Hop til indhold
Guest Fisterfister

Nyere erfaring med Orchide Thai Massage i Roskilde

Recommended Posts

Gæst

Jeg har kun kunne finde erfaringer af ældre dato omkring dette sted, og de var overvejende negative.

Men der bliver skrevet at der vidst nok er kommet nye ejere, hvilket kan ændre end del :)

Er der nogen der har besøgt stedet indenfor de seneste måneder?

På forhånd tak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der et par gange i løbet af efteråret, hvis det er det sted i Knudsgade du tænker på?

Kan godt anbefale stedet, har fået både en god hård massage, håndjob og en enkelt gang fik jeg fuld pakke med fransk og dansk.

Jeg er bare dukket op uanmeldt og et par gange er jeg gået forgæves da de ikke har fået åbnet endnu selvom de skriver de er der fra kl 9.00.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen alle..

Er der nogen der ved om dette sted stadig har åbent.. og kan man ringe til dem..? jeg kan ikke rigtig finde et nummer til dem der virker nemlig..

takker..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjek EB massage - søg under midt sjælland og næsten 100% sikkert, så dukker den op med telefon nr.

God tur og vi afventer en anmeldelse :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev forkert adresse i tidligere indlæg, det er Knudsvej og ikke Knudsgade...

Jeg har været forbi et par gange i år, det er god massage, rigtig hårdt. Har fået et håndjob begge gange som en god afslutning på en god gang massage. Kna klart anbefale stedet. Sidst jeg var der tog hun selv alt tøjet af inden massagen startede, men tror det er fordi hun efterhånden kender mig, de første gange beholdt hun det på.

Prøv det!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor ikke langt fra Knudsvej, så man burde aflægge i visit, hvad hed pigen og hvad gav du får det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...