Hop til indhold

Kinky Karina

Featured Replies

Skrevet

Uha - dit absolut første indlæg - yderst kortfattet og omtaler udelukkende hvor meget "hun" elsker sex, og "hun" ikke faker.

Profilen er oprettet ½ time inden indlægget er oprettet.

Er det KUN mig, der lugter en lille Selv-anmeldelse her ?

Skrevet
  • Author

Jamen jøsses !!

Så må du fortælle mig hvorlang tid der skal gå inden man må komme med et indlæg

Skrevet

ja det vil jeg også gerne vide :!:

Skrevet

Måske en lidt mere detaljeret beskrivelse kunne fjerne den værste tvivl?

Skrevet

Jamen jøsses dog.

Man skal sgu da i gang på én eller anden måde.

Hvis I virkelig ikke stoler på anmeldelsen, så tag da selv forbi damen og prøv en tur. :roll:

Skrevet

Hvad for en anmeldelse? Stoler sådan set på de fleste men undre mig bare over hvorfor den er så kort, det er vel ok? Det er jo ikke thumbs up/thumbs ned niveau når man skal beskrive en god oplevelse herinde eller hur?

Skrevet

Hvad for en anmeldelse? Stoler sådan set på de fleste men undre mig bare over hvorfor den er så kort, det er vel ok? Det er jo ikke thumbs up/thumbs ned niveau når man skal beskrive en god oplevelse herinde eller hur?

Der er rigtig mange (mænd) herinde, som ikke beskriver deres oplevelse i detaljen. Nogen siger det er for pigens skyld og andre fordi de gerne vil holde oplevelsen for dem selv.

En anbefaling er en anbefaling.

Kan også være at en pige får en kanon anmeldelse og så får hun en sviner den næste dag, fordi der bare ikke har været den samme kemi, med ham der kom efterfølgende.

Så der er altså ret mange forskellige ting der spiller ind.

Skrevet

Min første anmeldelse var heller ikke lang. Man skal vel lige "på plads"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.