Advarsel 2793 Skrevet 31. Juli, 2022 Anders-and skrev, for 13 minutter siden: moderen skal stå for tegningerne indtil barnet bliver 18 Det vil jo være til enorm ugunst for barnet. Hvorfor skal barnet lide? Anders-and skrev, for 14 minutter siden: så får et barn kvinden har løjet sig til Ja, shit happens. Har en onkel, der prøvede det, fordi hende han var utro med blev utålmodig og ville gennemtvinge en skilsmisse ... Men hvad jeg glemte ovenfor er jo, at ingen prævention er 100% sikker. Så kvinden kan også lyve og påstå, at hun har taget sine piller eller whatever. Det er derfor man som mand altid må tage et aktivt ansvar selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 31. Juli, 2022 Advarsel skrev, for 5 minutter siden: Det vil jo være til enorm ugunst for barnet. Hvorfor skal barnet lide? Ja, shit happens. Har en onkel, der prøvede det, fordi hende han var utro med blev utålmodig og ville gennemtvinge en skilsmisse ... Men hvad jeg glemte ovenfor er jo, at ingen prævention er 100% sikker. Så kvinden kan også lyve og påstå, at hun har taget sine piller eller whatever. Det er derfor man som mand altid må tage et aktivt ansvar selv. Nu er jeg jo ikke politiker men der er vel mad på bordet så lidelse er ikke en nødvendighed tænker jeg. Som sagt jeg synes ikke det er en let sag i disse helt særlige tilfælde . for at tage den til ekstreme: hvad ville du mene om den her : En meget rig mand bliver voldtaget af en kvinde der bliver gravid. Voldtægten kan bevises. Hun bliver gravid og vælger at få barnet. Det er imod voldtægstofrets vilje. Han ønsker ikke at se barnet eller betale for barnet. Kvinden er ret fattig men kan godt lige få mad på bordet til barnet. Vil du også synes manden skal betale fordi det er det bedste for barnet ? Det ville det jo være …. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 877 Skrevet 31. Juli, 2022 Tilbyd hende penge for en abort. Vælger hun at få barnet, kan du besøge hende og nup en DNA test at barnet bag hendes ryg Et barnet dit, så er du blevet far. Resten er teknikaliteter. Selvom hun har snydt dig, og du derfor er max sur, så sørg for engod respektfuld og kærlig tone. Det vil tjene dig best. I den ramme kan du jo tale om fremtiden, så hun forstår de fuld konsekvenser. Er du sikker på, at du ikke kan se en fremtid med hende i DK, hvis hun er en ung babe? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 20. August, 2022 (edited) TS-Hunter skrev, den 28.7.2022 at 19:35: Hvis du møder en kvinde i byen og hun ender med at blive gravid og få barnet, så skal du som far betale børnebidrag - uagtet at hensigten med jeres relation aldrig var at sætte et barn i verden. Nu vedrører det forhold - at mødes med en kvinde i byen - jo så heller ikke en professionel relation. Når du køber brød hos bageren, så har du en vis forventning om varens tilstand. Hvis du ikke havde det, så var der ingen grund til at vende om i døren og be' om nogle andre rundstykker fordi dem du fik af ekspedienten havde mug på. Et køb af en service eller et fysisk produkt kan være behæftet med handelsbetingelser. Er der ingen, så falder man tilbage på kutyme for netop den branche man handler i. Når en person opsøger en GP, så er der typisk ingen handelsbetingelser. Men det gi'r sig selv, at formålet (intentionen) med mødet er sex og ikke at sætte børn i verden. Redigeret 20. August, 2022 af kosteskaftet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 20. August, 2022 kosteskaftet skrev, for 48 minutter siden: ikke en professionel relation Det er irrelevant. Som jeg har skrevet flere gange: Det er hensynet til barnet, der tæller af helt indlysende årsager. kosteskaftet skrev, for 49 minutter siden: Men det gi'r sig selv, at formålet (intentionen) med mødet er sex og ikke at sætte børn i verden. Jep, men det er uden betydning overhovedet - ud over det moralske, hvis den ene part bedrager den anden. Men man(d) kan jo bare blive steriliseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 20. August, 2022 Advarsel skrev, 1 time siden: Det er irrelevant. Som jeg har skrevet flere gange: Det er hensynet til barnet, der tæller af helt indlysende årsager. Og hvis det er hensynet til barnet som tæller, hvorfor skal en sæddonor så ikke betale børnebidrag...? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg