Guest tvr Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden: Taksten for børnepenge er 1460 kr om måneden.. Bare til info når folk smider om sig med 2000 kr som standart.. Selvom andre mener det lyder billigt.. Jojo. Men hvis manden nu tjener over laveste sats, kommer der en del oveni. Hvis han nu tjener 1,5mil, skal der betales mere end 5.000. Altså som et minimumsbeløb. Jeg er godt klar over det koster mere at have børn (det gjorde - og gør - mine ihvertfald), men det er satsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 25. Juli, 2022 Sjoveste indlæg (trådstarters) længe. Også fantastisk så mange der taler om ansvar osv. De fleste om ikke alle var jo nok stukket, hvis muligheden var der. Hvem gider have en unge med en lettisk prostitueret?? Men respekt for hende, for hun maximeret udbyttet er hendes tilværelse nok pludsligt på et andet niveau. Spændende hvad det ender med, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 362 Skrevet 25. Juli, 2022 Her er link til side hvor bidraget kan beregnes: https://familieretshuset.dk/foraeldreansvar/foraeldreansvar/boernebidrag/beregning-af-boernebidragets-stoerrelse Skjold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: Taksten for børnepenge er 1460 kr om måneden.. Bare til info når folk smider om sig med 2000 kr som standart.. Selvom andre mener det lyder billigt.. Er det hvis man er på bistand ? Hvis man ligger og betaler topskat er man langt over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PaulusSyd 65 Skrevet 25. Juli, 2022 Hvis man som GP, eller SB bliver gravid, er det så at klassificere som en arbejdsskade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 25. Juli, 2022 hagbarth skrev, for 2 timer siden: Hvem gider have en unge med en lettisk prostitueret?? Det ved man jo aldrig. Eller en litauisk, som tråden hér handler om..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18191 Skrevet 25. Juli, 2022 (edited) Anders-and skrev, for 9 minutter siden: Er det hvis man er på bistand ? Hvis man ligger og betaler topskat er man langt over det Det er standart taksten så længe du som bidragsyder ikke tjener over 540.000 om året.. Som jeg skrev.. Standart taksten.. Og så det uden jeg har taget hensyn til hvor meget man kan ligge til sit personlige fradrag.. Redigeret 25. Juli, 2022 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anders-and Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Det er standart taksten så længe du som bidragsyder ikke tjener over 540.000 om året.. Som jeg skrev.. Standart taksten.. Og så det uden jeg har taget hensyn til hvor meget man kan ligge til sit personlige fradrag.. Jeg må gå i de forkerte kredse, ingen af mine bekendte der er skilt ligge på noget der ligner 2k eller under. Men jeg kan godt se man kan slippe afsted med omkring 1400kr pr måned plus lidt ekstra ved konfirmation osv. det er dælme billigt for at have forsørgeransvaret. Det kan ikke lade sig gøre i Danmark at forsørge et barn for ca 1,5 time ved en glædes pige. Hold da fast jeg er overrasket og egentligt lidt små forarget over det kan lade sig Gøre at spise moderen af med så lidt samtidigt med det også er hende der henter og bringer osv….. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 Pianistinden skrev, den 22.7.2022 at 21:11: Mandlig chef og kvindelig ansat har sex= Baby - det er hans barn Mandlig sexkøber og kvindelig sexsælger har sex = Baby - det er hans barn Mandlig læge har sex med kvindelig sygeplejerske = Baby - det er hans barn Mandlig privat ansat i en rengøringsvirksomhed i en stilling han hader og drømmer om at blive verdenskendt skuespiller men har ikke råd til at gå på skuespillerskole har sex med kvinde han mødte på værtshuset Rådhuskælderen kl 05.34 lørdag morgen, kvinden havde i øvrigt kun to fortænder men han tændte vildt på hendes hår under armene og var i øvrigt piv stiv på Odense Classic dyrker sex = Baby - det er hans barn Den der med "mandlig privat ansat" havde jeg en tidlige kollegas kammerat som lavede, han gloede lidt da børnebidrags betalingen dumpede ind i postkassen et par år efter mødet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 25. Juli, 2022 RNHammer skrev, for 2 timer siden: Den der med "mandlig privat ansat" havde jeg en tidlige kollegas kammerat som lavede, han gloede lidt da børnebidrags betalingen dumpede ind i postkassen et par år efter mødet Der skulle have stået "børnebidrags opkrævningen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 25. Juli, 2022 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Det er standart taksten så længe du som bidragsyder ikke tjener over 540.000 om året.. Som jeg skrev.. Standart taksten.. Og så det uden jeg har taget hensyn til hvor meget man kan ligge til sit personlige fradrag.. Nu går vi udfra, at en fyr der har penge til at vedligeholde en sugar babe, samt sit eget liv som han værner om, går jeg udfra han har børn og kone. Så tjener han nok lidt mere end 540.000 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 636 Skrevet 26. Juli, 2022 (edited) Pianistinden skrev, den 20.7.2022 at 22:33: Hvis hun har fusket med pillerne og dermed bevidst lokket ham i en fælde, så er hun i min optik det laveste og tarveligste menneske ever. De har formentligt haft et forhold baseret på gensidig tillid og fortrolighed og det må man aldrig bryde med skjulte dagsordner ect ect. Hvis de har kigget hinanden i øjnene og blevet enige om at passe på hinanden og kun knalde hinanden og ingen andre uden kondom, så er jeg med på at det er i orden. Men som udgangspunkt skal man sgu ikke gamble med sit helbred og høste hpv, klamydia, kønsvorter, uønsket graviditet og andet godt fra havet.....i MIN optik . Øko/konventionel - der er lige så mange holdninger som der er seksuelt aktive og jeg vil ikke pådutte nogen min holdning. jeg er enig i at baben har handlet egoistisk, umodent og uansvarligt og jeg er også enig i at hendes daddy skal tage konsekvenserne som en mand, han KUNNE have sikret sig ved at bruge kondom. Afterall så er p piller ikke 100% pålidelige alligevel. Så nogen gylden løsning har jeg ikke at strø om mig med, scenariet er noget rod uanset. Igen må jeg bare sige, at at hvis man dyrker sex med en man ikke ser som sin kommende kone/mor til sine børn, så kommer man aldrig oppe i dem uden kondom, om så de "siger" at de har fået fjernet livmoderen. Hvis man gør er man dummere end det stykke køkkenrulle man bruger til at komme i. Redigeret 26. Juli, 2022 af skunken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 26. Juli, 2022 Jeg håber da den store gruppe mænd der ynder at knalde købedamer uden gummi nu opdager det ikke kun er kønssygdomme man skal bekymre sig om. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juli, 2022 pacer skrev, for 34 minutter siden: Jeg håber da den store gruppe mænd der ynder at knalde købedamer uden gummi nu opdager det ikke kun er kønssygdomme man skal bekymre sig om. @pacer Jeg har så stor tillid til deres interlekt at jeg er 100% sikker på at denne tråd ikke har bragt noget somhelst på banen som de ikke allerede var klar over. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 26. Juli, 2022 nørden skrev, for 1 minut siden: @pacer Jeg har så stor tillid til deres interlekt at jeg er 100% sikker på at denne tråd ikke har bragt noget somhelst på banen som de ikke allerede var klar over. Jeg er i tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. Juli, 2022 pacer skrev, for 3 timer siden: Jeg er i tvivl. Der kan man se. Jeg har åbenbart større tiltro til mine medmennesker end dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 26. Juli, 2022 nørden skrev, for 6 timer siden: Der kan man se. Jeg har åbenbart større tiltro til mine medmennesker end dig. Jah tillykke med det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Side45 26 Skrevet 26. Juli, 2022 tvr skrev, den 25.7.2022 at 13:37: Jojo. Men hvis manden nu tjener over laveste sats, kommer der en del oveni. Hvis han nu tjener 1,5mil, skal der betales mere end 5.000. Altså som et minimumsbeløb. Jeg er godt klar over det koster mere at have børn (det gjorde - og gør - mine ihvertfald), men det er satsen. Er du så også klar over der findes mænd, som søger børnepenge fra moderen selvom han tjener 1.5 mil om året? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 27. Juli, 2022 Side45 skrev, for 5 timer siden: Er du så også klar over der findes mænd, som søger børnepenge fra moderen selvom han tjener 1.5 mil om året? Nej, det var jeg ikke klar over. Men jeg burde måske ikke være overrasket. Og det er vel også irrelevant i denne diskussion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 437 Skrevet 27. Juli, 2022 pacer skrev, for 19 timer siden: Jeg håber da den store gruppe mænd der ynder at knalde købedamer uden gummi nu opdager det ikke kun er kønssygdomme man skal bekymre sig om. Jag har långt innan jag läste denna tråd bestämt mig för att göra en vasektomi just av denna anledning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest supertyr Skrevet 27. Juli, 2022 Min sugar babe har valgt at få foretaget abort . Aborten er lige blevet udført. , så nu er der helt sikkert ikke nogen baby på vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 347 Skrevet 27. Juli, 2022 Side45 skrev, for 11 timer siden: Er du så også klar over der findes mænd, som søger børnepenge fra moderen selvom han tjener 1.5 mil om året? Det er vel også fair nok. Lige for loven eller hvad? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 28. Juli, 2022 AalborgLook skrev, den 21.7.2022 at 09:59: Hun har knaldet ham mod betaling og fandt så lige en måde at få lidt extra penge ud af ham - en rigtig sugarbabe... Det er underskudsforretning at få et barn for at få børnebidrag. Så den konspirationsteori holder ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Juli, 2022 Advarsel skrev, for 1 minut siden: Det er underskudsforretning at få et barn for at få børnebidrag. Så den konspirationsteori holder ikke. Ah, ikke nødvendigvis. I Danmark, ja. Men hvis man bor i Litauen (med litauiske omkostninger) og kan få dansk børnebidrag (samt et statsborgerskab til barnet), så er det måske ikke som at vinde i Lotto, men det dækker ihvertfald de faste udgifter hver måned for både barn og mor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 28. Juli, 2022 tvr skrev, for 11 minutter siden: Ah, ikke nødvendigvis. I Danmark, ja. Men hvis man bor i Litauen (med litauiske omkostninger) og kan få dansk børnebidrag (samt et statsborgerskab til barnet), så er det måske ikke som at vinde i Lotto, men det dækker ihvertfald de faste udgifter hver måned for både barn og mor. Minimumssats er 1460 DKK/md. Medianindkomsten for enlige forældre i Litauen er over 4500 €/MD svarende til over 33.000 DKK. Hvad bygger du din noget tvivlsomme påstand på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg