Hop til indhold
nattevagt

Kinky Karina

Recommended Posts

Uha - dit absolut første indlæg - yderst kortfattet og omtaler udelukkende hvor meget "hun" elsker sex, og "hun" ikke faker.

Profilen er oprettet ½ time inden indlægget er oprettet.

Er det KUN mig, der lugter en lille Selv-anmeldelse her ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jøsses dog.

Man skal sgu da i gang på én eller anden måde.

Hvis I virkelig ikke stoler på anmeldelsen, så tag da selv forbi damen og prøv en tur. :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad for en anmeldelse? Stoler sådan set på de fleste men undre mig bare over hvorfor den er så kort, det er vel ok? Det er jo ikke thumbs up/thumbs ned niveau når man skal beskrive en god oplevelse herinde eller hur?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad for en anmeldelse? Stoler sådan set på de fleste men undre mig bare over hvorfor den er så kort, det er vel ok? Det er jo ikke thumbs up/thumbs ned niveau når man skal beskrive en god oplevelse herinde eller hur?

Der er rigtig mange (mænd) herinde, som ikke beskriver deres oplevelse i detaljen. Nogen siger det er for pigens skyld og andre fordi de gerne vil holde oplevelsen for dem selv.

En anbefaling er en anbefaling.

Kan også være at en pige får en kanon anmeldelse og så får hun en sviner den næste dag, fordi der bare ikke har været den samme kemi, med ham der kom efterfølgende.

Så der er altså ret mange forskellige ting der spiller ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...