Hop til indhold
MisterA

Prinsesser modtager slaver i København...

Recommended Posts

Hej ligesindede kinkstere

Har her til aften besøgt Frøken Monroe og Frøken Daisy. Fantastisk oplevelse hvis man som jeg er til at blive domineret og ydmyget af helt almindelige unge piger.

Jeg besøgte dem i deres lejlighed i Kbh og de havde en del "legetøj". 

Jeg blev ydmyget og grint af, blev sat fast med håndjern og manchetter samt kneppet af dem begge med deres strapons.

De er bare så frække. Frøken Monroe er en etnisk Dansk pige med smal talje og en dejlig stor fitness røv. Miss Daisy er mørk i huden, men taler flydende dansk, petite med dejlige bryster og mørkt hår.

DE ER EN KÆMPE GAVE TIL OS SUBMISSIVE

https://annoncelight.dk/showad/346495

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes prisen er peberet. 3500 for en halv / 4000 for en hel. 
Og det er uden at de rør ved ens pik. For nogen fungere det sikkert. Personligt kan jeg godt lide at spice op med at være sub, dog vil jeg stadig gerne have udløsning. Og 4000 er simpelthen for mange penge for at spille min egen pik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 13 timer siden:

Jeg synes prisen er peberet. 3500 for en halv / 4000 for en hel. 
Og det er uden at de rør ved ens pik. For nogen fungere det sikkert. Personligt kan jeg godt lide at spice op med at være sub, dog vil jeg stadig gerne have udløsning. Og 4000 er simpelthen for mange penge for at spille min egen pik. 

helt enig, dem pris er helt skæv når Felina har 2 piger for 1800 :-)  og der kan man det hele

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 17 timer siden:

Jeg synes prisen er peberet. 3500 for en halv / 4000 for en hel. 
Og det er uden at de rør ved ens pik. For nogen fungere det sikkert. Personligt kan jeg godt lide at spice op med at være sub, dog vil jeg stadig gerne have udløsning. Og 4000 er simpelthen for mange penge for at spille min egen pik. 

Blot for at korrigere: En halv time er 3.000,-

Vores slaver får som regel lov at onanere mens vi ser på.

Vi rør naturligvis ved kønsdele under cbt.

 

Prinsesserne ~

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
xxpeter skrev, for 3 timer siden:

helt enig, dem pris er helt skæv når Felina har 2 piger for 1800 :-) og der kan man det hele

Ja jeg er helt ening med dig forventer da at der bliver berørt de imtime steder og at få en fed orgasme og at smage domina også men vi er forskellig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fenrir

Jeg besøgte i dag disse to lækre piger i Kbh Ø og blev absolut ikke skuffet! Deres udseende er helt i top, de er begge meget smukke med et dejligt sadistisk glimt i øjnene! 

https://annoncelight.dk/showad/346495

Der blev ikke sparet på noget hvad angår ydmygelser, afstraffelse eller hård dominans. De kan gå meget hårdt til værks, hvis det er dét man ønsker. Det var virkelig tilfredsstillende og en fed oplevelse.

Derfor 5/5 stjerner fra en meget øm og glad slave

 

Redigeret af Fenrir
rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...