Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
daddyo skrev, for 4 timer siden:

sjovt at høre en prostitutions kunde diskutere dating ) 

og hvor ser du der diskutteres dating ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
troublemaker1968 skrev, for 4 timer siden:

og hvor ser du der diskutteres dating ?

ej, stop , det hedder sugardaters ??? 
Den sidste date jeg var på, var på 4 timer med snak og gåture, kaffe og kage, og intet andet. Og hun fik ikke andet end kaffe og kage for det. Det var 4 date, og de 3 første nåede vi alt det man når, når man har tiltrækning til hinanden. Prøv at find en prostitueret som vil det ? Vi skal ses igen !
Men det er fint nok, du har en holdning, jeg og andre har oplevelser som siger noget andet. Du vil af en eller anden grund bare trække andres oplevelser ned , 

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 10 timer siden:

jeg ikke betragter dem som en lille klam luder der bare skal gøre som jeg siger fordi jeg smider penge foran hende - det lader jeg personer som dig om ! Det står ganske tydelgit for mig ihvertfald, hvad du mener om både pigerne og om deres kunder - hvad laver du overhovedet herinde ? Leder efter dit næste offer du kan ydmyge, når nu du ikke tør gøre det med konen ?

Sikke et sprogbrug.

Husk at jeg også er bruger af SD. Jeg forholder mig ikke til hvordan pigerne behandles eller om deres bevæggrunde. Kun at Sugardating er prostituation. 
 

I gamle dage byttede kvinderne sex for krydderier, perler, sten og spejle - nu bytter de sex for Louis Vuitton tasker, iPhones, Apple watshes eller AirPods. I gamle dage hed det Glædespiger nu hedder det Sugarbabes. Den politiske korrekthed skifter. Definitionen på købesex er den samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramius skrev, for 51 minutter siden:

Kun at Sugardating er prostituation. 

Det er så din mening. Andre har et mere nuanceret billede af pigerne/kvinderne på sugardating.dk. Nemlig at de spænder meget bredt fra professionelle over spændingssøgende til bare nysgerrige. Hvis ens udgangspunkt er, at de alle er ludere, og man derfor nærmer sig dem ved at udfritte dem om deres "menukort" og dernæst starter en prisforhandling, så er det kun de professionelle, der orker en aftale. Det efterlader så de spændingssøgende og de nysgerrige til os andre. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 3 timer siden:

Andre har et mere nuanceret billede af pigerne/kvinderne på sugardating.dk. Nemlig at de spænder meget bredt fra professionelle over spændingssøgende til bare nysgerrige.

Fair nok at du ser nuanceforskelle, hvis det giver dig bedre samvittighed. 
 

Personer, M/K der sælger sex er prostitueret. Uanset om de gør det for spændingens skyld, af nød eller af lyst - og i øvrigt også selv om det er første gang eller gennem 20 år

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramius skrev, for 1 time siden:

Personer, M/K der sælger sex er prostitueret.

Javel så. Og hvad er så din definition af "salg af sex" ? 

#1: En aften under et forretningsbesøg i provinsen møder jeg en yngre kvinde i hotelbaren. Vi drikker 5-6 drinks på min regning og ender på mit værelse, hvor vi har sex. Efter et par timer på mit værelse vil hun gerne hjem, og jeg stikker hende 500 kr. til en taxa. Er hun nu prostitueret ?

#2: En profil på Sugardaters.dk fanger min opmærksomhed. Pigen går på det studie, som jeg er uddannet i og professionelt arbejder med. Af hendes profil fremgår, at hun (bl.a.) søger en mentor. Hun er i Aarhus, jeg er i Kbh., men vi starter en mailkorrespondance, og jeg forærer hende nogle relevante on-line abonnementer. Det er hun taknemmelig over og inviterer mig på middag i hendes hybel, næste gang jeg er i Aarhus. Og ja, det ender med at jeg befinder mig i Aarhus, i hendes seng. Er hun nu prostitueret ?

PS Begge cases er autentiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 time siden:

Javel så. Og hvad er så din definition af "salg af sex" ? 

Betale du for sex i case nummer 2? Så giver svaret sig selv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Ramius skrev, for 8 timer siden:

Sikke et sprogbrug.

Husk at jeg også er bruger af SD. Jeg forholder mig ikke til hvordan pigerne behandles eller om deres bevæggrunde. Kun at Sugardating er prostituation. 
 

I gamle dage byttede kvinderne sex for krydderier, perler, sten og spejle - nu bytter de sex for Louis Vuitton tasker, iPhones, Apple watshes eller AirPods. I gamle dage hed det Glædespiger nu hedder det Sugarbabes. Den politiske korrekthed skifter. Definitionen på købesex er den samme. 

ja i gamle dage byttede de, i dag kan de selv skaffe sig de ting, hvis de vil. Lev du bare videre i dine gamle dage, og gå glip af hvad du kan opleve i dag
Og ja har ikke givet nogen en taske eller andet. Men en gensig ønsket god oplevelse, og lommepenge. Det er da den deal det er. Men i den deal er der jo også at de kan sige nej tak, og jeg kan. Jeg har nok sagt nej til 5 måske 6, og givet til transport hjem, eller kørt dem hjem igen. Og en enkelt er gået fra en cafe fra mig. 
Det passer så ikke lige med din definitation af købesex, men du søger jo også noget andet , end jeg, kan jeg forstå 
Men sådan er det , nogle går til fodbold for at råbe og drikke øl, andre er facinerede af spillet og de  får alle  det med hjem de selv 'ønsker 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ramius skrev, for 1 time siden:

Betale du for sex i case nummer 2? Så giver svaret sig selv. 

Du svarer ikke på #1 og heller ikke på #2. Det er dig, der ved, hvornår en kvinde er prostitueret, og derfor er det dig, der bestemmer, om jeg har betalt for sex ved på forhånd at forære hende et par on-line abonnementer på nogle faglige tidsskrifter. Så jeg afventer din afgørelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ad 1: nej sådan er det jo

Ad 2: Havde I en klar defineret relation hvor du skulle betalte for at have sex med hende? 
 

Det er faktisk slet ikke så svært. Hvis I betaler er de prostitueret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
daddyo skrev, for 1 time siden:

ja i gamle dage byttede de, i dag kan de selv skaffe sig de ting, hvis de vil.
 

Kan de? Hvem betaler for en 21 årig SoSu assistent i Dubai? 
Vil de stadig se dig når kassen lukker i? 

Redigeret af Ramius

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
daddyo skrev, for 19 timer siden:

ej, stop , det hedder sugardaters ??? 
Den sidste date jeg var på, var på 4 timer med snak og gåture, kaffe og kage, og intet andet. Og hun fik ikke andet end kaffe og kage for det. Det var 4 date, og de 3 første nåede vi alt det man når, når man har tiltrækning til hinanden. Prøv at find en prostitueret som vil det ? Vi skal ses igen !
Men det er fint nok, du har en holdning, jeg og andre har oplevelser som siger noget andet. Du vil af en eller anden grund bare trække andres oplevelser ned , 

læser du det du selv skriver ?

Du er HELT præcis i din formulering !

 

Citat

sjovt at høre en prostitutions kunde diskutere dating ) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ramius skrev, for 13 timer siden:

Sikke et sprogbrug.

Husk at jeg også er bruger af SD. Jeg forholder mig ikke til hvordan pigerne behandles eller om deres bevæggrunde. Kun at Sugardating er prostituation. 
 

I gamle dage byttede kvinderne sex for krydderier, perler, sten og spejle - nu bytter de sex for Louis Vuitton tasker, iPhones, Apple watshes eller AirPods. I gamle dage hed det Glædespiger nu hedder det Sugarbabes. Den politiske korrekthed skifter. Definitionen på købesex er den samme. 

sig mig engang er det gennemgående herinde at man ikke selv er klar over hvad man skrev i sin sidste besked  ??

Du er HELT klar i din udmelding om hvad du mener disse piger er i den måde du besvarer det forrige indlæg på ! Og nu trækker du i land og lader som om dine forreige beskeder ikke er herinde til gennemlæsning for alle ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Casten skrev, for 12 timer siden:

Det er så din mening. Andre har et mere nuanceret billede af pigerne/kvinderne på sugardating.dk. Nemlig at de spænder meget bredt fra professionelle over spændingssøgende til bare nysgerrige. Hvis ens udgangspunkt er, at de alle er ludere, og man derfor nærmer sig dem ved at udfritte dem om deres "menukort" og dernæst starter en prisforhandling, så er det kun de professionelle, der orker en aftale. Det efterlader så de spændingssøgende og de nysgerrige til os andre. :D 

du har så fantastisk ret i det du skriver !  Man får i langt de fleste tilfælde PRÆCIS det man selv ligger ind i handlen !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ramius skrev, for 9 timer siden:

Fair nok at du ser nuanceforskelle, hvis det giver dig bedre samvittighed. 
 

Personer, M/K der sælger sex er prostitueret. Uanset om de gør det for spændingens skyld, af nød eller af lyst - og i øvrigt også selv om det er første gang eller gennem 20 år

Igen...... glemmer du at vi har dine forrige beskeder ?

 

  

troublemaker1968 skrev, den 19.7.2022 at 04:06:

helt enig, jeg spørger som reglen bare lidt indtil hvad de kan lide for at så forventingsafstemme ud fra fornemmelsen ud fra deres svar, og så tager jeg efterfølgende chancen. Tror mange piger bliver skræmt væk af forhandlinger om hvad de skal tilbyde, fordi det får dem til at føøle sig som ludere i ordets værste forstand

 

 

Ramius skrev, den 19.7.2022 at 14:27:

Men er de ikke det? Skåret ind til benet får de jo penge for at have sex med mænd. 

  

troublemaker1968 skrev, den 19.7.2022 at 16:11:

du mener ikke der er nuancer ? (du bemærkede jeg brugte tillægs ordet "i ordets værste forstand" ikke ?)

Jeg har erfaret, at ved at jeg rent faktisk betragter dem som piger der i noget af tiden har sex med mænd de enten ikke er tiltrukket til, eller som har en tilgang til pigerne eller personlighed som gør at pigerne betragter tiden med dem, som rent arbejde og tager penge for det og så er de vel "ludere" i den stund.

Og så er der kunder i den kategori jeg mener jeg er (sikkert sammen med en del andre mænd), som betragter dem som piger med et arbejde, hvor, hvis kunden behandler dem pænt, respektfuldt, er sød, rar, venlig, og ikke overskrider deres grænser - så er der en chance for at pigen betragter det som et "fritidsarbejde med goder" og rent faktisk nyder tiden sammen med kunden (mig feks), og giver sig til at nyde det og måske ovenikøbet giver noget tilbage.

Jeg har tit dialog med pigen efterfølgende, og hjælper også gerne med forskellige ting som er nemmere for en der bor i danmark end for en "turist", flere af pigerne skriver jeg stadig med, selv om de ikke har været i danmark i flere år.

Så fra min vinkel, så gælder der det samme med glædes pigerne som med så meget andet: man får (nogen gange) det igen som man selv giver - jeg syntess ihvertfald jeg har ret stor succes med at behandle pigerne godt (og nej, der er ikke tale om ekstra betaling osv osv, eller at jeg falder i en fælde med at betale ting for dem osv)

Jeg betragter på ingen måder disse piger som uinteligente, ulækre, beskadigede, eller mindre værd end feks pigen der arbejder i en tøjbutik - det er bare 2 forskellige erhverv, om noget, så knokler glædes pigen faktisk hårdere for sine skillinger end så mange andre.

At der utvilsomt er piger der trækker på istedgade som er sørgelige narkomaner osv, det er der nok ingen tvivl om, men det er ikke dem jeg besøger.

Jeg syntes de fleste af de piger jeg ender med at besøge (bruger gerne 2-3 timer på at beslutte mig for hvem jeg besøger), allerede fra vi begynder at skrive sammen er søde og parat på sjov og ballade inden jeg kommer - man når langt med at skrive pænt, sobert og sjovt med dem.
Og jeg skriver altid "tak for en hyggelig aften", efter jeg er kørt - det er vist en del af almindelig dannelse.

 

 

Ramius skrev, den 19.7.2022 at 19:58:

Nuancerne er nok mest til for din egen skyld. For at retfærdiggøre dine handlinger. Inden du oprettede en profil på SD, hvad var din definition af prostitution så? Mænd der betaler kvinder for sex? 

Gætter på du ikke stolt fortæller, at du har mødt en sød ung pige du betaler for at holde dig med selskab når du møder på kontoret om mandagen. Hvor mange fra din familie eller venner ved om det? 
 

Er sikker på du er en flink fyr og vil pigerne det bedste. Men skal vi ikke bare kalde en spade for en spade? 

 

Eller kaster du bare svar ud i tråden uden at forholde dig til det som blev skrevet til dig som svar ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ramius skrev, for 9 timer siden:

Fair nok at du ser nuanceforskelle, hvis det giver dig bedre samvittighed. 
 

Personer, M/K der sælger sex er prostitueret. Uanset om de gør det for spændingens skyld, af nød eller af lyst - og i øvrigt også selv om det er første gang eller gennem 20 år

Men det var STADIG ikke det som startede diskussionen !

 

  

troublemaker1968 skrev, den 19.7.2022 at 04:06:

helt enig, jeg spørger som reglen bare lidt indtil hvad de kan lide for at så forventingsafstemme ud fra fornemmelsen ud fra deres svar, og så tager jeg efterfølgende chancen. Tror mange piger bliver skræmt væk af forhandlinger om hvad de skal tilbyde, fordi det får dem til at føøle sig som ludere i ordets værste forstand

Hvortil du så svarede 

 

  

troublemaker1968 skrev, den 19.7.2022 at 04:06:

helt enig, jeg spørger som reglen bare lidt indtil hvad de kan lide for at så forventingsafstemme ud fra fornemmelsen ud fra deres svar, og så tager jeg efterfølgende chancen. Tror mange piger bliver skræmt væk af forhandlinger om hvad de skal tilbyde, fordi det får dem til at føøle sig som ludere i ordets værste forstand

 

troublemaker1968 skrev, den 19.7.2022 at 16:11:

du mener ikke der er nuancer ? (du bemærkede jeg brugte tillægs ordet "i ordets værste forstand" ikke ?)

Jeg har erfaret, at ved at jeg rent faktisk betragter dem som piger der i noget af tiden har sex med mænd de enten ikke er tiltrukket til, eller som har en tilgang til pigerne eller personlighed som gør at pigerne betragter tiden med dem, som rent arbejde og tager penge for det og så er de vel "ludere" i den stund.

Og så er der kunder i den kategori jeg mener jeg er (sikkert sammen med en del andre mænd), som betragter dem som piger med et arbejde, hvor, hvis kunden behandler dem pænt, respektfuldt, er sød, rar, venlig, og ikke overskrider deres grænser - så er der en chance for at pigen betragter det som et "fritidsarbejde med goder" og rent faktisk nyder tiden sammen med kunden (mig feks), og giver sig til at nyde det og måske ovenikøbet giver noget tilbage.

Jeg har tit dialog med pigen efterfølgende, og hjælper også gerne med forskellige ting som er nemmere for en der bor i danmark end for en "turist", flere af pigerne skriver jeg stadig med, selv om de ikke har været i danmark i flere år.

Så fra min vinkel, så gælder der det samme med glædes pigerne som med så meget andet: man får (nogen gange) det igen som man selv giver - jeg syntess ihvertfald jeg har ret stor succes med at behandle pigerne godt (og nej, der er ikke tale om ekstra betaling osv osv, eller at jeg falder i en fælde med at betale ting for dem osv)

Jeg betragter på ingen måder disse piger som uinteligente, ulækre, beskadigede, eller mindre værd end feks pigen der arbejder i en tøjbutik - det er bare 2 forskellige erhverv, om noget, så knokler glædes pigen faktisk hårdere for sine skillinger end så mange andre.

At der utvilsomt er piger der trækker på istedgade som er sørgelige narkomaner osv, det er der nok ingen tvivl om, men det er ikke dem jeg besøger.

Jeg syntes de fleste af de piger jeg ender med at besøge (bruger gerne 2-3 timer på at beslutte mig for hvem jeg besøger), allerede fra vi begynder at skrive sammen er søde og parat på sjov og ballade inden jeg kommer - man når langt med at skrive pænt, sobert og sjovt med dem.
Og jeg skriver altid "tak for en hyggelig aften", efter jeg er kørt - det er vist en del af almindelig dannelse.

 

  

Ramius skrev, den 19.7.2022 at 19:58:

Nuancerne er nok mest til for din egen skyld. For at retfærdiggøre dine handlinger. Inden du oprettede en profil på SD, hvad var din definition af prostitution så? Mænd der betaler kvinder for sex? 

Gætter på du ikke stolt fortæller, at du har mødt en sød ung pige du betaler for at holde dig med selskab når du møder på kontoret om mandagen. Hvor mange fra din familie eller venner ved om det? 
 

Er sikker på du er en flink fyr og vil pigerne det bedste. Men skal vi ikke bare kalde en spade for en spade? 

 

 



Jeg bliver nødtil at betragte dig som en internet trold som bare er her for at skabe ballade, om det så er pga det er dit ønske, eller om dine kommunikations evner bare ikke rækker til andet, det e rjeg sådan set helt ligeglad  med !

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...