Hop til indhold

Grønlænder

Featured Replies

Skrevet

Jeg mangler, at prøve en grønlandsk pige, og ville høre, om der er nogen, som evt. har kendskab til en grønlandsk glædespige i Jylland. Hun må meget gerne være til græsk.

Jokes fra høhø-banden a la - “prøv på Grønland” eller stupide småracistiske jokes frabedes.

Skrevet
stivert skrev, for 34 minutter siden:

Jeg mangler, at prøve en grønlandsk pige, og ville høre, om der er nogen, som evt. har kendskab til en grønlandsk glædespige i Jylland.

Jeg kom engang lidt sammen med en grønlandsk pige - hun sagde at grønlandske piger ikke var prostituerede ;-)

Skrevet

Har selv undret over manglen på grønlandske glædesprinsesser.

Dem jeg har mødt har været på istedgade når der lige skulle tjenes lidt ekstra eller en enkelt halv dansk/grønlands-kvinde i herlev. 

Har dog kun haft gode og søde bekendtskaber med de grøndlanske prinsesser. Så god jagt...

Skrevet
  • Author
Blækspruttemanden skrev, for 5 timer siden:

Har selv undret over manglen på grønlandske glædesprinsesser.

Dem jeg har mødt har været på istedgade når der lige skulle tjenes lidt ekstra eller en enkelt halv dansk/grønlands-kvinde i herlev. 

Har dog kun haft gode og søde bekendtskaber med de grøndlanske prinsesser. Så god jagt...

Tak for det. Jeg undrer mig også, men det kan være, at man skulle prøve et værtshus på et tidspunkt, men jeg foretrækker en pige, der yder mod betaling.

Skrevet
Jernsvinet skrev, for 5 timer siden:

Jeg kom engang lidt sammen med en grønlandsk pige - hun sagde at grønlandske piger ikke var prostituerede ;-)

Jeg tror der er noget om snakken ment på den måde at det vist nok er noget man gør igennem folk man kender. Altså man kender en som kender en. 

Lidt på samme måde som de muslimske piger gør det i Danmark 

Skrevet
  • Author
Blækspruttemanden skrev, den 8.7.2022 at 14:09:

Jeg tror der er noget om snakken ment på den måde at det vist nok er noget man gør igennem folk man kender. Altså man kender en som kender en. 

Lidt på samme måde som de muslimske piger gør det i Danmark 

Muslimsk pige er prøvet :-), meeen hun var ikke udpræget religiøs :-). Nu er det tid til at prøve en Grønlænder. Hvis der er nogen, som har en kontakt har det selvsagt interesse.

Skrevet

Jeg har skrevet med flere på Sugardaters. I hvert fald en i Brande,  en i Randers og en i Aarhus. De var alle interesseret i sex mod sugar, så de findes. De var også alle tre ret klar på at sende videoer inden møde og uden ekstra sugar

Skrevet

havde fun med en sød grønlandsk pige i min unge dage fortrød lidt hun ikke fik en chance bagefter hun ku nu nogle triks ingen andre har kunnet toppe men hva tiden går

• 6 months later...
Skrevet
stivert skrev, den 8.7.2022 at 07:56:

Jeg mangler, at prøve en grønlandsk pige, og ville høre, om der er nogen, som evt. har kendskab til en grønlandsk glædespige i Jylland. Hun må meget gerne være til græsk.

Jokes fra høhø-banden a la - “prøv på Grønland” eller stupide småracistiske jokes frabedes.

Nu poppede denne tråd op igen. Var meningen at jeg ville kommentere det allerede sidste år, men valgte ikke at gøre det.

Et par år siden manglede jeg også en Grønlandsk pige på min "Wish to do" liste. Og dem er der ikke mange af.  Ihverfald ikke den slags pige jeg ser i bylivet omkring åen i Vejle.

Dog lufter jeg tit hund i en velkendt park/grønt område i Vejle, hvor der altid hænger en masse "tarvelige" typer ud, men også helt alm. borgere.

Jeg mødte to unge Grønlandske piger som sad i græsset og snakkede og, som synes min hund var SÅ bedårende, og vi faldt selvfølgelig i snak.   Jeg er ikke den generte type, så jeg endte i kanen med den ene hjemme hos mig selv. Ikke gratis, men tilbød hende 1500.- Dette var kun starten på noget godt ;) Men nu er hun desværre ikke i byen mere.

Mit råd.. Søg jævnligt på AL, og være forberedt på at køre langt, eller køb en hund og gå en tur i parken hvor du ved der er grønlænder :lol:

Undskyld den halv afsporing.

Skrevet
cocacolazero skrev, 1 time siden:

Er hun ikke meget svær at få kontakt med ??? 

Har kun mødtes med hende een gang, og der var der ingen problemer med kontakt og svar på mail. 

Skrevet
AalborgLook skrev, for 3 timer siden:

Har kun mødtes med hende een gang, og der var der ingen problemer med kontakt og svar på mail. 

Så er du heldig! Hun er kendt for ikke at svare…

• 3 months later...
Skrevet
Newbie01. skrev, den 14.2.2023 at 13:43:

Der er ihverfald 4 aktive på SD. 

Kan du please sende links til

mig? Eller poste dem

her? 

hvordan finder du dem?

Skrevet
SingleCPH skrev, den 19.5.2023 at 09:13:

Kan du please sende links til

mig? Eller poste dem

her? 

hvordan finder du dem?

Jeg er ikke på SB for øjeblikket, så ved ikke hvordan det ser ud lige nu. Men er ret sikker på 2 af dem er der. 

Grønland er et stort land med en meget lille befolkningen. Derfor jeg ved det. 

Skrevet
Newbie01. skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er ikke på SB for øjeblikket, så ved ikke hvordan det ser ud lige nu. Men er ret sikker på 2 af dem er der. 

Grønland er et stort land med en meget lille befolkningen. Derfor jeg ved det. 

Tak for svar. Kan du på nogen måde Hjælpe mig med at finde en - det er virkelig en stor drøm og fantasi?

Skrevet

Har mødt en enkelt grønlænder på AL.

hende besøgte jeg mange gange.

hun er stoppet nu. Og det er så godt for hende.

Nickie petit tror jeg hun hed, hun var en lækker og mega fræk lille sag, var sgu tæt på at blive forelsket i hende.

Så der er da nogen af dem der er prostitueret.

God vind Nickie Pitite.

Skrevet
stivert skrev, den 10.7.2022 at 15:36:

Muslimsk pige er prøvet :-), meeen hun var ikke udpræget religiøs :-). Nu er det tid til at prøve en Grønlænder. Hvis der er nogen, som har en kontakt har det selvsagt interesse.

Var det i Skejby

Skrevet

Har tidligere hygget med en halv grønlænder flere gange, hun er desværre stoppet. Har også været forbi en muslimsk kvinde, tror desværre ikke hun var særlig religiøs. Ved ikke hvorfor, men har en ide om at det ville være frækt at hygge med en muslimsk kvinde med tørklæde 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.