Hop til indhold
knallert

nyt medlem

Recommended Posts

Gæst

Inden du nu river hovedet af mig M60 så har jeg ikke skrevet noget til dig eller kritiseret dig.

Men det har Organizer eller Administrator nok, så en af dem vil nok svare dig.

Men vær fair og ret din kritik til rette mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For lige at hive tråden tilbage til starten ;)

Jeg læser anmeldelserne fra mit område og jeg kikker ikke på om det er et nyt medlem eller et gammelt medlem.

Det gør så at jeg på min to-do-list har fået et par navne som jeg kan takke Manica og Energy for ;) .

Jeg synes det er vigtigt at hjælpe nye medlemmer. Spørg efter links, priser eller ting der er uklare i anmeldelsen. Og så kan man jo også se om det er et "rigtigt" nyt medlem.....og på samme tid så føler nye medlemmer sig forhåbentlig også velkommen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også lidt i vildrede om jeg i det hele taget skal være medlem, - og hvorfor?? - den første dag jeg var medlem skrev jeg et indlæg i Kina - pigen - om med eller uden gummi.

Straks er Moderator der med en advarsel om at anvende "Debatforum" og senere igen "Big Dick" med et gevaldigt "fatsvage.

Efterfølgende kan jeg da godt se at mit indlæg sandsynligvis hører hjemme et andet sted, - jeg beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne !!!

Jeg er ny og kan ikke finde "Debatforum" - det tror jeg lykkedes idag! - det er på siteboard og findes nederst på siden under betegnelsen "Andet" - har jeg ret ??? eller ej, og stadig "Fatsvag"

Hvis "Andet" rent faktisk er "Debatforum" - så henvis dog til det rette navn.

Til Moderator og specielt Big Dick, - - hvorfor er det så vigtigt for jer at hælde en spand lort i hovedet på folk, herunder et nyt medlem.

Tråden om Kina pigen er nu endt med 3 meget negative indlæg - - hvor mange har egentlig lyst til at skrive videre - der er jo risiko for "tæsk" !!!!!

- - - - - - - - - - - - - - -

Kære Moderator:

- hvis du i stedet skrev sådan (bare et eksempel fra min side): - Kære medlem/medlemmer ;) - dit/jeres indlæg og kommentarer er OK; men er desværre ikke relevante for "tråden" og får den til at løbe mere og mere af sporet. Prøv i stedet for selv at oprette en selvstændig "tråd" til dit/jeres indlæg under "Andet" - du finder det på siteboard, eller på siteboard finder en "tråd" der lige passer til dit indlæg.

Hilsner og god skrivelyst fra Moderator.

Kære Moderator hvordan synes du selv det lyder??

- - - og lige for resten hvis du er pissed på mig efter dette indlæg SÅ SLETTER DU MIG BARE!!!!!

Mange hilsner

M60

Kær M60,

jeg har med vilje ventet et par nætter søvn, inden jeg svarede dig, ligeledes har jeg valgt at svare dig her og ikke i en PM, begge dele for at det gerne skal være så diplomatisk, som situationen indbyder til.

Lad mig starte bagfra i dit indlæg, jeg er ikke pissed på dig eller det, der ligner, snarere føler jeg lidt overbærenhed med den selvhøjtidelige navlebeskuelse, du nok ufrivilligt og utilsigtet kommer til at fremstå med.

Det kunne du så passende reflektere lidt over, hvis du undrer dig over den manglende begejstring, dit skriv har genereret.

Lad mig fortælle dig lidt om mig selv, så du har et bedre grundlag at vurdere mit svar på.

Jeg har det sådan, at når jeg skal træffe/besøge nye mennesker eller træde ind i et nyt miljø, så forbereder jeg mig lidt, så jeg efter bedste evne forsøger så smertefrit som muligt at være en del af fællesskabet. Jeg har lynhurtigt spottet, at man hos mine afrikanske venner smider skoene ved entredøren og nogle gange spiser varm mad med fingrene, og jeg kunne ikke i min vildeste brandert finde på at belære dem om fodkulde og hygiejne i deres egne hjem.

Helt det samme forventer jeg af mine gæster, og tager man mig det ilde op, er det let at finde døren.

Lidt på samme måde er mit forhold til dette og andre sites, da jeg med mit civile handle entrede Eroguide første gang, startede jeg med at læse regelsættet og de stickys, som knyttede sig hertil.

Bevares, der var ting, som jeg kunne ønske mig anderledes, men intet, som jeg ikke kunne leve med, så jeg registrerede mit handle.

Og det må være gået nogenlunde og uden at dumme mig alt for meget, for da Co-Admin af personlige årsager i disse dage for 1 år siden valgte at udtræde af ledergruppen, blev jeg anmodet om at tage over. Og i det forgangne år har jeg så stille og roligt sat mine fingeraftryk helt uden lyst til eller forsøg på at lave paladsrevolution.

Så meget til personen og historikken.

Hvis du nu havde fulgt min opskrift, så ville du vide, at vi sidder her på frivillig og ulønnet basis, og at

vi masser af gange har måttet påpege de samme ting igen og igen.

Og så ville du nok også have forståelse for, at der ikke bliver lavet særregler for et nyt handle, der opfatter en generel præcisering uden modtager som en personlig vendetta.

Nu vil jeg slutte med helt oprigtigt at byde dig velkommen herinde i håb og forventning om, at du fremover ikke vil være så nærtagende, men i stedet vil bruge dine ubestridte retoriske evner på positiv vis, som du jo faktisk lagde ud med i dit fejlplacerede indlæg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er nu godt det er Admin, organizer og Moderator der har ansvaret herinde. For havde det stået til mig smed man en hel del af jammerkommoderne og brokrøvede og de patalogiske konspirationsteoretikere der ser fakes alle vegne - UD :) - og det kunne nok i sidste ende have ødelagt mangfoldigheden.

Så godt I er så overbærende og langmodige - I don't envy you at all !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også ny herpå , gammel i gårde ved at kigge over skulderen, men burde sku være lige til at kalde tingene ved deres rette navn og openminded holde en god stil, og dem som har hjulpet mig, tilbudt hjælp i start , og en del på chatten høj som lav, Tusind tak  :cool:   

 

                                                                                                                   Nicey.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...