Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Jonze skrev, for 2 timer siden: Man tager ihvertfald ansvar for sine handlinger ved at overholde købsaftalen. "Købsaftalen" er vel teknisk set at i har sex uden gummi. Konsekvenserne heraf er vel teknisk set ikke en del af "købsaftalen". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 (edited) Jonze skrev, 1 time siden: Men nu kan godt se, hvorfor nogle har sådan en bollofon med taletidskort, så pigen ikke kan spore én . Den mulighed blev lukket, såvidt jeg husker 1/1-2022. Man kan ikke længere få et taletidskort i DK uden at oplyse CPR nr. Redigeret 23. Juli, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 23. Juli, 2022 nørden skrev, Lige nu: Den mulighed blev lukket såvidt jeg husker 1/1-2022. Man kan ikke længere få et taletidskort i DK uden at oplyse CPR nr. Uden for tråden men hvad gør udlandske personer der skal købe et taletidskort i Dk ? er det så umuligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 2 timer siden: Så skal du måske møde op med et dokument du får hende til at skrive under på hvor du detaljeret beskriver at ved evt graviditet fraskriver hun sig muligheden for at stille dig til ansvar bla bla bla bla.......fint nok....måske den aftalte pris for en knald så i stedet stiger til 450.000 men prøv det da af . En sådan aftale vil ikke være det papir værd den er skrevet på. Der findes ikke en retsinstans i DK som vil aksepter sådan en aftale som bevis i en evt. faderskabs sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Randers_Borger skrev, for 2 timer siden: Mænd, Har I prøvet at GPeren er blevet gravid? Hvis Ja, hvorledes har I reageret herpå? Jeg har prøvet med en udenlandsk pige jeg var sammen med et par gange. Om hun rent faktisk var gravid ved jeg ikke, men et par uger efter vi var sammen sidste gang skrev hun til mig at hun var gravid og at det kun kunne være mig der var faren. Jeg skrev til hende at hvis det var sandt havde jeg tænkt mig at stå ved mit ansvar når en DNA test havde vist at jeg var faren. Hvis hun i stedet heller ville have en abort vil jeg gerne betale halvdel såfremt aborten blev fortaget på en anerkendt klinik. Hun svarede aldrig og jeg har ikke haft kontakt til hende siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Den ærlige skrev, for 19 minutter siden: Uden for tråden men hvad gør udlandske personer der skal købe et taletidskort i Dk ? er det så umuligt. Jeg mener pas eller kørekort nr. kan bruges hvis du er udlændinge, men jeg er ikke 100% sikker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 23. Juli, 2022 nørden skrev, Lige nu: Jeg mener pas eller kørekort nr. kan bruges hvis du er udlændinge, men jeg er ikke 100% sikker. Ok tak for svar Lyder sandsynligt de skal bruge det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gabbana Skrevet 23. Juli, 2022 (edited) Det her er bare mine tanker. jeg skal gerne indrømme at jeg er ikke en skid bedre end TS, jeg knalder også uden kondomer. Dog ikke med en glædespige. Men dem jeg har mødt på tinder der går jeg in raw. meeen skulle jeg risikere at gøre en kvinde gravid, og det sker nok en dag men skulle jeg så gøre en sf mine bollevenner, et engangsknald eller lignende gravid så må jeg tage den risici der er ved ubeskyttet sex, og hvis jeg kommer op i kvinde og gør hende gravid og vælger at beholde barnet så må jeg være en ansvarsfuld og god far. dette er min mening, men jeg synes både TS og og hende pigen er uansvarlige han knalder en sugarbabe uden kondom og gør hende gravid, og vil beholde barnet og han er villig til at betale hende penge for abort så vidt jeg har forstået. Arh hva dude ? Der må man sgu være ansvarlig. men hun er også uansvarlig og burde ikke have haft sex uden kondom. Så begge er lige gode om det her vil jeg sige. jeg vil mene man bør tage ansvar for de handlinger man gør. ja ubeskyttet sex er fandme langt bedre end sex med kondom, men altså vil man ikke have børn eller sexsygdomme så må man sgu benytte sig af det. Ubeskyttede sex er en stor risiko for alt muligt, jeg har sgu også været sammen med nogle hvor det gjorde lidt ondt i pisseren bagefter men jeg tog til læge bagefter og jeg var clean. det vil sige med det hele tag ansvar. og hvis du TS ender med at bliver fatter, så tag ansvar. Og jeg kommer gerne til barnedåben. Redigeret 23. Juli, 2022 af Gabbana Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 237 Skrevet 23. Juli, 2022 nørden skrev, for 2 timer siden: Jeg har prøvet med en udenlandsk pige jeg var sammen med et par gange. Om hun rent faktisk var gravid ved jeg ikke, men et par uger efter vi var sammen sidste gang skrev hun til mig at hun var gravid og at det kun kunne være mig der var faren. Jeg skrev til hende at hvis det var sandt havde jeg tænkt mig at stå ved mit ansvar når en DNA test havde vist at jeg var faren. Hvis hun i stedet heller ville have en abort vil jeg gerne betale halvdel såfremt aborten blev fortaget på en anerkendt klinik. Hun svarede aldrig og jeg har ikke haft kontakt til hende siden. Det er præcis den situation jeg tænker på, et forsøg på pengeafpresning. Godt du ikke faldt for det.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 23. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 23 timer siden: Der er ikke nogen gældende købelov mellem GP og kunde, uanset hvor meget i gerne vil have det . Der er ikke 30 dages returret på oplevelsen. Mand Kvinde Baby Måske vi skal gøre det til en ting at i tager kondomet med jer hjem i stedet for at smide det ud hos os, så er det da udelukket at vi skulle insemineret os selv Ellers laver vi bare en Drake. Det siges at han puttede hotsauce i et kondom, efter sex med en instagram model, hvor efter hun fiskede det op af skraldespande og proppede det op i sin vagina, hvilket sveg en del https://www.papermag.com/drake-hot-sauce-condom-2656397302.html?rebelltitem=3#rebelltitem3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 23. Juli, 2022 Randers_Borger skrev, for 4 timer siden: Det er præcis den situation jeg tænker på, et forsøg på pengeafpresning. Godt du ikke faldt for det.. Man kan aldrig blive offer for pengeafpresning når man er parat til at tage ansvar for sine handlinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3391 Skrevet 23. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, 1 time siden: Ellers laver vi bare en Drake. Det siges at han puttede hotsauce i et kondom, efter sex med en instagram model, hvor efter hun fiskede det op af skraldespande og proppede det op i sin vagina, hvilket sveg en del https://www.papermag.com/drake-hot-sauce-condom-2656397302.html?rebelltitem=3#rebelltitem3 Haaaaaaaaa ha ha ha ha ha ha Fuck ja! Do it! Do it! Do it! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 23. Juli, 2022 Pianistinden skrev, for 23 minutter siden: Haaaaaaaaa ha ha ha ha ha ha Fuck ja! Do it! Do it! Do it! # SecretWeapon Jeg skal være den første til at berette om det, hvis det nogensinde sker! Så kommer der en god anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4921 Skrevet 23. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, for 1 time siden: Det siges at han puttede hotsauce i et kondom, efter sex med en instagram model, hvor efter hun fiskede det op af skraldespande og proppede det op i sin vagina, hvilket sveg en del https://www.papermag.com/drake-hot-sauce-condom-2656397302.html?rebelltitem=3#rebelltitem3 Det lyder da meget realistisk. For hvem render ikke rundt med en hotsauce i inderlommen, når vi er på pigebesøg? Det er også supernemt lige at liste indholdet ned i kondomet i et ubemærket øjeblik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1017 Skrevet 23. Juli, 2022 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 42 minutter siden: Det lyder da meget realistisk. For hvem render ikke rundt med en hotsauce i inderlommen, når vi er på pigebesøg? Det er også supernemt lige at liste indholdet ned i kondomet i et ubemærket øjeblik. For at være ærlig, så tror jeg ikke det er usædvanligt når vi har med så stort et navn af gøre. Hvis de kan blive gravid med hans barn, ville det betyde børnepenge i stride strømme. Det med Hot sauce, om det er rigtigt eller ej, kan kun Drake & kvinden svarer på. Hvis du læste både det jeg skrev, og artiklen, så ville du have set at han smuttede ud på toilettet for at gøre det, hvis han gjorde det foran pigen, ville det jo ikke skabe en historie, i og med hun kunne se hvad han gjorde.. Redigeret 23. Juli, 2022 af Den Anonyme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Juli, 2022 Den Anonyme skrev, for 16 timer siden: Ellers laver vi bare en Drake. Det siges at han puttede hotsauce i et kondom, efter sex med en instagram model, hvor efter hun fiskede det op af skraldespande og proppede det op i sin vagina, hvilket sveg en del https://www.papermag.com/drake-hot-sauce-condom-2656397302.html?rebelltitem=3#rebelltitem3 At forsøge at blive gravid lige efter man har knaldet med et kondom er en RIGITG dårlig ide. Glidecremen på de fleste kondomer indeholder sæddræbende stoffer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 24. Juli, 2022 Apropos emnet (med risiko for at give manden gratis reklame, eks. overfor de mange GPere here ) https://annoncelight.dk/showad/343776 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 24. Juli, 2022 Jonze skrev, 1 time siden: Apropos emnet (med risiko for at give manden gratis reklame, eks. overfor de mange GPere here ) https://annoncelight.dk/showad/343776 God service synes jeg. Ikke alt det der in vitro fertilitets halløj, bare ind med en sund og rask kalorius, done deal. Hvorfor er der ingen der har tænkt på det noget før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 346 Skrevet 24. Juli, 2022 Kaspersen skrev, for 3 timer siden: God service synes jeg. Ikke alt det der in vitro fertilitets halløj, bare ind med en sund og rask kalorius, done deal. Hvorfor er der ingen der har tænkt på det noget før. Man fornemmer han er et godt og hjælpsomt menneske, der bare vil gøre det nemt for pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 24. Juli, 2022 supertyr skrev, den 20.7.2022 at 16:42: Min sugarbabe fra Litauen, som jeg har kendt i ca 2 år har snydt med p piller og er gravid. Hun vil ikke have abort. Hun er blevet gravid mens vi var på ferie i Paris, så jeg er rimelig sikker på hvem der er faderen. Nu overvejer jeg lige hvad næste træk bliver. Har nogen gode råd eller erfaringer med dette. Ej fuck det er vildt. Sørg for at få ret til at se barnet. Du kommer til at betale hvis det er dit. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 24. Juli, 2022 skunken skrev, den 20.7.2022 at 17:04: Lidt penge? ca. 2000*12*18 vel omkring 430.000 kr. Hvis hun er ude efter penge og spiller sine kort rigtigt. Og det er endda billigt sluppet. Du slipper ikke med 2k. Det er langt dyrere at have et barn og det er relativt til din indtægt. Fra den lidt sjove ende: tag så meget uddannelse og orlov du kan i perioden. overvej at blive selvstændig og vent med at trække penge ud af firmaet. Så er børnepengene jo lavere. men jeg ville seriøst bare æde den (efter faderskabstesten) og så sørge for at få ret til at se barnet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 24. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 2 timer siden: Du slipper ikke med 2k. Det er langt dyrere at have et barn og det er relativt til din indtægt. Fra den lidt sjove ende: tag så meget uddannelse og orlov du kan i perioden. overvej at blive selvstændig og vent med at trække penge ud af firmaet. Så er børnepengene jo lavere. men jeg ville seriøst bare æde den (efter faderskabstesten) og så sørge for at få ret til at se barnet. "Og det er endda billigt sluppet" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 24. Juli, 2022 (edited) skunken skrev, 1 time siden: "Og det er endda billigt sluppet" Det er helt umuligt at slippe med 2k pr måned hvis man har et arbejde. Så hvis du holder fadt i 2 k så sæt evt urealistisk billigt sluppet ind istedet eller evt latterligt urealistik billigt skullet - det er nok mere rigtigt end blot urealistisk billigt sluppet Redigeret 24. Juli, 2022 af Anders-and Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 24. Juli, 2022 (edited) Anders-and skrev, for 52 minutter siden: Det er helt umuligt at slippe med 2k pr måned hvis man har et arbejde. Så hvis du holder fadt i 2 k så sæt evt urealistisk billigt sluppet ind istedet eller evt latterligt urealistik billigt skullet - det er nok mere rigtigt end blot urealistisk billigt sluppet ikke helt, mener at pengene nedgraderes efter nogle år. Det var reglen da jeg betalte til min exkone, så måske 2000 i gennemsnit. Selvfølgelig afhængig af om han er lego arving eller avrage joe Uanset hvad har jeg aldrig tidligere støt på nogen der er så dum at fyre kanonen af inde i piger man ikke har tænkt sig at være i rigtig forhold med. Redigeret 24. Juli, 2022 af skunken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 25. Juli, 2022 Taksten for børnepenge er 1460 kr om måneden.. Bare til info når folk smider om sig med 2000 kr som standart.. Selvom andre mener det lyder billigt.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg