Hop til indhold
The Rider

Er Eroguide det rigtige for mig?????

Recommended Posts

Hej Alle

Jeg tror nu ikke noget kan få mig til og forlade EG men jeg skulle jo have en overskrift der fangede så vi kunne få en hyggesludder og tænke os om en extra gang.

Jeg tror Nikita har ret når hun siger det er lettere og svine folk til når man ikke skal stå over for hinanden og se en i øjnene samtidig.

Tror jo nok at jeg, hvis jeg stod ansigt til ansigt med Nikita og kikkede hende dybt i øjnene, så ville jeg blive blød i knæene og stemmen ville svigte :lol: men det er en helt anden sag.

Så det bedste er helt sikkert at tage et par dybe indåndinger inden man svarer på et indlæg som måske har fået en op i det røde felt.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er sjovt hvor forskelligt man oplever EG. Personligt synes jeg, når jeg ser bort fra nogle enkelte tråde/indlæg at tonen generel er god. Jeg synes faktisk også at stemningen er positiv med humor o.lign

Sætter jeg de kedelige indlæg i relation til alt hvad der skrives og hele den aktivitet der er på EG, så vil stille mig tvivlende overfor om problemets størrelse kræver ekstra fokus, opfordringer som nærværende tråd, skærpet indsats fra moderator o.lign.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...