Hop til indhold
The Rider

Er Eroguide det rigtige for mig?????

Recommended Posts

Hej

Først vil jeg sige at jeg nyder og læse de gode indlæg som er her, både fra brugere som mig selv samt indlæg fra alle de søde piger der er med til og forsøde tilværelsen for os mænd.

Jeg har selv skrevet nogle indlæg, besvaret flere og er på EG mange gange om dagen.

Når jeg spørger om EG er det rigtige for mig så er det fordi jeg efterhånden ser at mange af mine medskribenter har en meget kort lunte og ikke altid er søde ved hinanden.

Jeg har endnu ikke oplevet nogen der har været nedladende over for mig og mine kommentarer eller indlæg men jeg sidder jo og læser de fleste indlæg her på sjælland og undre mig over at jeres lunte er så kort.

Kan vi ikke blive enige om at EG er en side der henvender sig til mange og at vi er forskellige

og udtrykker os forskelligt, prøve at være lidt overbærende og så bare hjælpe hinanden der hvor vi kan.

Jeg håber i læser denne side positivt, den er ment sådan.

Og prøver at trække vejret en extra gang inden i flyver op når I ser et indlæg som måske ikke passer jer.

Tak fordi i læste mit indlæg og tak for alle de gode indlæg der også er her

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rider, den kan jeg godt følge og har spurgt mig selv om det samme. Udover at have været efter enkelte, der efter min mening er gået for alt vidt, har min konklusion været mest at læse og ikke ret meget at bidrage. Lever med det lige nu, men er ikke sikker på om det er nok i længden. Vil ikke skyde på administrationen, som givet gør et godt og gratis arbejde, men udover selvjustits kunne lidt slåen hårdere ned ind imellem også være på sin plads; nogle tråde kører alt, alt for langt i accelererende dårlig tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak

Jeg tror ikke admin skal gribe mere ind så får han bare skudt i skoene at der er sensur, næh jeg tror som du at vi skal gribe i egen barm (eller en af pigernes) og selv tænke os om

Jeg syntes ikke du skal være passiv her, bare skriv det du har lyst til men i en sober tone, hvis vi alle var tilbageholdende var der jo ikke noget at læse her

fat i pennen og lav nogle indlæg

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

jo men hvad skal man gøre....

men emnet er nok følsom og så ikke glemme penge som er i de anmeldelser....

se på anmeldelser hvis der er nogle mindre gode af en pige...

kommer nogle der altid kommer nogle ridder og forsvarer om nogle gør det mindre pænt....

samt tror jeg at noget af problemet er at man kan have flere profiler... nogle bliver Dr. Jekyll and Mr. Hyde.. i forsvaret af deres "pigen"....

personligt er jeg bekymret for falske anmeldelse, hvor man enten sviner eller roser en pigen hvor det ikke er rigtigt....

men vil da gerne opfordre alle til at tale/skrive pænere til hinanden....

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak

Jeg tror ikke admin skal gribe mere ind så får han bare skudt i skoene at der er sensur, næh jeg tror som du at vi skal gribe i egen barm (eller en af pigernes) og selv tænke os om

Jeg syntes ikke du skal være passiv her, bare skriv det du har lyst til men i en sober tone, hvis vi alle var tilbageholdende var der jo ikke noget at læse her

fat i pennen og lav nogle indlæg

The rider

Tak, Rider!

Den med at gribe i pigernes barm er jeg helt med på! Jo oftere, jo større, jo bedre... :D

Det øvrige kan du sagtens have ret i. Der findes vist ikke nogen færdige og grydeklare løsninger på dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan vi ikke blive enige om at EG er en side der henvender sig til mange og at vi er forskellige og udtrykker os forskelligt, prøve at være lidt overbærende og så bare hjælpe hinanden der hvor vi kan.

Kan ikke være mere enig :!:

Og i princippet gælder dette jo for ALLE. Både dem med "kort lunte" og dem med "lang lunte" - begge bør være overbærende med hinanden og "trække vejret en ekstra gang"..... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er her for hvem, hvad, hvor...

Jeg skriver også i de debatter som ikke handler om anmeldelser eller efterlysninger. Men har bestemt at jeg holder mig helt fra de nogle af de debatter hvor stemnIngen let kan ryge op i en spids.

Jeg har en mening men den kan jeg sagtens holde for mig selv hvis jeg føler for det B-)

Er det ikke noget med at man skal betale for at være på VL ?

Og eromax der sker der ikke særligt meget

Så E.G. er helt fint for mig :-)

Lige en personlig observering:

Når der opstår en heftig diskution og nogle specifikke ældre herrer blander sig, så bliver der henvist til personlige ting, VL, Lady Cherie.

Så forsvares L. C. af nogle af de andre brugere.

Senere dukker L. C. op og skriver.

Hendes skriverier bliver besvaret af moderater, eller ham den anden....sikkert som ammen i kirken.

Og til sidst bliver der opfordret til god ro og orden.

Hvis jeg fik 1 kr for hver gang det skete, så havde jeg til 1 times besøg mit alles :-D

Og jeg har vist kun haft profil siden foråret.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg kan kun opfordre til god ro og orden, hvis det sker blander admin sig nok ikke.

Selvfølgelig har man lov til og forsvare sig herinde hvis man bliver angrebet.

Bare det sker i en god tone og jeg er sikker på at hvis der kommer et angreb som er beskidt så vil et sobert svar tage det værste af angrebet, det er min overbevisning.

Jeg kender ikke Cherie og vil ikke gå ind i en dialog om angreb er berettiget eller ej jeg syntes bare at hvis jeg vil "angribe" så vil der ligge større vægt bag hvis jeg laver et sagligt angreb i en sober tone end hvis jeg kalder vedkommende de mest beskidte ting, og det samme med modangrebet.

Iøvrigt mener jeg ikke det er EG's opgave og angribe men at anmelde og det kan ske positivt eller negativt anmeldelse men bør altid være i en god tone.

Når jeg sidder og kikker anmeldelser igennem ser jeg tit en anmelder der er positiv efter et besøg, eller negativ og fordi en anden bruger har en modsat oplevelse kan det da godt være rigtigt begge oplevelser, gang på gang ser jeg den ene hugge ned på den anden men mange ting spiller ind for at få en positiv oplevelse.

Jeg er indtil nu kun kommet i thaisteder og jeg har endnu aldrig følt jeg, trods min høje alder, mig uvelkommen, jeg har altid fået gode oplevelser og har svært ved og vælge hvor jeg skal gå hen.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hvad med at skrive nogle anmeldelser så ;) Det er da derfor de fleste af os er her, for at få en anbefaling eller det modsatte om pigerne, så er debatterne noget der følger med, men var der ingen anmeldelser her og svar på efterlysninger var jeg her heller ikke. Du kan have en pointe i det du skriver om anmeldelser.

Jeg synes det er fint med højt til loftet og at man ikke smider folk ud og laver meget censur. Trekløveret i ledelsen kan da sagtens give røvfuld når det er nødvendigt, det har jeg også selv fået en gang. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rider.

Først tak for en tankevækkende streng. Dernæst til det første, du her skriver:

Iøvrigt mener jeg ikke det er EG's opgave og angribe men at anmelde...
Anmeldelser er ganske rigtigt en ikke uvæsentlig del af EG, men jeg ikke helt enig i det, du skriver i citatet ovenfor. Vi har jo et regulært "Debatforum" herinde, og det ligger vel i sagens natur, at det er her, man diskuterer, og diskussioner er jo netop kendetegnet ved, at holdninger/meninger brydes.

Af og til kan der så ryge et par finker af panden.

Derimod er jeg helt enig i anden del af udsagnet:

.. og det kan ske positivt eller negativt anmeldelse men bør altid være i en god tone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej X

Jeg mener jo også at vi skal debatere men det kan ske sagligt og i god tone.

Jeg mener stadig der er en væsentlig forskel på en god debat og et angreb som altid vil ende negativt.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aros

Jeg kommer da også med anmeldelser når jeg mener jeg har noget og bidrage med.

Jeg kommer tit de samme steder og er helt sikker på at hvis jeg gav en positiv anmeldelse af hvert besøg så ville folk også tro jeg var gået massagepigen ærinde.

Jeg er en pensionist og har ikke lommepenge til så mange besøg

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hej the rider

Du kan godt have lidt ret men problemet er da heller ikke større. Hvis du selv vil have gode debatter herinde så har du jo frihed til at præge debatterne på den måde du synes om.

Vi er jo ikke ens, jeg synes da også X af og til går til stregen i en debat ligesom jeg selv kan gøre det og mange andre kan, men jeg ville aldrig undvære X for han giver da dette forum personlighed ligesom Rejsenetværk gør og mange andre. Det jeg vil frem til er at du selv kan være med til at forme dette sted så gør da det fremfor at hænge sig i nogle få debatter der kørte af sporet. Tænk på alle dem der ikke gør ;)

I dansk politik savner jeg personer som Erhard, Schluter, Uffe, Svend, Glistrup. Der røg da også en finke af panden når de diskuterede men det var da mere interessant at høre på dem end dem vi har nu, ligesom de var større personligheder end dem vi har nu.

I al venlighed

Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aros

Jeg vil heller ikke undvære X herinde og jeg må indrømme at jeg aldrig har oplevet X være uforskammet og sjofel over for andre, jeg savner også nogle flere personligheder i politik og andre steder.

Jeg prøver da virkelig også og gå ind i debatter men hvis der først er kommer en grim tone så holder jeg mig derfra, gider ikke være en del af mudderkastning.

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Hej igen the rider

Måske ser vi lidt forskelligt på lidt af det men grundlæggende er vi vist ikke så langt fra hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Aron

Det er sundt at være uenige og vi har jo her ført vores synspunkter på en god og sober måde.

Det er det jeg gerne vil, diskutere men aldrig svine modparten til.

Kan du have en god aften , ser frem til mange dialoger og diskutioner

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når jeg spørger om EG er det rigtige for mig så er det fordi jeg efterhånden ser at mange af mine medskribenter har en meget kort lunte og ikke altid er søde ved hinanden.

Selvfølgelig skal du være på Eroguide Rider, du er altid så rar og venlig, det skal der også være plads til :)

Jeg synes generelt at niveauet er tilfredsstillende herinde, specielt i thaidelen er vi rigtig flinke :)

Kærlig hilsen

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hey Rider.

God streng, jeg tror at det er det der skal til en gang imellem når debatterne bliver lidt for heftige :lol:, så holder den gode tone vel et stykke tid, forhåbentlig :)

Jeg synes også du skal blive her på EG ;), og på trods af mit sporadiske kendskab til dig, det er jo kun her fra EG :D , så vil jeg da mene at dit venlige og lyse sind, som mange andre heldigvis også er i besiddelse af, er med til at det dog oftest er en fornøjelse at være herinde :lol:

Jeg har det lidt lig dig,....... hvis det bliver for skarpt, ser jeg ingen grund til at kaste mig ind i kampen, der er altid rigeligt med folk der vil "slås" :roll: , næ så hellere vente til det klinger af, og jeg tror at jo færre der gider at svine og sjofle hinanden, jo hurtigere "dør" strengen.

Jeg husker ikke hvem der har sagt det, men jeg synes det er et mega godt ordsprog;

"den korteste afstand mellem to mennesker er et smil"

Hvem sagde det????

Hilsen Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo mange der bare kigger med her på EG og evt. bare bruger søgefunktionen, hvis de er lidt i tvivl om en eller anden glædespige - nu er den rigtige for vedkommende? For mange er det jo bare et spørgsmål om at få: best value for Money - og derfor ville der ikke komme nogen protester herfra, hvis det kostede lidt at være medlem 8-) Folk giver jo rask væk kr. 100,-/måned på div. datingsites uden garanti for succes.

Det er heldigvis sjældent debatterne kører op i en spids - og når det sker at det løber helt agurk - tvivler jeg på ret mange egentlig når at følge med - jeg har i hvert fald set et par eksklusioner foregå over relativ kort tid, hvor det kun er fordi jeg har været inde via min smartphone at jeg har været heldig at kunne følge lidt med.

Nogle synes måske sitet kun skal handle om glædespiger, men hvis det skal være så konformt, vil det hurtigt dø mere eller mindre ud. Et off-topic indlæg er ofte med til at give ny inspiration, kikke lidt gamle indlæg igennem osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

..."den korteste afstand mellem to mennesker er et smil"

Hvem sagde det????

Det skrev jeg i en anden streng :D. Men det er Victor Borge, der har formuleret det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rider - du søde menneske. :)

Måske skulle spørgsmålet lyde: "Er et offentligt internetforum det rigtige for mig?"

For jeg tror, at der findes den samme negative såvel som positive dynamik på alle fora, hvor brugerne er anonyme og sidder overfor deres skærm i stedet for face to face .

Jeg turde godt sætte mine penge på, at de grimme meningsudvekslinger og indlæg ikke havde udviklet sig på samme måde, hvis personerne i stedet havde siddet overfor hinanden. For de fleste mennesker er konfliktsky, og det bliver voldsomt formindsket, når man ikke skal konfrontere personen i virkeligheden. Således gror nogle mennesker horn i panden, når de sidder foran deres computer. ;)

Men det gør det bestemt ikke kønnere at være vidne til.

Så måske alle bare hele tiden skal have følgende i baghovedet... "Ville jeg sige dette til personens ansigt, hvis vi sad overfor hinanden?".

Jeg tror faktisk, at det kunne ændre noget, hvis man rent faktisk lige tog sig tid til at tænke sådan. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke dumt formuleret Nik, og face to face kunne man også bedre se på den anden person om han virkeligt mente det han sagde. Herinde kan man umuligt se om der bliver skrevet, samtidigt med at skribenten sidder med et smørret grin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nikita sagde noget meget klogt :o;)

Så måske alle bare hele tiden skal have følgende i baghovedet... "Ville jeg sige dette til personens ansigt, hvis vi sad overfor hinanden?".

Jeg tror faktisk, at det kunne ændre noget, hvis man rent faktisk lige tog sig tid til at tænke sådan. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...