Hop til indhold

Lille blondine føj

Featured Replies

Skrevet

Øv bøv hun havde ikke vasket sig i numsen det sgu ulækkert. Havde hende ellers på min liste over gode kvinder, men ikke mere, fik straks købt noget mundskyllevæske.

Forstår hende ikke, at vaske sig er da noget af det vigtigste med det arbejde hun har

Skrevet

Ja det hende, skulle lige til at skrive det selv.

Kan se hun er i Aarhus nu, det var for lidt tid siden da hun var i Aalborg, det sted hvor man går ned af en trappe, altså for at komme ned til det rum hvor sengen står

Redigeret af sexes

Skrevet

Nu er jeg ret meget til piger der "glemmer" at tørre sig. En time med det hele lyder da også overkommelig.

Ærgerligt hun er i Aalborg, Aarhus, Kristianssand, Stavanger eller hvor hun nu opholder sig.

Skrevet
Lauersen skrev, for 13 timer siden:

Nu er jeg ret meget til piger der "glemmer" at tørre sig. En time med det hele lyder da også overkommelig.

Ærgerligt hun er i Aalborg, Aarhus, Kristianssand, Stavanger eller hvor hun nu opholder sig.

haha tænkte nok du ville reagere positivt her @Lauersen :D

Skrevet

Underligt, hun har masser af gode anmeldelser, så det er nok ikke noget der sker hver gang. Du foreslog ikke, at I lige snuppede en skyller sammen? Fejl kan ske jo. Jeg gad godt, at lege med hende, hvis billederne passer ;) 

Skrevet

Har været nogen gange ved hende og der var hun altid ren og frisk så det må da have været en smutter da du var der .

Billederne er gode nok.

Skrevet
Liv skrev, for 42 minutter siden:

Underligt, hun har masser af gode anmeldelser, så det er nok ikke noget der sker hver gang. Du foreslog ikke, at I lige snuppede en skyller sammen? Fejl kan ske jo. Jeg gad godt, at lege med hende, hvis billederne passer ;) 

enig, hun er da lækker. og tak for inspirationen, der kører allerede en 'film' på repeat ;):rolleyes:

Skrevet

Jeg har besøgt hende mindst 10 gange og aldrig oplevet problemer i retning af manglende hygiejne :huh:

Skrevet
Den Lange skrev, Lige nu:

Jeg har besøgt hende mindst 10 gange og aldrig oplevet problemer i retning af manglende hygiejne :huh:

Jeg har også besøgt hende 2 gange.. Har heller ikke oplevede manglende hygiejne.

Skrevet
Liv skrev, for 8 timer siden:

Nu er der så ikke så mange danske piger her i jylland. Men vi har valhalla pigerne, som lille blondine også er en af.

Har nu ikke haft nogen problemmer ang hygiejne med dem, de er særdels velplejet ser godt ud generalt søde piger. Man går sjældent skuffende fra dem.

Deres billeder er altid up to date. Aldrig falske billeder. så du kan roligt tage en tur til jylland og lege med Hende. Som du også selv har set, har de som regel gode anmeldelser.

Redigeret af TT123
rettet stavefejl.

Skrevet
Liv skrev, for 21 timer siden:

Nej tænkte ikke på det i øjeblikket med hende.

Fejl! Nej, vi ved alle sammen godt når vi ligger os ned for at blive suttet/slikket om vi har vasket os

Bolleman skrev, for 20 timer siden:

Har været nogen gange ved hende og der var hun altid ren og frisk så det må da have været en smutter da du var der .

Billederne er gode nok.

Husk at sige til hende at hun skal vaske sig, hvis du vil være sikker på hun er ren næste gang.

Ja foto er ægte, hun er smuk med en dejlig krop, dog for meget solarie brun, fortrækker hvide kvinder med hvid hud

Skrevet
sexes skrev, den 13.7.2022 at 23:13:

Øv bøv hun havde ikke vasket sig i numsen det sgu ulækkert. Havde hende ellers på min liste over gode kvinder, men ikke mere, fik straks købt noget mundskyllevæske.

Forstår hende ikke, at vaske sig er da noget af det vigtigste med det arbejde hun har

Den slags hænder oftest, hvis kunden har været ubehagelig eller prøver at presse prisen ned. Med de anmeldelser hun ellers har, virker det underligt. Man må gerne være en gentleman og gøre pigen opmærksom på det. Lidt ligesom hvis man har en bussemand hængende halvvejs ud ad næseboret. Det er ikke uhøfligt. Det er pliB)

Skrevet
AK8K skrev, for 1 time siden:

Den slags hænder oftest, hvis kunden har været ubehagelig eller prøver at presse prisen ned. Med de anmeldelser hun ellers har, virker det underligt. Man må gerne være en gentleman og gøre pigen opmærksom på det. Lidt ligesom hvis man har en bussemand hængende halvvejs ud ad næseboret. Det er ikke uhøfligt. Det er pliB)

Det var dog utroligt, jeg har skrevet at i øjeblikket tænkte jeg ikke på at sende hende ud i bad, det så nemt at sidde hjemme og tænke sig frem til det helt rigtige at gøre.

Din bussemand historie passer heller ikke, man ved altid om man har vasket sig før en date, men en bussemand, eller noget mellem tænderne ja det kan man godt være uvidende om.

"Den slags hænder oftest........." Altså du tror hun åbner døren med et nyvasket røvhul, og hokos pokos så lugter det hvis en kunde er ubehagelig

Når jeg har valgt at skrive det her på eg, så det fordi jeg håber hun læser med, og at hun vil tage sig noget mere sammen i fremtiden, det vil komme os alle sammen til gavn

Skrevet

De gange jeg kom......forbi har der ikke været noget i vejen med hygiejnen. Hun virker lidt "barnlig/naiv" i min optik, men det er jo en helt anden snak. Hun er sød, venlig og gør et godt job.

Skrevet

Har lige besøgt hende i dag Hjerm  alting var i Top service. Faktisk som jeg havde forventet Så det var en god oplevelse.

Skrevet

Kan du sige lidt om hvor i Hjerm det ligger? Gerne i en PM - håber det er diskretB)

Skrevet
DiskretDude skrev, den 20.7.2022 at 19:36:

Kan du sige lidt om hvor i Hjerm det ligger? Gerne i en PM - håber det er diskretB)

Ja. Naboerne kan se ens bil. Men det er diskret nok til mig. 

Redigeret af Jacn1989

Skrevet

Hejsa .

Jeg har nu også været der en del gange , og kun en gang er jeg blevet mødt med dårlig lugt .. Men det gjorde jeg diskret opmærksom på , og så fiksede hun ellers det problem hurtigt .

Jeg vil mene at det kan ske for alle .. Har også en enkelt gang kneppet hende i hul nummer 2 .. Uden overraskelser !! 

Dog vil jeg da lige sige , at det er jo knald eller fald når man går inder mørke hul .. Det er som at vinde i lotteriet , enten er der side gevinst eller så er der ikke .. Og det må man sku forvente , med lige netop den lej .

god aften derude. 

Skrevet

Jeg havde ikke anal sex med hende

Skrevet

Det var da en trist oplevelse øv. Jeg har besøgt hende et par gange og der var alt  i den skønneste orden også hygiejnen. Hun kan absolut anbefales.

Skrevet
cassanova skrev, den 27.7.2022 at 13:14:

Det var da en trist oplevelse øv. Jeg har besøgt hende et par gange og der var alt  i den skønneste orden også hygiejnen. Hun kan absolut anbefales.

Jeg har også været der nogle gange. Men jeg syndes hun har taget nogle kilo på. Det er en skam. I starten hun kom til DK var hun sku lækker. 

Skrevet
stigstig skrev, for 55 minutter siden:

Jeg har også været der nogle gange. Men jeg syndes hun har taget nogle kilo på. Det er en skam. I starten hun kom til DK var hun sku lækker. 

Er hun ikke bare blevet dejlig moden? ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.