unip 574 Skrevet 13. Oktober, 2013 Anna er tilbage. Hendes besøg hos Siri i Hørsholm (se Mekko's omtale heraf) var midlertidig for at hjælpe en god ven. :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Oktober, 2013 Anna er tilbage. Hendes besøg hos Siri i Hørsholm (se Mekko's omtale heraf) var midlertidig for at hjælpe en god ven. Jeps, Jeg fik også en lækker session med Anna, den anden dag, meget smuk pige :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 14. Oktober, 2013 Besøgte Anna, Joy havde anbefalet mig at prøve hende. Hun er pæn men ikke så lækker som jeg havde forestillet mig, men det er jo en smagssag, dog syntes jeg at hun mangler personlighed, derfor bliver jeg hos Joy som er piv fræk og servicen er helt i top. Massagen er god på dette sted og det er min opfattelse at man kommer langt her hvis kemien passer. Fik massage af Anna og hendes krop er lækker, hun er dejlig slank og hendes bryster er thai size. Men man kan godt mærke at hun ikke er ny i faget, men en god følelse idag, så kommer snart igen dog hos Joy næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 574 Skrevet 14. Oktober, 2013 Jeg har læst om Joy, men jeg troede ikke hun var der mere. Hende må jeg prøve efter al den gode omtale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 14. Oktober, 2013 Hvad du gør unip, hvad du end gør af dit liv: gå ikke glip af Joy. En av de tre thaidronningerne i Kongens by. På trods af de kunstige brysterne. Man kan ikke kalde sig professonel thaimassagekunde uden at have besøgt disse tre unike kvinder. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 14. Oktober, 2013 Hvad du gør unip, hvad du end gør af dit liv: gå ikke glip af Joy. En av de tre thaidronningerne i Kongens by. På trods af de kunstige brysterne. Man kan ikke kalde sig professonel thaimassagekunde uden at have besøgt disse tre unike kvinder. B Er der nogen alder på de thaier du snakker om? Og hvad med udseende så som højde, vægt osv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 15. Oktober, 2013 Joda, der er både alder, højde, udseende og vægt. Men skal jeg være helt ærlig har jeg hverken målet eller vejet dem. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterpedal 164 Skrevet 15. Oktober, 2013 Joda, der er både alder, højde, udseende og vægt. Men skal jeg være helt ærlig har jeg hverken målet eller vejet dem. B Men snakker vi 20 år eller 50 år? Tyk eller tynd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 337 Skrevet 15. Oktober, 2013 Hvad du gør unip, hvad du end gør af dit liv: gå ikke glip af Joy. En av de tre thaidronningerne i Kongens by. På trods af de kunstige brysterne. Man kan ikke kalde sig professonel thaimassagekunde uden at have besøgt disse tre unike kvinder. B Hej Bananas. Nu nævner du tre unikke kvinder, hvem er de 2 andre ? Og er det rigtig forstået at pågældende Joy er hos Ban Na i Hellerup ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 15. Oktober, 2013 Og er det rigtig forstået at pågældende Joy er hos Ban Na i Hellerup ? viewtopic.php?f=44&t=4771&hilit=Joy+er+tilbage -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 574 Skrevet 15. Oktober, 2013 Tak ... så Joy i Hellerup, Layla i Helsingør og Linda på Østerbro. Linda kender jeg fra Hillerød, som nævnt i tråden. Hun er absolut i topklasse. Jeg vidste hun var taget videre, men ikke hvor til. Tak for oplysningerne. Joy og Layla er på listen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 15. Oktober, 2013 Tak ... så Joy i Hellerup, Layla i Helsingør og Linda på Østerbro. Linda kender jeg fra Hillerød, som nævnt i tråden. Hun er absolut i topklasse. Jeg vidste hun var taget videre, men ikke hvor til. Tak for oplysningerne. Joy og Layla er på listen.Linda er mig bekendt via en anden tråd på en af klinikkerne i Hørsholm. Jeg kender hende også fra Hillerød, og hun ligger langt over gennemsnittet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 15. Oktober, 2013 Linda er vist ikke i Hørsholm mere, måske i den nye afdeling de er ved at åbne i Gentofte? http://www.thaiwellnessmassage.dk/ Og er det ikke Nina der er den tredje:?: -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr nsj 337 Skrevet 15. Oktober, 2013 Linda er vist ikke i Hørsholm mere, måske i den nye afdeling de er ved at åbne i Gentofte? http://www.thaiwellnessmassage.dk/ Og er det ikke Nina der er den tredje:?: -OD Kan så oplyse at Linda pt er i Thailand, men vil starte op i den nye afdeling i Gentofte når hun er tilbage, så der er måske noget at glæde sig til, når hun kommer godt brun tilbage og i nye lokaler ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
unip 574 Skrevet 15. Oktober, 2013 Sikke et rend der bliver i Gentofte på næste onsdag, når de åbner i Gentofte ... vi ses måske :lol: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 15. Oktober, 2013 Linda er top lækker og man bliver godt behandlet. En klar farvorit, sammen med on på gl køge landevej 505 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17535 Skrevet 15. Oktober, 2013 Tak ... så Joy i Hellerup, Layla i Helsingør og Linda på Østerbro. Linda kender jeg fra Hillerød, som nævnt i tråden. Hun er absolut i topklasse. Jeg vidste hun var taget videre, men ikke hvor til. Tak for oplysningerne. Joy og Layla er på listen. Hvis det er mig og mine dronninger du referer til, så har du kun et ret. Joy. Layla (Dalya) er ikke thai, men iranier. Linda synes jeg godt om, men hun er ikke helt der oppe for mig. Men så spyt ud, banan!!! Jeg skriver en ny tråd, ikke? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 15. Oktober, 2013 Hvad dulen.. i anmelder jo et af mine stam steder Min favorit er klart Anna, hvad sjovt nok aldrig haft helt til at møde Joy Men har prøvet mamasan, hun er godt nok berøringsangst og giver i meget blødt HJ. Den franske thai, Lisa, holdte til på dokkun i sommers, det var en dejlig oplevelse, hvor det virkelig var gang i den, stram mis og søde små thai boobs, men hun er desværre rejst igen :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 16. Oktober, 2013 Gør dig selv den tjeneste at ringe og booke tid med Joy, hun er dygtig og rigtig sød. Fik masage af hende i går Tirsdag og kun massage ovenpå min mindre gode massage med Anna fra i Søndags. Joy er sød og smuk og rigtig sjov og hun giver dejligt massage, jeg tror ikke hun tilbyder frække ting da hun virker til at være en fornuftig pige. Skulle jeg vælge mellem Anna og Joy så bliver det Joy 10 ud af 10 gange Har været der 3 gange nu 2 gode og 1 dårlig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maximus 264 Skrevet 16. Oktober, 2013 Til Ceylon: Jeg mødte Lisa på Dokkun så sent som i går så der er hun stadig Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 16. Oktober, 2013 Til Ceylon: Jeg mødte Lisa på Dokkun så sent som i går så der er hun stadig Mvh ah ok, det er også nogle måneder siden jeg var der sidst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 16. Oktober, 2013 Gør dig selv den tjeneste at ringe og booke tid med Joy, hun er dygtig og rigtig sød. Fik masage af hende i går Tirsdag og kun massage ovenpå min mindre gode massage med Anna fra i Søndags. Joy er sød og smuk og rigtig sjov og hun giver dejligt massage, jeg tror ikke hun tilbyder frække ting da hun virker til at være en fornuftig pige. Skulle jeg vælge mellem Anna og Joy så bliver det Joy 10 ud af 10 gange Har været der 3 gange nu 2 gode og 1 dårlig. Øhh.. jeg har læst en del anmeldelser om de vildeste frække oplevelser med Joy fra Banna.. blandt anden på gimel, så hun har i al fald tilbudt det i vid omfang, men skal ikke kunne sige om hun er blevet sober. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 16. Oktober, 2013 Det har jeg også læst i tidligere indlæg på andre forums, men er aldrig blevet tilbudt det frække. Jeg kan godt lide hende så jeg er glad for at det kun er massage, mister respekten for ludere, og da Joy ikke sælger det til mig så er hun i mine øjne stadig uskyldig og kun massage pige. Joy er en dejlig pige og man skal nyde hendes massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
secretsexlover 16 Skrevet 17. Oktober, 2013 Ang. Liza hos Dokkun. Hun er normalt bortrejst om sommeren. Havde en herlig seance hos hende for et par uger siden. Dejlig naturlig og med vildt gang i den... Ikke billigt - men 100 % indlevelse og dejlig kemi og så er hun bare een af de frækkeste thai jeg har mødt til dato. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. Oktober, 2013 Øhh.. jeg har læst en del anmeldelser om de vildeste frække oplevelser med Joy fra Banna.. blandt anden på gimel, så hun har i al fald tilbudt det i vid omfang, men skal ikke kunne sige om hun er blevet sober. Jeg var også i Hellerup for ca. 1 måned siden, og fik en god massage af Joy som jeg har fået én gang før. Første gang fik jeg et lækkert HJ og anden gang, altså for ca. 1 måned siden var jeg igen hos Joy, endnu en gang en god massage, og denne gang også massage af en nøgen Joy der gav den max gas indtil flere steder Hun er sgu en lille frækkert, og jeg foretrækker også hende frem for Anna, der da bestemt er en flot pige også, men som xxx69 er inde på, synes jeg også at der mangler noget personlighed og hun virkede på mig noget afstandsholden Men hun var sød nok. Men igen, det er helt sikkert noget med kemi osv. Men ligefrem at kalde dem for "luderer" vil jeg nok ikke. Måske bare fordi jeg ikke bryder mig om ordvalget "luder", der i min verden er = " møgso" Og sådan har jeg dog endnu ikke mødt i købesex miljøet ..............endnu og håber heller ikke at det sker, for det er vel ligeså meget op til mig selv,hvordan jeg bliver behandlet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg