Hop til indhold

Nyt om betaling med MobilePay

Featured Replies

Skrevet
Liv skrev, for 45 minutter siden:

Det er muligt, jeg har endnu tilgode at opleve, at en gæst beder om en kvittering.

Heller ikke her:P.. Det var bare for at pointerer at dem der gerne vil gøre skade på en kan gøre det på en nem måde uden at afslører deres egen identitet.. 

Skrevet
Liv skrev, for 52 minutter siden:

Det er muligt, jeg har endnu tilgode at opleve, at en gæst beder om en kvittering.

Er der mon moms på extras :D

Skrevet
Øbo skrev, Lige nu:

Er der mon moms på extras :D

Der er moms på det hele. Det er ikke myndighederne der er problemet.

Skrevet
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Der er moms på det hele. Det er ikke myndighederne der er problemet.

Det var også bare et ringe forsøg på at være sjov 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg troede faktisk det var lovpligtigt hvis de beder om en:ph34r:

Det mener jeg faktisk det er, men nogle af os kan sagtens undvære, efter en go’ behandling. Hvis man ikke lige har et sted at trække den fra..

Måske nogen i saunaklubben havde den mulighed, det ville ellers være lækkert at spare ca. 33%, det ville for mit vedkommende give +33% flere besøg :wub:

Skrevet
Hans69 skrev, 1 time siden:

Det mener jeg faktisk det er, men nogle af os kan sagtens undvære, efter en go’ behandling. Hvis man ikke lige har et sted at trække den fra..

Måske nogen i saunaklubben havde den mulighed, det ville ellers være lækkert at spare ca. 33%, det ville for mit vedkommende give +33% flere besøg :wub:

Jeg ved at flere af de store vennegrupper trak det fra som forretningsmøde eller noget lignende:P.. Wellness behandling:lol:.. 

Skrevet
Liv skrev, for 6 timer siden:

Ser det for mig:

FAKTURA..

3 Ryk og en Aflevering      1.600,-

Moms                                     400,-

Ialt                                        2.000,-

;)

Skrevet
Liv skrev, for 6 timer siden:

Betyder det at du ikke har bytte garanti?!?

Skrevet
AB455 skrev, for 2 timer siden:

Betyder det at du ikke har bytte garanti?!?

Hvis emballagen er ubrudt og der er byttemærke på, så må vi tage den derfra ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 3 minutter siden:

Hvis emballagen er ubrudt og der er byttemærke på, så må vi tage den derfra ;) 

Er der så også to års reklamations ret ? :P

/Francois

Skrevet
Øbo skrev, for 16 timer siden:

Finland og Norge er på vej til at droppe kontanter fuldstændig det samme er Sverige det er kun et spørgsmål om tid før det sker. Så skal man over i bitcoin eller ligende hvis man vil være anonym 

Kontanter har været dømt ude mange gange, men jeg tror der kommer til at gå MANGE år før det reelt sker. Der er simpelthen for mange ældre m.m. som ikke er digitale eller har kreditkort. Personligt er jeg begyndt at betale med kontanter overalt efter jeg har fået indblik i hvordan større kæder laver data mining på kreditkort betalinger.

Skrevet
Liv skrev, den 22.6.2022 at 13:07:

Det er jeg ret sikker på at man har været / er. Jeg spurgte på et tidspunkt banken, og de sagde, at de aldrig udleverer navne mv.til andre. 
En gang var der blevet overført et beløb til min konto ved en fejl, da ringede banken og bad mig overføre beløbet, de havde ikke givet info til manden.

Det er en meget normal procedure ved fejl overførsler. I det tilfælde har man jo ikke handlet med dig og sålænge du aksepter at pengene føres tilbage er der ikke nogen grund til at udlevere yderlige oplysninger. Havde du nægtet at lade pengene tilbageføre skal banken udlevere nødvendige oplysninger så den anden part kan kontakte dig direkte. Det samme vil være tilfældet hvis man f.eks. mangler en kvitering eller andet.

Man har grundlæggende altid ret til at vide hvem man betaler penge til og så er det ligegyldigt om det er en privat person eller et firma. Faktisk har man pligt til at vide det da man ellers kan komme i konflikt med bl.a. hvidvask reglerne. Hvidvask reglerne gælder også for små beløb og der er flere unge mennesker som gennem de sidste par år er kommet i klemme fordi de har ladet fremmed overføre små beløb til sig og derefter hævet det samme beløb i en kontant automat og udbetalt til den fremmed.

Jeg bruger ikke mobilpay og har ikke nærlæst deres regler, men jeg er ret sikker på at ændringen kun går på at det er blevet nemmer at få oplysninger som du har krav på, men normalt ikke har brug for.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.