Hop til indhold
Benjamin

Thai efterlysning bliver ikke flyttet til thai

Recommended Posts

Det undrer mig, at når vi har en gruppe, som hedder "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København" , så har en af vore norske brødre i uvidenhed efterlyst en ældre thai, som han gerne vil have massage og et hj af i gruppen  "https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-på-sjælland-og-københavn/". Han skriver selv, at han ikke vidste at thaigruppen fandtes, og siger "Ok takk", da han bliver gjort opmærksom på det. 

@AdministratorTil trods for, at tråden mindst 3 gange er blevet rapporteret til flytning, så lader diverse @Moderatorer tråden blive stående. Kan @Administrator forklare os andre, hvorfor efterlysning af en ældre thai til massage ikke hører hjemme under thai?

Beklager, for mens jeg skrev dette indlæg, så blev tråden flyttet. Så mit indlæg kan slettes.

 

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her bliver du nok nødt til at have lidt tålmodighed, @Benjamin. Gruppen af moderatorer er hverken maskiner eller fuldtidsansatte. Vi gør dette arbejde frivilligt.

Vi behandler opgaverne som de kommer ind og det går ikke hurtigere af at du indrapporterer på den samme tråd 3 gange og 2 af dem med 2 timers mellemrum.

Vi gør vores bedste med den tid der er til rådighed for opgaven.

Fortsæt med den gode energi og hjælpsomhed. Det prøver vi også at gøre, men beder alligevel om en smule tålmodighed.

Jeg har valgt ikke at slette dit indlæg, da det er et legitimt feedback til Erogude som andre måske kan have glæde af at læse og se svar på.

Redigeret af Stapler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, for 2 minutter siden:

Vi behandler opgaverne som de kommer ind og det går ikke hurtigere af at du sender indrapporterer på den sammt tråd 3 gange.

Jeg rapporterede 1. gang, ca. en halv time efter, at tråden var oprettet.  Sidst på eftermiddagen trykkede jeg på "Rapporter indlæg" igen, og da min første rapport var væk, så rapporterede jeg igen, og tilsvarende igen om aftenen ca. 9 timer efter trådstart.

Hvorfor forsvinder en rapport? Er det en moderator, som fjerner den, fordi han er uenig? Eller forsvinder rapporten automatisk efter nogle timer?

Det kunne være rart at vide, da det jævnligt hænder, at en rapport bare forsvinder uden nogen form for action.

Os der rapporterer fejlplacerede tråde flere gange dagligt, gør det for at være hjælpsomme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Modsen har forklaret at det er ferie og at vi skal forvente - som Stabilizer skrev - "dårlig og kritisabel service" en periode.

Det går nok at leve med @Benjamin, tror du ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

Ingen rapporter forsvinder, vi har altså bare ikke tid til at hænge ud så meget herinde lige i juli måned :) en rapport er i øvrigt nok :) 

Tusinde tak for de fyldige svar jeg har fået fra @Stapler og @Stabilizer , men det er altså ikke et problem kun i juli måned, i andre tilfælde har jeg rapporteret den samme tråd 3 dage i træk, før der skete noget.

Jeg har stadig ikke fået svar på mit tekniske spørgsmål, som er årsagen til, at jeg har oprettet denne tråd. 

Når man har foretaget en rapport, og lidt senere trykker på "Rapporter indlæg", så fremkommer en besked: "You have already reported this", samt "Delete your report"  Hvor lang tid går der, før denne meddelelse bortfalder? Er det en moderator, som fjerner den, eller er det noget, som sker pr. automatik?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 10.7.2022 at 00:08:

Det undrer mig, at når vi har en gruppe, som hedder "Efterlysninger af thaimassage og thaipiger på Sjælland og København" , så har en af vore norske brødre i uvidenhed efterlyst en ældre thai, som han gerne vil have massage og et hj af i gruppen  "https://www.eroguide.dk/forum/forum/80-efterlysninger-på-sjælland-og-københavn/". Han skriver selv, at han ikke vidste at thaigruppen fandtes, og siger "Ok takk", da han bliver gjort opmærksom på det. 

@AdministratorTil trods for, at tråden mindst 3 gange er blevet rapporteret til flytning, så lader diverse @Moderatorer tråden blive stående. Kan @Administrator forklare os andre, hvorfor efterlysning af en ældre thai til massage ikke hører hjemme under thai?

Beklager, for mens jeg skrev dette indlæg, så blev tråden flyttet. Så mit indlæg kan slettes.

 

Gaaaallllll nu er en nederen type 

Tænk at gå så meget op så lille en bagatel, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...