spørger er nok ældre end dig (det er jeg selv).

Jeg lærte ikke særligt meget om SOS i skolen, det er kommet med uddannelse og job senere. Hvis din annoncerede alder passer, så gik du jo i skole, da hiv-epidimien startede, så det øgede generelt fokus på SOS.

Skrevet
  • Author

Mit spørgsmål gik nu mere på at slikke fisse hvor beskyttelse jo ikke bruges. 

Men ja jeg ved jo godt hvordan disse sygdomme fungere og hvordan man smittes men at gå hos en GP er risikoen jo måske større end ellers

Skrevet
cuckold.dream skrev, for 2 timer siden:

Mit spørgsmål gik nu mere på at slikke fisse hvor beskyttelse jo ikke bruges.

Uanset hvilke svar du får her på EG, skal du nok gøre op med dig selv, om du kan formå at overvinde din bekymring, eller om den hele tiden vil rumstere i dit baghoved. Havde selv en snert af samme bekymring, da jeg startede med at besøge GPer og massagepiger for nogle år siden, men kom frem til, at jeg ikke ville undvære fisseslik. Og det skal være uden slikkelapper, eller hvad beskyttelsen ellers hedder. Er aldrig stødt på nogen piger, som bruger det. Og har i øvrigt heller aldrig fået en kønssygdom.

cuckold.dream skrev, for 3 timer siden:

Men ja jeg ved jo godt hvordan disse sygdomme fungere og hvordan man smittes men at gå hos en GP er risikoen jo måske større end ellers

Måske. Hvis du sammenligner med at holde dig til fruen derhjemme, så ja. Hvis du sammenligner med en pige, som hver weekend scorer en fyr eller to og desuden ikke lader sig teste lige så tit som mange GPer gør, så ser det måske anderledes ud.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.