Hop til indhold

Recommended Posts

The Kitten på annoncelight i dag: Jeg har næsten mistet min stemme men det er jo ikke det mit mundtøj skal bruges til  

he he :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

besøgte hende for ca. 14 dage siden. Lidt sjov pige, der var hæs og kunne bruge munden. Men en lidt underlig oplevelse af bolle en meget slank pige, der bare næsten var for villig til alt. På vej ud af døren kom der så lige et vennepar på besøg - uanmeldt/hun havde glemt det.

gentagelse - måske :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

enig med dig Mand38

hun er ikke lækker og har lige været i bad når man møder hende

og en aftale ahhh det er hun ikke god til...hun kan ikke når man er ved hendes dør...eller tar ikke sin tlf..

så nej tak til hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var faktisk lækker for et par år tilbage, men det er vist gået meget ned af bakke. 

Redigeret af Kurator
udokumenterede beskyldninger

Del dette indlæg


Link til indlæg

En venn av meg så annonsen, men var så dum at han ikke sjekket opp omtaler før han bestilte tid. Han omtaler stedet som skittent, (lå bruk papir på gulvet, teppet på sengen var skittent) huset godt slitt og det samme gjorde damen. Når han kontaktet henne var hun ovenpå hos en venn etter sigende.

Hadde avtalt en time, det var gjort på 20 min. Min venn ble skuffet når det Ikke var mulig med samleie pga hun var for tørr. Hun gjorde ingenting for å bli våtere sa han. Han burde gått uten å betalt med det gjorde han desverre ikke. Han angrer meget etterpa

Kommer ingen anbefaling fra han om å besøke damen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...