Hop til indhold

Recommended Posts

Liverpool skrev, for 8 minutter siden:

Hej

Yder hun DT, TF eller gagging?

Takker

 

 

Liverpool skrev, for 9 minutter siden:

Hej

Yder hun DT, TF eller gagging?

Takker

 

Ikke DT spurgte ikke til TF eller rimming

Del dette indlæg


Link til indlæg
lotus skrev, den 10.7.2022 at 17:50:

Hej 

Er der nogen der kender nationalitet på mette

Har en tid imorgen og glæder mig meget til et besøg.

Hvordan var dit besøg?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 2 timer siden:

Øhhhh - hvor?

Nord for Randers - efter hvidsten. Skriv til hende så får du svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 6 timer siden:

Må du finger hende indtil hun sprøjter?

Jeg er meget god til at slikke - men jeg har ikke oplevet hende sprøjte -jeg ved faktisk ikke om hun kan, har ikke prøvet at få hende til at gøre det

Del dette indlæg


Link til indlæg
lotus skrev, for 7 timer siden:

Nord for Randers - efter hvidsten. Skriv til hende så får du svar

Jeg har besøgt Mette mange gange, ved hvor hun bor, jeg spurgte til hvordan dit besøg gik - men glem det bare

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er jomfru, har aldrig fået pik eller en finger oppe. Så sprøjte, nej!
Samtidig er hun kun til piger, men yder BJ fordi hun kan li det og samtidig tjene penge. 
Mange har været forbi til en guffer :) Mener ikke det er den bedste, men ganske fin!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nervøse skrev, for 49 minutter siden:

Kan man få en beskrivelse af pigens udseende ?

Godt brugt - ikke noget vildt… Helt klart et besøg værd men det er “håndværkets” skyld…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, 1 time siden:

Godt brugt??

Det vil jeg bestemt ikke kalde Mette, hun er ung og meget serviceminded

Og det er jo ens egen personlige vurdering.

Efter jeg læste hvad folk skrev herinde, havde jeg en helt anden forventning end det jeg mødte. I min optik er hun i den katagori af piger der har haft et hårdt liv.

Det er bare min vurdering og jeg vil ikke gå dybere i detaljer end det. Så må folk ud og besøge hende selv…
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt brugt er ikke lige det ord jeg vil bruge om hende. Syntes hun så almindeligt ud. Har været sammen med nogle der så brugt ud. Så kender forskellen

Del dette indlæg


Link til indlæg

På baggrund af de fine anmeldelser, ville jeg lige teste Mettes orale færdigheder. Min oplevelse er helt på linje med de fleste anmeldelser. 

En sød pige på 28, slank og skøn at se på. Naboens søde pige. Hendes blowjob var fantastisk blødt, skønt, langsomt og med god tid. Der var ingen hastværk, og der blev næsten ikke brugt hånd undtagen til allersidst da jeg ville fyre den af. Hun tog det hele, og fortsatte til den var slap. Over 20  min. 

Stedet, en lille by nord for Randers, ja der lugter lidt af røg og meget simpelt indrettet, men det opvejer mødet med et sødt menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, den 17.7.2022 at 20:42:

Godt brugt - ikke noget vildt… Helt klart et besøg værd men det er “håndværkets” skyld…

Hvis du med " Godt brugt" mener  "Almindelig køn pige" så kan jeg give dig ret ellers er det noget forkølet vrøvl.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...