Hop til indhold
cuckold.dream

Kønsygdom

Recommended Posts

Hej, 

Jeg er ny en denne verden og vil derfor høre hvor mange har fået en kønssygdom efter et besøg (spørger både kunder og glædespiger) 

Da jeg er gift et netop denne frygt nok det som afholder mig fra at prøve mine fantasier af som ikke er en mulighed hos konen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik engang klamydia efter en thaimassør hoppede på mig uden kondom. Jeg har ellers i løbet af over 15 år ikke fået noget jeg har lagt mærke til, men ubeskyttet samleje er heller ikke noget der er sket tit for mig. Benytter mig dog så vidt mulig af ubeskyttet oralsex.

Hvad kan du bruge det til? Ikke en skid. Heller ikke hvis alle brugere svarer. Det giver dig ikke data til en relevant overvejelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 35 minutter siden:

Hvad kan du bruge det til? Ikke en skid. Heller ikke hvis alle brugere svarer. Det giver dig ikke data til en relevant overvejelse.

Helt enig. Omvend hvis nogen skriver at de har fået noget hos en navngiven kvinde kunne det måske være brugbart, men... det er bare ikke tilladt her på forum og ikke nødvendigvis sandt (der har været et par tilfælde hvor nogen har skrevet at de mener at have fået noget efter et besøg)

Min fornemmelse er, at du søger en der giver fransk uden og at du må komme i munden? Det er noget der ydes i ret mange tilfælde. Har selv været aktiv på den måde i en hulens masse år uden problemer. Jeg skal ikke gøre mig klog på risiko omsat til procenter, blot antyde, at det nok ikke er den mest risikable form for kontakt, altså med munden. Men igen, hvis den pige du møder er den ene, som har noget, er det jo ligegyldigt med hvad risikoen er generelt! Med kondom vil jeg sige, at du er ret sikker hvis du vælger nogen der ser ud til at have styr på tingene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 56 minutter siden:

Hej, 

Jeg er ny en denne verden og vil derfor høre hvor mange har fået en kønssygdom efter et besøg (spørger både kunder og glædespiger) 

Da jeg er gift et netop denne frygt nok det som afholder mig fra at prøve mine fantasier af som ikke er en mulighed hos konen. 

Man for heldigvis ikke nogle kønssygdomme hvis man bruger kondom. ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 20 minutter siden:

Bare lige for at gøre det helt klar så kunne jeg aldrig drømme om ubeskyttet sex 

For nu at være helt sikker - så bør du nok ikke bestille andet en svensk - med kondom ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 24 minutter siden:

For nu at være helt sikker - så bør du nok ikke bestille andet en svensk - med kondom ;-)

Norsk er endnu mere sikkert

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 1 minut siden:

Tja eller bare spille pik som også er meget billigere og skal ikke booke tid

+evt slippe for dårlig samvittighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har aldrig haft en kønssygdom, fordi jeg bruger kondom. Men jeg en gang haft en hudsygdom kaldet Rosen med et kraftigt udslæt, hvor jeg var i behandling med penicillin i 7 dage. 

Og det var fordi, at jeg havde haft tæt kontakt med en glædespige, som sikkert havde et meget lille sår et eller andet sted på kroppen.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 27 minutter siden:

Jeg har aldrig haft en kønssygdom, fordi jeg bruger kondom. Men jeg en gang haft en hudsygdom kaldet Rosen med et kraftigt udslæt, hvor jeg var i behandling med penicillin i 7 dage. 

Og det var fordi, at jeg havde haft tæt kontakt med en glædespige, som sikkert havde et meget lille sår et eller andet sted på kroppen.  

Lyder som en træls omgang

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 33 minutter siden:

Rosen er en hudsygdom som rigtig nok smitter ved tæt kontakt, hvis altså der findes et åbent sår.  

Hvordan kan du konstatere med sikkerhed at smitten er sket fra en glædespige, det vil jeg gerne vide?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side45 skrev, 1 time siden:

Rosen er en hudsygdom som rigtig nok smitter ved tæt kontakt, hvis altså der findes et åbent sår.  

Hvordan kan du konstatere med sikkerhed at smitten er sket fra en glædespige, det vil jeg gerne vide?

Fordi jeg ikke havde tæt fysisk kontakt med andre end hende i tiden før og op til mit udbrud. Derfor ved jeg det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 12 minutter siden:

Fordi jeg ikke havde tæt fysisk kontakt med andre end hende i tiden før og op til mit udbrud. Derfor ved jeg det. 

Okay.

Jeg håber du har det godt igen og er kommet over det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 8 timer siden:

Tja eller bare spille pik som også er meget billigere og skal ikke booke tid

Selvsagt også med kondom, så er man 110 % sikker! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 15 timer siden:

Man får nu oftest rosen, fordi man selv i forvejen har rosen (streptokokker) på huden - og så ved en smårift får det ind i blodbanen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 19 timer siden:

Bare lige for at gøre det helt klar så kunne jeg aldrig drømme om ubeskyttet sex 

Okay. Det du så er mest udsat for er herpes og hpv (kondylomer/kræft). Der er en høj sandsynlighed for at du allerede bærer mindst en variant af en af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
lucullusb skrev, for 10 timer siden:

Selvsagt også med kondom, så er man 110 % sikker! 

Og gummi-handsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Advarsel skrev, for 42 minutter siden:

Okay. Det du så er mest udsat for er herpes og hpv (kondylomer/kræft). Der er en høj sandsynlighed for at du allerede bærer mindst en variant af en af dem.

Hahaha, tror ikke trådstarter blev beroliget nu :biggrin: Det du skriver er uanset korrekt… 

Fladlus og fnat er også på menuen… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
[email protected] skrev, for 22 timer siden:

Man for heldigvis ikke nogle kønssygdomme hvis man bruger kondom. ;) 

Altså man kan godt få herpes og kondylomer samt svamp og fnat trods brug ag kondom :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anders-and
Advarsel skrev, for 23 timer siden:

Jeg fik engang klamydia efter en thaimassør hoppede på mig uden kondom. Jeg har ellers i løbet af over 15 år ikke fået noget jeg har lagt mærke til, men ubeskyttet samleje er heller ikke noget der er sket tit for mig. Benytter mig dog så vidt mulig af ubeskyttet oralsex.

Jeg har har også prøvet en Thai kvinde der blev tændt og fik lyst hoppede op på mig. Jeg fik hende hurtigt af og slap med skrækken. 
har aldrig selv fået noget gennem årene

bruger altid kondom ved sex. Oral er uden når det gives af pigen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad kan du bruge en viden om at der er fx 0.1% sansynlighed for overførsel?

Enten får du noget, eller også får du ikke noget. Du får ikke 0.1%

Hvis du for alt vil undgå at få noget, må du holde dig fra det sjove...

Skjold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså der er 0% risiko for en kønssygdom hvis du nøjes med at pisse pigen i ansigtet :lol: - og derfra stiger risikoen bare stille og roligt  :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...