Hop til indhold

Hvem er jeres sportshelte?

Featured Replies

Skrevet
AB455 skrev, den 22.7.2022 at 18:40:

Voldtægtsforbryder! Rig nok til at betale sig fri, men kneppede sit offer i røven mod sin vilje. Ikke min helt.

https://www.information.dk/moti/2019/07/voldtaegtssagen-ronaldo-droppet-faar-vide-skete-luksussuite-57306

Hvis han gjorde det, gjorde han det nok ikke mod sin vilje..... muligvis mod hendes vilje. Men det er så ikke bevist. Så der er ikke belæg for at hævde han er voldtægtsforbryder. Om han så er din helt eller ej, er op til dig selv. Men faktum er, han er ikke dømt, tiltale er frafaldet. Anklagemyndigheden mener ikke de kan bevise noget som helst. Så alt hvad man i virkeligheden har, er et "måske-offer" og en skandalehungrende presse. 

Det er vel iøvrigt ulovligt at kalde ham voldtægtsforbryder, når han netop ikke er dømt for dét?

Skrevet

Bear/tvr ; lad nu være med at afspore denne tråd - tag det dog i PB

Skrevet
Øffe skrev, for 38 minutter siden:

Bear/tvr ; lad nu være med at afspore denne tråd - tag det dog i PB

Ah, det var ikke os der afsporede.... Ronaldo er min sportshelt. Og det var det der blev spurgt om. Inden der kom beskyldninger mod ham.

Skrevet
Bear skrev, for 6 timer siden:

Jeg lever efter devisen "uskyldig til det modsatte er bevist", gør du ikke?

Han har indrømmet, undskyldt og betalt hende for at tie. Hun tog det op igen efter #meetoo blev hot, men der vendte han så på en tallerken. 

Så lige i hans tilfælde, synes jeg det må være selverklæret skyldig indtil andet er bevist.

Beklager afsporingen.

Jeg er enig i at han er en tryllekunstner på fodboldbanen, men en helt skal mere end være dygtig. Fx som da Vingegaard ventede på Pogacar efter hans styrt. Det er heltemateriale.

Skrevet
AB455 skrev, for 6 timer siden:

Fx som da Vingegaard ventede på Pogacar efter hans styrt. Det er heltemateriale.

Han var jo nød til at vente ellers kunne han jo ikke ligge i hjul på ham.:D

Skrevet

Har desværre ikke nogen billeder men jeg tænker straks på Bryderen Baleri :D

Har gået en omgang med hende og endte hurtigt nederst .. ;)

Skrevet
AB455 skrev, for 15 timer siden:

Han har indrømmet, undskyldt og betalt hende for at tie. Hun tog det op igen efter #meetoo blev hot, men der vendte han så på en tallerken. 

Så lige i hans tilfælde, synes jeg det må være selverklæret skyldig indtil andet er bevist.

Beklager afsporingen.

Jeg er enig i at han er en tryllekunstner på fodboldbanen, men en helt skal mere end være dygtig. Fx som da Vingegaard ventede på Pogacar efter hans styrt. Det er heltemateriale.

Prøv lige at læse den artikel som du selv har linket til. Så kan det være at du skifter mening omkring hans "indrømmelse" ;) 

Skrevet
Bear skrev, 1 time siden:

Prøv lige at læse den artikel som du selv har linket til. Så kan det være at du skifter mening omkring hans "indrømmelse" ;) 

Jeg læste om sagen fra før #meetoo, med de detaljer der fandtes i sagen før retssagen. Her kom det også frem at det ikke var den eneste sag han havde hængende over hovedet. Jeg synes vi skal lukke den her. Vi kommer det alligevel ikke nærmere. Jeg har min vurdering - han bliver ikke min "helt" - og du har din. 

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Jeg læste om sagen fra før #meetoo, med de detaljer der fandtes i sagen før retssagen. Her kom det også frem at det ikke var den eneste sag han havde hængende over hovedet. Jeg synes vi skal lukke den her. Vi kommer det alligevel ikke nærmere. Jeg har min vurdering - han bliver ikke min "helt" - og du har din. 

Som meget kendt og rig person er man nok i større risiko for at blive centrum for "sager" i medier og andre steder, end gennemsnitspersonen. Lige netop derfor mener jeg at det er meget vigtigt at vente til at retssystemet har talt, inden man konkluderer evt skyld. Men fint nok, vi lader den ligge. :)

Redigeret af Bear

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.