Hop til indhold

Priser og forhandling..

Featured Replies

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 16 timer siden:

-Det værste er at en gp kan føle man snyder, når 2 ydelser ligges sammen -men det er ok. når man har betalt for 1 time fp -og får udløsning efter 20minutter, at de så mener de er færdig og man skal gå -ikke at jeg gider blive, men den holdning er jeg sgu røve træt af. 

Ja, det kan føles lidt mærkeligt at pigerne ser vores pengepung som en tag selv buffet.. Og hvis vi spørger til prisen er det manglende respekt... Men fint nok; sælger bestemmer jo både vare og pris - selvom de basale regne færdigheder nogle gange bliver udfordret.. Mit indledende eksempel i starten af tråden opfordrer vel til at vi spørger til prisen?? - og så hjælper det ikke at SweetMilf6630 finder det nedgørende... Man kunne vel spørge om det er respektfuldt at pigerne ikke tror at vi kan lægge 2 tal sammen?? Eller tror at vi ikke kan klokken?? 

• Svar 74
  • Visninger 9.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lillemorten
    Lillemorten

Hvis et rundstykke koster 6 kr, så betaler jeg 6 kr. Hvis jeg syntes det er for dyrt, køber jeg det et andet sted, til billigere penge og accepterer en dårligere kvalitet.

• Nu hænger pris og kvalitet desværre ikke altid sammen - heller ikke indenfor denne her branche… 

• Nej, men vi kan bestemme, hvem vi ønsker at se i butikken. Hos mig er folk, der tinger om prisen ikke velkomne.

Skrevet
otto06 skrev, 1 time siden:

Ja, det kan føles lidt mærkeligt at pigerne ser vores pengepung som en tag selv buffet.. Og hvis vi spørger til prisen er det manglende respekt... Men fint nok; sælger bestemmer jo både vare og pris - selvom de basale regne færdigheder nogle gange bliver udfordret.. Mit indledende eksempel i starten af tråden opfordrer vel til at vi spørger til prisen?? - og så hjælper det ikke at SweetMilf6630 finder det nedgørende... Man kunne vel spørge om det er respektfuldt at pigerne ikke tror at vi kan lægge 2 tal sammen?? Eller tror at vi ikke kan klokken?? 

Hun har sikkert sine grunde... ligesom os -men hvordan man kan højne gensidigt respekt og fremme empatien og fjerne ligegyldighedens følelsen er sgu et godt spørgsmål;-)

Skrevet
  • Author
Møffe skrev, for 3 minutter siden:

Hun har sikkert sine grunde... ligesom os -men hvordan man kan højne gensidigt respekt og fremme empatien og fjerne ligegyldighedens følelsen er sgu et godt spørgsmål;-)

Ja, men mon ikke de naturlige forskelle/grunde til pigernes og vores berøring med faget sætter sine begrænsninger... Vi mænd ønsker måske en kæreste oplevelse med al den empati og gode kemi, der ligger i det.. Det forstår jeg faktisk godt at pigen på 5. kunde samme dag kan have det liiidt svært med.. Jeg har et stamsted, hvor jeg får det, som dagsformen giver mulighed for... Samt et sted hvor kun massage tilbydes - officielt i hvert fald - kemien er fantastisk og nogle gange når jeg ringer gider hun ikke... Fint nok, - så sender hun lige en SMS når hun er klar igen nogle dage senere.. Så kan "kun massage" indebære både 69 og tungekys... Det er klasse - for prisen på "kun massage" - plus ret rundhåndede drikkepenge..

Skrevet
otto06 skrev, den 21.7.2022 at 10:44:

Altså der kan sagtens være gode grunde til at 30 min. Koster 1000 kr., - 60 min. 1500 - og 90 min. 2300... - men det "sjove" er at en del synes at det er no go at spørge om man måske kan få 90 min. til 2000...

Pigen har jo allerede givet rabat når du køber de 90 minutter.. Endda allerede når du køber 60 min.. Logisk set skulle en time jo koste 2000 og 90 minutter skulle koste 2500.. Og ja så det sku no-go at spørge om mere rabat.. 

Skrevet

Altså hvis man ikke kan lide prisen, så finder man en anden, sværere er det jo ikke.
Jeg vælger personligt efter anmeldelser, attraktiviteten fra GP'ens side & prisen. 
Jeg kunne aldrig drømme om at forhandle om prisen, hvis jeg synes den er for høj, så finder jeg en anden.

Det kan godt være, man kan spare xx antal kroner på det, men jeg vægter stemningen højere end en "evt." besparelse, for er det så en besparelse? Hvis stemningen, akten og hele oplevelsen i sig selv, munder ud i en skod oplevelse.
Det agter jeg ikke at spilde mine hårdt tjente penge på, at finde ud af.  :) 

Jennifer siger det meget godt. :) 

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Pigen har jo allerede givet rabat når du køber de 90 minutter.. Endda allerede når du køber 60 min.. Logisk set skulle en time jo koste 2000 og 90 minutter skulle koste 2500.. Og ja så det sku no-go at spørge om mere rabat.. 

Sikke noget vrøvl! - en times FP begynder sædvanligvis med massage - mere eller mindre sensuelt/erotisk.. Lad os sige de første 30 minutter - derefter lidt mere fysisk udfoldelse. (Logisk set 300 for de første 30 minutter + 1000 for de sidste 30). Nu ved jeg ikke med dine kunder, men jeg kan ikke knalde igennem uafbrudt i hverken 60 eller 90 minutter.. (Og det tror jeg de fleste piger er glade for..) regn gerne efter igen på dit eget regnestykke... 30 minutter 1000 kr. - 2 x 30 minutter 2000 kr - 3 x 30 min... Øh, var det 2500 du fik resultatet til? - nu forstår jeg meget bedre menukort/prislister hos de skønne kvinder..:wub:

Skrevet

Er det bare mig og mine fordomme, eller ér det bare mere jysk/bondsk ikke at kunne se en pris uden at diskutere den?

Eller fortælle hvorfor det at nedgøre andre bestemt er for deres egen skyld?

Skrevet
  • Author
Den Anonyme skrev, for 48 minutter siden:

Altså hvis man ikke kan lide prisen, så finder man en anden, sværere er det jo ikke.
Jeg vælger personligt efter anmeldelser, attraktiviteten fra GP'ens side & prisen. 
Jeg kunne aldrig drømme om at forhandle om prisen, hvis jeg synes den er for høj, så finder jeg en anden.

Det kan godt være, man kan spare xx antal kroner på det, men jeg vægter stemningen højere end en "evt." besparelse, for er det så en besparelse? Hvis stemningen, akten og hele oplevelsen i sig selv, munder ud i en skod oplevelse.
Det agter jeg ikke at spilde mine hårdt tjente penge på, at finde ud af.  :) 

Jennifer siger det meget godt. :) 

Vi er sådan set meget enige.. Ja, Jennifer satte det lidt på plads...:D. Jeg forhandler sådan set aldrig, men for hyggens skyld napper jeg gerne massage først og FP bagefter... Men så går det op for GP'en at priserne nogle gange er lidt ulogiske - jeg mener; hvis de fleste er enige om at 30 min. Massage til 300 er ca. Standart og 30 min. FP til 1000 er ca. Standart - og 60 min. FP til 1500 også er ca. Standart.... Selvom det betyder ca. 30 min. Massage og 30 min. Sex... - det er i hvert fald en smule mærkeligt at nogle GP'er synes at det er at nedgøre dem og deres ydelser at spørge ind til sammenhængen...

Skrevet
  • Author
tvr skrev, for 2 minutter siden:

Er det bare mig og mine fordomme, eller ér det bare mere jysk/bondsk ikke at kunne se en pris uden at diskutere den?

Eller fortælle hvorfor det at nedgøre andre bestemt er for deres egen skyld?

Læg mærke til at en del GP'er bruger en stor del af deres annonce på at påpege hvad de IKKE vil/ eller er no go... Dem springer jeg altid over, for jeg når aldrig ned til de ting de faktisk gerne vil...:lol:

Skrevet
otto06 skrev, 1 time siden:

Vi er sådan set meget enige.. Ja, Jennifer satte det lidt på plads...:D. Jeg forhandler sådan set aldrig, men for hyggens skyld napper jeg gerne massage først og FP bagefter... Men så går det op for GP'en at priserne nogle gange er lidt ulogiske - jeg mener; hvis de fleste er enige om at 30 min. Massage til 300 er ca. Standart og 30 min. FP til 1000 er ca. Standart - og 60 min. FP til 1500 også er ca. Standart.... Selvom det betyder ca. 30 min. Massage og 30 min. Sex... - det er i hvert fald en smule mærkeligt at nogle GP'er synes at det er at nedgøre dem og deres ydelser at spørge ind til sammenhængen...

Mere eller mindre, vi har bare en forskellig tilgang til det. :P 

Der er os forskel, på at vælge 30min massage, gå ud af døren lige trække vejret, og gå tilbage og bede om 1 times FP . Kontra det at decideret forhandle om prisen. 
Det er den ovenstående måde ikke et tegn på man gør, såfremt ydelserne er fremlagt med 30min massage for 300kr, 1t FP for 1500kr. 

Tror ikke de tager det som at nedgøre, ikke ovenstående eksempel(GP'er ret mig gerne), men det gør de når man direkte forhandler, om en allerede fastsat pris. Og det er endnu mere respektløst, og gøre det , selvom det står i annoncen, at de ikke ønsker dette. 

Skrevet
otto06 skrev, for 2 timer siden:

jeg mener; hvis de fleste er enige om at 30 min. Massage til 300 er ca. Standart og 30 min. FP til 1000 er ca. Standart - og 60 min. FP til 1500 også er ca. Standart.... Selvom det betyder ca. 30 min. Massage og 30 min. Sex...

Du har ret i, at den økonomiske logik i dit eksempel halter, selvom du tager udgangspunkt i de normale standardpriser på thaistederne i Storkøbenhavn. Og det halter endnu mere, hvis man bestiller en times massage til 500 kr, og så efterfølgende opgraderer til fuld pakke for de “normale” 1000 kr ekstra , når der mangler 15-20 minutter af den bestilte time. Så betaler du reelt 1000 kr for 15-20 minutters sex og giver samtidigt afkald på 25-33% af din betalte massagetid.

Det er ikke logisk, men det er det, som er standarden de fleste steder i Storkøbenhavn, har jeg indtryk af. Hvis du gerne vil forsøge at læse lidt økonomisk logik ind i det, så skal man måske tænke det som om, at man indirekte betaler et “bekvemmelighedsgebyr” på 200 kr for, at du kan gå direkte fra en erotisk stimulerende massage til sex med den pige, som lige har fået dine lyster til at stige. Og altså hverken behøver skifte lokation eller gå ud og ind af døren.

Blandt GPerne har en del piger tillæg for kys på fx 200 kr. Det er vel heller ikke logisk, at dette skal være en fast pris, uanset om aftalen så varer 15, 30 eller 60 minutter?

Og for lige at tage den sidste krølle med, er det så logisk, at man pr. definition får rabat, hvis man køber mere tid? Jeg ved godt, at det er tilfældet i mange sammenhænge, og at GPen måske kan minimere ikke-solgt tid på den måde. Men hvis det er så logisk, hvorfor varierer det så relativt meget, hvad nedslaget ved tilkøb af ekstra tid skal være?

Så nej, købesex-verdenen er langt fra altid præget af logik. Men i min optik er det er pigen, som bestemmer prisen, og os mænd, som bestemmer, om vi vil købe. Og som det også er påpeget tidligere i tråden, så er der jo forskel på at spørge til prisen, og på at forhandle efter rabat.

Skrevet
otto06 skrev, for 5 timer siden:

Sikke noget vrøvl! - en times FP begynder sædvanligvis med massage - mere eller mindre sensuelt/erotisk.. Lad os sige de første 30 minutter - derefter lidt mere fysisk udfoldelse. (Logisk set 300 for de første 30 minutter + 1000 for de sidste 30). Nu ved jeg ikke med dine kunder, men jeg kan ikke knalde igennem uafbrudt i hverken 60 eller 90 minutter.. (Og det tror jeg de fleste piger er glade for..) regn gerne efter igen på dit eget regnestykke... 30 minutter 1000 kr. - 2 x 30 minutter 2000 kr - 3 x 30 min... Øh, var det 2500 du fik resultatet til? - nu forstår jeg meget bedre menukort/prislister hos de skønne kvinder..:wub:

Nu lagde jeg bare en halv time oven i de 1500 for en time.. Men ja du har da helt ret.. Det burde jo så være 3000.. Seeee hvor meget rabat du allerede har fået.. 

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Du har ret i, at den økonomiske logik i dit eksempel halter, selvom du tager udgangspunkt i de normale standardpriser på thaistederne i Storkøbenhavn. Og det halter endnu mere, hvis man bestiller en times massage til 500 kr, og så efterfølgende opgraderer til fuld pakke for de “normale” 1000 kr ekstra , når der mangler 15-20 minutter af den bestilte time. Så betaler du reelt 1000 kr for 15-20 minutters sex og giver samtidigt afkald på 25-33% af din betalte massagetid.

Det er ikke logisk, men det er det, som er standarden de fleste steder i Storkøbenhavn, har jeg indtryk af. Hvis du gerne vil forsøge at læse lidt økonomisk logik ind i det, så skal man måske tænke det som om, at man indirekte betaler et “bekvemmelighedsgebyr” på 200 kr for, at du kan gå direkte fra en erotisk stimulerende massage til sex med den pige, som lige har fået dine lyster til at stige. Og altså hverken behøver skifte lokation eller gå ud og ind af døren.

Blandt GPerne har en del piger tillæg for kys på fx 200 kr. Det er vel heller ikke logisk, at dette skal være en fast pris, uanset om aftalen så varer 15, 30 eller 60 minutter?

Og for lige at tage den sidste krølle med, er det så logisk, at man pr. definition får rabat, hvis man køber mere tid? Jeg ved godt, at det er tilfældet i mange sammenhænge, og at GPen måske kan minimere ikke-solgt tid på den måde. Men hvis det er så logisk, hvorfor varierer det så relativt meget, hvad nedslaget ved tilkøb af ekstra tid skal være?

Så nej, købesex-verdenen er langt fra altid præget af logik. Men i min optik er det er pigen, som bestemmer prisen, og os mænd, som bestemmer, om vi vil købe. Og som det også er påpeget tidligere i tråden, så er der jo forskel på at spørge til prisen, og på at forhandle efter rabat.

Ja, alle de finurligheder kender jeg selvfølgelig... Jo, der er da forskel på at forhandle og at spørge.. Hvis vi er nogenlunde enige om at der er nogle ulogiske tilgange til priserne ER det måske knap så frækt at spørge om prisen på kortet nu også ER prisen... Det svarer lidt til at man sidder på en restaurant og gerne vil have hovedret og dessert... 100 kr. + 200 kr.  - nåh, du vil have begge dele??? - det bliver så 400 kr.. :D - og kokken synes selvfølgelig at det nedgør hans arbejde hvis man spørger pænt om 300 kr. er OK??

Skrevet

Jeg må tilstå nærighed er en af de egenskaber ved folk jeg synes er mest træls. Simpelthen fordi nærighed oftest ikke begrænser sig til penge men også til nærvær, følelser, overskud til andre og så er der også noget omkring det menneske syn på mig, som der ligges op til som er usympatisk ( aka du er ikke mere værd ) osv derfor er prutten om priser også et absolut nej for mig. Jeg synes også balancen mellem parterne går tabt, hvor man ikke føler sig værdsat og hvem tænder på det? 

Gæsten har med rette krav på den tid og de ydelser og service m. m som er aftalt og jeg har fuld respekt for han har arbejdet for sine penge og har glædet sig til besøget men der er virkelig piger i branchen der systematisk tager rxven på deres gæster. 

I stedet for at give rabat vil jeg hellere give extra tid eller ydelser til dem der kommer fast så alt ikke drejer sig om penge, men de også føler sig værdsat og det gør jeg gerne og med glæde  

Knus Pia 

Skrevet
  • Author
PiaV skrev, for 1 time siden:

Jeg må tilstå nærighed er en af de egenskaber ved folk jeg synes er mest træls. Simpelthen fordi nærighed oftest ikke begrænser sig til penge men også til nærvær, følelser, overskud til andre og så er der også noget omkring det menneske syn på mig, som der ligges op til som er usympatisk ( aka du er ikke mere værd ) osv derfor er prutten om priser også et absolut nej for mig. Jeg synes også balancen mellem parterne går tabt, hvor man ikke føler sig værdsat og hvem tænder på det? 

Gæsten har med rette krav på den tid og de ydelser og service m. m som er aftalt og jeg har fuld respekt for han har arbejdet for sine penge og har glædet sig til besøget men der er virkelig piger i branchen der systematisk tager rxven på deres gæster. 

I stedet for at give rabat vil jeg hellere give extra tid eller ydelser til dem der kommer fast så alt ikke drejer sig om penge, men de også føler sig værdsat og det gør jeg gerne og med glæde  

Knus Pia 

Hvor er det dejligt at du skriver, som du gør. Jeg vil håbe at såvel GP'er som mændene læser og forstår dit indlæg.. Der er jo faktisk en grund til at jeg - og sikkert en del andre - har 1-2 steder, hvor vi kommer igen og igen.. Når man finder guldet skal man holde godt fast! - ringede faktisk til min søde ynglings pige i fredags - men hun var lidt træt og udkørt.. Om vi kunne vente til en anden dag?? - selvfølgelig min skat!! - det giver følelsen af at det allervigtigste ikke kun er penge - og jeg giver hjertens gerne drikkepenge når jeg ser hende igen.. 

Skrevet

Forhandler aldrig om prisen med en GP.

Er hendes priser for høje for mig finder jeg et andet sted :)

• 2 weeks later...
Skrevet
otto06 skrev, den 21.7.2022 at 10:44:

Nogle gange hvis man ringer for at høre til ydelsen og prisen får man et halvsurt svar om at FP i en time står i annoncen... Fint; hav en dejlig dag! Egentlig er det mærkeligt, fordi de fleste piger jeg mødes med overhovedet ikke er så firkantede. Tværtimod er kemien oftest ret god og ingen kigger på tid og pris.

Forestil hvor mange der ringer og spørger om alt muligt uden nogensinde at dukke op. Det bliver man træt af. Når først du er der, så er du dukket op. Så er der en meget større chance for at lukke en aftale. Jeg kan ikke se det overraskende at attituden er forskellig i de to helt forskellige situationer.

JenniferRomantica skrev, den 23.7.2022 at 12:43:

Det er ikke "logisk i den forstand at det er den eneste mulige logik. Der kan være mange "logiske" betragtninger. Din er sikkert, at 90 min=30min+60min=1.000+1.500=2.500 Men det er kun et af flere mulige rationaler

Her er to andre bud:

1. (Opstartsomkostninger) Første halve time 1.000. Efterfølgende halve time 500. Ergo kan 90 min max koste 2.000
  2. (Mængderabat) 1.000/30min= 33,33/min. 1500/60min=25/min. Altså kan 90 min max blive 90*25=2.250

Sjov nok ligger pigens pris næsten på gennemsnittet af de tre "logikker", der også svarer til mit bud nummer 2. Det svarer altså til, at den laveste minutpris, der kan opnås ved mængderabat er ca. 25 kroner. 

Men der kan jo være så meget, der spiller ind. Det lyder som thaibutikkers priser, der bruges som eksempel. Mange thaier har den regel, at prisen kun gælder for 1 udløsning. Men kunden kan ønske mere jo længere tid aftalen varer...

Et andet eksempel jeg mødte for nyligt var en dansk pige, der tog prisen X for 30 minutter, men 2,5X for 60 minutter. Jeg blev så paf, at jeg skrev, at jeg lige skulle tænke over det, når hendes timepris var 2½ gange prisen for ½ time. Hendes svar: "Fint nok, kvalitet koster". Måske giver hun mere service på 60 minutter end ved 2 gange 30 minutter, for hvis jeg skal have tøj af og på så er der tid til mere end dobbelt så meget hardcore sex, der slider ved 1 time som ved ½ ... Jeg spekulerer stadig over om jeg vil besøge hende og hvor længe.

Logik er ikke altid indlysende.

Redigeret af Advarsel

Skrevet
Advarsel skrev, for 4 timer siden:

Forestil hvor mange der ringer og spørger om alt muligt uden nogensinde at dukke op. Det bliver man træt af. Når først du er der, så er du dukket op. Så er der en meget større chance for at lukke en aftale. Jeg kan ikke se det overraskende at attituden er forskellig i de to helt forskellige situationer.

Det er ikke "logisk i den forstand at det er den eneste mulige logik. Der kan være mange "logiske" betragtninger. Din er sikkert, at 90 min=30min+60min=1.000+1.500=2.500 Men det er kun et af flere mulige rationaler

Her er to andre bud:

1. (Opstartsomkostninger) Første halve time 1.000. Efterfølgende halve time 500. Ergo kan 90 min max koste 2.000
  2. (Mængderabat) 1.000/30min= 33,33/min. 1500/60min=25/min. Altså kan 90 min max blive 90*25=2.250

Sjov nok ligger pigens pris næsten på gennemsnittet af de tre "logikker", der også svarer til mit bud nummer 2. Det svarer altså til, at den laveste minutpris, der kan opnås ved mængderabat er ca. 25 kroner. 

Men der kan jo være så meget, der spiller ind. Det lyder som thaibutikkers priser, der bruges som eksempel. Mange thaier har den regel, at prisen kun gælder for 1 udløsning. Men kunden kan ønske mere jo længere tid aftalen varer...

Et andet eksempel jeg mødte for nyligt var en dansk pige, der tog prisen X for 30 minutter, men 2,5X for 60 minutter. Jeg blev så paf, at jeg skrev, at jeg lige skulle tænke over det, når hendes timepris var 2½ gange prisen for ½ time. Hendes svar: "Fint nok, kvalitet koster". Måske giver hun mere service på 60 minutter end ved 2 gange 30 minutter, for hvis jeg skal have tøj af og på så er der tid til mere end dobbelt så meget hardcore sex, der slider ved 1 time som ved ½ ... Jeg spekulerer stadig over om jeg vil besøge hende og hvor længe.

Logisk set hvis man gå ud fra at hendes minut pris skal udregnes efter hendes pris på en halv time.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Logisk set hvis man gå ud fra at hendes minut pris skal udregnes efter hendes pris på en halv time.. 

Hvis minutprisen fra de 30m skulle gælde, så ville 90 min koste 3.000 altså de samme som listeprisen på 2 gange 60 min. I givet fald ville rabatten på listeprisen på 90m være 700 kroner.

Så det er en fjerde logik ud over de tre jeg nævnte, nemlig den nominelle rabat stiger sammenlignet med minutprisen på 30 min:

60 min=500 rabat

90 min=700 rabat

Der er bare ingen andre markeder, jeg umiddelbart kan komme i tanker om, der sætter priser på den måde, at de nøjes med at sætte en nominelt stigende mængderabat, der giver en faldende relativ rabat for den øgede mængde (+30 min giver 50% på de ekstra sammenligbet med listeprisen , men +60 min giver kun 35% på de ekstra 60 min). Det typiske er en af de to modeller, jeg oplistede, og derfor vil nogle kunder mene, at priserne er "mærkelige". Personligt kan jeg som nævnt godt se andre hensyn kan forklare de specielle prismodeller.

Skrevet

Synes jeg husker noget om en prisberegner som en Roland havde gang i for år tilbage. Skal vi ikke have den på bordet igen? :):rolleyes: 

Skrevet
Advarsel skrev, for 22 timer siden:

Her er to andre bud:

Når du vælger at besøge hende, så giv lige et review eller skriv PB :) 
For har selv kigget på den samme pige, men hun forsvinder godt nok hurtigt når hun popper up. 

Skrevet
  • Author

Der er flere synspunkter end jeg havde forudset da jeg startede tråden... https://escortguide.dk/P/thaimassage-61220.html denne er et meget godt eksempel på at pigerne tager hvad markedet kan bære. Fair nok faktisk.. I sidste uge kostede en halv time 1500 - nu koster den så 1000 kr. igen. - der var nok ikke så mange kunder til de 1500. De 1500 holdt kun en 8-10 dage. Hvis man ringer var det nok en trykfejl.. Da det jo stadig er ubehøvlet at forhandle prisen må man jo bare holde sig væk, selvom jeg nu tror at pigerne her ville være glade for et spørgsmål eller to (jeg har besøgt dem en del gange).... Det er selvfølgelig en føler de sender ud - og det er der sådan set ikke noget galt i.. Men det er jo en del dyrere for de søde piger at det er no go at forhandle prisen end hvis det var almindeligt accepteret at spørge ind til om de virkelig mener det.. Jeg hører til de mange, der faktisk respekterer og beundrer de skønne kvinder, - men da jeg tror at vi har etableret en form for enighed om at der IKKE er sammenhæng mellem pris og kvalitet er det vel således at spørgsmål om hvad der gør at time koster 2000 i stedet for de normale 1500 (ca.) rent faktisk ikke kan opfattes som mangel på respekt for kvinden... Men pigerne bliver selvfølgelig fornærmede, hvis de ikke har et godt svar... Så er det "mangel på respekt", " nedgørende " - og et par ting mere, jeg ikke lige kan huske... Vel er det da ej! - eller måske er det mangel på respekt for kundernes intelligens helt at undgå snak om prisen under dække af de nævnte argumenter... Altså; nok er vi liderlige svin, men de fleste af os har faktisk aktivitet i begge hoveder...

Skrevet

Det er helt vildt at det skulle være fornedrende, nedgørende eller direkte fornærmende at enten spørge ind til, eller forhandle om priser…. 
Kom lige ned fra hesten! 
Dem der sidder og ikke vil finde sig i at der spørges ind til prisen, er med garanti de samme som trawler tilbudsaviserne, står i kø i Bilka for at få smør til 10,-kr og når de skal have lavet noget på huset, så presser de med garanti håndværkeren for enten at få det sort eller i det mindste at få det billigere…. og nej… at prissætningen hedder 1000,- for en halv time, og 1500,- for en time betyder sq ikke at man allerede har fået rabat på en hel time….

Det hele drejer sig jo om måden hvorpå det gøres….
Jeg forhandler gerne, men gør det reelt sjældent. Der er bestemt ikke andre der skal definere for mig hvornår det er ok at spørge ind til en pris… 
Men generelt kan jeg sige at de piger der sætter priserne væsenligt over de gængse priser, de bliver fravalgt fra start af…. 
Som det er blevet nævnt utallige gange så er pris ikke en garanti for kvalitet…..!

Skrevet
  • Author
Kubrick skrev, for 26 minutter siden:

Det er helt vildt at det skulle være fornedrende, nedgørende eller direkte fornærmende at enten spørge ind til, eller forhandle om priser…. 
Kom lige ned fra hesten! 
Dem der sidder og ikke vil finde sig i at der spørges ind til prisen, er med garanti de samme som trawler tilbudsaviserne, står i kø i Bilka for at få smør til 10,-kr og når de skal have lavet noget på huset, så presser de med garanti håndværkeren for enten at få det sort eller i det mindste at få det billigere…. og nej… at prissætningen hedder 1000,- for en halv time, og 1500,- for en time betyder sq ikke at man allerede har fået rabat på en hel time….

Det hele drejer sig jo om måden hvorpå det gøres….
Jeg forhandler gerne, men gør det reelt sjældent. Der er bestemt ikke andre der skal definere for mig hvornår det er ok at spørge ind til en pris… 
Men generelt kan jeg sige at de piger der sætter priserne væsenligt over de gængse priser, de bliver fravalgt fra start af…. 
Som det er blevet nævnt utallige gange så er pris ikke en garanti for kvalitet…..!

Jah, jeg er da enig med dig, men vi ved sikkert begge to at en del faktisk skriver i deres annoncer at de ikke vil snakke om priser... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.