Hop til indhold

Recommended Posts

Manwithmanners skrev, for 13 minutter siden:

Så er hun ved at være her…skønt 

Hun venter på at der er gået løn ind på vores allesammens konti, så vi har mere at skyde med ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 15 minutter siden:

Hun venter på at der er gået løn ind på vores allesammens konti, så vi har mere at skyde med ?

Har du en god anmeldelse af hende, du kan linke til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun annoncerede ellers her i sommer, selvfølgelig mens man selv var på ferie.
Men håber da hun snart aflægger et besøg igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hibiscus skrev, for 21 timer siden:

Har du en god anmeldelse af hende, du kan linke til?

Her med CIM leveret af @Manwithmanners ?

Ej..Ærgeligt man ikke kan se hvornår hun kommer da det tager noget tid.

Men 12 måneder siden :o og.... tiden går....

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 1 time siden:

Her med CIM leveret af @Manwithmanners ?

Ej..Ærgeligt man ikke kan se hvornår hun kommer da det tager noget tid.

Men 12 måneder siden :o og.... tiden går....

 

Hun var her da i februar også…..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manwithmanners skrev, for 13 minutter siden:

Hun var her da i februar også…..

 

Hun har brug for at komme noget mere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

https://nympho.dk/n8016/2839/schone-stella-thursday-back/
Stella er tilbage og er savnet. Har mødt hende idag og sidder nu på arbejdet og tænker på oplevelsen. Haft mange stunder med Stella og har altid glædet mig til næste gang. Denne gang føltes nyt og frisk …Stella virkede så sex glad og begærlig på et super frækt blow

i tider med mange nye piger er det skøt at møde en pige der leverer det du har brug for

 

i næste uge er mit mål en trekant med Stella og Monica

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manwithmanners skrev, for 7 timer siden:

i tider med mange nye piger er det skøt at møde en pige der leverer det du har brug for

hvilke nye piger hehe jeg leder og leder men forgæves

Manwithmanners skrev, for 7 timer siden:

Monica

hvilken monica ? glæder mig til at læse anmeldelse

stella er ovenud fantastisk og dejligt at høre hun er tilbage i god form

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har booket hende imorgen

Vores frække rejse fortsætter og efter et lille smut hjemme er hun tilbage og kan nydes de næste dage….hun ved allerede hvad jeg vil have…Bliver stenhård ved tanken om hun skal tilfredstille mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 33 minutter siden:

Spændende om den skønne dukker op i dag. Hvis hun gør er sidegevinsten jo nok at Monica kommer med - og sikken sidegevinst :-P

/B

Stella er kommet…

Monica er stoppet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes annonce på nympho var aktiv i nogle timer i dag men så var den væk igen. Jeg forstår det ikke. Hun svar ikke på min besked på whatsapp . Er hun i København eller er rejst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman52 skrev, for 2 minutter siden:

Hendes annonce på nympho var aktiv i nogle timer i dag men så var den væk igen. Jeg forstår det ikke. Hun svar ikke på min besked på whatsapp . Er hun i København eller er rejst.

Uanset hvor meget du du prøver at finde logik i den måde hun gør tingene på, så finder du aldrig ud af det. 

Jeg har besøgt hende rigtig mange gange de første gange hun var her og er stor fan. Men at forstå hvornår hun er her, er en af livets gåder. 

Min teori er at der er nogle mænd med rigtig mange penge, der booker hende i flere dage og så hører vi fra hende igen, når hun har ledige tider. 

Jeg har droppet at besøge hende igen af samme grund, men bliv endelig ved med at prøve og tag ikke mine ord for lov. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 17 minutter siden:

Min teori er at der er nogle mænd med rigtig mange penge, der booker hende i flere dage og så hører vi fra hende igen, når hun har ledige tider. 

Jeg dropper hende. Hun virker utroværdig , Jeg  kan risikere at booke hende og så brænder hun mig af på grund af de mænd med mange penge.

Tusinde tak for dit svar . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var åbenbart heldig i lørdags. Skrev en besked om morgenen og havde en fabelagtig time med Stella sidst på eftermiddagen. Hun fortalte at hun nok rejste retur til Tyskland i mandags, men vil forsøge at besøge København igen i juni. 

Jeg skal besøge hende igen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gentleman52 skrev, for 5 timer siden:

Jeg dropper hende. Hun virker utroværdig , Jeg  kan risikere at booke hende og så brænder hun mig af på grund af de mænd med mange penge.

Tusinde tak for dit svar . 

Jeg har været med hende nogle gange for et par år tilbage. Det var skønt. Har dog også prøvet at blive brændt af en enkelt gang eller to. Hun virker nogle gange lidt uligevægtig.

Efter at hendes priser ad to gange er blevet sat op er jeg stået af. De er for højt sat og man kan få en ligeså god oplevelse hos andre skønne kvinder til en mere rimelig pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Akrobat skrev, for 55 minutter siden:

Efter at hendes priser ad to gange er blevet sat op er jeg stået af. De er for højt sat og man kan få en ligeså god oplevelse hos andre skønne kvinder til en mere rimelig pris.

100% enig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manwithmanners skrev, den 10.5.2024 at 08:55:

Stella er kommet…

Monica er stoppet

Stella's veninde Monica havde en annonce aktiv i April omkring besøg starten af Maj. Jeg var i sms dialog med Monica om en dato  men da vi nærmede os forsvandt hun pludselig ligesom Stella. Ingen svar på sms. Radiotavshed. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Det er desværre ikke først gang at die Schöne Stella har annonceret sin ankomst til København, hvor hun så ikke en kommet alligevel.

Selv med hendes relativt høje priser er det da et tab, hvis hun ikke kommer.

 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, den 15.5.2024 at 15:37:

Uanset hvor meget du du prøver at finde logik i den måde hun gør tingene på, så finder du aldrig ud af det. 

Det gælder nok enhver GP der nogensinde har betrådt denne jord:lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...