Hop til indhold
knallert

nyt medlem

Recommended Posts

kunne godt tænke mig at vide hvornår et nyt medlem må skrive en god anmeddelse uden at blive høvlet ned af div. medlemmer herinde, hvor længe skal der gå før han må skrive en anmeddelse :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne godt tænke mig at vide hvornår et nyt medlem må skrive en god anmeddelse uden at blive høvlet ned af div. medlemmer herinde, hvor længe skal der gå før han må skrive en anmeddelse :?:

Godt spørgsmål!

I min optik skal de have lov til at gøre det med det samme.

I tidernes morgen da jeg skrev min første anmeldelse på massagepiger.dk blev jeg også haglet ned. Det var umuligt at nogen kunne have haft en så god oplevelse, endda med en dansk pige, det måtte bare være reklame. Men det var det altså ikke...

Argumenterne har nærmest ikke ændret sig, og det er vel 10-11-12 år siden efterhånden?

Nogen må bare have ondt i røven, eller et behov for at gøre opmærksom på sig selv.

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det må et nyt medlem vel altid.. :) Men du har da en pointe.

Med de seneste gode anmeldelser af Cherie frisk i erindringen, hører det ikke til en sjældenhed, når et nyt medlem, få minutter efter tilmelding, kommer med en rigtig god anmeldelse af deres slave oplevelse hos Lady'en.. :)

Jeg tror på ingen måde de er plantet, men måske bare en del af legen i Heksens selskab..??

"Bare egne formodninger" og det er ikke negativt ment.

For min skyld ingen alarm. Alle er vel glade, slaven for sin ordre og måske belønning, vi får et indblik i oplevelsen, og Cherie får sin omtale.. :)

Og for mig som nysgerrig og grøn, har det været en fornøjelse at læse de velskrevede og detaljerede beretninger.. Også selv om jeg jo godt ved at en dårlig oplevelse, næppe ender her.. ;)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er en lidt kedelig tendens. Det er vel snart gået hen og er blevet et indgangritual at en ny bruger skal sables ned, hvorefter han så langsomt må bygge et renommé op.

Hvis man ikke anser en bruger (gammelt medlem som nyt) som troværdig, så burde man kunne se bort for anmeldelsen, og komme videre til de andre mange tusindvis af informationer som ligger på dette site.

Og til de nye brugere, så ignorer de kommentarer som er spekulative. Dumt at lade sig holde tilbage fordi andre folk er paranoide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svaret er simpelt... Man skal helst have været på chatten og ha skrevet 50+ indlæg under hyggesnak....

Altså lige nu er der ca. 50 medlemmer online, mens der er 300 som ingen profil har herinde....de har højst sandsynligt kigget med længe, og fulgt med i anmeldelser og efterlysninger.

Har fundet en de gerne vil besøge og beslutter sig for bagefter at oprette en profil og dele oplevelsen, og blive mere aktiv ved at have en profil.

Så historikken er jo:

Besøg hos pige

Oprette profil

Skrive anmeldelse

Selvfølgelig er der nogle som måske ikke er helt ærlige, men deres anmeldelser drukner i de "rigtige" synes jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er op til læserne selv at vurdere og konkludere på anmeldelser, og om de er ægte eller ej, vel at mærke når de vurderer og konkluderer for sig selv og ikke skriver et indlæg derom.

Vi har en politik om, at mener man at en anmeldelse er falsk, så skriv en PM til en af os i ledelsen eller rapporter indlægget.

Så kigger vi på det.

Det er en egentlig en politik vi har håndhævet flere gange i flere anmeldelser og problemet er ret beset ikke så stort efter vi for et godt stykke tid siden begyndte at håndhæve den politik. Det var et større problem tidligere.

Rapporter gerne et indlæg, hvis I mener det ikke er ok, så er I 100 % sikker på at vi tager stilling til det.

Af samme grund sletter vi aldrig anmeldelser medmindre vi er meget overbeviste om, at de er et falsum.

Jeg kan godt forstå at nogle brugere bliver lidt skeptiske overfor en ny bruger, der opretter sig og skriver en anmeldelse 2 min efter. Men giv dem som sagt en chance. Alle skal starte et sted.

Selvfølgelig har en bruger med flere indlæg og anmeldelser mere troværdighed bag sig end en ny bruger, men lad os ikke skræmme nye brugere væk. Tag godt imod dem, giv dem en chance.

Så kan man selv lave ens konklusioner for sig selv, og er der en bruger der f.eks. opretter sig og 2 min efter laver en anmeldelse, som folk tager godt imod eller i hvert fald ikke kritiserer, og så ser man ham alligevel aldrig igen, hverken som forfatter af indlæg og han logger ikke engang ind mere kan man se på profilen, det er da rigtigt at det kan virke mistænkeligt, og det ser vi nogle gange, men så kan man jo konkludere det i sit stille sind senere. Nogle gange er sådanne anmeldelser måske plantede, andre gange er de ægte nok og formentlig i de fleste tilfælde. Men ej heller i de situationer kan hverken brugerne eller os i ledelsen vide med 100 % sikkerhed om de var plantet, medmindre vi sidder med idoplysninger der fortæller os noget.

Vi sletter også af og til anmeldelser som vi med sikkerhed ved er plantede ud fra idoplysninger mv. Det er overhovedet ikke særlig tit det sker, men det sker.

Så brug jeres sunde fornuft, og af hensyn til at vi gerne ønsker at stedet skal vokse i brugere og skrevne anmeldelser, så hold mistænkeliggørelsen for jer selv eller send den på en PM til en af os i ledelsen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne godt tænke mig at vide hvornår et nyt medlem må skrive en god anmeddelse uden at blive høvlet ned af div. medlemmer herinde, hvor længe skal der gå før han må skrive en anmeldelse :?:
Jeg synes nye medlemmer må skrive en anmeldelse såsnart de kan finde ud af at lave en ordentlig overskrift, som indeholder enten pigens eller stedets navn.

Ofte ser jeg nye medlemmer, som nærmest kun indmelder sig i indignation over en dårlig behandling af en eller anden pige - og så starter de med den mest tåbelige overskift af alle: "Advarsel", hvilket gør det meget svært at søge på vedkommende - start dog med pigens navn, og skriv så Advarsel nede i teksten, så er du sikker på din advarsel er til at finde via f.eks google og din advarsel vil have en langt større effekt end blot at være den dagsaktuelle nyhed på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu jeg skal diskuterese her og der og være den "Lokale Prygelknap" ....min gøren og laden, hvad jeg evt har gjort....kunne komme til at gøre og evt gør om 10 år.....og hvad andre gør (nye Medlemmer/skribenter),evt kunne komme til at skrive om mig

Så er det vil i orden at jeg med al den omtale jeg får, kan henviser til min hjemmeside....og se det positive i det og poste et link http://www.cherie.dk

Hvad nok vil være mit svar i fremtiden....nu når vi jo snart week-enden igen , hvor der er nogen der sikkert mener jeg skal dikuteres igen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu jeg skal diskuterese her og der og være den "Lokale Prygelknap" ....min gøren og laden, hvad jeg evt har gjort....kunne komme til at gøre og evt gør om 10 år.....og hvad andre gør (nye Medlemmer/skribenter),evt kunne komme til at skrive om mig

Så er det vil i orden at jeg med al den omtale jeg får, kan henviser til min hjemmeside....og se det positive i det og poste et link http://www.cherie.dk

Hvad nok vil være mit svar i fremtiden....nu når vi jo snart week-enden igen , hvor der er nogen der sikkert mener jeg skal dikuteres igen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Nu er det ikke fordi jeg skal holde hånden over nogen

Det ka godt være nogen piger får plantet indlæg her på siden, men prøv nu lige at se hvem i omtaler nemlig en pige ved navn Lady Cherie og med det jeg kender til hende kunne hun aldrig finde på at opfordre eller selv gøre det

Min mistanke ville nok komme hvis det er en ny pige i branchen samt et helt nyt medlem.

GO WEEKEND

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når nu jeg skal diskuterese her og der og være den "Lokale Prygelknap" ....min gøren og laden, hvad jeg evt har gjort....kunne komme til at gøre og evt gør om 10 år.....og hvad andre gør (nye Medlemmer/skribenter),evt kunne komme til at skrive om mig

Så er det vil i orden at jeg med al den omtale jeg får, kan henviser til min hjemmeside....og se det positive i det og poste et link http://www.cherie.dk

Hvad nok vil være mit svar i fremtiden....nu når vi jo snart week-enden igen , hvor der er nogen der sikkert mener jeg skal dikuteres igen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tror du ser spøgelser :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Når nu jeg skal diskuterese her og der og være den "Lokale Prygelknap" ....min gøren og laden, hvad jeg evt har gjort....kunne komme til at gøre og evt gør om 10 år.....og hvad andre gør (nye Medlemmer/skribenter),evt kunne komme til at skrive om mig

Så er det vil i orden at jeg med al den omtale jeg får, kan henviser til min hjemmeside....og se det positive i det og poste et link http://www.cherie.dk

Hvad nok vil være mit svar i fremtiden....nu når vi jo snart week-enden igen , hvor der er nogen der sikkert mener jeg skal dikuteres igen

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Cherie,

jeg synes, at du her er lidt uartig!

Denne tråd handler om, at nye brugere sådan rent pr. honnør bliver betragtet som lidt suspekte.

At dit navn bliver nævnt, anvender du så straks til at dreje tråden 180° i retning af angreb på dig.

Det er ikke fair, da trådstarter jo faktisk forsvarer de handles (one hit Wonders), der skriver positivt om dig. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg synes, at du her er lidt uartig!

Denne tråd handler om, at nye brugere sådan rent pr. honnør bliver betragtet som lidt suspekte.

At dit navn bliver nævnt, anvender du så straks til at dreje tråden 180° i retning af angreb på dig.

Det er ikke fair, da trådstarter jo faktisk forsvarer de handles (one hit Wonders), der skriver positivt om dig. :(

Jammen nu en Mod skriver dette. Så er det netop dette, at for hver en pris at bringe sig selv i centrum og styre... styre og være den styrende og hvilken agenda der skal sættes ... lad hende og medløberne dog IKKE få held med det, her på EG !! Håber Admin og Mod kigger IP-adresser ud og ser hvad der i grunden foregår ! Det skal ikke lykkedes at få det på VL-niveau !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Organizer

Jamen det har jeg jo sådan forstået, så trådstarter ikke var negativ, men pludselig bliver mit navn nævnt, og så er det jeg reagere....og jeg er godt nok gammel, men jeg er ikke så langsom så jeg ikke er klar over det er en af mine anmeldelser der er blevet låst som det handler om.

I Week-enden var det "Landsbytosserne" bla bla og ærligt talt, så kan jeg skuda kun skrive...bla bla Se min hjemmeside...Hvad pokker skal jeg ellers gøre ved "trolde" ? Der har svært ved at forstå et simpelt debatforum? og hvad ordentligt debat indeholder?

Men ok, Hvis et debatindlæg med 4-5 ord som er chikanerende, (for mig) , er i orden med dig....og du har jo ordet i din magt, så overlever jeg det nok.

Men du må skuda stadig væk godt se min hjemmeside hihihiihi

Del dette indlæg


Link til indlæg

"trolde" er det et udkant -Danmarks udtryk ?? Hvad er "trolde" herinde ??

Iøvrigt tror jeg ikke velfungerende medlemmer "bider" på dine .. "hi , hi " !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pikken, du lever da godt nok op til dit navn.

Agenda og styre....skriver du....Du bringer da godt nok forummet ned på Gimel-stadiet.

Men jeg tror godt nok at admin og moderator-gruppen selv godt kan danne sig en mening det behøver du jo så ikke blande dig i "Pik"

Med mindre du mener dine kloge indlæg er det de skal rette sig efter?

Du må også godt se min hjemmeside "Pik"

Del dette indlæg


Link til indlæg
"trolde" er det et udkant -Danmarks udtryk ?? Hvad er "trolde" herinde ??
Nej, den med "trolde" tager jeg på mig. Det er et af mine sædvanlige forsøg på at undgå alt det engelsk, der skyller ind over os. Og undersættelsen er vel nogenlunde dækkende og ordspiller fint med "hex" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, den med "trolde" tager jeg på mig. Det er et af mine sædvanlige forsøg på at undgå alt det engelsk, der skyller ind over os. Og undersættelsen er vel nogenlunde dækkende og ordspiller fint med "hex" :lol:

Sådan på niveau som paranoid ! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

nåja 5 svar ud af 21 er vel hvad man kan forvente :cry::cry::cry::cry::cry:

Ja det er jo irriterende at få ødelagt et godt oplæg. Hvorfor greb du ikke ind og kaldte til orden? :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg er optimist og ville lige se hvor længe det gik :!: ups nu er jeg jo selv igang med noget der ikke har med tråden at gøre :oops::oops::oops: :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest M60

Jeg er også lidt i vildrede om jeg i det hele taget skal være medlem, - og hvorfor?? - den første dag jeg var medlem skrev jeg et indlæg i Kina - pigen - om med eller uden gummi.

Straks er Moderator der med en advarsel om at anvende "Debatforum" og senere igen "Big Dick" med et gevaldigt "fatsvage.

Efterfølgende kan jeg da godt se at mit indlæg sandsynligvis hører hjemme et andet sted, - jeg beklager hvis jeg har trådt nogle over tæerne !!!

Jeg er ny og kan ikke finde "Debatforum" - det tror jeg lykkedes idag! - det er på siteboard og findes nederst på siden under betegnelsen "Andet" - har jeg ret ??? eller ej, og stadig "Fatsvag"

Hvis "Andet" rent faktisk er "Debatforum" - så henvis dog til det rette navn.

Til Moderator og specielt Big Dick, - - hvorfor er det så vigtigt for jer at hælde en spand lort i hovedet på folk, herunder et nyt medlem.

Tråden om Kina pigen er nu endt med 3 meget negative indlæg - - hvor mange har egentlig lyst til at skrive videre - der er jo risiko for "tæsk" !!!!!

- - - - - - - - - - - - - - -

Kære Moderator:

- hvis du i stedet skrev sådan (bare et eksempel fra min side): - Kære medlem/medlemmer ;) - dit/jeres indlæg og kommentarer er OK; men er desværre ikke relevante for "tråden" og får den til at løbe mere og mere af sporet. Prøv i stedet for selv at oprette en selvstændig "tråd" til dit/jeres indlæg under "Andet" - du finder det på siteboard, eller på siteboard finder en "tråd" der lige passer til dit indlæg.

Hilsner og god skrivelyst fra Moderator.

Kære Moderator hvordan synes du selv det lyder??

- - - og lige for resten hvis du er pissed på mig efter dette indlæg SÅ SLETTER DU MIG BARE!!!!!

Mange hilsner

M60

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...