Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa med jer

uha som jeg havde besvær med, at finde en pige i går onsdag, jeg forsøgte med flere i Aalborg, og deres tider passede bar alt ikke med mine- jeg havde en stram bagkant,og begyndte og søge mod syd, og så dukkede hende her op

https://annoncelight.dk/showad/338940

Selve annoncen skriger bare på ingenting, men jeg blev nysgerrig på, hvad gemte der sig bag denne lidt triste tekst, hvor eneste kontakt mulighed var mail. Jeg fandt min hemmelige mailadresse frem og skrev til pigen, sådan lidt om, hvor gammel og hvor adressen var,  der lidt tid så kom der svar, hun er en ung pige med bopæl omkring Randers, jeg skrev jeg gerne ville besøge hende.Hun spurgte på min alder, og jeg tænkte straks, at en ung pige ikke gad og sexe med en mand på 64 og skrev til hende, at hvis jeg var for gammel var det helt okay hun sagde fra ,men det gjorde hun ikke.

Der kom ret hurtig besked om, hvor hun boede sådan ca, og en pris på 30 min inkl superfransk, og 69, og jeg drog spændt afsted, vidste ikke hvad jeg sådan rigtig gik ind til,men min nysgerrighed, drev mig afsted. Ved ankomst til adressen, skulle jeg skrive igen for, at få adressen, lidt besværlig med, at skulle maile frem og tilbage i stedet for telefon/sms, men jeg fik ret hurtig et husnummer og så var rigtig spændt på, hvad der mødte mig.

Inden jeg nåede og banke på, blev døren åbnet af en hel nøgen ung poge - det har jeg aldrig prøvet før, at pigen lukkede op helt nøgen,men pigen var rigtig sød og sådan meget petti aktig, små bryster B måske og hun var meget hvid , og tog mig med storm, det med og stå i et bollerum med alt tøjet på og en helt nøgen pige det gav mig lidt overraskende moment, der var masser af knus, og jeg næste sprøge om vi skulle ordne det økonomiske først- aldrig prøvet før, at jeg skulle spørge. Jeg spurgte sådan jeg forfjamsket om hun godt kunne lide, at give blowjob, og det svarede hun ja til, det ville hun gerne, og hun ville ikke have samleje, men okay for mig og så gik hun i gang, og kæft den tøs kan bare slikke,sutte og kæle med en pik, det virkede som om hun virkelig nød og have min pik under behandling, vi skiftede til en 69 og hendes fisse smagte godt, vi vendte tilbage til blowjobbet, og jeg blev så liderlig, at jeg spurgte på samleje, men det ville hun ikke, og her kommer den helt store overraskelse, - hun var jomfru, havde aldrig haft en pik oppe i sig - WHAT , en GP,er der aldrig havde haft en pik i skeden, - det røg ud af mig: hvordan kan du undgår det? Hun sagde det er meget let, man skal bare sige nej.

Pigen er sød og rar, trods aldersforskel , og hun fortale grunden til hun spurgte på min alder var fordi, hun ikke gider dem på hendes egen alder, - så glem det knejter på <28 år

Det eneste som trak ned var sengen der kun var almindelig størrelse 200*90cm, jeg kan godt lide der er god plads til legen. Efter 30 min var jeg på gaden igen, men en superoplevelse rigere, og jeg kommer sikkert igen 

God fornøjelse til jer

servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Mette mange gange

Hun elsker at slikke pik, når du er kommet bliver hun ved, jeg tror hun hvis du beder hende om det, kunne tømme dig, med en ekstra omgang, hun giver i hvertfald mig fuld forløsning og mere til

Det er rigtigt, hun vil ikke have samleje, men pyt, hun giver et dejligt blowjob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også bekræfte de oplevelser, der er beskrevet med Mette her. Det er dejligt at blive modtaget nøgen i døren, og jeg synes, at oplevelsen bliver bedre for hver gang. Hun er ifølge hendes egne oplysninger lige omkring de 30 år. Store anbefalinger herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 11 timer siden:

Jeg har været hos Mette mange gange

Hun elsker at slikke pik, når du er kommet bliver hun ved, jeg tror hun hvis du beder hende om det, kunne tømme dig, med en ekstra omgang, hun giver i hvertfald mig fuld forløsning og mere til

Det er rigtigt, hun vil ikke have samleje, men pyt, hun giver et dejligt blowjob

Hej er det samme Mette som man har kunne mødes med i solcentre i Randers ? Hvis ja så kan hun virkelig sutte pik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, for 2 timer siden:

Hej er det samme Mette som man har kunne mødes med i solcentre i Randers ? Hvis ja så kan hun virkelig sutte pik

Det er jeg ikke klar over, jeg har kun mødt hende uden for Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 15 timer siden:

Tak for den fine beretning @Serviceboy

Hvad er pigens alder og hvad måtte du give for den gode behandling?

Hejsa

belært af tidligere erfaring oplyser jeg ikke, hvad jeg betaler pigerne,men prøv og skriv til hende- 69 er dyrene end superfransk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var meget skeptisk over om det kunne passe med de gode anmeldelser der lå om en piger, der kun har så lille en annonce liggende…

Men Goddammit, - Mette er 100% real, og giver en fantastisk service. Hun giver et super bj hvor hun giver sig god tid, uden at man føler at man bare skal komme så hurtig som muligt, og så ud af døren igen.

Mette har de dejligste bryster man må lege med under bj.

110% anbefaling herfra. Og jeg vender med garanti tilbage til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fætteren skrev, den 1.7.2022 at 06:20:

Hun er ifølge hendes egne oplysninger lige omkring de 30 år

Det er da godt nok usædvanligt at finde en jomfru på dén alder - og så oven i købet som GP.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 7 timer siden:

Er det diskret mht. parkering og indgang?

Alt er relativt, det er i et rækkehus kvarter, ingen neonlamper, og fin parkering

Redigeret af Servciesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 21 timer siden:

Det er da godt nok usædvanligt at finde en jomfru på dén alder - og så oven i købet som GP.. 

Lige præcis den del af beretningen har jeg ikke selv hørt noget til tidligere, men jeg er også skeptisk. Jeg ved godt, at jeg generelt skrev, at jeg kunne bekræfte, hvad der var skrevet, men det var med hentydning til setup, udseende og hendes rigtig gode blowjob. Jeg vil dog være ærlig og åbent melde ud, at jeg ikke selv har haft min oik oppe i hende :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
midtjyden skrev, for 9 timer siden:

I nogle af de andre tråde beskrives hun som at bo snusket og bære præg af at være ryger? Er der noget hold i det?

Ryger, ja. Men jeg har ikke oplevet, at stedet er snusket. Rummet jeg har været i, har nok været spartansk indrettet, men det er jo noget helt andet end snusket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes bestemt ikke stedet er snusket  . Og faktisk dejligt ugenert.  Om hun ryger er jeg ikke klar over  . Kunne ikke lugte røg de gange jeg har været der .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også falde i de rosende anmeldelser. Har besøgt Mette en del gange efterhånden, der lidt udenfor Randers, og er altid gået derfra med et smil på læben. Hun giver et fantastisk blowjob, og gør præcis det du beder hende om, hvis man ønsker hun gør det på en anden måde. I sandhed en petit skøn pige der elsker at sutte pik, og så sluger hun hver en dråbe. Også her fortæller hun at hun er jomfru. Til at starte med troede jeg ikke på det, men den er god nok. Dernæst har hun har også fortalte lidt om nogle af hendes vildere oplevelser, hvor hun gav blowjobs til en masse heldige fyre. Hun har desuden fortalt at hun selv er festryger.

Det eneste minus der er i min optik er at jeg synes stedet er snusket - hvilket jeg også har indikeret overfor hende. Der lugter af røg(som man skal forvente sidder i tøjet når man går der fra), det roder, der ligger alt muligt på gulvet på badeværelset osv. Stedet er dog blot et hun lejer udelukkende til at modtage mænd. Jeg har en enkelt gang fået hende med på at jeg hentede hende for at vi kørte ud og fandt et diskret sted, hvor hun gav et blowjob i bilen. Det kunne absolut også noget! Men hun kører generelt ikke ud og det er udelukkende i rækkehuset man kan møde hende. Jeg er selv i start 30’erne, så hvis man er ordentlig og respekterer hende, så vil hun også godt tage imod yngre mænd, men hun foretrækker klart ældre mænd. Hun havde en annonce på et tidspunkt hvor minimumsalderen var 40 år. 

Så helt afgjort 10/10 til hendes evner, 9/10 til placering/diskret sted, men kun 5/10 til selve stedet (hvilket er super ærgerligt). 

Redigeret af Vnx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bare sige det var sku en god oplevelse jeg kikke mest på hende og det var bestemt ok det hun sige i anoncen det er det du får og det med et stort smil bagefter uhaaa det var en god sutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt mette - jeg har ikke oplevet rod, jeg har så også kun været på det lille værelse med sengen, jeg har heller ikke oplevet lugt af røg

jeg har altid haft 69 med hende, også givet hende finger, hun er utrolig snæver.

jeg kan varmt anbefale hende, tror jeg snart må en tur i rækkehuset igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 9 timer siden:

Jeg har også besøgt mette - jeg har ikke oplevet rod, jeg har så også kun været på det lille værelse med sengen, jeg har heller ikke oplevet lugt af røg

jeg har altid haft 69 med hende, også givet hende finger, hun er utrolig snæver.

jeg kan varmt anbefale hende, tror jeg snart må en tur i rækkehuset igen 

Må du finger hende indtil hun sprøjter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...