Hop til indhold
Guest supertyr

gravid sugarbabe

Recommended Posts

Guest supertyr

Min sugarbabe fra Litauen, som jeg har kendt i ca 2 år har snydt med p piller og er gravid.

Hun vil ikke have abort.

Hun er blevet gravid mens vi var på ferie i Paris, så jeg er rimelig sikker på hvem der er faderen.

Nu overvejer jeg lige hvad næste træk bliver.

Har nogen gode råd eller erfaringer med  dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
supertyr skrev, for 3 minutter siden:

Min sugarbabe fra Litauen, som jeg har kendt i ca 2 år har snydt med p piller og er gravid.

Hun vil ikke have abort.

Hun er blevet gravid mens vi var på ferie i Paris, så jeg er rimelig sikker på hvem der er faderen.

Tjaa bordet fanger ligesom, så skal du vel være far/mand og hele dynen.

Eller selvfølgelig lave en "smut og betal" løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest supertyr
skunken skrev, for 2 minutter siden:

Tjaa bordet fanger ligesom, så skal du vel være far/mand og hele dynen.

Eller selvfølgelig lave en "smut og betal" løsning.

overvejer at give hende en flybilet hjem til Litauen og lidt  penge for ikke at fortælle hvem faderen er .

Ved bare ikke om hun vil tie stille med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
supertyr skrev, for 9 minutter siden:

overvejer at give hende en flybilet hjem til Litauen og lidt  penge for ikke at fortælle hvem faderen er .

Lidt penge? ca. 2000*12*18 vel omkring 430.000 kr. Hvis hun er ude efter penge og spiller sine kort rigtigt. Og det er endda billigt sluppet.

Jeg ville 100% få en fadderskabs test, også selvom du var på ferie med hende.

Siger det ikke for at være nederen. Mere for at forberede dig, og give dig en ide om hvor det her kunne bære hen.

!! ja har haft lign. situation, men jeg trak frinummer, ungen var ikke min, men en eller anden mindre økonomisk stillet mand som hun selvfølgelig ikke ønskede skulle være far.

Redigeret af skunken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kunne tage ansvar for din handling? Ja hun snød dig muligvis og det er IKKE ok, men det er stadig dit barn. Et barn som har brug for en far i sit liv. Det vil du sende til Litauen med sin mor og "lidt penge" og så glemme det findes? :unsure: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sportstossen

Er du sådan en kujon ? 

Ta dog ansvar og stå ved dine handlinger, selvom hun har tiet og snydt som du siger herinde, så har du altså selv valgt ikke at bruge gummi .

Det er ligesom hvis du dyrker sex og får en kønssygdom, sågar du stadig selv været skyld i det ved ikke at beskytte dig selv .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby

Jeg skal ikke forsvare @supertyr's tanker om, at komme ud ad kniben. Ingen herinde kender det mindste til hans liv og baggrund. Men jeg læser med jævne og ujævne mellemrum indlæggene herinde, og en del af jer vil også gerne knalde uden gummi med GP'ere. Hvor mange af jer vil have barn med en glædespige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op er lidt rystet.  Du overvejer at købe en flybillet. Det også en billig løsning. Håber hun er kloger end dig og holder dig op på du har lavet et barn. Havde da nok også stillet spørgsmålet et andet sted måske hos en god ven. Jeg tror du gerne vil høre det ok du har betalt og du intet ansvar har. En flybillet og du en fri mand…. Tag dig sammen vær dog for pokker en mand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest supertyr

Tror det er lykkedes at overtale hende til at få en abort mod et passende beløb og  indskud/ møbler til hendes nye bolig.

Hun virker til at være ok med forslaget.

Så jeg håber sagen slutter med det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
supertyr skrev, Lige nu:

Tror det er lykkedes at overtale hende til at få en abort mod et passende beløb og  indskud/ møbler til hendes nye bolig.

Har du lige overtalt hende til det. ?
siden du lagde opslaget op for en time siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sportstossen skrev, 1 time siden:

Er du sådan en kujon ? 

Ta dog ansvar og stå ved dine handlinger, selvom hun har tiet og snydt som du siger herinde, så har du altså selv valgt ikke at bruge gummi .

Det er ligesom hvis du dyrker sex og får en kønssygdom, sågar du stadig selv været skyld i det ved ikke at beskytte dig selv .

Stop nu din moralprædiken. Han har knaldet med en pige, som har løjet for ham med det formål at bedrage ham og få en baby og måske penge ud af det. Det da noget af det klammeste, man kan gøre, og alligevel er din vrede alene rettet mod TS? Kan da udmærket godt forstå, han ikke har lyst til at få et barn med en prostitueret fra Litauen, som endda er en bedrager. Og selvom han havde brugt gummi, kunne hun jo også godt været blevet gravid alligevel. 

At der så ikke er så meget at gøre ved det, er rigtigt nok. Det er et område, hvor mænd er uden rettigheder, fordi det i sidste ende er kvindens krop og hendes valg - og sådan bliver det vel også nødt til at være, svært at se et alternativ til det.

Barnet er selvfølgelig uskyldigt i det hele, men personligt synes jeg ikke, at abort er moralsk forkert, så længe det udføres før et vist tidsrum. 

Redigeret af Emptyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest supertyr

Jeg kom med forslaget til hende  i går. Der var hun meget afvisende.

Nu har hun snakket med veninder der  synes at hun skal sige ja tak og komme videre.

Håber det lykkes.

Hun lyder ok med det.

Vi skal mødes i morgen og aftale det endeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
supertyr skrev, for 11 minutter siden:

Du har lige fået styr på din situation samtidig med du deler den med EG. Du sku en helt… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
supertyr skrev, for 1 time siden:

Jøsses for en indstilling at have, det lyder som en Go ide at der ikke kom noget barn ud af det… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ups...det er ikke godt hvis du ikke er lige i stødet til far/mor/børn leg.

Få en test og se om du er far til barnet.

Hvis du er dette...thja shit happens og hvis du holder af din dame gør det rigtige og få barnet sammen.

Hvis hun har tricket dig og har lovet p-piller indtagelse må du tage kampen op med hende omkring en abort eller få barnet uden deltagelse.

Men tænk dig rigtigt godt om før du beslutter dig.

Har stået i samme situation 5 år siden, dog var jeg ikke far til barnet efter testen incl 5 andre mænd der måtte samme tur igennem.  Var ikke kærester bare bollerven...og uden gummi....ikke smart

Go vind

Redigeret af Kim Madsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby
Kim Madsen skrev, Lige nu:

Ups...det er ikke godt hvis du ikke er lige i stødet til far/mor/børn leg.

Få en test og se om du er far til barnet.

Hvis du er dette...thja shit happens og hvis du holder af din dame gør det rigtige og få barnet sammen.

Hvis hun har tricket dig og har lovet p-piller indtagelse må du tage kampen op med hende omkring en abort eller få barnet uden deltagelse.

Men tænk dig rigtigt godt om før du beslutter dig.

Go vind

Hvis han vil sende hende ad sted til Litauen med lidt penge i håbet om, at hun vil tie stille, så er det jo ikke en kærlighedsrelation, som de har haft. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bg101 skrev, for 23 minutter siden:

Jøsses for en indstilling at have, det lyder som en Go ide at der ikke kom noget barn ud af det… 

men du tager ikke stilling til at hun fortæller ham at hun tager p-piller, uden at gøre det!? 

synes du bør se det fra begge sider af. det andet er lige skinhelligt nok, imho. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatGatsby skrev, for 1 minut siden:

Hvis han vil sende hende ad sted til Litauen med lidt penge i håbet om, at hun vil tie stille, så er det jo ikke en kærlighedsrelation, som de har haft. 

Nej det har du ret i. Børne penge skal falde adligevel selv hun tager hjem..hvis han få tager testen der viser faderskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
supertyr skrev, for 2 timer siden:

Hun vil ikke have abort.

Jeg må indrømme at jeg har zero respekt for dem som ikke vil stå ved deres handlinger. Hvis du er dum nok til at tro på at en GP eller sugar bruger prævention og du derfor ikke behøver, så har jeg kun en ting at sige. Velkommen til den virkelige verden.

I mine øjne er der kun 1 ting at gøre. Hvis hun vælger at få barnet (og det er 100% hendes valg) så få lavet en faderskabs test. Hvis den viser at du er far til barnet, må du bare påtage dig det ansvar der følger med og støtte hende og barnet så godt du kan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 28 minutter siden:

men du tager ikke stilling til at hun fortæller ham at hun tager p-piller, uden at gøre det!? 

synes du bør se det fra begge sider af. det andet er lige skinhelligt nok, imho. 

Man må tage det sure med det søde. Når man knalder er der en chance/risiko for at der kommer et barn ud af det. Hvis man ikke ønsker noget barn, så er det ens eget ansvar at beskytte sig. Det kan man ikke overlade til den anden part og bare sige. Hun lovede. Den her løben fra ansvar og ansvars fraskrivelse hænger mig langt ud af halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja nu kender jeg ikke til dit liv i øvrigt, men hvis du er gift/samlevende må du melde ud til hende du har som kone eller kæreste,  tag fen konsekvens det er. Få styr på hvad din sugar babe reelt ønsker og ja et barn har ret til far. Det ansvar at blive fsr må du så løfte så godt som omstændighederne tillader  - vil din SB bo i danmark med eller uden dig, eller i sit Baltiske hjemland og ja en DNA test skal der til du er nok ikke dne eneste daddy og teknisk set kan en anden mand være “hoppet af hende” et par timer eller 12 efter du kom op og kom i hende. 

Under alle omstændigheder gør det rigtige for barnet. 

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må da blødgøre hardcore feminister, der hader mænd der køber sex, at se de ridderlige reaktioner her. Babes får det bedste op i (nogle) mænd B). Jeg kan levende forestille mig, at hvis OP er ærlig og ikke driller os, så er der tale om en veletableret ældre mand og familiefar, der har en masse at miste på, at det litauske pigebarn, der måske ikke er meget ældre end hans barnebarn, og deres eventuelle  barn skulle komme for dagens lys. Det er en svær situation. Vi ved han ikke ønsker at lave familie med pigebarnet, men gør hun?

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 3 minutter siden:

Det må da blødgøre hardcore feminister, der hader mænd der køber sex, at se de ridderlige reaktioner her. Babes får det bedste op i (nogle) mænd B). Jeg kan levende forestille mig, at hvis OP er ærlig og ikke driller os, så er der tale om en veletableret ældre mand og familiefar, der har en masse at miste på, at det litauske pigebarn, der måske ikke er meget ældre end hans barnebarn, og deres eventuelle  barn skulle komme for dagens lys. Det er en svær situation. Vi ved han ikke ønsker at lave familie med pigebarnet, men gør hun?

Ingen af os ved mere end der er skrevet af trådstarter - men, hvis man(d) vil sikre sig mod uønskede komplikationer når man sugardater eller køber sex af en GP sp er det med kondom og ikke stole på “jeg tager piller” og komdom beskytter også mod andet en et faderskab. 

Det er hard facts, og hvad han eventuelt mister i anseelse ægteskab forhold til resten af familien er hans problem da ham valgt at knalde uden komdom. Bum

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 9 minutter siden:

Det må da blødgøre hardcore feminister, der hader mænd der køber sex, at se de ridderlige reaktioner her

Tænker ikke at det er på EG at du finder *hardcore feminister, der hader mænd der køber sex*  :huh: .

Ridderlige reaktioner? Jeg ser helt almindelige reaktioner i kommentarsporet fra en gruppe mænd der er ordentligt opdraget, har en naturlig respekt for andre mennesker og tager ansvar for egne handlinger.

Men det kan selvfølgelig også provokere.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...