Jonze 347 Skrevet 20. Juli, 2022 (edited) Pianistinden skrev, for 31 minutter siden: Tænker ikke at det er på EG at du finder *hardcore feminister, der hader mænd der køber sex* . Ridderlige reaktioner? Jeg ser helt almindelige reaktioner i kommentarsporet fra en gruppe mænd der er ordentligt opdraget, har en naturlig respekt for andre mennesker og tager ansvar for egne handlinger. Men det kan selvfølgelig også provokere.. Nej jeg synes faktisk det er lidt sødt (og gammeldags i lyset af at forskellen på mænd og kvinder bliver mindre og mindre), et eksempel på at mænd holder hinanden til en højere standard end de holder kvinder. Babes får det bedste op i mænd. Men altså.. det er ikke en 16 årig fra et nonnekloster vel? Vi må antage hun ved hvad hun gør, kender til bien og p pillen, har fået en god løn, og at det er et uheld. Har hun troet hun kunne vinde en måske velhavende kunde af denne vej, så har hun godt nok kuk i hovedet. Han vil hjælpe hende til abort og indskud, det kan vel ikke være hans ansvar at hænge på børnepenge, når det er sket er i embeds medfør og må vi antage, frivilligt. (Ellers er der jo tale om en kriminelt handling). Hun kan jo så tage den beslutning at blive enlig mor, det må være hendes valg. Men altså.. Redigeret 20. Juli, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Juli, 2022 I min optik er det ved et betalingssexforhold, forventeligt at sælger sørger for ikke at kunne blive gravid. Om det er sugarbabe eller en glædespige er lige fedt. Der er penge ind over, og det bør være uden risiko af nogen art for køber, at have sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3393 Skrevet 20. Juli, 2022 (edited) Jonze skrev, for 29 minutter siden: Nej jeg synes faktisk det er lidt sødt (og gammeldags i lyset af at forskellen på mænd og kvinder bliver mindre og mindre), et eksempel på at mænd holder hinanden til en højere standard end de holder kvinder. Babes får det bedste op i mænd. Men altså.. det er ikke en 16 årig fra et nonnekloster vel? Vi må antage hun ved hvad hun gør, kender til bien og p pillen, har fået en god løn, og at det er et uheld. Har hun troet hun kunne vinde en måske velhavende kunde af denne vej, så har hun godt nok kuk i hovedet. Han vil hjælpe hende til abort og indskud, det kan vel ikke være hans ansvar at hænge på børnepenge, når det er sket er i embeds medfør og må vi antage, frivilligt. (Ellers er der jo tale om en kriminelt handling). Hun kan jo så tage den beslutning at blive enlig mor, det må være hendes valg. Men altså.. Hvis hun har fusket med pillerne og dermed bevidst lokket ham i en fælde, så er hun i min optik det laveste og tarveligste menneske ever. De har formentligt haft et forhold baseret på gensidig tillid og fortrolighed og det må man aldrig bryde med skjulte dagsordner ect ect. Hvis de har kigget hinanden i øjnene og blevet enige om at passe på hinanden og kun knalde hinanden og ingen andre uden kondom, så er jeg med på at det er i orden. Men som udgangspunkt skal man sgu ikke gamble med sit helbred og høste hpv, klamydia, kønsvorter, uønsket graviditet og andet godt fra havet.....i MIN optik . Øko/konventionel - der er lige så mange holdninger som der er seksuelt aktive og jeg vil ikke pådutte nogen min holdning. jeg er enig i at baben har handlet egoistisk, umodent og uansvarligt og jeg er også enig i at hendes daddy skal tage konsekvenserne som en mand, han KUNNE have sikret sig ved at bruge kondom. Afterall så er p piller ikke 100% pålidelige alligevel. Så nogen gylden løsning har jeg ikke at strø om mig med, scenariet er noget rod uanset. Redigeret 20. Juli, 2022 af Pianistinden Stavefejl og tilføjelse 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 20. Juli, 2022 (edited) nørden skrev, for 2 timer siden: Man må tage det sure med det søde. Når man knalder er der en chance/risiko for at der kommer et barn ud af det. Hvis man ikke ønsker noget barn, så er det ens eget ansvar at beskytte sig. Det kan man ikke overlade til den anden part og bare sige. Hun lovede. Den her løben fra ansvar og ansvars fraskrivelse hænger mig langt ud af halsen. Det at få et barn er så meget mere vigtigt end en tur i kanen uden kondom (for penge, vel at mærke). Det skal være en fælles beslutning. Man kan ikke bare sige "ups", og så få et barn. Der kan være vidtrækkende konsekvenser. Det er ikke ansvarsfraskrivelse eller løben fra sit ansvar at tænke på de konsekvenser der er ved at få et barn som ikke er ønsket af begge parter. Det er sund fornuft. Hvis en kvinde fortæller dig at hun er på prævention for at undgå graviditet, bør en mand kunne stole på det. Og hvis hun har talt usandt om det, må HUN tage det sure med det søde. Hun får ingen sympati fra mig. Det gør løgnere sjældent. Redigeret 20. Juli, 2022 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2022 Jonze skrev, for 10 timer siden: Det må da blødgøre hardcore feminister, der hader mænd der køber sex, at se de ridderlige reaktioner her. Babes får det bedste op i (nogle) mænd . Jeg kan levende forestille mig, at hvis OP er ærlig og ikke driller os, så er der tale om en veletableret ældre mand og familiefar, der har en masse at miste på, at det litauske pigebarn, der måske ikke er meget ældre end hans barnebarn, og deres eventuelle barn skulle komme for dagens lys. Det er en svær situation. Vi ved han ikke ønsker at lave familie med pigebarnet, men gør hun? @Jonze Mit indlæg har intet med riderlighed at gøre, men at tage ansvar for sine handlinger. Men du mener måske at dem som hopper på nigeria mail's, falske windos supporter m.m. er uden skyld i deres problemer. Jeg kan kun sige. Vi har ansvar for vores egne handlinger, ligegyldig hvad vi bliver lovet og jeg har aboslut INGEN respekt for folk som løber fra deres ansvar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den ærlige 187 Skrevet 21. Juli, 2022 nørden skrev, for 2 minutter siden: @Jonze Mit indlæg har intet med riderlighed at gøre, men at tage ansvar for sine handlinger. Men du mener måske at dem som hopper på nigeria mail's, falske windos supporter m.m. er uden skyld i deres problemer. Jeg kan kun sige. Vi har ansvar for vores egne handlinger, ligegyldig hvad vi bliver lovet og jeg har aboslut INGEN respekt for folk som løber fra deres ansvar. Enig og helt ærlig stol aldrig på hvad de fortæller en. sjældent det er sandheden. de har som regel kun en agenda. og det er penge eller bedre liv. så at stole på at hun bruger piller er naivt. han har selv ansvaret for at sikrer sig mod hun bliver gravid og evt. sygdomme. han er jo nok ikke den eneste hun har gang i selv om hun lægger kærligt og hvisker ham det i øret. så enig tag ansvar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2022 Jonze skrev, for 10 timer siden: Nej jeg synes faktisk det er lidt sødt (og gammeldags i lyset af at forskellen på mænd og kvinder bliver mindre og mindre), et eksempel på at mænd holder hinanden til en højere standard end de holder kvinder. Babes får det bedste op i mænd. Men altså.. det er ikke en 16 årig fra et nonnekloster vel? Vi må antage hun ved hvad hun gør, kender til bien og p pillen, har fået en god løn, og at det er et uheld. Har hun troet hun kunne vinde en måske velhavende kunde af denne vej, så har hun godt nok kuk i hovedet. Han vil hjælpe hende til abort og indskud, det kan vel ikke være hans ansvar at hænge på børnepenge, når det er sket er i embeds medfør og må vi antage, frivilligt. (Ellers er der jo tale om en kriminelt handling). Hun kan jo så tage den beslutning at blive enlig mor, det må være hendes valg. Men altså.. Jeg holder ikke mænd til en højer standard end kvinder. Det er ikke gratis for en kvinde at være gravid. Hun skal bære barnet i 9 mdr., amme i 6-12 mdr. efterfølgende, sætte sin karierre på hold i en periode m.m. En abort er heller ikke uden konsekvenser. Der er både psykiske eftervirkninger samt en risiko for ikke at kunne få børn efterfølgende. Det er derfor 100% hendes valg om hun vil have en abort eller ej. Det eneste mænd kan gøre i den situation er at støtte kvinden i hendes beslutning. Agumenter om børnepenge, udenoms knald m.m. er fuldstændig ligegyldige i den beslutning. Hvorvidt hun er blevet gravid med vilje eller ved et uheld er fuldstændig ligegyldigt. Hvis man knalder en kvinde gravid, så må man tage konsekvensen, også selvom man betalte for sex og evt. betalte ekstra for at det er uden gummi. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 347 Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) underdog40 skrev, for 9 timer siden: Det at få et barn er så meget mere vigtigt end en tur i kanen uden kondom (for penge, vel at mærke). Det skal være en fælles beslutning. Man kan ikke bare sige "ups", og så få et barn. Der kan være vidtrækkende konsekvenser. Det er ikke ansvarsfraskrivelse eller løben fra sit ansvar at tænke på de konsekvenser der er ved at få et barn som ikke er ønsket af begge parter. Det er sund fornuft. Hvis en kvinde fortæller dig at hun er på prævention for at undgå graviditet, bør en mand kunne stole på det. Og hvis hun har talt usandt om det, må HUN tage det sure med det søde. Hun får ingen sympati fra mig. Det gør løgnere sjældent. Helt enig. Men sådan var det jo på Morten Cocks tid. Alternativt var not farligt noget med en gammel kone, der stak en strikkepind op i pigerne og jeg ved ikke hvad. Jeg synes bestemt ikke abort skal bruges som prævention (den anden yderlighed), men man skal altså også se på kvaliteten af det liv, der vokser op. Redigeret 21. Juli, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) underdog40 skrev, for 9 timer siden: Det at få et barn er så meget mere vigtigt end en tur i kanen uden kondom (for penge, vel at mærke). Det skal være en fælles beslutning. Man kan ikke bare sige "ups", og så få et barn. Der kan være vidtrækkende konsekvenser. Det er ikke ansvarsfraskrivelse eller løben fra sit ansvar at tænke på de konsekvenser der er ved at få et barn som ikke er ønsket af begge parter. Det er sund fornuft. Hvis en kvinde fortæller dig at hun er på prævention for at undgå graviditet, bør en mand kunne stole på det. Og hvis hun har talt usandt om det, må HUN tage det sure med det søde. Hun får ingen sympati fra mig. Det gør løgnere sjældent. Hun får heller ingen sympati fra mig, men det er hende som kommer til at hænge på barnet i mindst 9 mdr. eller konsekvenserne af en abort. Derfor er det hendes valg om hun vil beholde det eller ej. Såvidt jeg forstod, så er der tale om at han har betalt hende for sex. Hvad enten det er med kontanter, rejser eller andet er ligegyldigt. Hvis man betaler en kvinde for sex, så kan man IKKE stole på hende når hun siger at hun ikke knalder med andre og bruger prævention. Hun vil sige hvad somhelst for at få dine penge. Det lyder måske lidt kynisk, men sådan ser jeg det. Redigeret 21. Juli, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 347 Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) nørden skrev, for 27 minutter siden: Jeg holder ikke mænd til en højer standard end kvinder. Det er ikke gratis for en kvinde at være gravid. Hun skal bære barnet i 9 mdr., amme i 6-12 mdr. efterfølgende, sætte sin karierre på hold i en periode m.m. En abort er heller ikke uden konsekvenser. Der er både psykiske eftervirkninger samt en risiko for ikke at kunne få børn efterfølgende. Det er derfor 100% hendes valg om hun vil have en abort eller ej. Det eneste mænd kan gøre i den situation er at støtte kvinden i hendes beslutning. Agumenter om børnepenge, udenoms knald m.m. er fuldstændig ligegyldige i den beslutning. Hvorvidt hun er blevet gravid med vilje eller ved et uheld er fuldstændig ligegyldigt. Hvis man knalder en kvinde gravid, så må man tage konsekvensen, også selvom man betalte for sex og evt. betalte ekstra for at det er uden gummi. Du anfægter legitimiteten i at købe sex uden, for hvis det går galt, så hænger manden på den ligesom hvis det var en kone/kæreste. Argumenter om børnepenge er fuldstændigt relevante, hvad andet er der at hænge manden op på? Støtte kvinden i hendes beslutning? Hør er de kærester/kone? Gælder den der ridderpagt også den anden vej? Hvis nu han bliver fattig, får han så stadig sex og omsorg hos hende? Eller er det igen som jeg sagde, at mænner holder hinanden op til en højere standard end de holder kvinder. Jeg tror også mange af jer herinde ikke mindst i disse woke tider har svært ved at skille købesex fra et forhold, og må romantisere sagen. Trust me pigerne kan godt skille tingene ad. Det drejer sig om en fattig Lithausk pige, der vælger at forsøde tilværelsen denne vej, og så er der mænd i et mere velstilllet samfund, der vælger at gøre brug af hendes ydelser, og - mig bekendt - betaler godt for det. En sugarbabe er så vidt jeg forstår ikke en kæreste eller kone. Hvis du ikke kan betale, så er der lukket for det varme vand, mand. Det er prostitution. Redigeret 21. Juli, 2022 af Jonze 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 21. Juli, 2022 supertyr skrev, for 13 timer siden: Nu har hun snakket med veninder der synes at hun skal sige ja tak og komme videre. Jeg er (og har altid været) rystet over mennesker som ikke kan træffe en selvstændig beslutning. Hvordan i alverden kan man som person træffe livsbeslutninger baseret på en venindes holdning...???!!! Det er jo ligesom én selv som skal leve med det valg man har truffet (ikke veninden...). Hvis jeg skal købe en bil, hvilken farve skal det så være? Nå, det må jeg spørge min veninde om... Hvis jeg skal købe en lejlighed, hvilken by skal det så være i...? Tja... det må jeg nok hellere spørge min veninde om... Hvis jeg skal læse på en videregående uddannelse, hvilket studie skal jeg vælge? Det ved min veninde nok bedst, så jeg spørger hende... Og med generation Z som er på vej ind i de voksnes rækker efter at have været opdraget af curling forældre fra generation X, så ender det nok med at de ikke spørger deres venner/veninder, men i stedet lader deres "followers" på instagram afgøre det via en afstemning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TheGreatGatsby Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) kosteskaftet skrev, for 20 minutter siden: Jeg er (og har altid været) rystet over mennesker som ikke kan træffe en selvstændig beslutning. Hvordan i alverden kan man som person træffe livsbeslutninger baseret på en venindes holdning...???!!! Det er jo ligesom én selv som skal leve med det valg man har truffet (ikke veninden...). Hvis jeg skal købe en bil, hvilken farve skal det så være? Nå, det må jeg spørge min veninde om... Hvis jeg skal købe en lejlighed, hvilken by skal det så være i...? Tja... det må jeg nok hellere spørge min veninde om... Hvis jeg skal læse på en videregående uddannelse, hvilket studie skal jeg vælge? Det ved min veninde nok bedst, så jeg spørger hende... Og med generation Z som er på vej ind i de voksnes rækker efter at have været opdraget af curling forældre fra generation X, så ender det nok med at de ikke spørger deres venner/veninder, men i stedet lader deres "followers" på instagram afgøre det via en afstemning. Tjaa... @supertyr'en spurgte eroguide til råds. Og sagt i al kærlighed, så vil jeg hellere bore mig i skridtet end at rådføre mig med en samling sære eksistenser fra byens kældre om vigtige livsvalg Redigeret 21. Juli, 2022 af TheGreatGatsby Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 21. Juli, 2022 Hun har knaldet ham mod betaling og fandt så lige en måde at få lidt extra penge ud af ham - en rigtig sugarbabe... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 347 Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) TheGreatGatsby skrev, for 26 minutter siden: Tjaa... @supertyr'en spurgte eroguide til råds. Og sagt i al kærlighed, så vil jeg hellere bore mig i skridtet end at rådføre mig med en samling sære eksistenser fra byens kældre om vigtige livsvalg Hvis han er for real, så har han tænkt at rådføre sig med lidelsesfæller . Du skal ikke være så hård ved dig selv. Redigeret 21. Juli, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 21. Juli, 2022 TheGreatGatsby skrev, for 25 minutter siden: Tjaa... @supertyr'en spurgte eroguide til råds. Og sagt i al kærlighed, så vil jeg hellere bore mig i skridtet end at rådføre mig med en samling sære eksistenser fra byens kældre om vigtige livsvalg Altså, jeg tolker indlægget fra @supertyr som et åbent spørgsmål hvor han søger bredt input i "øst og vest" hvilket kan være fair nok (fordi han reelt er blevet taget som gidsel i en uvant situation). Min kommentar var henvendt til sugarbaben som først var afvisende om en abort og derefter vender 180 grader og lige pludselig gerne vil gå med til forslaget (efter at ha' snakket med hendes slyngveninder). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den lille frøken Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) kosteskaftet skrev, for 47 minutter siden: Altså, jeg tolker indlægget fra @supertyr som et åbent spørgsmål hvor han søger bredt input i "øst og vest" hvilket kan være fair nok (fordi han reelt er blevet taget som gidsel i en uvant situation). Min kommentar var henvendt til sugarbaben som først var afvisende om en abort og derefter vender 180 grader og lige pludselig gerne vil gå med til forslaget (efter at ha' snakket med hendes slyngveninder). Det at spørge veninder til råds er jo ikke det samme som at bede veninden om at træffe beslutning på ens vegne. Det er faktisk meget almindeligt at kvinder drøfter svære livsbeslutninger med tætte veninder. Det er slet ikke det samme som at lade dem ( veninderne) bestemme. Men det kan være ganske rart og ret sundt at få vendt de svære emner med andre og høre deres mening. Nogle gange kan bare det at få sagt tingene højt - være noget der hjælper til at opnå en afklaring inde i sig selv. For er man i tvivl om noget - søger man vel at blive afklaret. Og her kan en god, klog og livserfaren ven/veninde - være guld værd. Måske kan hun stille de helt rigtige spørgsmål eller lytte til ens tanker - være det der bringer afklaring Redigeret 21. Juli, 2022 af Den lille frøken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dane 642 Skrevet 21. Juli, 2022 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Hun har knaldet ham mod betaling og fandt så lige en måde at få lidt extra penge ud af ham - en rigtig sugarbabe... Ja, og selv om hun får ekstra penge nu på vej hjem, så kan hun endda sagtens få barnet alligevel, og bede om endnu flere penge senere (børnepenge eller andet). Hvordan kan man overhovedet stole på hende, når hun allerede har snydt en gang? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 21. Juli, 2022 Trådstarter er ikke een eneste mand i sin bedste alder det bliver far. https://www.avisen.dk/gjorde-barnepigen-gravid-nu-taler-bubber-ud_626684.aspx Den unge kvinde aborterede det bar hun skulle have med svenning Dahlgaard https://ekstrabladet.dk/underholdning/dkkendte/article4422399.ece Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 362 Skrevet 21. Juli, 2022 supertyr skrev, for 20 timer siden: Hun er blevet gravid mens vi var på ferie i Paris, så jeg er rimelig sikker på hvem der er faderen. Har du set hende tage en positiv graviditetstest? Det er vist set nogen har har prøvet graviditetsfinten for at få ekstra penge ud af godtroende mænd. Vær med til scanning og få et bud på befrugtningstidspunkt. Der kunne være en overraskelse... Skjold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) Jonze skrev, for 9 timer siden: Du anfægter legitimiteten i at købe sex uden, for hvis det går galt, så hænger manden på den ligesom hvis det var en kone/kæreste. Argumenter om børnepenge er fuldstændigt relevante, hvad andet er der at hænge manden op på? Støtte kvinden i hendes beslutning? Hør er de kærester/kone? Gælder den der ridderpagt også den anden vej? Hvis nu han bliver fattig, får han så stadig sex og omsorg hos hende? Eller er det igen som jeg sagde, at mænner holder hinanden op til en højere standard end de holder kvinder. Jeg tror også mange af jer herinde ikke mindst i disse woke tider har svært ved at skille købesex fra et forhold, og må romantisere sagen. Trust me pigerne kan godt skille tingene ad. Det drejer sig om en fattig Lithausk pige, der vælger at forsøde tilværelsen denne vej, og så er der mænd i et mere velstilllet samfund, der vælger at gøre brug af hendes ydelser, og - mig bekendt - betaler godt for det. En sugarbabe er så vidt jeg forstår ikke en kæreste eller kone. Hvis du ikke kan betale, så er der lukket for det varme vand, mand. Det er prostitution. Jeg anfægter på ingen måde legitimiteten i at købe sex uden. Jeg anfægter at man er en kylling og ikke vil stå ved sit ansvar. Hvorfor gør pengene en forskel. Hvad hvis det bare var en som han havde jævnlige sidespring med uden at der var penge involveret. At tage ansvar gælder begge veje. Hvis en GP ikke ønsker et barn eller en kønssygdom er det hendes ansvar at beskytte sig. Hvorfor skal det samme ikke gælde for manden? Jeg ved ikke hvem det er du mener der romantiser købesex. Hvis du har læst mine andre posts, tror jeg ret hurtigt at du vil opdage at jeg ikke nære nogensomhelst illusion om at GP'er eller sugar babes gør det for andet end at tjene penge, og at man IKKE kan stole på hvad de fortæller en. Derudover er GP'er og sugarbabes IMHO bare 2 ord for præcist det samme. Det betyder imidlertid ikke at vi mænd har ret til at opføre os som svin og stikke halen mellem benene når vores handlinger har fået konsekvenser. Hvorfor skal en GP eller sugarbabe behandles dårligere end en kasse dame i et discount supermarked? Kassedamen kan i det mindste få understøttelse, sygedagpenge, pension m.m. Det kan en GP eller sugarbabe ikke. Selv skuespiller og modeller har de samme muligheder for sociale ydelser som kassedamer. Redigeret 21. Juli, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 21. Juli, 2022 AalborgLook skrev, for 8 timer siden: Hun har knaldet ham mod betaling og fandt så lige en måde at få lidt extra penge ud af ham - en rigtig sugarbabe... Når man ser på hvordan GP'er oversælger sig selv i annoncer m.m. så undre det mig egentlig at der fortsat findes personer i denne verden som tror på dem når de siger de bruger prævention og ikke har nogle sygdomme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jonze 347 Skrevet 21. Juli, 2022 (edited) nørden skrev, for 27 minutter siden: Hvorfor skal en GP eller sugarbabe behandles dårligere end en kasse dame i et discount supermarked? Kassedamen kan i det mindste få understøttelse, sygedagpenge, pension m.m. Det kan en GP eller sugarbabe ikke. Selv skuespiller og modeller har de samme muligheder for sociale ydelser som kassedamer. Jamen tag den med vor store leder og de andre på borgen. Det er jo det politiske system over helen felten, der ikke vil anerkende hvervet. Det er jeg helt enig i er forkert. Jeg ville anerkende dem 100% og lade dem få skattefradrag og udnytte den fordelagtige lønsumsordning ligesom terapeuter af forskellig slags. Jeg er altså ikke så ridderlig, at jeg vil kompensere dem for sociale ydelser personligt. Men de får en meget god hyre, såfremt de er arbejdsomme og populære, ik? Jeg forstår altså stadig ikke, hvorfor vi mænd er svin, hvis vi ser relationen, som rent forretningsmæssigt. Du synes at ville ønske, at der blev lavet sådan en kontrakt med en graviditetsklausul med pigerne. Nå men vi må konkludere, at du vil pålægge mænd et meget stort ansvar. Måske har du det skidt med købe sex. Det jeg nogle gange også - når jeg kigger på min bankkonto. Redigeret 21. Juli, 2022 af Jonze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juli, 2022 (edited) Jonze skrev, for 12 timer siden: Jamen tag den med vor store leder og de andre på borgen. Det er jo det politiske system over helen felten, der ikke vil anerkende hvervet. Det er jeg helt enig i er forkert. Jeg ville anerkende dem 100% og lade dem få skattefradrag og udnytte den fordelagtige lønsumsordning ligesom terapeuter af forskellig slags. Jeg er altså ikke så ridderlig, at jeg vil kompensere dem for sociale ydelser personligt. Men de får en meget god hyre, såfremt de er arbejdsomme og populære, ik? Jeg forstår altså stadig ikke, hvorfor vi mænd er svin, hvis vi ser relationen, som rent forretningsmæssigt. Du synes at ville ønske, at der blev lavet sådan en kontrakt med en graviditetsklausul med pigerne. Nå men vi må konkludere, at du vil pålægge mænd et meget stort ansvar. Måske har du det skidt med købe sex. Det jeg nogle gange også - når jeg kigger på min bankkonto. Du har tydeligvis ikke forstået hvad jeg har skrevet hidtil, så jeg tror bare vi stopper her. Penge berettiger dig ikke til at løbe fra dit ansvar eller at opføre dig dårligt. Redigeret 22. Juli, 2022 af Gæst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 22. Juli, 2022 nørden skrev, for 4 timer siden: Du har tydeligvis ikke forstået hvad jeg har skrevet hidtil, så jeg tror bare vi stopper her. Penge berettiger dig ikke til at løbe fra dit ansvar eller at opføre dig dårligt. Så du synes ikke at det faktum at vi snakker om købesex har indflydelse på problematikken? Jeg er måske lidt firkantet her. Men jeg mener at jeg samtidig betaler for at jeg netop ikke skal risikere at stå og tumle med en faderskabssag efterfølgende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 22. Juli, 2022 nørden skrev, for 5 timer siden: Penge berettiger dig ikke til at løbe fra dit ansvar Pointen er at man som køber lige netop ikke har noget ansvar for om pigen bliver gravid. Det ansvar har du betalt for ikke at have. Det har intet at gøre med at opføre sig dårligt, løbe fra ansvar og hvad der ellers skrives. Købesex er ikke et ligeværdigt seksuelt forhold, på linie med et lignende med en pige du møder på baren en glad aften. Som køber har du ansvar for og pligt til at opføre dig pænt, ikke give pigen sygdomme og at være diskret efter mødet. Så enkelt er det altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg