Hop til indhold
Guest supertyr

gravid sugarbabe

Recommended Posts

Jonze skrev, for 2 minutter siden:

For mange år siden hørte jeg flere "sjove historier" fra danske bordeller om at de havde nogle mænd, der købte indholdet af en kondomspand :wacko:. Ved ikke hvor etisk det var heller.

Vi havde tit folk der ringede ned på Romantica.. Vi sagde altid nej.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 33 minutter siden:

Jaja.. vi køber den ikke sådan lige. Jeg tror også, at retten ville gå ind og vurdere karakteren af deres forhold. 

Det er aldrig sket i verdens historien at parternes forhold har betydning for genmassen.. Der findes jo mænd der reelt set er blevet snydt.. Selv der skal de betale børnepenge.. Juridisk abort findes ikke.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 30 minutter siden:

Ja det er jo så ikke forretningsmæssige forhold. Men jeg må kan godt se man måske nok skal undgå sådan en sugarbabe. Det er ikke relevant for mig, har ikke råd :D. Jeg må tro og håbe, at thaierne ikke er så organiserede, at den flok jeg har dyrket ubeskyttet sex evt kan finde frem til mig, i fald jeg har nogle børn derude :rolleyes:

Mandlig sexkøber og kvindelig sexsælger er da :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr. WilD skrev, for 28 minutter siden:

Citeret fra  www.retsinformation.dk

Bekendtgørelse af lov om børns forsørgelse

Herved bekendtgøres lov om børns forsørgelse, jf. lovbekendtgørelse nr. 1100 af 7. oktober 2014, med de ændringer, der følger af § 4 i lov nr. 1741 af 22. december 2015.

Kapitel 1

(Ophævet)

Kapitel 2

Barnets forsørgelse

§ 13. Forældrene er hver for sig forpligtet til at forsørge barnet. Barnet skal forsørges, opdrages og uddannes under hensyn til forældrenes livsvilkår og barnets bedste.

Stk. 2. Opfylder en af forældrene ikke forsørgelsespligten over for barnet, kan statsforvaltningen pålægge ham at udrede bidrag til barnets underhold.

Dette tager selvfølgelig ikke stilling til hvordan barnet er kommet til verden.
Men man må antage at hvis en GP ved hvem faren er eller mulig far, så skal familieretten, indkalde den mulige far til afgivelse af DNA test og hvis denne findes positiv dømmer familieretten den pågældende som værende faderen, (Forældre). så er denne lov gældende overfor begge forældre.

Ja jeg ved at der er særlige love ang. sædbanker og det er jo lige præcis dette som gør dem specielle, der er rent faktisk lavet lov herom at "moren" IKKE kan drage den biologiske fader for retten.

Det er IKKE lykkedes for mig at finde en lov om gælder for GP (prostitueret). Den findes nok ikke og jeg har heller ikke kunne finde en evt præsidensretssag som kunne give en indikation for hvordan en dansk ret evt. ville dømme hvis en GP valgte at bringe sådan en sag for familieretten. 

Så debatten kan ikke afgøres da der ikke umiddelbart har været sådan en sag for retten før. og der er IKKE en special lovgivning for prostitueret som f.eks en sædbank.

Ergo er dette juridisk set en "privat" anliggende og derfor henvisning til den samme som som gælder for en tur i byen.

Fantastisk at du alligevel kom et stykke med det og fandt lidt også selv om det ikke giver et klart svar, så udelukker det alligevel nogle andre spekulationer.

Straffeloven har heller ikke noget bud :rolleyes: Der kan man til gengæld hente noget om trusler, men det hører til i en anden tråd :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Citat fra retsinformation.dk - Børneloven

Kapitel 3

Afgørelse om faderskab og medmoderskab

§ 15. (Ophævet)

Familierettens behandling af sager om faderskab og medmoderskab

§ 16. Moderen har pligt til at møde i retten og afgive forklaring om, hvem der er eller kan være barnets far, og om hun er blevet behandlet med assisteret reproduktion, hvis barnet kan være blevet til ved denne behandling, og i givet fald hvem der har samtykket til behandlingen. § 8, stk. 2-5, finder tilsvarende anvendelse.

§ 17. Retten inddrager de mænd og de kvinder, der er nævnt i § 9, og andre mænd eller kvinder, der efter det oplyste kan være henholdsvis far eller medmor til barnet. §§ 6 b, 10 og 12 finder tilsvarende anvendelse.

§ 18. Retten træffer bestemmelse om gennemførelse af retsgenetiske undersøgelser af sagens parter, hvis det kan have betydning for sagen. § 11, stk. 2, finder tilsvarende anvendelse.

§ 19. Faderskab og medmoderskab kan anerkendes over for retten. § 14 finder tilsvarende anvendelse.

Afgørelse om faderskab og medmoderskab

§ 20. Der træffes afgørelse om, at en mand er far, hvis han efter udfaldet af retsgenetiske undersøgelser utvivlsomt er barnets far.

Stk. 2. I andre tilfælde træffes der afgørelse om, at en mand er far, hvis han har haft seksuelt forhold til moderen i den periode, hvor hun blev gravid, og der ikke foreligger omstændigheder, der gør det usandsynligt, at han er barnets far. Har moderen i den periode, hvor hun blev gravid, haft seksuelt forhold til andre mænd, er det endvidere en betingelse, at

1) ingen af disse efter udfaldet af retsgenetiske undersøgelser er barnets far eller

2) det er overvejende sandsynligt, at ingen af disse er barnets far.

Stk. 3. Ved afgørelser efter stk. 2, 2. pkt., nr. 2, tillægges det betydning, om moderen har været gift med eller levet sammen med en af mændene i den periode, hvor hun blev gravid.

Stk. 4. Der kan træffes afgørelse om, at en kvinde er medmor, hvis hun efter § 27 eller § 27 a, stk. 2, anses som medmor til barnet.

Stk. 5. Der kan træffes afgørelse om, at en mand er far, hvis han efter § 27, § 27 a, stk. 1, eller §§ 27 b eller 27 c anses som far til barnet.

§20 er ret sigende for hvad retten ville afgøre i sådan en sag.

Fandt da også lige ang. en evt sæddoner §28 til dem som vil læse den

Kapitel 5

Faderskab, medmoderskab og moderskab ved assisteret reproduktion

Faderskab og medmoderskab

§ 27. Er en kvinde blevet behandlet med assisteret reproduktion af en sundhedsperson eller under en sundhedspersons ansvar, anses hendes ægtefælle, registrerede partner eller partner som barnets far eller medmor, hvis denne har givet samtykke til behandlingen og barnet må antages at være blevet til ved denne, jf. dog § 27 a, stk. 1. Samtykket skal være skriftligt og indeholde en erklæring om, at manden skal være barnets far, eller at kvinden skal være barnets medmor.

§ 27 a. Er en kvinde, der er gift med en kvinde eller har en registreret partner eller en kvindelig partner, blevet behandlet med assisteret reproduktion med en kendt mands sæd af en sundhedsperson eller under en sundhedspersons ansvar, anses manden som barnets far, hvis barnet må antages at være blevet til ved denne behandling og manden skriftligt har erklæret, at han skal være barnets far, jf. dog stk. 2. Ægtefællen, den registrerede partner eller partneren til den kvinde, der skal behandles, skal have givet skriftligt samtykke til behandlingen.

Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 gælder ikke, hvis de tre parter, der er nævnt i stk. 1, skriftligt erklærer, at ægtefællen, den registrerede partner eller partneren til den kvinde, der skal behandles, skal være barnets medmor. Herefter anses ægtefællen, den registrerede partner eller partneren som barnets medmor.

§ 27 b. I situationer, der ikke er omfattet af §§ 27 eller 27 a, anses en sæddonor som far til et barn, der med hans sæd er blevet til ved behandling med assisteret reproduktion af en anden kvinde end hans ægtefælle eller partner, hvis

1) den assisterede reproduktion er foretaget af en sundhedsperson eller under en sundhedspersons ansvar,

2) han skriftligt har givet samtykke til, at en bestemt kvinde modtager behandlingen,

3) barnet må antages at være blevet til ved denne og

4) han skriftligt har erklæret, at han skal være barnets far.

§ 27 c. I sager, der ikke er omfattet af §§ 27, 27 a, 27 b eller 28, anses en sæddonor som far til et barn, der med hans sæd er blevet til ved assisteret reproduktion, medmindre sæden er anvendt uden hans viden eller efter hans død.

§ 28. Medmindre andet følger af § 27, § 27 a, stk. 1, eller § 27 b, anses en sæddonor ikke som far til et barn, der med hans sæd er blevet til ved assisteret reproduktion, hvis sæden er doneret til et vævscenter, der distribuerer sæd, en sundhedsperson eller en person, der arbejder under en sundhedspersons ansvar.

§ 29. Bestemmelserne i kapitel 1-4 finder i øvrigt tilsvarende anvendelse.

Redigeret af mr. WilD
tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så det store spørgsmål er om familieretten vil starte en faderskabssag når der er tale om en GP.

Det tror jeg de vil gøre.

Rimelig sikker på at hvis de sagde nej det har du selv valgt via dit job, så tænker jeg der er en del medier og #me2 grupper der nok skal få vores politikere i gang :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Det bliver vi aldrig enige om, men sådan er det i ethvert forhold :) 

Det er ikke dig og mig som skal blive enige. Det er dig og lovgivningen, kære ven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
kosteskaftet skrev, for 2 timer siden:

Det er som du mener, at kvinder skal have et carte blanche til at hive penge ud af manden i enhver situation hvor der kommer børn ud af et seksuelt samvær. 

Nej, det er ikke som at jeg mener noget andet end at en GP ikke skal betragtes anderledes end hvilken som helst anden kvinde når hun bliver gravid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Det tror jeg ikke er korrekt

Jeg synes du skal prøve at spørge en advokat siden du ikke tror på mig. Det kan normalt gøres ganske gratis for et så enkelt spørgsmål. Og det bliver så mit sidste ord i denne diskution.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
underdog40 skrev, for 17 timer siden:

Jeg tænker du løb tør for argumenter siden du kom med den tåbelige sammenligning.

Og nej! Jeg er heller ikke massemorder fordi jeg har en køkkenkniv i skuffen selvom producenten bare kunne havde lavet den uden en spids ende og skarpe kanter.  

Hvis der er noget der er tåbeligt så er det da din sammenligning med køkkenkniven. Den skal jo netop være skarp og spids for at kunne bruges til det formål den er designet til. En bil behøver ikke kunne køre mere end 130KM i time. Alt over 130KM i timen er ulovligt på samtlige danske veje. Med 130 KM i timen kan bilen ikke konfiskeres grundet hastigheds overtrædelse på hverken lande eller motorveje, men fortsat i byer. Derfor brugte jeg kun lande og motorveje i min sammenligning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Jeg hæfter jo heller ikke for om tømreren der lægger nyt tag på mit hus, saver sig i fingeren. 

Det er jo ikke det samme. Hvis du gør en pige gravid under et knald har du jo fortaget dig en aktiv handling. Hvis tømmeren saver sig i fingeren for du skubber ham eller andet så hæfter du også. Hvis han saver sig fingeren uden aktiv handling fra din side, så hæfter du ikke, men så kan situationen ikke længere sammenlignes med at gøre en pige gravid under et knald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Jonze skrev, for 15 timer siden:

Jeg må sq erkende, at jeg er noget af dumt svin i lyset af de ædle sjæle herinde. Det kommer egentligt bag på mig :)

Hvad ædlet er der ved at tage ansvar for sine handlinger? Jeg har ikke set noget i denne tråd som jeg vil betegne som ædlet, men jeg har set indtil flere som er mandflok nok til at stå ved deres handlinger og tage ansvar for konsekvenserne. Det er ikke ædlet. Det er alm. pli og god opførsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kosteskaftet skrev, for 13 timer siden:

Det er for så vidt ligegyldigt hvad risikoen er procentuelt. Hvis en tømrer har en risiko på 1% for, i løbet af hans/hendes karriere, at falde ned af stigen, jamen så er det sådan det er. Det kan også være at risikoen er 5%. Det er køberen (læs: kunden) af håndværkerydelsen uvedkommende hvad risikoen er (og alene noget som håndværkeren må slås med).

Hvis der indgår betaling i et køb/serviceydelse, så er der et (professionelt) kunde-leverandør forhold. Som kunde er det ikke min hovedpine hvad der sker med håndværkeren i eksemplet ovenfor. Hvordan det forholder sig i specifikke situationer som med køb af sexydelser, ved jeg ikke. Men jeg tvivler på, at en GP som bliver gravid og som insisterer på at beholde barnet vil kunne påvise at det også var intentionen (dvs. "at få et barn") da købet blev indgået. Derved kan GPen have ret til at beholde barnet, men jeg tvivler på at hun at har ret til at afkræve børnepenge. Det er med andre ord for hendes egen regning. Og en del af hendes risiko ved jobbet. Hvadenten risikoen er 1% eller 5%...

Mit bud, i hvert fald...

Din håndværker sammenligning holder ikke. Ved købe sex er der tale om du fortager en aktiv handling (knalder hende). Hvis du ved en aktiv eller passiv handling er årsagen til at en håndværker kommer til skade, så er du også erstatnings ansvarlig. Kun hvis han kommer til skade uden at du på nogen måde, hverken aktivt eller passivt er årsag til dette går fri for et erstatnings ansvar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden:

Jeg ved ikke hvordan det skulle kunne bevises.
Men det er helt ude af vinduet såfremt en køber af en ydelse skal så til ansvar for en eventuel skade sælger får. Skal jeg også være ansvarlig for min mekanikker får små sår, eller brækker en finger, min brolægger får dårlig ryg osv osv. Det ville være skruen uden ende.

Som jeg skrev til kosteskaftet, så dur jeres sammenligninger ikke, da det at knalde GP'en er en aktiv handling, mens at aflevere din bil til mekaniker og derefter vente på at den er fixet svare til at få et stripshow hos en GP uden nogensinde at smide tøjet eller røre hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
kosteskaftet skrev, for 12 timer siden:

Prøv at tænke på følgende eksempler:

1. Der blev dyrket sex med kondom som forblev intakt under hele samlejet. Manden (kunden) takker af men efter at han er driblet hjemad, så vælger kvinden (GPen) at inseminere sig selv (med sæd fra kondomet).
  2. En anden GP har tidligere forklaret, at hun kun dyrker sex med kondom (også oralt). Alligevel vælger hun stik mod gældende kutyme at glide ned over manden under en tantra seance.

Hvis der nu var kommet børn til verden i situation 1 og 2, ovenfor, ville det så virke rimeligt at en mand skulle betale børnebidrag til kvinden...???

Om det er rimeligt vil jeg ikke udtale mig om. I det første tilfælde har kvinden ikke opført sig anstændigt, og der vil jeg ikke være bleg for at kræve fuld forældre myndighed hvis jeg skulle være faren. Et barn skal ikke vokse op med sådan en mor og her tænker jeg ikke på at hun er prositueret.

Desværre for os mænd er loven temmelig klar omkring begge tilfælde. Vi vil i begge tilfælde hænge på børnepengene de næste 18 år. Den første situation har faktisk været behandlet i retten mindst 1 gang, dog ikke hvor købesex var indblandet. Desværre for os mænd tabte manden. De har haft sex og det kan ikke bevises der blev brugt prævention.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
nørden skrev, for 2 timer siden:

Hvad ædlet er der ved at tage ansvar for sine handlinger? Jeg har ikke set noget i denne tråd som jeg vil betegne som ædlet, men jeg har set indtil flere som er mandflok nok til at stå ved deres handlinger og tage ansvar for konsekvenserne. Det er ikke ædlet. Det er alm. pli og god opførsel.

Man tager ihvertfald ansvar for sine handlinger ved at overholde købsaftalen. Man køber jo ikke sex for at indlede et forhold til en kvinde. Jeg tror heller ikke GPerne selv ser sådan på det. Men anyway, så er tanken om at starte en faderskabssag kun realistisk i sådan et langvarigt GP forhold, ikke hvis man lige er kommet ind fra gaden og bliver enig med GPen om at det skal være uden og man godt må gå hele vejen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jonze skrev, for 20 minutter siden:

Men anyway, så er tanken om at starte en faderskabssag kun realistisk i sådan et langvarigt GP forhold, ikke hvis man lige er kommet ind fra gaden og bliver enig med GPen om at det skal være uden og man godt må gå hele vejen.

Nu bliver jeg sgu snart Drage :angry:

En faderskabssag kan startes i det øjeblik at du knalder hende og det derfor er sansynligt at DU er faderen!!!!! 

Læs nu lige hvad andre har undersøgt og dokumenteret i tråden....

Nej uanset hvor enige i er om at gå øko hele vejen så er det dælendytme DIT barn.

Så skal du måske møde op med et dokument du får hende til at skrive under på hvor du detaljeret beskriver at ved evt graviditet fraskriver hun sig muligheden for at stille dig til ansvar bla bla bla bla.......fint nok....måske den aftalte pris for en knald så i stedet stiger til 450.000 men prøv det da af :).

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl og tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har der været mange menings ytringer i denne tråd ;)

Min første tanke da jeg læste indlægget var: Hvordan ved du at hun er gravid @supertyr ??

Er det noget hun har fortalt dig, eller har du bevis for det (test)?

Det kunne jo godt tænkes, at det er simuleret graviditet, hvormed hun får nogle kg. sukker af dig, og simulerer at hun får en abort.

Derudover er det en gråzone, om en GP skulle blive gravid medens man er sammen med hende.

Redigeret af Randers_Borger

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pianistinden skrev, for 7 minutter siden:

Nu bliver jeg sgu snart Drage :angry:

En faderskabssag kan startes i det øjeblik at du knalder hende og det derfor er sansynligt at DU er faderen!!!!! 

Læs nu lige hvad andre har undersøgt og dokumenteret i tråden....

Nej uanset hvor enige i er om at gå øko hele vejen så er det dælendytme DIT barn.

Så skal du måske møde op med et dokument du får hende til at skrive under på hvor du detaljeret beskriver at ved evt graviditet fraskriver hun sig muligheden for at stille dig til ansvar bla bla bla bla.......fint nok....måske den aftalte pris for en knald så i stedet stiger til 450.000 men prøv det da af :).

450.000,- er "her og nu" - efterfølgende kommer spørgsmål om vedgåelse af arv og gæld... Så beløbet kan være meget større, hvis faren ikke når at formøble alle sine penge på GPere i løbet af sit liv :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ud fra det store antal indlæg og de til tider lidt ophidsede kommentarer, kan man konkludere at det er et højaktuelt tema.

Hvad siger erfaringerne egentlig??

GPere, har I prøvet at blive gravide med en kunde?

Hvis Ja, hvorledes har I reageret herpå?

Mænd, Har I prøvet at GPeren er blevet gravid?

Hvis Ja, hvorledes har I reageret herpå?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Randers_Borger skrev, 1 time siden:

450.000,- er "her og nu" - efterfølgende kommer spørgsmål om vedgåelse af arv og gæld... Så beløbet kan være meget større, hvis faren ikke når at formøble alle sine penge på GPere i løbet af sit liv :P

Jeg skal indrømme, at min interessen i "sugar babes" er blevet yderligt minimeret efter denne tråd :D. Men nu kan godt se, hvorfor nogle har sådan en bollofon med taletidskort, så pigen ikke kan spore én :rolleyes:. Men 7 9 13, jeg har endnu ikke hørt  fra en eneste af de thaier, der har modtaget de dyre dråber... og jo, jeg er en af dem, der ihvertfald er i risikogruppen for at have formøblet formuen B)

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...