Hop til indhold

The Kitten, Vejle

Featured Replies

Skrevet

Det kunne også være noget for mig

• Svar 56
  • Visninger 61.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Og lover-boyen er jo den samme let fejlernærede mand, der har filmet kinøjseren.

• Jeg tilslutter mig dem som syntes hun er et vrag (og det er pænt sagt) Sorry men hun er simpelhen ikke værd at spilde tid på når der findes så mange andre pæne / rene / glade piger derude...

• Har nu også endeligt fået aflagt visit hos LIV/THEKITTEN, og har kun godt at sige om hendes behandling/services og oplevelse af vedkommende. Super behandling jeg oplevede, så jeg er sikker på at det

Skrevet

The Kitten på annoncelight i dag: Jeg har næsten mistet min stemme men det er jo ikke det mit mundtøj skal bruges til  

he he :-)

Skrevet

besøgte hende for ca. 14 dage siden. Lidt sjov pige, der var hæs og kunne bruge munden. Men en lidt underlig oplevelse af bolle en meget slank pige, der bare næsten var for villig til alt. På vej ud af døren kom der så lige et vennepar på besøg - uanmeldt/hun havde glemt det.

gentagelse - måske :-)

D

• 1 month later...
Skrevet

enig med dig Mand38

hun er ikke lækker og har lige været i bad når man møder hende

og en aftale ahhh det er hun ikke god til...hun kan ikke når man er ved hendes dør...eller tar ikke sin tlf..

så nej tak til hende

Skrevet

Hun var faktisk lækker for et par år tilbage, men det er vist gået meget ned af bakke. 

Redigeret af John41
udokumenterede beskyldninger

• 1 year later...
Skrevet

En venn av meg så annonsen, men var så dum at han ikke sjekket opp omtaler før han bestilte tid. Han omtaler stedet som skittent, (lå bruk papir på gulvet, teppet på sengen var skittent) huset godt slitt og det samme gjorde damen. Når han kontaktet henne var hun ovenpå hos en venn etter sigende.

Hadde avtalt en time, det var gjort på 20 min. Min venn ble skuffet når det Ikke var mulig med samleie pga hun var for tørr. Hun gjorde ingenting for å bli våtere sa han. Han burde gått uten å betalt med det gjorde han desverre ikke. Han angrer meget etterpa

Kommer ingen anbefaling fra han om å besøke damen. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.