Hop til indhold
2scana

Landbytosserne på Venusbjerget savner deres leder

Recommended Posts

Hvor er Venuslogens Admin og Master henne?

Landsbytosserne i Venuslogen er ved at gå til af frustration over, at tekst forsvinder, når de uploader anmeldelser, kommentarer og giftigheder. Hjælp dem med at finde Admin, så han kan få sat skik på gadekæret.

Sker det ikke inden for kort tid, risikerer vi, at Thomsen, Butleren, Hexen og alle de andre tosser fra Venusbjerget indvaderer Eroguide. Det må ikke ske. Hjælp dem. Kig godt efter i udhuse og cykelkældre og ubenyttede spankingrum. Admin må findes. Nu

2scana

Del dette indlæg

Link til indlæg

Landsbytosserne i Venuslogen er ved at gå til af frustration over, at tekst forsvinder, når de uploader anmeldelser, kommentarer og giftigheder. Hjælp dem med at finde Admin, så han kan få sat skik på gadekæret.

Sker det ikke inden for kort tid, risikerer vi, at Thomsen, Butleren, Hexen og alle de andre tosser fra Venusbjerget indvaderer Eroguide. Det må ikke ske. Admin må findes. Nu

Rolig nu, 2scana, rolig.

Jeg ser, at du er tilmeldt i dag, så derfor kan du næppe vide, at "Hexen" allerede har været her længe :). Og hvor der er hexe, plejer der jo også at være trolde :lol::lol:. Intet nyt under solen.

Men ingen hexe har endnu voldt problemer herinde – vi er på fast EG-grund og ikke i "Lille Nordkorea", så du kan roligt falde ned og deltage konstruktivt herinde.

Velkommen til, forresten!

Del dette indlæg

Link til indlæg

denne tråd skulle nok flyttes til Hyggesnak.

Mayday mayday vi er landet på "Land of Mordor" hvor vi har ildspyende bjerge, skønne jomfruer, trolde, hekse og hvide riddere på..... :lol::lol::lol:

Nej vi er landet på EG. Hos EG lever vi i harmoni blandt guder og gudinder, indtil det månedlige PMS indtræffer og der går børnehave i det, men det går heldigvis over igen :D:lol: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

denne tråd skulle nok flyttes til Hyggesnak.

Mayday mayday vi er landet på "Land of Mordor" hvor vi har ildspyende bjerge, skønne jomfruer, trolde, hekse og hvide riddere på..... :lol::lol::lol:

Nej vi er landet på EG. Hos EG lever vi i harmoni blandt guder og gudinder, indtil det månedlige PMS indtræffer og der går børnehave i det, men det går heldigvis over igen :D:lol::mrgreen:

Du er sgu så skøn nille drengen :D kram fra Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sker det ikke inden for kort tid, risikerer vi, at Thomsen, Butleren, Hexen og alle de andre tosser fra Venusbjerget indvaderer Eroguide. Det må ikke ske. Hjælp dem. Kig godt efter i udhuse og cykelkældre og ubenyttede spankingrum. Admin må findes. Nu

2scana

Uha et klamt indlæg, men det kommer jo nok også fra et "one hit Wonder", der bare vil lave rav i den, don't feed the troll, "selv om jeg hermed gør det".

Venulogen var det site, der i tidernes morgen satte trenden for frisind og accept af købesex og ikke mindst anerkendelse af de udøvende kvinder i faget.

Lad nu ikke en tosses pladderindlæg skygge over det faktum, at vi er flere end mange, der har haft utroligt mange gode oplevelser på VL!

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Du er sgu så skøn nille drengen :D kram fra Line
Hva' har den uvorne knægt, som jeg ikke har? :lol::lol::lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

2scana

Nu var der jo nok en stor god potion humor i 2scanas indlæg. :D

Men scræller vi det væk, så er Hexe-trollen jo allerede her og har været det længe. Growler har da også fundet vej, ikke i den stil vi kendte ham for i massagepiger.dks tid desværre men i en anden stil.

Men andre kendte fra VL, f.eks. Bluejacket og mange flere fra VL, bidrager da positivt på forummet. Så selvfølgelig er indlægget alt for generaliserende hvis det skal tages for pålydende.

Men egentlig så var dit indlæg nok bare lidt grovkornet humor og skal nok ikke tages for mere end det. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Uha et klamt indlæg, men det kommer jo nok også fra et "one hit Wonder", der bare vil lave rav i den, don't feed the troll, "selv om jeg hermed gør det".

Venulogen var det site, der i tidernes morgen satte trenden for frisind og accept af købesex og ikke mindst anerkendelse af de udøvende kvinder i faget.

Lad nu ikke en tosses pladderindlæg skygge over det faktum, at vi er flere end mange, der har haft utroligt mange gode oplevelser på VL!:)

For en gangs skyld er jeg helt enig med dig Onslow, endnu en der bare er ude på at lave lidt rav i den og udnytte VL's meget store problemer.

Som tdligere VL-medlem synes jeg jo, at det er trist et følge hvordan det går med VL efter at Thomas solgte VL sidste år. Den nye ejer har ikke formået at puste liv i VL, faktisk er det lykkedes for ham i flere perioder (med store problemer) at holde sig helt væk.

Det er nok lidt uretfærdigt at 'skyde' på Administator, da VM er er tekninsk ansvarlig, og i øvrigt umulig at komme i kontakt med pt.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu ikke en tosses pladderindlæg skygge over det faktum, at vi er flere end mange, der har haft utroligt mange gode oplevelser på VL!

Jo, Onslow, men "tidernes morgen" er ikke i dag.

Det ved vel du, om nogen, som i samme tidernes morgen har læst de gamle klassikere på universitetet.

Jeg benægter ikke, at VL har været banebrydende i sin tid, og jeg benægter heller ikke, at du har haft mange gode oplevelser på VL – det kan jeg jo ikke bedømme – men hvor er VL henne i dag?? Så vidt jeg kan se, har revolutionen (også her) ædt sine egne børn.

Havde VL kendt sin besø®gelsestid, og fulgt udviklingen, havde det nok stadig været været det førende site i branchen.

Nu, hvor ejeren på mystisk vis er forsvundet fra jordens overflade, er det tilsyneladende faldet i hænderne på andre, der i årevis rask væk på nordkoreansk vis har ekskluderet "medlemmer", der udviser en kritisk holdning til det herskende regime, og dermed har de strømlinet sitet.

Det helt mystiske er nu, at de samme kræfter har fundet vej til EG, dog nu som menige soldater. Mit spørgsmål i den anledning er nu, hvordan man problemfrit kan transformere sig fra Führer til Befehlsempfänger? Var det da ikke mere logisk, at de forblev på egen skude og satte alle kræfter ind på at få den på ret og æreværdig køl igen? Se, det ville jeg have utrolig megen respekt for.

Når det så er sagt, vil jeg også gerne fremføre, at EG har fået flere POSITIVE kræfter fra VL, som helt virker i den ånd, som Admin oprettede EG i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Inden nogle af jer kommer alt for godt i gang med at sende slet skjulte giftpile i Hexens retning, så synes jeg bare i skal se at få hold på det. Hun er en fantastisk sød og god kollega, ja faktisk bedre end langt de fleste!

Det er totalt ødelæggende for den gode atmosfære på eg, hvis man begynder at gøre det legitimt at sende giftpile i visse retninger, i så fald falder man i den samme kloak som i sidste indstands blev årsagen til vl's undergang. Eg er et nyt site, så hvad med at få smidt noget nyt vand i opvaskebaljen og kom videre i en positiv ånd.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Inden nogle af jer kommer alt for godt i gang med at sende slet skjulte giftpile i Hexens retning, så synes jeg bare i skal se at få hold på det. Hun er en fantastisk sød og god kollega, ja faktisk bedre end langt de fleste!

Det er totalt ødelæggende for den gode atmosfære på eg, hvis man begynder at gøre det legitimt at sende giftpile i visse retninger, i så fald falder man i den samme kloak som i sidste indstands blev årsagen til vl's undergang. Eg er et nyt site, så hvad med at få smidt noget nyt vand i opvaskebaljen og kom videre i en positiv ånd.

Knus Pia

Dette indlæg var så klogt og stærkt at det fortjener linier mere end tryk på en like-knap! Godt gået, Pia!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Knus Pia

Helt enig (omend jeg ikke kender hende som kollega ;) og har heller aldrig besøgt hende....).

Men der er da ingen, der kan tage Cherie's tilstedeværelse her som andet end berigende. For det er den da i den grad.

Og så læste jeg liiige et indlæg fra hende i morges, som fik mig til at tænke. Og beslutte mig for at prøve noget jeg aldrig har prøvet ;) - men det er jo en anden historie....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Knus Pia

Næmmerlig - og det gælder fra begge afflyringsstederne, går jeg ud fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hva' har den uvorne knægt, som jeg ikke har? :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hihi BX, det må være op til dig at få opklaret ;). Aflæg gerne rapport, så skal jeg gerne byde ind med mit synspunkt :D varmt knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er bemærkelsesværdigt hvor meget Venuslogen fylder i nogle personers univers. Venuslogen (og før det "massagepiger.dk") var banebrydende i Danmark omkring at skabe et forum som det vi sidder og benytter os af.

At der så var en del skærmydsler af de mere grimme er dybt beklageligt, men lad os da for guds skyld ikke få dem videreført her.

Så de af os der var glade for VL mens det kørte godt kan i al stilfærdighed ærgre os over det tilsyneladende er gået helt ad helvede til, og de som har haft et horn i siden på VL kan STILFÆRDIGT sidde og godte sig over at VL er gået ad helvede til.

Men fri os andre for det, det er dårlig stil at sparke til nogen der ligger ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er bemærkelsesværdigt hvor meget Venuslogen fylder i nogle personers univers. Venuslogen (og før det "massagepiger.dk") var banebrydende i Danmark omkring at skabe et forum som det vi sidder og benytter os af.

At der så var en del skærmydsler af de mere grimme er dybt beklageligt, men lad os da for guds skyld ikke få dem videreført her.

Så de af os der var glade for VL mens det kørte godt kan i al stilfærdighed ærgre os over det tilsyneladende er gået helt ad helvede til, og de som har haft et horn i siden på VL kan STILFÆRDIGT sidde og godte sig over at VL er gået ad helvede til.

Men fri os andre for det, det er dårlig stil at sparke til nogen der ligger ned.

Det er det ganske rigtigt. Men spørgsmålet er altid hvem der kastede den første sten!

Eller som Jesus sagde. Lad den som er ren, kaste den første sten.

Og det var ikke en hentydning til dig Bear.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv sendt VL support en email om problemet i mandags da jeg selv mistede en flot anmeldelse, men intet hørt tilbage...håber de snart kommer tilbage fra deres ferie og ud af koma, ellers ender al trafikken på dette site, hviket i for sig ik ville være dårligt...nå men vi kan vel kun vente og se og håbe at dem der har postet de sidste anmeldelser af bla Cassandra og Naya osse gider gør det her???

Del dette indlæg

Link til indlæg

men det er jo en anden historie....

Som vi vel kan få at læse på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Havde VL kendt sin besø®gelsestid, og fulgt udviklingen, havde det nok stadig været været det førende site i branchen.

Nu, hvor ejeren på mystisk vis er forsvundet fra jordens overflade, er det tilsyneladende faldet i hænderne på andre, der i årevis rask væk på nordkoreansk vis har ekskluderet "medlemmer", der udviser en kritisk holdning til det herskende regime, og dermed har de strømlinet sitet.

Det helt mystiske er nu, at de samme kræfter har fundet vej til EG, dog nu som menige soldater. Mit spørgsmål i den anledning er nu, hvordan man problemfrit kan transformere sig fra Führer til Befehlsempfänger? Var det da ikke mere logisk, at de forblev på egen skude og satte alle kræfter ind på at få den på ret og æreværdig køl igen? Se, det ville jeg have utrolig megen respekt for.

Bedre kan det næppe beskrives :!: ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bedre kan det næppe beskrives :!:;)

Min gamle fjende boremaskinen X rammer da helt plet. Jeg er enig Thorshammer.

Nu har man nok været reageret og bestemt i landsbyen Venusville i mange år, og reageret derovre på hård vis. Så forlader borgerne Venusville, nogle er smidt ud som jo var praksis derovre, andre forlader den forfaldne by frivilligt på grund af ledelsesstilen, som har gjort mange sure, eller den nye ejers manglende interesse for stedet.

Så når nu lederne fra Venusville har slået sig ned i Erougide også, så har de sørme nok glemt at de ikke er ledere her. Den Growe Growler slyngede om sig med growe trusler mod en bruger som han har gjort i Venusville, men den gik ikke på Eroguide fik han at vide. Cherie slyngede om sig med growe personlige angreb så administrationen kom på overarbejde da de skulle slette alle hendes growheder, den gik heller ikke, og hun har været efter administrationen af Eroguide i indlæg. Det siger da sig selv at boremaskinen X ramte plet i analysen, han borede ind til sagens kerne :D Hans indlæg var som en ren slagboremaskine der borede ind i betonen for at finde årsagen til det hele :D

Århuselsker har da også ret for hvem er det lige der kastede den første sten. Den Growe Growler fra administrationen af VL har f.eks. omtalt Eroguide ret negativt på Venuslogen i indlæg og brugt ord som kopiforum osv, og det er et stykke tid siden det skete.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min gamle fjende boremaskinen X rammer da helt plet. Jeg er enig Thorshammer.

Nu har man nok været reageret og bestemt i landsbyen Venusville i mange år, og reageret derovre på hård vis. Så forlader borgerne Venusville, nogle er smidt ud som jo var praksis derovre, andre forlader den forfaldne by frivilligt på grund af ledelsesstilen, som har gjort mange sure, eller den nye ejers manglende interesse for stedet.

Så når nu lederne fra Venusville har slået sig ned i Erougide også, så har de sørme nok glemt at de ikke er ledere her. Den Growe Growler slyngede om sig med growe trusler mod en bruger som han har gjort i Venusville, men den gik ikke på Eroguide fik han at vide. Cherie slyngede om sig med growe personlige angreb så administrationen kom på overarbejde da de skulle slette alle hendes growheder, den gik heller ikke, og hun har været efter administrationen af Eroguide i indlæg. Det siger da sig selv at boremaskinen X ramte plet i analysen, han borede ind til sagens kerne :D Hans indlæg var som en ren slagboremaskine der borede ind i betonen for at finde årsagen til det hele :D

Århuselsker har da også ret for hvem er det lige der kastede den første sten. Den Growe Growler fra administrationen af VL har f.eks. omtalt Eroguide ret negativt på Venuslogen i indlæg og brugt ord som kopiforum osv, og det er et stykke tid siden det skete.

Netop ! Og vi skal ikke have nogen af nævnte til at ødelægge noget her på EG !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...