Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev til hende, og hun er meget nem at få en aftale med.

Sex hos hende uden tid og fornuftig sugar. Eneste minus er at hun ikke sluger

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, den 15.7.2022 at 13:37:

Jeg skrev til hende, og hun er meget nem at få en aftale med.

Sex hos hende uden tid og fornuftig sugar. Eneste minus er at hun ikke sluger

Men har du mødtes med hende? For jeg fik også hurtigt svar fra hende, men hun svarede pludselig ikke længere, da jeg spurgte, hvad hun selv forventede af sugar.. Så det fik mig umiddelbart til at tro, at hun ikke er helt seriøs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 4 timer siden:

Men har du mødtes med hende? For jeg fik også hurtigt svar fra hende, men hun svarede pludselig ikke længere, da jeg spurgte, hvad hun selv forventede af sugar.. Så det fik mig umiddelbart til at tro, at hun ikke er helt seriøs. 

Jeg har en aftale med hende på tirsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 49 minutter siden:

Hun har blokeret mig

Ærgerligt, men hun er måske ikke seriøs alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 56 minutter siden:

Ærgerligt, men hun er måske ikke seriøs alligevel. 

Jeg tror desværre du har ret

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 54 minutter siden:

Jeg tror desværre du har ret

Jeg er i øvrigt altid imponeret over, at flere af jer herinde formår at få styr på detaljer så som om pigen sluger eller ej allerede ved den indledende kontakt :razz: Jeg får sjældent selv nosset mig sammen til at få spurgt om sådanne slibrige detaljer, med mindre pigens attitude selv er 100% iskold business.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 12 timer siden:

Jeg er i øvrigt altid imponeret over, at flere af jer herinde formår at få styr på detaljer så som om pigen sluger eller ej allerede ved den indledende kontakt :razz: Jeg får sjældent selv nosset mig sammen til at få spurgt om sådanne slibrige detaljer, med mindre pigens attitude selv er 100% iskold business.

Enig med dig. Jeg kommer heller ikke omkring det. Jeg får ofte heller ikke engang spurgt om hun kan lide oralsex.. for så at blive lidt skuffet, når hun afslår det under legen.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 2 timer siden:

Enig med dig. Jeg kommer heller ikke omkring det. Jeg får ofte heller ikke engang spurgt om hun kan lide oralsex.. for så at blive lidt skuffet, når hun afslår det under legen.

Med de høje beløb en SB forlanger i dag, så vil jeg vide hvad jeg får for pengene inden. Lidt som at købe en bil og så finde ud af der ingen motor er i, fordi man tager det som en selvfølge. Jeg spørger altid på forhånd, også selv om jeg ved det kan koste aftalen :-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
Gator skrev, for 2 minutter siden:

Med de høje beløb en SB forlanger i dag, så vil jeg vide hvad jeg får for pengene inden. Lidt som at købe en bil og så finde ud af der ingen motor er i, fordi man tager det som en selvfølge. Jeg spørger altid på forhånd, også selv om jeg ved det kan koste aftalen :-)

Det er efter min mening helt skudt forbi konceptet. Så gå til en “officiel glædespige” der har et menukort. De relationer jeg har haft med sb’er lod jeg altid bare udvikle sig over tid og så får man så meget mere end en gensidig “penge / service” udveksling. Naturligvis kan der også opstå frække enkeltbesøg, men det er ikke der de store oplevelser findes. Der er scor tinder eg annonce light dogging sites ovs til den slags og så naturligvis alle de officielle steder også. 
prøv det evt og se hvad der sker. En kvinde der selv vælger at åbne sig for dig er så meget meget skøn at være sammen med…. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Anders-and skrev, for 56 minutter siden:

Det er efter min mening helt skudt forbi konceptet. Så gå til en “officiel glædespige” der har et menukort. De relationer jeg har haft med sb’er lod jeg altid bare udvikle sig over tid og så får man så meget mere end en gensidig “penge / service” udveksling. Naturligvis kan der også opstå frække enkeltbesøg, men det er ikke der de store oplevelser findes. Der er scor tinder eg annonce light dogging sites ovs til den slags og så naturligvis alle de officielle steder også. 
prøv det evt og se hvad der sker. En kvinde der selv vælger at åbne sig for dig er så meget meget skøn at være sammen med…. 
 

Det er da helt ok at kende legereglerne , for begge. Så pigen ved hun ikke bliver budt noget hun er imod Og jeg ikke ønsker noget som er væsentligt for at fungere med sex
Har da mødt piger, som har fortalt de er skredet, da tingene pludseligt udviklede sig i en retning som ikke var aftalt og ønsket ? Og pigernes ønsker er da væsentligt for at de får noget ud af det. ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
daddyo skrev, for 43 minutter siden:

Det er da helt ok at kende legereglerne , for begge. Så pigen ved hun ikke bliver budt noget hun er imod Og jeg ikke ønsker noget som er væsentligt for at fungere med sex
Har da mødt piger, som har fortalt de er skredet, da tingene pludseligt udviklede sig i en retning som ikke var aftalt og ønsket ? Og pigernes ønsker er da væsentligt for at de får noget ud af det. ??

Ja helt sikkert. Men at gå i detaljer som mega, anal, slug osv synes jeg også lukker mange døre, det er da også fint at man lige ved om der søges en sexuel eller venskabelig relation over tid. 
men at indelukke fri udvikling pga detejlplanlængen er efter min mening ikke en fordel for “kunden” som man så helt klar bliver :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Anders-and skrev, for 1 time siden:

Ja helt sikkert. Men at gå i detaljer som mega, anal, slug osv synes jeg også lukker mange døre, det er da også fint at man lige ved om der søges en sexuel eller venskabelig relation over tid. 
men at indelukke fri udvikling pga detejlplanlængen er efter min mening ikke en fordel for “kunden” som man så helt klar bliver :) 

føler mig ikke som en kunde, så ville jeg skride, oral er væsentligt for mig, for at komme i stødet, det skal jeg da have afklaret inden vi mødes og ser, om vi begge har lyst til sex, f eks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
daddyo skrev, for 50 minutter siden:

føler mig ikke som en kunde, så ville jeg skride, oral er væsentligt for mig, for at komme i stødet, det skal jeg da have afklaret inden vi mødes og ser, om vi begge har lyst til sex, f eks

Hvad vi du så beskrive dig selv som hvis du køber en specifik service? Som fx oral. 

oral sex er også væsentligt for mig, jeg kan bare bedre lidt det sker fordi hun tager initatitivet når det er sd. Når det er ved en gp er det noget andet : der er jeg jo kunde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders-and skrev, for 10 timer siden:

Det er efter min mening helt skudt forbi konceptet. Så gå til en “officiel glædespige” der har et menukort. De relationer jeg har haft med sb’er lod jeg altid bare udvikle sig over tid og så får man så meget mere end en gensidig “penge / service” udveksling. Naturligvis kan der også opstå frække enkeltbesøg, men det er ikke der de store oplevelser findes. Der er scor tinder eg annonce light dogging sites ovs til den slags og så naturligvis alle de officielle steder også. 
prøv det evt og se hvad der sker. En kvinde der selv vælger at åbne sig for dig er så meget meget skøn at være sammen med…. 
 

Jeg kontaktede Amandababe med en høflig forespørgsel om hun kunne tænke sigt at lege, og da jeg spurgte hvad hun kunne tænke sig var svaret:

Korte møder hvor jeg bliver kneppet af en gammel mand.

Og så var det jeg tænkte at jeg godt kunne spørge om hun sluger :-)

 

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Anders-and skrev, for 8 timer siden:

Hvad vi du så beskrive dig selv som hvis du køber en specifik service? Som fx oral. 

oral sex er også væsentligt for mig, jeg kan bare bedre lidt det sker fordi hun tager initatitivet når det er sd. Når det er ved en gp er det noget andet : der er jeg jo kunde 

Jeg køber ikke en specifik ting, jeg køber et helt koncept, hvor jeg ønsker en ting, som en del af de mange ting, der kan finde sted, kan være en mulighed
Og f eka fravælger jeg de som ikke ønsker tid til snak over et glas eller andet først, og hvor kemi ikke er væsentlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
longdong skrev, for 1 time siden:

Jeg kontaktede Amandababe med en høflig forespørgsel om hun kunne tænke sigt at lege, og da jeg spurgte hvad hun kunne tænke sig var svaret:

Korte møder hvor jeg bliver kneppet af en gammel mand.

Og så var det jeg tænkte at jeg godt kunne spørge om hun sluger :-)

 

Det tænker jeg også er på sin plads :))) jeg kommenterede på den generele statement at der altid var styr på hvad det indeholder en kom med tidligere i tråden. 
i dit konkrete tilfælde er det jo også en glimrende del af legen - det ville jeg nok også selv have gjort :)) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anders-and
daddyo skrev, for 12 minutter siden:

Jeg køber ikke en specifik ting, jeg køber et helt koncept, hvor jeg ønsker en ting, som en del af de mange ting, der kan finde sted, kan være en mulighed
Og f eka fravælger jeg de som ikke ønsker tid til snak over et glas eller andet først, og hvor kemi ikke er væsentlig

Helt fair og lyder fornuftigt. Jeg kommenterede jo også på gators udspecificingsønsler Til start. Det synes jeg er i overkanten og det lukker mange døre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Anders-and skrev, for 16 timer siden:

Ja helt sikkert. Men at gå i detaljer som mega, anal, slug osv synes jeg også lukker mange døre, det er da også fint at man lige ved om der søges en sexuel eller venskabelig relation over tid. 
men at indelukke fri udvikling pga detejlplanlængen er efter min mening ikke en fordel for “kunden” som man så helt klar bliver :) 

helt enig, jeg spørger som reglen bare lidt indtil hvad de kan lide for at så forventingsafstemme ud fra fornemmelsen ud fra deres svar, og så tager jeg efterfølgende chancen. Tror mange piger bliver skræmt væk af forhandlinger om hvad de skal tilbyde, fordi det får dem til at føøle sig som ludere i ordets værste forstand

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 10 timer siden:

helt enig, jeg spørger som reglen bare lidt indtil hvad de kan lide for at så forventingsafstemme ud fra fornemmelsen ud fra deres svar, og så tager jeg efterfølgende chancen. Tror mange piger bliver skræmt væk af forhandlinger om hvad de skal tilbyde, fordi det får dem til at føøle sig som ludere i ordets værste forstand

Men er de ikke det? Skåret ind til benet får de jo penge for at have sex med mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ramius skrev, for 1 time siden:

Men er de ikke det? Skåret ind til benet får de jo penge for at have sex med mænd. 

du mener ikke der er nuancer ? (du bemærkede jeg brugte tillægs ordet "i ordets værste forstand" ikke ?)

Jeg har erfaret, at ved at jeg rent faktisk betragter dem som piger der i noget af tiden har sex med mænd de enten ikke er tiltrukket til, eller som har en tilgang til pigerne eller personlighed som gør at pigerne betragter tiden med dem, som rent arbejde og tager penge for det og så er de vel "ludere" i den stund.

Og så er der kunder i den kategori jeg mener jeg er (sikkert sammen med en del andre mænd), som betragter dem som piger med et arbejde, hvor, hvis kunden behandler dem pænt, respektfuldt, er sød, rar, venlig, og ikke overskrider deres grænser - så er der en chance for at pigen betragter det som et "fritidsarbejde med goder" og rent faktisk nyder tiden sammen med kunden (mig feks), og giver sig til at nyde det og måske ovenikøbet giver noget tilbage.

Jeg har tit dialog med pigen efterfølgende, og hjælper også gerne med forskellige ting som er nemmere for en der bor i danmark end for en "turist", flere af pigerne skriver jeg stadig med, selv om de ikke har været i danmark i flere år.

Så fra min vinkel, så gælder der det samme med glædes pigerne som med så meget andet: man får (nogen gange) det igen som man selv giver - jeg syntess ihvertfald jeg har ret stor succes med at behandle pigerne godt (og nej, der er ikke tale om ekstra betaling osv osv, eller at jeg falder i en fælde med at betale ting for dem osv)

Jeg betragter på ingen måder disse piger som uinteligente, ulækre, beskadigede, eller mindre værd end feks pigen der arbejder i en tøjbutik - det er bare 2 forskellige erhverv, om noget, så knokler glædes pigen faktisk hårdere for sine skillinger end så mange andre.

At der utvilsomt er piger der trækker på istedgade som er sørgelige narkomaner osv, det er der nok ingen tvivl om, men det er ikke dem jeg besøger.

Jeg syntes de fleste af de piger jeg ender med at besøge (bruger gerne 2-3 timer på at beslutte mig for hvem jeg besøger), allerede fra vi begynder at skrive sammen er søde og parat på sjov og ballade inden jeg kommer - man når langt med at skrive pænt, sobert og sjovt med dem.
Og jeg skriver altid "tak for en hyggelig aften", efter jeg er kørt - det er vist en del af almindelig dannelse.

 

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 3 timer siden:

du mener ikke der er nuancer ?

Nuancerne er nok mest til for din egen skyld. For at retfærdiggøre dine handlinger. Inden du oprettede en profil på SD, hvad var din definition af prostitution så? Mænd der betaler kvinder for sex? 

Gætter på du ikke stolt fortæller, at du har mødt en sød ung pige du betaler for at holde dig med selskab når du møder på kontoret om mandagen. Hvor mange fra din familie eller venner ved om det? 
 

Er sikker på du er en flink fyr og vil pigerne det bedste. Men skal vi ikke bare kalde en spade for en spade? 

 

  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Ramius skrev, for 3 timer siden:

Nuancerne er nok mest til for din egen skyld. For at retfærdiggøre dine handlinger. Inden du oprettede en profil på SD, hvad var din definition af prostitution så? Mænd der betaler kvinder for sex? 

Gætter på du ikke stolt fortæller, at du har mødt en sød ung pige du betaler for at holde dig med selskab når du møder på kontoret om mandagen. Hvor mange fra din familie eller venner ved om det? 
 

Er sikker på du er en flink fyr og vil pigerne det bedste. Men skal vi ikke bare kalde en spade for en spade? 

 

sjovt at høre en prostitutions kunde diskutere dating ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ramius skrev, for 7 timer siden:

Nuancerne er nok mest til for din egen skyld. For at retfærdiggøre dine handlinger. Inden du oprettede en profil på SD, hvad var din definition af prostitution så? Mænd der betaler kvinder for sex? 

Gætter på du ikke stolt fortæller, at du har mødt en sød ung pige du betaler for at holde dig med selskab når du møder på kontoret om mandagen. Hvor mange fra din familie eller venner ved om det? 
 

Er sikker på du er en flink fyr og vil pigerne det bedste. Men skal vi ikke bare kalde en spade for en spade? 

 

Ok, Dr.Freud :-)

Nej, jeg er rimelig reflekterende, men du mener altså at jeg behandler pigerne godt (altså som jeg behandler alle andre piger), fordi jeg skal retfærdiggøre noget som helst ? og hvem skulle det være ? pigerne ?

Det er åbenbart ikke muligt for dig at fatte mit skriv, selv om jeg vist fik penslet det RET godt ud, og det burde stå soleklart for de fleste at jeg respektere deres arbejde, deres situation, og behandler dem ordentligt fordi jeg ikke betragter deres arbejde som noget udført af en træt narkoluder, fordi jeg ikke betragter dem som en lille klam luder der bare skal gøre som jeg siger fordi jeg smider penge foran hende - det lader jeg personer som dig om ! Det står ganske tydelgit for mig ihvertfald, hvad du mener om både pigerne og om deres kunder - hvad laver du overhovedet herinde ? Leder efter dit næste offer du kan ydmyge, når nu du ikke tør gøre det med konen ?

Og jo, der er faktisk flere af mine kollegaer (og mine voksne børn) der ved jeg besøger Glædes piger........... men reklamere jeg med det på min facebook side, nej ikke rigtige, men jeg går heller ikke ud fra det er alt der skal derop ? swingerklubben ? Pisken i sengeskuffen ? osv, eller ?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...