Hop til indhold
Guest supertyr

gravid sugarbabe

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker
Bananas skrev, for 44 minutter siden:

Uanset hvordan sexen fandt sted

Det bliver vi aldrig enige om, men sådan er det i ethvert forhold :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke hvordan det skulle kunne bevises.
Men det er helt ude af vinduet såfremt en køber af en ydelse skal så til ansvar for en eventuel skade sælger får. Skal jeg også være ansvarlig for min mekanikker får små sår, eller brækker en finger, min brolægger får dårlig ryg osv osv. Det ville være skruen uden ende.

Glad for at have bidraget til lidt morskab over middagsdellerne :lol:

Ej come ooooooooooooon!!!! De der sammenligninger er efterhånden alt for mange og alt for uintelligente!

Step it up drenge!

Som en har skrevet længere oppe, så er det graviditet, barn, far og mor der er sagen her og ikke en køber/sælger situation i ordets mest pragmatiske forstand.

Haletudser fra mand, Æg fra kvinde hokus pokus Baby TADAAA!!

Om hun er førtidspensionist, GP, sidespring fra julefrokosten, who cares det kommer ud på et.

Hvem har skylden? Det har de begge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

det kommer ud på et

Det er altså helt forskruet det her. Du kan ikke sidestille GP med førtidspensionister osv i denne sammenhæng. Der er tale om helt forskellige betingelser. 
Comeoooooooon tænk lige perspektivet igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Det er altså helt forskruet det her. Du kan ikke sidestille GP med førtidspensionister osv i denne sammenhæng. Der er tale om helt forskellige betingelser. 
Comeoooooooon tænk lige perspektivet igennem

Mand

Kvinde

Baby

Økonomi i mand-kvinde forholdet har ikke noget juridisk at sige. Der findes ikke nogen hjemmel som fritager dig for ansvar uanset hvem du gør gravid og i hvilken situation det er foregået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gabbana

Jeg vil give @Pianistinden lidt ret.

jeg må indrømme i begge to er nogle skvadderhoveder for at sige det mildt. 

Nå men når det så er sagt så er det hun har gjort ikke i orden.

men et godt råd fra mig til dig daddy brug kondom det forhindre altså muligheden for at for børn

men anyways jeg håber alt vel for dig og hende om i så er sammen eller ej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 1 time siden:

Det er for så vidt ligegyldigt hvad risikoen er procentuelt. Hvis en tømrer har en risiko på 1% for, i løbet af hans/hendes karriere, at falde ned af stigen, jamen så er det sådan det er. Det kan også være at risikoen er 5%. Det er køberen (læs: kunden) af håndværkerydelsen uvedkommende hvad risikoen er (og alene noget som håndværkeren må slås med).

Hvis der indgår betaling i et køb/serviceydelse, så er der et (professionelt) kunde-leverandør forhold. Som kunde er det ikke min hovedpine hvad der sker med håndværkeren i eksemplet ovenfor. Hvordan det forholder sig i specifikke situationer som med køb af sexydelser, ved jeg ikke. Men jeg tvivler på, at en GP som bliver gravid og som insisterer på at beholde barnet vil kunne påvise at det også var intentionen (dvs. "at få et barn") da købet blev indgået. Derved kan GPen have ret til at beholde barnet, men jeg tvivler på at hun at har ret til at afkræve børnepenge. Det er med andre ord for hendes egen regning. Og en del af hendes risiko ved jobbet. Hvadenten risikoen er 1% eller 5%...

Mit bud, i hvert fald...

Du simpelthen nødt til at fremskaffe noget bevis på din påstand.. Uanset hvorfor, hvordan eller noget som helst andet hv-spørgsmål så er det dem der har deltaget med genmassen der hæfter.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kosteskaftet
Bananas skrev, for 1 time siden:

Det drejer sig overhoved ikke om køb/salg. Det drejer sig om sex mellem mand og kvinde; sex som resulterer i graviditet. Uanset hvordan sexen fandt sted.

Og då er det ikke nogen konsumentlovgivning eller andet af den karaktær som afgører, men Børneloven.

Mig bekendt stipulerer børneloven blot hvem som kan anses for at være faderen i forskellige typer af parforhold - ikke hvorvidt en mand skal betale børnebidrag. Det er anden sag. F.eks. kan en sæddonor være fader men er ikke forpligtet økonomisk overfor moren.

Bananas skrev, 1 time siden:

Alligevel læser jeg i tråden kommentarer fra normalt ordentlige og intelligente mænd, som mener at prostituerede ikke skal omfattes af normal samfundslovgivning.

Det er som du mener, at kvinder skal have et carte blanche til at hive penge ud af manden i enhver situation hvor der kommer børn ud af et seksuelt samvær. Her vil jeg mene, at det bl.a. handler om intentionen og om der er handlet forsætligt fra en den ene eller anden part (f.eks. manden som lister kondomet af under samleje eller kvinden som siger at hun er på p-piller men reelt ikke er det).

Prøv at tænke på følgende eksempler:

1. Der blev dyrket sex med kondom som forblev intakt under hele samlejet. Manden (kunden) takker af men efter at han er driblet hjemad, så vælger kvinden (GPen) at inseminere sig selv (med sæd fra kondomet).
  2. En anden GP har tidligere forklaret, at hun kun dyrker sex med kondom (også oralt). Alligevel vælger hun stik mod gældende kutyme at glide ned over manden under en tantra seance.

Hvis der nu var kommet børn til verden i situation 1 og 2, ovenfor, ville det så virke rimeligt at en mand skulle betale børnebidrag til kvinden...???

Iøvrigt kan jeg nævne at situation 2 skete for mig selv for ca. 10 år siden sammen med Miss Kinky (Kolding). Hvis man mener, at jeg skulle være ansvarlig for at der kommet børn til verden i den situation, så er man godt nok intellektuelt udfordret.

Redigeret af kosteskaftet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg filosoferer så hovedet spinder. Ingen tvivl om, at biologien rammer kvinderne udelt hårdt her. Men altså omvendt, så skal man jo forstå, at hun har noget "udstyr" som hun sælger og ejer. Det udstyr kan manden jo ikke få med hjem :D:D... GP industrien er en forretning. Det ved alle m/k medmindre de har mentale problemer. Uanset hvor hyggeligt og varm oplevelsen er, så er der jo under normalle omstændigheder et forretningsforhold, GPen får god betaling, kunden en sexoplevelse. Det dækker en ydelse, og så det overstået. Det gælder både om du går til GP eller til advokat. Alligevel så mener folk herinde, at man som kunde har en forpligtelse, der går langt ud over det kundeforhold. Jeg synes ikke det holder, og som jeg nævnte før, så må det gå ud på om hvorvidt en GP kan sige ham der gjorde mig gravid, domstol send politi ud og hent ham. Det er jeg lidt nysgerrig på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 2 minutter siden:

Jeg filosoferer så hovedet spinder. Ingen tvivl om, at biologien rammer kvinderne udelt hårdt her. Men altså omvendt, så skal man jo forstå, at hun har noget "udstyr" som hun sælger og ejer. Det udstyr kan manden jo ikke få med hjem :D:D... GP industrien er en forretning. Det ved alle m/k medmindre de har mentale problemer. Uanset hvor hyggeligt og varm oplevelsen er, så er der jo under normalle omstændigheder et forretningsforhold, GPen får god betaling, kunden en sexoplevelse. Det dækker en ydelse, og så det overstået. Det gælder både om du går til GP eller til advokat. Alligevel så mener folk herinde, at man som kunde har en forpligtelse, der går langt ud over det kundeforhold. Jeg synes ikke det holder, og som jeg nævnte før, så må det gå ud på om hvorvidt en GP kan sige ham der gjorde mig gravid, domstol send politi ud og hent ham. Det er jeg lidt nysgerrig på.

Og det vil jeg næsten æde min gamle hat på et gp'en ville kunne.. Og især når man har navn osv på personen hvilken hun jo nok har i forhold til de har tilbragt lang tid sammen over de sidste 2 år.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Og det vil jeg næsten æde min gamle hat på et gp'en ville kunne.. Og især når man har navn osv på personen hvilken hun jo nok har i forhold til de har tilbragt lang tid sammen over de sidste 2 år.. 

Gisp adskillige thaier har mit tlf nr :unsure: Men altså der er intet at komme efter, fattig som en kirkerotte :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 1 minut siden:

Gisp adskillige thaier har mit tlf nr :unsure: Men altså der er intet at komme efter, fattig som en kirkerotte :D

Jeg mener bare at jeg måske godt kunne forestille mig det ville være svært for mig at finde frem til personen fordi jeg ikke aner hvem gæsten evt er.. Men en sugarbabe der har navn osv har nok lidt nemmere ved at finde manden igen.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er ikke nogen gældende købelov mellem GP og kunde, uanset hvor meget i gerne vil have det :wacko:.

Der er ikke 30 dages returret på oplevelsen.

Mand

Kvinde

Baby

Måske vi skal gøre det til en ting at i tager kondomet med jer hjem i stedet for at smide det ud hos os, så er det da udelukket at vi skulle insemineret os selv :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

En hver deadbeat dad ville jo kunne påstår de har betalt for sexen så.. Det jo helt hen i vejret:lol:.. 

Eller betalte hendes drinks, der gælder vel også? :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Der er ikke nogen gældende købelov mellem GP og kunde, uanset hvor meget i gerne vil have det :wacko:.

Mand

Kvinde

Baby

Måske vi skal gøre det til en ting at i tager kondomet med jer hjem i stedet for at smide det ud hos os, så er det da udelukket at vi skulle insemineret os selv :lol:

Altså jeg har oplevet mere end en mand tage sine "rester" med sig:lol:.. 

Til dem vil jeg gerne tilføje at jeg altså i forvejen har aaaalt for mange børn:lol:..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 1 minut siden:

Mand

Kvinde

Baby

Nogle gange kan man blive enig med en GP om, at det skal være hele vejen uden. Man skal selvfølgelig spørge først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Til dem vil jeg gerne tilføje at jeg altså i forvejen har aaaalt for mange børn:lol:..

For mange år siden hørte jeg flere "sjove historier" fra danske bordeller om at de havde nogle mænd, der købte indholdet af en kondomspand :wacko:. Ved ikke hvor etisk det var heller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 2 minutter siden:

Nogle gange kan man blive enig med en GP om, at det skal være hele vejen uden. Man skal selvfølgelig spørge først.

.....og gøre op med sig selv om man vil tage den chance...

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

I'm to old for this shit :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaja.. vi køber den ikke sådan lige. Jeg tror også, at retten ville gå ind og vurdere karakteren af deres forhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 7 minutter siden:

Jaja.. vi køber den ikke sådan lige. Jeg tror også, at retten ville gå ind og vurdere karakteren af deres forhold. 

Mandlig chef og kvindelig ansat har sex= Baby - det er hans barn 

Mandlig sexkøber og kvindelig sexsælger har sex = Baby - det er hans barn

Mandlig læge har sex med kvindelig sygeplejerske = Baby - det er hans barn

Mandlig privat ansat i en rengøringsvirksomhed i en stilling han hader og drømmer om at blive verdenskendt skuespiller men har ikke råd til at gå på skuespillerskole har sex med kvinde han mødte på værtshuset Rådhuskælderen kl 05.34 lørdag morgen, kvinden havde i øvrigt kun to fortænder men han tændte vildt på hendes hår under armene og var i øvrigt piv stiv på Odense Classic dyrker sex = Baby - det er hans barn

Redigeret af Pianistinden
Fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Mandlig chef og kvindelig ansat har sex= Baby - det er hans barn 

Mandlig sexkøber og kvindelig sexsælger har sex = Baby - det er hans barn

Mandlig læge har sex med kvindelig sygeplejerske = Baby - det er hans barn

Mandlig privat ansat i en rengøringsvirksomhed i en stilling han hader og drømmer om at blive verdenskendt skuespiller men har ikke råd til at gå på skuespillerskole har sex med kvinde han mødte på værtshuset Rådhuskælderen kl 05.34 lørdag morgen, kvinden havde i øvrigt kun to fortænder men han tændte vildt på hendes hår under armene og var i øvrigt piv stiv på Odense Classic dyrker sex = Baby - det er hans barn

Ja det er jo så ikke forretningsmæssige forhold. Men jeg må kan godt se man måske nok skal undgå sådan en sugarbabe. Det er ikke relevant for mig, har ikke råd :D. Jeg må tro og håbe, at thaierne ikke er så organiserede, at den flok jeg har dyrket ubeskyttet sex evt kan finde frem til mig, i fald jeg har nogle børn derude :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citeret fra  www.retsinformation.dk

Bekendtgørelse af lov om børns forsørgelse

Herved bekendtgøres lov om børns forsørgelse, jf. lovbekendtgørelse nr. 1100 af 7. oktober 2014, med de ændringer, der følger af § 4 i lov nr. 1741 af 22. december 2015.

Kapitel 1

(Ophævet)

Kapitel 2

Barnets forsørgelse

§ 13. Forældrene er hver for sig forpligtet til at forsørge barnet. Barnet skal forsørges, opdrages og uddannes under hensyn til forældrenes livsvilkår og barnets bedste.

Stk. 2. Opfylder en af forældrene ikke forsørgelsespligten over for barnet, kan statsforvaltningen pålægge ham at udrede bidrag til barnets underhold.

Dette tager selvfølgelig ikke stilling til hvordan barnet er kommet til verden.
Men man må antage at hvis en GP ved hvem faren er eller mulig far, så skal familieretten, indkalde den mulige far til afgivelse af DNA test og hvis denne findes positiv dømmer familieretten den pågældende som værende faderen, (Forældre). så er denne lov gældende overfor begge forældre.

Ja jeg ved at der er særlige love ang. sædbanker og det er jo lige præcis dette som gør dem specielle, der er rent faktisk lavet lov herom at "moren" IKKE kan drage den biologiske fader for retten.

Det er IKKE lykkedes for mig at finde en lov om gælder for GP (prostitueret). Den findes nok ikke og jeg har heller ikke kunne finde en evt præsidensretssag som kunne give en indikation for hvordan en dansk ret evt. ville dømme hvis en GP valgte at bringe sådan en sag for familieretten. 

Så debatten kan ikke afgøres da der ikke umiddelbart har været sådan en sag for retten før. og der er IKKE en special lovgivning for prostitueret som f.eks en sædbank.

Ergo er dette juridisk set en "privat" anliggende og derfor henvisning til den samme som som gælder for en tur i byen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...