Hop til indhold

Nyere erfaring med Orchide Thai Massage i Roskilde

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kun kunne finde erfaringer af ældre dato omkring dette sted, og de var overvejende negative.

Men der bliver skrevet at der vidst nok er kommet nye ejere, hvilket kan ændre end del :)

Er der nogen der har besøgt stedet indenfor de seneste måneder?

På forhånd tak :)

• 3 months later...
Skrevet

Jeg lytter gerne med her.

Skrevet

Jeg har været der et par gange i løbet af efteråret, hvis det er det sted i Knudsgade du tænker på?

Kan godt anbefale stedet, har fået både en god hård massage, håndjob og en enkelt gang fik jeg fuld pakke med fransk og dansk.

Jeg er bare dukket op uanmeldt og et par gange er jeg gået forgæves da de ikke har fået åbnet endnu selvom de skriver de er der fra kl 9.00.

• 1 month later...
Skrevet

Hej igen alle..

Er der nogen der ved om dette sted stadig har åbent.. og kan man ringe til dem..? jeg kan ikke rigtig finde et nummer til dem der virker nemlig..

takker..

Skrevet

Tjek EB massage - søg under midt sjælland og næsten 100% sikkert, så dukker den op med telefon nr.

God tur og vi afventer en anmeldelse :-P

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg skrev forkert adresse i tidligere indlæg, det er Knudsvej og ikke Knudsgade...

Jeg har været forbi et par gange i år, det er god massage, rigtig hårdt. Har fået et håndjob begge gange som en god afslutning på en god gang massage. Kna klart anbefale stedet. Sidst jeg var der tog hun selv alt tøjet af inden massagen startede, men tror det er fordi hun efterhånden kender mig, de første gange beholdt hun det på.

Prøv det!

Skrevet

Bor ikke langt fra Knudsvej, så man burde aflægge i visit, hvad hed pigen og hvad gav du får det hele?

Skrevet

Er det den samme thai pige der er nu, som har vært der i et par år ???

Skrevet

Er der stadig åbent?? jeg har forsøgt at lede efter tlf. nr både på EB.dk og google men kan ikke finde det

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.